Nee het gaat mijn ene oor in het bij het andere eruit, ik/ wij kunnen er vrij weinig mee. Als je er echt mee zit, moet je McDonalds Nederland maar een brief sturen, maar wij, gewone crew/crewtrainers en floormanagers kunnen er echt niks mee, omdat het landelijk is. En als je friet koud is, kunnen wij hier op fok er ook vrij weinig mee. Lucht je hart dan lekker hierquote:
Mijn friet was warm, en lekker stevigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee het gaat mijn ene oor in het bij het andere eruit, ik/ wij kunnen er vrij weinig mee. Als je er echt mee zit, moet je McDonalds Nederland maar een brief sturen, maar wij, gewone crew/crewtrainers en floormanagers kunnen er echt niks mee, omdat het landelijk is. En als je friet koud is, kunnen wij hier op fok er ook vrij weinig mee. Lucht je hart dan lekker hier
McDonald's #29: Met misselijkmakende Hulk sperma.
Als er hier niemand zelf meedoet en/of iemand kent die er aan meedoet, ben ik echt nieuwsgierig hoeveel mensen er nou uiteindelijk een essay opsturen... Kan je de kans dat je wint bepalenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:40 schreef Rayna het volgende:
Hier nog iemand die meedoet (of een keer eerder meegedaan heeft) aan de McStudiebeurs contest?
Heb jij vanavond gewerkt? Sluit? Ik had een vermoeden dat ik jou zag lopen vandaag.. witte blouse zonder M eropquote:Op maandag 4 juli 2011 15:22 schreef MaximumRush het volgende:
Inmiddels al een paar dagen gewerkt. Eerste werd gelijk tegen me gezegd, okee ga jij maar de shift draaien.
Dat was nog best lastig, maar ging goed. De eigenaar en RM vonden het ook goed gaan voor de eerste keer. Beetje bij beetje begin ik steeds meer te leren. Weet nu hoe je lades moet wisselen. De eerste dagen werkte iedereen gewoon op de zelfde ladeAfschrijven en dergelijke ook geleerd. Ben benieuwd.
Ja, klopt. Dat was ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Heb jij vanavond gewerkt? Sluit? Ik had een vermoeden dat ik jou zag lopen vandaag.. witte blouse zonder M eropDan heb ik je gespot
Ik en Matthijs hebben jouw restaurant gisteravond nader bestudeerdquote:
Aankopen? We hadden wel een flurry, maar die was hartstikke gratisquote:
Hij is lekker en wordt waarschijnlijk dit jaar nog verkocht in Nederlandquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:48 schreef THeeF het volgende:
Weet iemand al iets meer over de 1955 burger?
Dat eerste wist ik alquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:55 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Hij is lekker en wordt waarschijnlijk dit jaar nog verkocht in Nederland
Ja, de lonen verschillen per filiaal.(franchise/mcdonalds nl) Maar de verschillen zijn niet enorm.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:09 schreef Esperanza. het volgende:
[..]
Verschillen de lonen per filiaal en/of taak?
Geef aan dat je graag willen werken bij de mcdonalds, en kom gemotiveerd over, Dan ben je aangenomenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:41 schreef Esperanza. het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, wat word er zoal gevraagd en hoe moet ik daarop antwoorden? Wat is trouwens het leukste om te doen, in de keuken werken of achter de kassa?
Oke, dank je wel voor je hulp.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geef aan dat je graag willen werken bij de mcdonalds, en kom gemotiveerd over, Dan ben je aangenomen![]()
Tja, ik vind keuken het leukst. maar dat verschilt natuurlijk per persoon
Gewoon jezelf zijn en laten merken dat je graag wil werken (lijkt me handig als dit ook terugkomt in de beschikbaarheid die je opgeeft)quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:41 schreef Esperanza. het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, wat word er zoal gevraagd en hoe moet ik daarop antwoorden? Wat is trouwens het leukste om te doen, in de keuken werken of achter de kassa?
Als je keuken Nederlanders bevat jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 03:03 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en laten merken dat je graag wil werken (lijkt me handig als dit ook terugkomt in de beschikbaarheid die je opgeeft)
Ik vind keuken ook het leukst, socialer gebeuren met je collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |