Dan zou ik echt wel wachten tot mijn 16de en en nu nog genieten van je vrije tijd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:48 schreef Piger het volgende:
15 jaar en 2,30 a 2,40 is inderdaad het minimumloon. Je mag dan ook bijna niks. Geen kassa, friet, grill.. Daarnaast snel recht op eetpauze en uiterlijk tot 19 uur mogen werken.
Hoezo zou je geen friet/grill mogen doen dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:48 schreef Piger het volgende:
15 jaar en 2,30 a 2,40 is inderdaad het minimumloon. Je mag dan ook bijna niks. Geen kassa, friet, grill.. Daarnaast snel recht op eetpauze en uiterlijk tot 19 uur mogen werken.
't mag niet, je mag echt alleen schoonmaken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo zou je geen friet/grill mogen doen dan?
En wat moeten ze dan doen, hele dag boenen en wc's schoonmaken ofzo?
Hoeven 20 jarigen enzo niet schoon te maken dan ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
't mag niet, je mag echt alleen schoonmaken.
Jewel, ligt er aan wat je plek is. En sowieso houd je je eigen werkplek een beetje netjes. Maar als 15 jarige sta je meestal in de lobby om vuilniszakken te vernieuwen, tafeltjes schoon te maken en al die meuk wat er bij hoortquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoeven 20 jarigen enzo niet schoon te maken dan ?
Omdat 15-jarigen niet 'volwassen' genoeg zijn om die apparatuur te gebruiken. Heel raar dat een 16-jarige dat wel mag, maar zo is het ..quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo zou je geen friet/grill mogen doen dan?
En wat moeten ze dan doen, hele dag boenen en wc's schoonmaken ofzo?
Voor zover ik weet (en t dus klopt) mag je wel runnen bij de kassa en dressen in de keuken. Maar gebeurt dit in de praktijk amper.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Studiotje het volgende:
't mag niet, je mag echt alleen schoonmaken.
Als je het zo bekijkt is het helemaal bizar. Vraag dan gewoon of je in de buurt 2 of 3 auto's kan wassen, dan heb je vast ook wel 16 euro bij elkaar.quote:
De grills, bin, hlz, friteuses, toasters en baggingstation zijn de reden dat 15 jarige dat werk mogen doen, overigens mogen ze ook niet met bepaalde sterkere schoonmaakmiddelen werken, en de vuil of kartonpers bedienen ;-)quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (en t dus klopt) mag je wel runnen bij de kassa en dressen in de keuken. Maar gebeurt dit in de praktijk amper.
dus niet gratis, 1 euro... aparte regeling, hier krijg je 50% korting op het gene wat je eet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:10 schreef Roces18 het volgende:
Zaterdag mijn eerste werkdag, en wat is de keukenvloer daar glad man ik viel bijna op de grond.En er werd mij verteld dat er 1 euro per dag dat je werkt wordt ingehouden op je salaris, en daarvan mag je dan gratis eten...
Er zijn speciale McDonald's schoenen te koop waarmee je niet kan uitglijden op de vloer. Moet je een keer aan je restaurantmanager vragen. Ik heb ze in mijn McDonald's tijd altijd gedragen, die dingen zijn geniaal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:10 schreef Roces18 het volgende:
Zaterdag mijn eerste werkdag, en wat is de keukenvloer daar glad man ik viel bijna op de grond.En er werd mij verteld dat er 1 euro per dag dat je werkt wordt ingehouden op je salaris, en daarvan mag je dan bijna gratis eten...
Ik loop in ecco schoenen van 110 euro. Gaan behoorlijk lang mee, en heel belangrijk geen pijn aan m'n voeten aan het einde van de dag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef LimaOscarLima het volgende:
die mcdonalds schoenen zijn duur ¤50,- en nog glij ik daarmee uit.
maar weet iemand hoe ik wat ik het beste in een email naar de baas kan zetten. want ik heb een werkgeversverklaring nodig zodat ik vrijwilliger bij het sigma kan worden. en wil hier een gesprek voor
Er zijn heel veel verschillende modellen. Ze hebben een heel boek waar je uit kan kiezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef LimaOscarLima het volgende:
die mcdonalds schoenen zijn duur ¤50,- en nog glij ik daarmee uit.
Tja ligt aan je zelf he..zorg dat wat je nu doet goed doet..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:30 schreef Roces18 het volgende:
Ja, hier heb je ook shoes for crews, en nog een andere soort. Maar mijn maat (46) hadden ze weer eens niet, dus heb mijn eerste werkdag op mijn sneakers gelopen. Maar dat heeft ook zo zijn voordelen want ik kon mooi de moonwalk doen.![]()
Van 9 - 5 frietstation gedaan en de kipnuggets erbij gedaan. Paar keer flink verbrand omdat het daar zo krap is, en tegen 5 uur word je helemaal gek van de drukte. Maar weet iemand hoelang je ongeveer op een station blijft staan? Want ik doe liever mcdrive/kassa etc.
Ja dan blijf je er zeker staanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja ligt aan je zelf he..zorg dat wat je nu doet goed doet..
Mag volgende week al drive zag ik op het roosterquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je gaat vanzelf naar de kassa/drive etc. Zorg dat je enthousiast over komt en dat je graag verder door groeien.
Dat zegt niks he dat er drive bij staat, het floorplan word toch door de desbetreffende shiftmanager gemaakt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Mag volgende week al drive zag ik op het rooster, Beter dan de hele tijd friet scheppen en bop
nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef Manifesto het volgende:
Vraagje tussendoor...
Zijn er Mc Donalds in Nederland die glutenvrije hamburgerbroodjes hebben?
Whats the point.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee.
maar bestel een hamburger zonder brood?
Lekker haha, had ik vorige week moest ik alleen donderdag werkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
straks sluit van 20 tot half 1 (maximaal)
en dat was gelijk de enige dienst deze week
Ja klopt hahaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:31 schreef Studiotje het volgende:
McDonald's Drachten? Dat is toch die McD die tegenover de Phillips meuk zit?
Morgen avond weer werkenZe hebben al gebeld of ik langer kan blijven, weet nog niet
Kan nog steeds beslissen, of over 2 weken weg bij de McD of 48 uur in een jaar werken (minimaal), weet 't nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |