quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:25 schreef Roces18 het volgende:
5,30 kan misschien nog net. Als het minder is doe ik het zeker niet. Ik bedoel toen ik 15 was verdiende ik al 4,50 en 70 cent omhoog in 4 jaarslaat nergens op. Maar ik heb toch een baan nodig hea
. Ik hoorde trouwens ook dat je totale pauze tijd een half uur is?? Vind ik wel erg weinig
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:27 schreef Studiotje het volgende:
Jep, een half uur is wat je krijgt over 8 uur, ook als je 6 uur werkt krijg je een half uur, als je 5 uur werkt krijg je hier een kwartier en daar onder krijg je geen pauze.
Ik verwacht dat je niet meer dan 4,85 per uur krijgt. Aangezien het minimumloon 4,35 is en je meestal niet veel meer dan dat krijgt. Als crewtrainer zit je een eurotje hoger.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef Roces18 het volgende:
Hmm beetje karig allemaalmaar ik zal het wel zijn bij mijn contract anders verscheur ik hem gewoon.
Tja de manager was er niet, en ik kreeg van iemand zo'n formulier in mijn handen gedouwd, met de mededeling dat ik wel een mail zal krijgen a.s. Maar ik zal wel eens kijken wat ze aanbieden...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je niet meer dan 4,85 per uur krijgt. Aangezien het minimumloon 4,35 is en je meestal niet veel meer dan dat krijgt. Als crewtrainer zit je een eurotje hoger.
Ik vind het wel vreemd, dat je zoveel kritiek hebt terwijl je geen van deze vragen hebt gesteld tijdens je sollicitatiegesprek. Op deze manier verdoe je je tijd alleen maar.
Als het druk is heb je geen moment van rust, is het rustig, dan zul je het rustig hebben en moeten inschatten hoeveel friet er gebakken moet worden en/of de gebakken friet te oud is (5 min regel). Ook hou je in de gaten of de frietdispencer niet leeg is en/of deze bijgevuld moet worden. En natuurlijk de lekkerste frietjes ter wereld zien te fixenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef Esperanza. het volgende:
Ik ben gisteren aangenomen en morgen is mijn eerste werkdag, ik moet zorgen voor de friet, maar ik vraag me af: Als ik alleen moet zorgen voor de friet sta ik dan niet de helft van de tijd te niksen? Wat moesten jullie btw doen op jullie eerste werkdag en viel het mee of tegen?
Bij voorbaat dank.
Jij moet wachten tot je pauze ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:33 schreef Roces18 het volgende:
En wat als je moet zeiken, wie vervult dan je plek? Iedereen heeft toch een eigen station? Moet je dan wachten tot je pauze ofzo??
Heb hem effe veranderd, vuuuulequote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:51 schreef Yannick567 het volgende:
Ohja, omdat Bas de verkeerde OP had gepakt () hier even de komende acties
[ afbeelding ] Komende actie(s)
-Glazen
-Nieuwe shake
-Nieuwe burger
-Vertrek van een oude burger
Als je nog geen 18 bent dan heb je bij 4,5 uur werken recht op een half uur pauze (verplicht) en 18 jaar en ouder bij 5,5 uur werken (verplicht). Zoiets was het volgens mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:27 schreef Studiotje het volgende:
Jep, een half uur is wat je krijgt over 8 uur, ook als je 6 uur werkt krijg je een half uur, als je 5 uur werkt krijg je hier een kwartier en daar onder krijg je geen pauze.
Maak een tosti thuis, en gooi m bij de mac onder de bigmac toasterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:42 schreef Roces18 het volgende:
Ik krijg nooit mijn eten op in een half uur~ 8 boterhammen, sultana & drinken
En als ik dit niet op krijg dan word ik duizelig
Er zit meer achter dan je denkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:16 schreef Esperanza. het volgende:
Is het friet bakken lekker hersenloos werk of zit er meer achter dan je misschien zou denken? En in je proeftijd mag je toch btw altijd zonder reden ontslag nemen, ook naar 1 dag?
Ooh ja joh? Je moet toch altijd een X aantal keren komen totdat ze vervangend personeel hebben gevonden?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En ja je mag gelijk ontslag nemen als je dat wil
Hij zit in zijn proefperiode. dus hij mag ontslag nemen wanneer hij wil, de werkgever mag ook hem zonder reden ontslaan . En "normaal gesproken" werk je alle diensten nog uit die ingepland staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:46 schreef ACRyan het volgende:
[..]
Ooh ja joh? Je moet toch altijd een X aantal keren komen totdat ze vervangend personeel hebben gevonden?
Vind dat die ondertussen wel weer terug mag komen, die Appel/Peer komt ook m'n neus uit, gore hulk spermaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:40 schreef Blushed het volgende:
Ik mis de milkshake banaan in ons assortiment..
Zo was het iddquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als je nog geen 18 bent dan heb je bij 4,5 uur werken recht op een half uur pauze (verplicht) en 18 jaar en ouder bij 5,5 uur werken (verplicht). Zoiets was het volgens mij
Jep, komen weer glazen, wanneer weet ik dan weer nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Gaan ze binnenkort weer eens glazen weg geven? Heb er gisteren weer één kapot laten vallen en mijn relaxde Mac-glazen zijn nu bijna op
Zoveelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:42 schreef Roces18 het volgende:
Ik krijg nooit mijn eten op in een half uur~ 8 boterhammen, sultana & drinken
En als ik dit niet op krijg dan word ik duizelig
Eind-baasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:17 schreef Kiwisap... het volgende:
Komt de El Nacho ooit nog terug?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:24 schreef Blushed het volgende:
Ik werk soms 6 uur op een dag met 0x pauze?..
dus het is gewoon verplichtquote:Als je nog geen 18 bent dan heb je bij 4,5 uur werken recht op een half uur pauze (verplicht) en 18 jaar en ouder bij 5,5 uur werken (verplicht). Zoiets was het volgens mij
Ik weet niet waar jij werkt, maar bij 6 uur heb je 100% recht op pauze. Staat zelfs in de wet!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:24 schreef Blushed het volgende:
Ik werk soms 6 uur op een dag met 0x pauze?..
Oke?! Nahja, ik word ook flink onderbetaald enzo..quote:Op zondag 10 juli 2011 12:11 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij werkt, maar bij 6 uur heb je 100% recht op pauze. Staat zelfs in de wet!
Tja, en als je er iets van zegt wordt je zeker ontslagenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:26 schreef Blushed het volgende:
[..]
Oke?! Nahja, ik word ook flink onderbetaald enzo..
telefoontje naar de arbeidsinspectiequote:Op zondag 10 juli 2011 12:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, en als je er iets van zegt wordt je zeker ontslagen
Bij de macquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Blushed het volgende:
ik verdien 2.00 ofzo per uur, vriendin van me.. zelfde leeftijd, zelfde werk verdient 2,40.
Hoe oud ben je? 2,00... wtfquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Blushed het volgende:
ik verdien 2.00 ofzo per uur, vriendin van me.. zelfde leeftijd, zelfde werk verdient 2,40.
¤ 4,35 is het minimumloon, dus je mag zeker niet klagen dan!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:22 schreef Roces18 het volgende:
nice, toch een mooi bedrag.
Ik moet van de week mijn contract tekenen. Ze zeggen dat het basisloon 4,54 is voor mij maar vanwege ruime beschikbaarheid![]()
, krijg ik 1,75 bonusuurtoeslag wat uitkomt op 6.29 p.u wat toch een mooi salaris is voor een 19 jarige.
Maar waarom zoveel bonus per uur? Mijn beschikbaarheid ?? wtf?
Alleen over alles boven grofweg 500.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:38 schreef Roces18 het volgende:
Het gaat hier wel om een bruto uurloon heh. Maar als je tot 500,- +/- in de maand verdient dan is bruto ongeveer gelijk aan netto. Dus betekent dat alles wat ik boven 500,- verdien ik 5,10 krijg per uur netto? Of gaat dat meteen over het hele bedrag?
Oke danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:17 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Alleen over alles boven grofweg 500.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oke dan. Maar nog steeds geen idee waar die bonus vandaan komt. Krijgen jullie dat ook dan?
Ik werk niet bij de Mac, maar kan zou dat niet het normale loon zijn? Ik vind het nog steeds laag namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 euro wtfquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Blushed het volgende:
Dan zou ik echt wel wachten tot mijn 16de en en nu nog genieten van je vrije tijd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:48 schreef Piger het volgende:
15 jaar en 2,30 a 2,40 is inderdaad het minimumloon. Je mag dan ook bijna niks. Geen kassa, friet, grill.. Daarnaast snel recht op eetpauze en uiterlijk tot 19 uur mogen werken.
Hoezo zou je geen friet/grill mogen doen dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:48 schreef Piger het volgende:
15 jaar en 2,30 a 2,40 is inderdaad het minimumloon. Je mag dan ook bijna niks. Geen kassa, friet, grill.. Daarnaast snel recht op eetpauze en uiterlijk tot 19 uur mogen werken.
't mag niet, je mag echt alleen schoonmaken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo zou je geen friet/grill mogen doen dan?
En wat moeten ze dan doen, hele dag boenen en wc's schoonmaken ofzo?
Hoeven 20 jarigen enzo niet schoon te maken dan ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
't mag niet, je mag echt alleen schoonmaken.
Jewel, ligt er aan wat je plek is. En sowieso houd je je eigen werkplek een beetje netjes. Maar als 15 jarige sta je meestal in de lobby om vuilniszakken te vernieuwen, tafeltjes schoon te maken en al die meuk wat er bij hoortquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoeven 20 jarigen enzo niet schoon te maken dan ?
Omdat 15-jarigen niet 'volwassen' genoeg zijn om die apparatuur te gebruiken. Heel raar dat een 16-jarige dat wel mag, maar zo is het ..quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo zou je geen friet/grill mogen doen dan?
En wat moeten ze dan doen, hele dag boenen en wc's schoonmaken ofzo?
Voor zover ik weet (en t dus klopt) mag je wel runnen bij de kassa en dressen in de keuken. Maar gebeurt dit in de praktijk amper.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Studiotje het volgende:
't mag niet, je mag echt alleen schoonmaken.
Als je het zo bekijkt is het helemaal bizar. Vraag dan gewoon of je in de buurt 2 of 3 auto's kan wassen, dan heb je vast ook wel 16 euro bij elkaar.quote:
De grills, bin, hlz, friteuses, toasters en baggingstation zijn de reden dat 15 jarige dat werk mogen doen, overigens mogen ze ook niet met bepaalde sterkere schoonmaakmiddelen werken, en de vuil of kartonpers bedienen ;-)quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (en t dus klopt) mag je wel runnen bij de kassa en dressen in de keuken. Maar gebeurt dit in de praktijk amper.
dus niet gratis, 1 euro... aparte regeling, hier krijg je 50% korting op het gene wat je eet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:10 schreef Roces18 het volgende:
Zaterdag mijn eerste werkdag, en wat is de keukenvloer daar glad man ik viel bijna op de grond.En er werd mij verteld dat er 1 euro per dag dat je werkt wordt ingehouden op je salaris, en daarvan mag je dan gratis eten...
Er zijn speciale McDonald's schoenen te koop waarmee je niet kan uitglijden op de vloer. Moet je een keer aan je restaurantmanager vragen. Ik heb ze in mijn McDonald's tijd altijd gedragen, die dingen zijn geniaal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:10 schreef Roces18 het volgende:
Zaterdag mijn eerste werkdag, en wat is de keukenvloer daar glad man ik viel bijna op de grond.En er werd mij verteld dat er 1 euro per dag dat je werkt wordt ingehouden op je salaris, en daarvan mag je dan bijna gratis eten...
Ik loop in ecco schoenen van 110 euro. Gaan behoorlijk lang mee, en heel belangrijk geen pijn aan m'n voeten aan het einde van de dag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef LimaOscarLima het volgende:
die mcdonalds schoenen zijn duur ¤50,- en nog glij ik daarmee uit.
maar weet iemand hoe ik wat ik het beste in een email naar de baas kan zetten. want ik heb een werkgeversverklaring nodig zodat ik vrijwilliger bij het sigma kan worden. en wil hier een gesprek voor
Er zijn heel veel verschillende modellen. Ze hebben een heel boek waar je uit kan kiezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef LimaOscarLima het volgende:
die mcdonalds schoenen zijn duur ¤50,- en nog glij ik daarmee uit.
Tja ligt aan je zelf he..zorg dat wat je nu doet goed doet..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:30 schreef Roces18 het volgende:
Ja, hier heb je ook shoes for crews, en nog een andere soort. Maar mijn maat (46) hadden ze weer eens niet, dus heb mijn eerste werkdag op mijn sneakers gelopen. Maar dat heeft ook zo zijn voordelen want ik kon mooi de moonwalk doen.![]()
Van 9 - 5 frietstation gedaan en de kipnuggets erbij gedaan. Paar keer flink verbrand omdat het daar zo krap is, en tegen 5 uur word je helemaal gek van de drukte. Maar weet iemand hoelang je ongeveer op een station blijft staan? Want ik doe liever mcdrive/kassa etc.
Ja dan blijf je er zeker staanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja ligt aan je zelf he..zorg dat wat je nu doet goed doet..
Mag volgende week al drive zag ik op het roosterquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je gaat vanzelf naar de kassa/drive etc. Zorg dat je enthousiast over komt en dat je graag verder door groeien.
Dat zegt niks he dat er drive bij staat, het floorplan word toch door de desbetreffende shiftmanager gemaakt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Mag volgende week al drive zag ik op het rooster, Beter dan de hele tijd friet scheppen en bop
nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef Manifesto het volgende:
Vraagje tussendoor...
Zijn er Mc Donalds in Nederland die glutenvrije hamburgerbroodjes hebben?
Whats the point.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee.
maar bestel een hamburger zonder brood?
Lekker haha, had ik vorige week moest ik alleen donderdag werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
straks sluit van 20 tot half 1 (maximaal)
en dat was gelijk de enige dienst deze week
Ja klopt hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:31 schreef Studiotje het volgende:
McDonald's Drachten? Dat is toch die McD die tegenover de Phillips meuk zit?
Morgen avond weer werkenZe hebben al gebeld of ik langer kan blijven, weet nog niet
Kan nog steeds beslissen, of over 2 weken weg bij de McD of 48 uur in een jaar werken (minimaal), weet 't nog niet
Nope, maar kom er regelmatig om familie te bezoeken, altijd langs die McDquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:34 schreef RICHARD0594 het volgende:
[..]
Ja klopt hahaWoon je vlakbij Drachten?
Hehe iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:07 schreef Nightshadow het volgende:
Ik meld mij ook maar weer eens hier![]()
Nog altijd geen ontslag genomen...
Ohja, goed nieuws voor de 15 jarigen: Per 1 augustus mogen die tot 21:00 werken.. Daar ben ik blij om, want die lobby-kinderen zijn er een kei in om een hele stapel dienbladen en volle prullenbakken achter te laten met de smoes dat ze absoluut niet na 19:00 mogen werken
Oke oke is nu ook een nieuwe McDonalds in Drachten geopendquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nope, maar kom er regelmatig om familie te bezoeken, altijd langs die McD
Nu? Al bijna 2 maandenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:14 schreef Piger het volgende:
Warme chocolademelk nu helemaal uit t assortiment
Beetje vreemde zaak. Die paar poederzakjes op voorraad houden is de moeite niet.
hmm dan hadden wij een voorraad van 2 maanden. Geen idee of ie t drinken was, dronk het alleen in de winter. Kan me niet voorstellen dat er een groot verschil was met die automaat. Zit hetzelfde in. Meer een psychologisch smaakverschilquote:Op zondag 24 juli 2011 16:53 schreef Battlefan het volgende:
Nu? Al bijna 2 maandenEn die poederzakjes waren niet te zuipen, dat is ook de reden dat het weg is, het werd al bijna niet verkocht en door die zakjes nog minder
Jij hebt duidelijk nog nooit buiten NL bij de Mac ontbeten. In Nederland is het een beetje droevig met een Egg McMuffin en croissant. Maar in Duitsland en Amerika is het een heel stuk beter!quote:
Als ik op vakantie ben is inderdaad niet de eerste plek die in mijn opkomt om te ontbijten een fastfood restaurant. Overigens vanavond lekker tot 6 werkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit buiten NL bij de Mac ontbeten. In Nederland is het een beetje droevig met een Egg McMuffin en croissant. Maar in Duitsland en Amerika is het een heel stuk beter!
Tot 18:00 of tot 06:00?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben is inderdaad niet de eerste plek die in mijn opkomt om te ontbijten een fastfood restaurant. Overigens vanavond lekker tot 6 werkenhopen dat ik geen lobby hoef te doen
Haha ga eens naar Amerika. En vertel dan eens waar je ontbeten en avondeten hebt genomenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben is inderdaad niet de eerste plek die in mijn opkomt om te ontbijten een fastfood restaurant. Overigens vanavond lekker tot 6 werkenhopen dat ik geen lobby hoef te doen
Gewoon zoals 99% van de wereld in je hotel of in je kamer/caravan en in de avond een restaurant...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:34 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En vertel dan eens waar je ontbeten en avondeten hebt genomen
In Duitsland hebben ze dan ook Mc Cafe http://www.mccafecoffee.com/.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit buiten NL bij de Mac ontbeten. In Nederland is het een beetje droevig met een Egg McMuffin en croissant. Maar in Duitsland en Amerika is het een heel stuk beter!
99%? Nooit in de VS geweest zeker?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon zoals 99% van de wereld in je hotel of in je kamer/caravan en in de avond een restaurant...
Jij bent zeker niet mijn collegaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze dan ook Mc Cafe http://www.mccafecoffee.com/.
Ergens ben ik ook een beetje jullie collega.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon zoals 99% van de wereld in je hotel of in je kamer/caravan en in de avond een restaurant...
Hmm ja, maar USA geldt niet als als het overgrote deel waar de Nederlander op vakantie gaat. Dus een beetje kromme redenering verder van jou..quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]Dat zal je dan vies tegenvallen daar..
Bijvoorbeeld: in elke hotelkamer staan bordjes van de lokale bezorgchinees, New York Pizza, etc. etc. die fastfood komen brengen op je kamer. En die rijden af en aan.
Bij mij staat onder loonheffing 0.00 dus ik denk dat er bij jou iets niet goed gegaan isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:00 schreef Roces18 het volgende:
Vandaag mijn salarisstrook ontvangen, blijkt er te staan loonheffing en dan een xx.xx bedrag. Ik heb duidelijk aangegeven om loonheffingskorting toe te passen en alsnog hebben ze dit toegepast. Waardoor ik later alles moet terugvragen, dit klopt toch voor geen meter of wel soms?
Oke, dan zal ik even personeelsadministratie een mailtje sturen. Want dit schiet niet opquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij mij staat onder loonheffing 0.00 dus ik denk dat er bij jou iets niet goed gegaan is
De machines van Chocomel gingen vaak kapot en waren heel onderhoudsgevoelig. Daar gingen ze vanaf stappen. De zakjes smaakten gewoon waterig. Als je geen goed alternatief hebt, kan je beter niks verkopen dan slecht spulquote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Piger het volgende:
[..]
hmm dan hadden wij een voorraad van 2 maanden. Geen idee of ie t drinken was, dronk het alleen in de winter. Kan me niet voorstellen dat er een groot verschil was met die automaat. Zit hetzelfde in. Meer een psychologisch smaakverschil.
Het overgaan op zakjes sloeg ook nergens op. "Ja geen ruimte bij de counter". Want alle mcdonalds hadden de automaten op de grond staan??
LOL! Serieus? Gaat een van de best verkochte grote burgers er uit?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:32 schreef Vanillekwark het volgende:
WTF ook, de Tasty gaat eruit heOok nog geen nieuwe 2e wrap bekendgemaakt die de chili zal vervangen. Kvind 't maar vaag iig.
Yup. Verkoop van de Tasty valt de laatste tijd flink tegen. Er komt wel een nieuwe burger met de 3:1-petty.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
LOL! Serieus? Gaat een van de best verkochte grote burgers er uit?geniaal!
Hmm, hier verkocht die altijd goed. Vaak hadden we het probleem dat de keuken het niet bij kon houden. Nah, ik zal hem niet missenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yup. Verkoop van de Tasty valt de laatste tijd flink tegen. Er komt wel een nieuwe burger met de 3:1-petty.
Die kaasquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hmm, hier verkocht die altijd goed. Vaak hadden we het probleem dat de keuken het niet bij kon houden. Nah, ik zal hem niet missen
Oh oh! Daar hebben ze het in dit topic en het andere McDonald's topic ook al over gehad en dat die goed te doen wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die kaas
Hij zal vervangen worden voor de 1955 classic, volgens mij hebben ze die ook in Duitsland?
Sla, tomaat, gecarameliseerde uitjes, bacon, BBQ-saus EN Ketchup.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh oh! Daar hebben ze het in dit topic en het andere McDonald's topic ook al over gehad en dat die goed te doen was
Niet 'n beetje zoals die. Dat is 'm gewoon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:46 schreef Studiotje het volgende:
Beetje zoals Deze dus, ben benieuwd!
Kvind die hele HMW maar niks. Chili is prima te pruimen. Ze moeten 's ene gaan maken met teriyaki :pquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:50 schreef Studiotje het volgende:
Die 'bij' wraps worden sowiezo minder verkocht.. Honing Mosterd blijft een aardige hit
Of Wasabiquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kvind die hele HMW maar niks. Chili is prima te pruimen. Ze moeten 's ene gaan maken met teriyaki :p
Jammer dat de enige wrap met salsasaus die smerige tomatocheese was. Een goede wrap met salsasaus zou echt fantastisch zijnquote:
Burger die komt heeft geen 3:1 patty maar een speciale gekruide dacht ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yup. Verkoop van de Tasty valt de laatste tijd flink tegen. Er komt wel een nieuwe burger met de 3:1-petty.
Minder? Wij verkopen 4x meer chili dan honing mosterdquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:50 schreef Studiotje het volgende:
Die 'bij' wraps worden sowiezo minder verkocht.. Honing Mosterd blijft een aardige hit
Hier dus precies andersomquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:16 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Minder? Wij verkopen 4x meer chili dan honing mosterd
Naja zo hevig als jou heb ik t niet hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:08 schreef Roces18 het volgende:
Heeft iemand hier ook slaapproblemen na het werken? Als ik thuis kom meestal van een nachtshift dan ga ik eventjes tv kijken om me gedachten leeg te maken maar dat helpt niet. Ik lig gewoon zeker 3 uur te denken en dan spoken er allemaal woorden door me hoofd van kip 6![]()
bijvoorbeeld en dan ga ik die handelingen doen ofzo in mijn slaap. Echt irritant. En nu heb ik daar bovenop nog eens zware griep erbij gekregen dus nu is het helemaal pet. Weten jullie wat je hier aan kunt doen, want dit schiet niet op
De nieuwe burger krijgt de gewone 3:1 patty. Staat gewoon in de campagnefolderquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Burger die komt heeft geen 3:1 patty maar een speciale gekruide dacht ik
Dan heb je vast niet goed gelezenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De nieuwe burger krijgt de gewone 3:1 patty. Staat gewoon in de campagnefolder
Omgeving Utrechtquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef Yannick567 het volgende:
Is er nog volk dat in de OP wil in het lijstje 'Medewerkers'?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht
Krijg je trouwens als je ziek bent dagen uitbetaald? 1e dag was een wachtdag had ik gelezen maar als je bent ingeroosterd die dagen krijg je toch gewoon vergoed?
Ze zijn er vanaf gestapt omdat er restaurants waren die geen ruimte meer hadden op het center-island. Wel mooi dat die machines weggaan, is er weer wat extra ruimte voor een drankentapsysteemquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De machines van Chocomel gingen vaak kapot en waren heel onderhoudsgevoelig. Daar gingen ze vanaf stappen. De zakjes smaakten gewoon waterig. Als je geen goed alternatief hebt, kan je beter niks verkopen dan slecht spul
En is dat 70% of 100% ? Aangezien ik 4 dagen ziek wasquote:
Staat dat niet in je contract, spelregels bij ziekte?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En is dat 70% of 100% ? Aangezien ik 4 dagen ziek wasIs toch een hoop geld namelijk.
Heb dat boekje niet gehadquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:30 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Staat dat niet in je contract, spelregels bij ziekte?
Het antwoord staat in de horeca-cao.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:38 schreef Roces18 het volgende:
Aangezien ik op oproepbasis werk net zoals iedereen bij onze vestiging volgens mij zou ik volgens iemand hier geen ziektedagen uitbetaald krijgen??![]()
Terwijl ik wel ben ingeroosterd elke week?
Heb overigens al gegoogled op dat a4tje maar dan krijg ik helaas niks, heeft een van jullie hem misschien?
Lijkt me wel dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
Het antwoord staat in de horeca-cao.
Dit is dan artikel 19 eventueel aangevuld met bijlage II
quote:1. De werknemer die bij de uitvoering van de overeenkomst schade toebrengt aan de werkgever of aan een derde jegens wie de werkgever tot vergoeding van die schade is gehouden, is te dier zake niet jegens de werkgever aansprakelijk, tenzij de schade een gevolg is van zijn opzet of bewuste roekeloosheid. Uit de omstandigheden van het geval kan, mede gelet op de aard van de overeenkomst, anders voortvloeien dan in de vorige zin is bepaald.
quote:2. Afwijking van lid 1 en van artikel 170 lid 3 van Boek 6 ten nadele van de werknemer is slechts mogelijk bij schriftelijke overeenkomst en slechts voor zover de werknemer te dier zake verzekerd is.
1955 beldequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:09 schreef misz--kelliej het volgende:
Wauw, gaat de tasty er echt uit? Dat moet een grapje zijn?
Heb in amerika zo een angus burger geprobeerd, vond er niet veel aan, vond het vlees nogal droog. Geef mij maar een tasty, maarja, die moet er dus schijnbaar uit.
De tasty was altijd één van mijn favoriete burgers want bacon.quote:
Die moet wel heel goed zijn, wil ik mijn Tasty-liefde ervoor opzij zetten =P Per wanneer moet ie eruit?quote:
eind deze maandquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:15 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Die moet wel heel goed zijn, wil ik mijn Tasty-liefde ervoor opzij zetten =P Per wanneer moet ie eruit?
salsa en chili wrap gaat er ook uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:19 schreef misz--kelliej het volgende:
Ohjee, hoe verdrietig.. Dan is eht maar goed dat ik dinsdag weer begin met werken, Hahaha.
Nog meer dingen die ik gemist heb? =P
Schijnt de Satequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:21 schreef misz--kelliej het volgende:
Komt er iets voor in de plaats? Niet dat het voor mij hoeft, ik ben Honingmosterdwrap fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2011 13:29:18 ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Schijnt de SateIk maakte altijd een patatje kapsalon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- men neme een kip-20 bakje, deksel er afscheuren.
- verse frietjes bakken,
- ondertussen 2 van die gekruide vleesch-patty's van de greek mac (gewone kan natuurlijk ook) onder de grill, als ze klaar zijn op de grillplaat fijnhakken met een spatel.
- de frietjes in de kip-20 bak doen,
- paar plakken tasty-kaas erop,
- vlees eroverheen, sla, uitjes tomaat erop,
- vervolgens greekmac-saus en de chilisaus van de wrap erop,
- nog meer kaas erop en eventjes de kaas goed laten smelten door het bakje met inhoud op de onderste laag van een openstaande BM-toaster te zetten.
En smullen maar![]()
Hoeveel steekpenningen kost het om jou dat ook voor mij klaar te laten maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:02 schreef Zandheks het volgende:
[..]
Ik maakte altijd een patatje kapsalon:
- verse frietjes bakken,
- ondertussen 2 van die gekruide vleesch-patty's van de greek mac (gewone kan natuurlijk ook) onder de grill, als ze klaar zijn op de grillplaat fijnhakken met een spatel.
- nog meer kaas erop en eventjes de kaas goed laten smelten door het bakje met inhoud op de onderste laag van een openstaande BM-toaster te zetten.
En smullen maar
heldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:02 schreef Zandheks het volgende:
[..]
- verse frietjes bakken,
En smullen maar
Oh heerlijk dat soort calorieën bommen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:02 schreef Zandheks het volgende:
[..]
- verse frietjes bakken,
En smullen maar
Dingen zelf toevoegen is ehm, bijna nergens bij een McDonald's toegestaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Roces18 het volgende:
Bij ons mag je niks zelf toevoegen, alleen standaard productenIk wil graag een 4 dubbele cheeseburger met extra kaas
iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dingen zelf toevoegen is ehm, bijna nergens bij een McDonald's toegestaan.
Ik was manager, dan heb je wat meer vrijheid, in ruil voor bijna nooit pauze. Bovendien ik draaide bijna altijd sluit met een vaste ploeg.quote:
Hoe kan hij dan een "patatje kapsalon" maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dingen zelf toevoegen is ehm, bijna nergens bij een McDonald's toegestaan.
Hoe?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan een "patatje kapsalon" maken?
lol, bij ons zeuren ze al als je een extra plakje kaas doet op je fish filetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe?
Gewoon maken en opeten?
Wat niet ziet, wat niet deert.
En de Italian Special ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
salsa en chili wrap gaat er ook uit.
oke dat is wel erg karig idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
lol, bij ons zeuren ze al als je een extra plakje kaas doet op je fish filet
Omdat hij manager was. Dan doet er niemand moeilijk over. Je weet maar nooit, misschien maak je wel een product dat het gigantisch goed gaat doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan een "patatje kapsalon" maken?
qp met mcchicken saus en ketchup en vervolgens wat ui en sla is ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:52 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Omdat hij manager was. Dan doet er niemand moeilijk over. Je weet maar nooit, misschien maak je wel een product dat het gigantisch goed gaat doen.
Kapsalon lijkt me ook wel wat.3:1 patty? Wat voor saus zou je dan moeten doen? Eggless zou wel lekker zijn denk ik.
Dan is je halve pauze al voorbijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:02 schreef Zandheks het volgende:
[..]
- verse frietjes bakken,
En smullen maar
Jij niet he, stel je voorquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:35 schreef Yannick567 het volgende:
Ja. Vandaag was er bij ons iemand die de sprite had aangesloten op de fanta.
Ha!quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:37 schreef Yannick567 het volgende:
Die is op vakantie naar een bananenrepubliek
Beter toch, stuk minder werk danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:38 schreef Vanillekwark het volgende:
Het assortiment gaat wel karig worden. De chiliwrap, chicken salsa, italian special EN de tasty eruit, en we krijgen alleen de 1955 ervoor terug
En die ruikt altijd zo lekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:30 schreef Ralphmeister het volgende:
Tasty eruit? Wat is dat nou weer?
Wij waren ooit in Keulen voor een Bruce Springsteen concert, en sliepen in het Intercontinental. Mijn moeder en ik stonden in de rij voor goede plaatsen, en mijn vader en vriendin zouden ons even een paar hamburgers brengen. Vraagt mijn vader aan de conciërge van het hotel waar de dichtsbijzijnde mac was. Keek die vent toch beteuterd, en hij stamelde iets van, "ja maar u kunt hier in het hotel ook prima eten hoor". Toen hij uitlegde dat het voor ons was, wilde hij wel vertellen waar de Mac was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef Kandijfijn het volgende:
Hehheeheh, Genius.
Ik ben werkzaam in een luxe hotel en vraag heel beleefd en commercieel. Dineert u vanavond ook met ons mee? Nee meneer, wij even in Emmen eten.
Om ze 2 uur later tegen te komen bij de Mac
Alleen op de Big tastyquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:42 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga zo naar de Mac. Op welke burgers zit er allemaal Bacon?![]()
Is de 1955 vandaag pas in het assortiment gekomen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:28 schreef Yannick567 het volgende:
Gespot op de FP:
Stel maakt pornofilm in McDonald's
Vandaag de 1955 geprobeerd. Die uien dressen met een handschoen is niet ideaal, blijft een apart iets. Vond hem ook niet geweldig ofzo.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:31 schreef themole het volgende:
[..]
Is de 1955 vandaag pas in het assortiment gekomen?
Dat broodje is niet aan te slepen hier, echt niet normaalquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:35 schreef MaximumRush het volgende:
Gaat de 1955 bij de rest ook zo hard?
10 en 11 september vieren wij trouwens onze grand opening!
Ja, klopt allerlei Mc Donalds spullen en happy meal speeltjes. Ik heb mezelf ook aangeboden, maar dat vonden ze geen goed idee. Ik bedoel, een date met een Mc Donalds manager, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat broodje is niet aan te slepen hier, echt niet normaal
En ik las het op twitter/facebook van je RM ja, leuke acties.
Gingen ze nou dingen van McDonald's veilen voor dat kinderhuis?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:42 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik bedoel, een date met een Mc Donalds manager, wat wil je nog meer?
Maandje vakantiequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je weg was
Wij verkopen meer 1955 dan alles wat er voor wegging bij elkaarquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:35 schreef MaximumRush het volgende:
Gaat de 1955 bij de rest ook zo hard?
Toen ik bij de mac werkte ging de flurry Rolo eruit. Toen heb ik ook nog tijden mensen gehad die daar om vroegen. Laat staat de mcflurry crunchy.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:16 schreef misz--kelliej het volgende:
Nou ik vind het maar een vies ding! En heb heel veel gasten van wie ik hetzelfde hoor en ook dat ze hopen dat de big tasty snel terug komt. Geef aan iedereen maar het advies om een brief te schrijven naar het hoofdkantoor, alsof ik er iets aan kan doen dat de tasty eruit is =P
McFlurry Crunch vragen ze nog steeds om.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:21 schreef themole het volgende:
[..]
Toen ik bij de mac werkte ging de flurry Rolo eruit. Toen heb ik ook nog tijden mensen gehad die daar om vroegen. Laat staat de mcflurry crunchy.
Ik vind hem wel lekker, smaakt echt heel anders dan de gemiddelde burger die hier in Nederland valt te krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef Roces18 het volgende:
Is die 1955 trouwens lekker, ben van plan om hem van de week te proberen maar hij ziet er niet echt lekker uit vanaf de foto
Serieus? Hoe lang is die in de tussentijd wel niet weg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
McFlurry Crunch vragen ze nog steeds om.
1956 beldequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
McFlurry Crunch vragen ze nog steeds om.
1955 terug? Dit is toch de eerste keer dat die er isquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Big Tasty met Bacon weg en die 1955-burger terug... lame.![]()
Heeft het eigenlijk zin om die 1955-burger te vragen zonder die ketchup maar met de Big Tasty-saus?
Zeker heeft dat zin! Want alle mcdonaldsen hebben extra bigtastysaus op voorraad gehouden omdat ze zulke vragen al hadden verwacht. En gezien de hoge voedselveiligheideisen in NL kunnen ze deze maanden op voorraad houden...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Big Tasty met Bacon weg en die 1955-burger terug... lame.![]()
Heeft het eigenlijk zin om die 1955-burger te vragen zonder die ketchup maar met de Big Tasty-saus?
Het was maar een grapje hoorquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:19 schreef Piger het volgende:
[..]
Zeker heeft dat zin! Want alle mcdonaldsen hebben extra bigtastysaus op voorraad gehouden omdat ze zulke vragen al hadden verwacht. En gezien de hoge voedselveiligheideisen in NL kunnen ze deze maanden op voorraad houden...
Dit is de medewerkerstopic.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Die McDonalds hier had de 1955 als 1 van 2 Mac's een paar maanden geleden al als test, toen was de BigTasty ook weken weg
Waarom zijn er trouwens 2 McDonalds-reeksen, of is dit het echte werknemerstopic en die in CUL voor iedereen?
Iedereen die wat te klagen heeft kan in CUL terechtquote:Op woensdag 7 september 2011 15:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Die McDonalds hier had de 1955 als 1 van 2 Mac's een paar maanden geleden al als test, toen was de BigTasty ook weken weg
Waarom zijn er trouwens 2 McDonalds-reeksen, of is dit het echte werknemerstopic en die in CUL voor iedereen?
Chicken Sate aka de sate versie van de Sensation of...quote:Op woensdag 7 september 2011 16:32 schreef Krimpen het volgende:
27 september voorbij horen komen als dag dat de Sate zijn terugkeer krijgt... Hij gaat vergezeld worden door de Milkshake Kokos!
Dat broodje poep, wat veel mensen zo lekker vinden, ja!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Chicken Sate aka de sate versie van de Sensation of...
neinquote:Op donderdag 8 september 2011 00:23 schreef Physics het volgende:
Lijkt de 1955 nou qua smaak op de big tasty?
Ik nietquote:Op woensdag 7 september 2011 23:32 schreef misz--kelliej het volgende:
Ben wel benieuwd naar die kokosshake, ik hou van kokos!
Iegh!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:15 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Dat broodje poep, wat veel mensen zo lekker vinden, ja!
zelf schoonmakenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:40 schreef Roces18 het volgende:
Deze week weekendsluit joepi![]()
niet dus
Hij ziet er op de foto beter uit dan in het doosje. Vond hem niet erg goed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef Roces18 het volgende:
Is die 1955 trouwens lekker, ben van plan om hem van de week te proberen maar hij ziet er niet echt lekker uit vanaf de foto
Schoonmakers slopen altijd allesquote:
Gewoon crediteren naar hun baas, opgelost, slotjequote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Schoonmakers slopen altijd alles
Nu is het ook altijd grappig, hoevaak die glasplaat kapot gaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, laats stond een schoonmaker met mij te praten en toen liet hij de glasplaat vallen wat aan de zijkant van het friestation zit![]()
Die van ons is al jaren niet gesneuveld, die spiegel er achter gaat dan wel weer vaak stukquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nu is het ook altijd grappig, hoevaak die glasplaat kapot gaat.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nu is het ook altijd grappig, hoevaak die glasplaat kapot gaat.
Zozo 1e sluit van het weekend er weer op zitten straks nog eentje en voorlopig weer klaar. Zal wel weer een stuk drukker worden dan normaal op vrijdag...quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:54 schreef MaximumRush het volgende:
Zo, openingsreceptie is ook weer achter de rug. Nu even thuis zitten, want mag straks sluit draaien.
quote:Op zondag 18 september 2011 09:49 schreef Roces18 het volgende:
hebben jullie al die nieuwe kleding gezien ?
echt verschrikkelijk![]()
![]()
met zo'n medaille op je shirt, lijkt het wel of we bij de zeeman werken
Vanaf eh.. 27 september ook bij onsquote:Op zondag 18 september 2011 19:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Milkshake kokosde enige juiste reden om naar de febo te gaan.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:56 schreef Me_Master het volgende:
Komen er nog voordeelbonnen binnenkort ? We leven in crisistijden he
quote:"Ik heb geen kortingsbonnen gekregen bij mijn post, zou ik hem alsnog kunnen krijgen"
Zijn wij de enige die daar plastic in hebben zitten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:59 schreef Yannick567 het volgende:
Die glasplaat is bij ons pas 1 keer kapot gegaan, toen iemand van de drive uitschoot en er een barst inzat
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:58 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Zijn wij de enige die daar plastic in hebben zitten?
Blijkbaar, hier zit er glas met kippengaas inquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:58 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Zijn wij de enige die daar plastic in hebben zitten?
Nouja, zelfs plastic hebben wij één keer kapot gekregenquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen
quote:Op zondag 25 september 2011 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Bij ons ruikt het trouwens nog steeds naar de Big Tasty buiten![]()
Het vet zal wel in de goot liggen smeulen ofzo, maar lekker ruikt het wel
Ja, maar ze gaan eerst alle oude caps en schorten opmaken ofzo, voordat de nieuwe geleverd worden. Weet niet precies. In onze franchise gaan niet alle restaurants over op die nieuwe kleding, van de 7 restaurants krijgen er maar 3 (waaronder wij) die nieuwe kleding.quote:Op zondag 25 september 2011 19:22 schreef Roces18 het volgende:
huh? ik dacht dat iedereen zijn oude zooi moest inleveren en inruil daarvoor meteen de nieuwe kleding verplicht kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |