Nope, maar kom er regelmatig om familie te bezoeken, altijd langs die McDquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:34 schreef RICHARD0594 het volgende:
[..]
Ja klopt hahaWoon je vlakbij Drachten?
Hehe iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:07 schreef Nightshadow het volgende:
Ik meld mij ook maar weer eens hier![]()
Nog altijd geen ontslag genomen...
Ohja, goed nieuws voor de 15 jarigen: Per 1 augustus mogen die tot 21:00 werken.. Daar ben ik blij om, want die lobby-kinderen zijn er een kei in om een hele stapel dienbladen en volle prullenbakken achter te laten met de smoes dat ze absoluut niet na 19:00 mogen werken
Oke oke is nu ook een nieuwe McDonalds in Drachten geopendquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nope, maar kom er regelmatig om familie te bezoeken, altijd langs die McD
Nu? Al bijna 2 maandenquote:Op zondag 24 juli 2011 16:14 schreef Piger het volgende:
Warme chocolademelk nu helemaal uit t assortiment
Beetje vreemde zaak. Die paar poederzakjes op voorraad houden is de moeite niet.
hmm dan hadden wij een voorraad van 2 maanden. Geen idee of ie t drinken was, dronk het alleen in de winter. Kan me niet voorstellen dat er een groot verschil was met die automaat. Zit hetzelfde in. Meer een psychologisch smaakverschilquote:Op zondag 24 juli 2011 16:53 schreef Battlefan het volgende:
Nu? Al bijna 2 maandenEn die poederzakjes waren niet te zuipen, dat is ook de reden dat het weg is, het werd al bijna niet verkocht en door die zakjes nog minder
Jij hebt duidelijk nog nooit buiten NL bij de Mac ontbeten. In Nederland is het een beetje droevig met een Egg McMuffin en croissant. Maar in Duitsland en Amerika is het een heel stuk beter!quote:
Als ik op vakantie ben is inderdaad niet de eerste plek die in mijn opkomt om te ontbijten een fastfood restaurant. Overigens vanavond lekker tot 6 werkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit buiten NL bij de Mac ontbeten. In Nederland is het een beetje droevig met een Egg McMuffin en croissant. Maar in Duitsland en Amerika is het een heel stuk beter!
Tot 18:00 of tot 06:00?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben is inderdaad niet de eerste plek die in mijn opkomt om te ontbijten een fastfood restaurant. Overigens vanavond lekker tot 6 werkenhopen dat ik geen lobby hoef te doen
Haha ga eens naar Amerika. En vertel dan eens waar je ontbeten en avondeten hebt genomenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben is inderdaad niet de eerste plek die in mijn opkomt om te ontbijten een fastfood restaurant. Overigens vanavond lekker tot 6 werkenhopen dat ik geen lobby hoef te doen
Gewoon zoals 99% van de wereld in je hotel of in je kamer/caravan en in de avond een restaurant...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:34 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En vertel dan eens waar je ontbeten en avondeten hebt genomen
In Duitsland hebben ze dan ook Mc Cafe http://www.mccafecoffee.com/.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit buiten NL bij de Mac ontbeten. In Nederland is het een beetje droevig met een Egg McMuffin en croissant. Maar in Duitsland en Amerika is het een heel stuk beter!
99%? Nooit in de VS geweest zeker?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon zoals 99% van de wereld in je hotel of in je kamer/caravan en in de avond een restaurant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |