quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef Zoë23 het volgende:
frummel! spannend![]()
Hier ook wat last van de keel al een paar dagen, kramp in onderbuik nogsteeds,
moeizame stoelgang, rug pijn.
Durf nog niet te hopen, kan niet wachten tot het de 28e is en er meer duidelijkheid komt
Inderdaad spannend! Ik hoop voor jou ook een fijne uitkomst, Zoe. En natuurlijk voor alle andere dames! Ik ga in ieder geval morgen maar even een testje doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Oeh spannend meiden! Ik ga in duimstand!
had het ook zien staan, ben ook wel benieuwd!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik zie overigens nog twee NOD's op vandaag staan. Iemand al iets vernomen van deze dames?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.borsten nu 4cm gegroeidvan mij mogen ze zo blijven haha
Frummel; hoop dat je 2 streepjes plast![]()
je NOD is nog niet héél dichtbij, hoop dat er al iets te bespeuren is!
Jaa zou leuk zijn!:Dquote:Op zondag 24 juli 2011 16:14 schreef papillion het volgende:
*komt onder een steen vandaan*
*duimt heel hard voor iedereen*
Ik heb enig sinds positieve ovulatie testen, ze knallen bij mij nooit, en veel klusplezier. Durf iig wel te hopen op een wittebroods kindje, zou wel helemaal super zijn natuurlijk.
Aww das min. Hoop dat je oni weg blijft en je snel wel 2streepjes plastquote:Op zondag 24 juli 2011 21:03 schreef Frummeltje86 het volgende:
Wat een spannende dagen hebben we allemaal te gaan! Ik was vanmorgen wel even sip toen de test omo-wit bleef, dus ben maar weer lekker tegen mijn warmeaangekropen in bed. Daarna was het wel weer goed. Helemaal in die wachtperiodes twijfel ik enorm aan het feit of het uberhaupt ooit gaat lukken. Werkt het bij ons allemaal wel gewoon goed? Ik heb al ontelbare keren de stel dat-vraag hardop uitgesproken. Soms best frustrerend, te meer omdat je op Fok ook ziet dat er veel vrouwen zijn met moeilijkheden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@theeleuter; spannend 1 dag na NOD![]()
@charmed angel;,
Besloten pas na mijn NOD te testen. Ben erg nieuwschierig maar t is zonde van de testen en teleurstelling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |