Gheeeh! Je hebt dus die klachtensite(
QQDQ), staan wel meer klachtenpareltjes op!
quote:
Ik had een wrap besteld maar de kipcorn was te lang gebakken want hij smaakte niet goed.
Kipkorn

quote:
ik had een bigmacmenu en een hamburger besteld, en de hamburger waren ze vergeten.
Kort maar krachtig
quote:
Ik ben gister naar de mac donalds in utrecht(hoog caterijne) geweest en heb daar een happy meal gekocht maar ik moest wachten voor de patat en cola na een kwartiertje gewacht te hebben nog steeds niemand bij mij langs geweest ik ben terug gegaan en heb het gezegt maar ik moest opeens opnieuw bestellen heel raar allemaal
Gewenste oplossing
geld terug krijgen voor de cola en de patat en frietsaus en rietje
Patat

Geld terugkrijgen voor het rietje

alhoewel een terechte klacht.
quote:
ZOLANG DE MAC IN NEDERLAND IS KOM IK ER AL LEKKERE WARME CHOCOLADE TE DRINKEN .EN NU IS ER INEENS GEEN WARME CHOCOLADEMELK MEER TE KOOP.(IK DRINK GEEN KOFFIE) U BENADEELD ER EEN HOOP CLANTEN MEE.
Clanten

Een herkenbare

quote:
Ik ging naar de mac donalds in heesch en deed me bestelling.
Toen ik me bestelling deed van een medium big mac menu en een medium mac chicken menu waarbij ik aangaf kortingsbonnen van 2x medium voordeelmenu voor 7,95 te hebben zeiden ze dat ik die niet in kon leveren.
Er staat op die bon keuze uit een Big mac , Mc chicken of Quarter pounder menu.
Dus ik zei ja ik heb toch een Big mac en mc chicken menu waarop ik het antwoord kreeg dat je persee 2 dezelfde menu’s moet bestellen.
Maar dat staat er niet op de bon er staat keuze uit en dan die 3 menu’s.
Nu konden we de voordeelbonnen dus nog niet gebruiken.
Dit kan toch niet?
Dan moeten ze het beter op de bon zetten.
Gewenste oplossing
Een nieuwe bestelling misschien. We hebben nu veel meer uitgegeven dan de bedoeling zou zijn geweest en het staat niet goed duidelijk op de bon. We gingen ervan uit dat we die 2 menu's voor 7,95 zouden hebben.

quote:
ik vind de reclame met dat fluiten super iritant ik snap niet dat jullie dat hebben kunnen maken
Gewenste oplossing
dat het van de buis word gehaald

En de laatste maar even

quote:
Heden morgen gaan wij door de Mc. Drive bij de McD te Echt. Hier nemen wij 2 Mc. Chicken menu’s de vriendelijke dame aan de intercom vraagt nog wat we te drinken willen hebben. Daar we de Toffe Milkshake wel eens willen proeven vragen wij of we ook dit als drankje mogen pakken. Geen probleem antwoord de dame. Bij betaling constateren wij echter dat we naast de menu’s nog eens ¤ 4,40 voor de milkshake’s moeten betalen. Dit terwijl we de milkshake’s als drankje in het menu hadden zitten. Toen we naar binnen zijn gegaan om verhaal te halen werden we afgescheept en werd er geen oplossing aangedragen. Naar hun mening waren ze immers niet fout.
Gewenste oplossing
Te veel betaald geld van ¤ 4,40 retour.
Zo freaking fucking herkenbaar