1955 beldequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:09 schreef misz--kelliej het volgende:
Wauw, gaat de tasty er echt uit? Dat moet een grapje zijn?
Heb in amerika zo een angus burger geprobeerd, vond er niet veel aan, vond het vlees nogal droog. Geef mij maar een tasty, maarja, die moet er dus schijnbaar uit.
De tasty was altijd één van mijn favoriete burgers want bacon.quote:
Die moet wel heel goed zijn, wil ik mijn Tasty-liefde ervoor opzij zetten =P Per wanneer moet ie eruit?quote:
eind deze maandquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:15 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Die moet wel heel goed zijn, wil ik mijn Tasty-liefde ervoor opzij zetten =P Per wanneer moet ie eruit?
salsa en chili wrap gaat er ook uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:19 schreef misz--kelliej het volgende:
Ohjee, hoe verdrietig.. Dan is eht maar goed dat ik dinsdag weer begin met werken, Hahaha.
Nog meer dingen die ik gemist heb? =P
Schijnt de Satequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:21 schreef misz--kelliej het volgende:
Komt er iets voor in de plaats? Niet dat het voor mij hoeft, ik ben Honingmosterdwrap fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2011 13:29:18 ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Schijnt de SateIk maakte altijd een patatje kapsalon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- men neme een kip-20 bakje, deksel er afscheuren.
- verse frietjes bakken,
- ondertussen 2 van die gekruide vleesch-patty's van de greek mac (gewone kan natuurlijk ook) onder de grill, als ze klaar zijn op de grillplaat fijnhakken met een spatel.
- de frietjes in de kip-20 bak doen,
- paar plakken tasty-kaas erop,
- vlees eroverheen, sla, uitjes tomaat erop,
- vervolgens greekmac-saus en de chilisaus van de wrap erop,
- nog meer kaas erop en eventjes de kaas goed laten smelten door het bakje met inhoud op de onderste laag van een openstaande BM-toaster te zetten.
En smullen maar![]()
Hoeveel steekpenningen kost het om jou dat ook voor mij klaar te laten maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:02 schreef Zandheks het volgende:
[..]
Ik maakte altijd een patatje kapsalon:
- verse frietjes bakken,
- ondertussen 2 van die gekruide vleesch-patty's van de greek mac (gewone kan natuurlijk ook) onder de grill, als ze klaar zijn op de grillplaat fijnhakken met een spatel.
- nog meer kaas erop en eventjes de kaas goed laten smelten door het bakje met inhoud op de onderste laag van een openstaande BM-toaster te zetten.
En smullen maar
heldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:02 schreef Zandheks het volgende:
[..]
- verse frietjes bakken,
En smullen maar
Oh heerlijk dat soort calorieën bommen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:02 schreef Zandheks het volgende:
[..]
- verse frietjes bakken,
En smullen maar
Dingen zelf toevoegen is ehm, bijna nergens bij een McDonald's toegestaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:47 schreef Roces18 het volgende:
Bij ons mag je niks zelf toevoegen, alleen standaard productenIk wil graag een 4 dubbele cheeseburger met extra kaas
iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dingen zelf toevoegen is ehm, bijna nergens bij een McDonald's toegestaan.
Ik was manager, dan heb je wat meer vrijheid, in ruil voor bijna nooit pauze. Bovendien ik draaide bijna altijd sluit met een vaste ploeg.quote:
Hoe kan hij dan een "patatje kapsalon" maken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dingen zelf toevoegen is ehm, bijna nergens bij een McDonald's toegestaan.
Hoe?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan een "patatje kapsalon" maken?
lol, bij ons zeuren ze al als je een extra plakje kaas doet op je fish filetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoe?
Gewoon maken en opeten?
Wat niet ziet, wat niet deert.
En de Italian Special ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
salsa en chili wrap gaat er ook uit.
oke dat is wel erg karig idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
lol, bij ons zeuren ze al als je een extra plakje kaas doet op je fish filet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |