Jij bent zeker niet mijn collegaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze dan ook Mc Cafe http://www.mccafecoffee.com/.
Ergens ben ik ook een beetje jullie collega.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon zoals 99% van de wereld in je hotel of in je kamer/caravan en in de avond een restaurant...
Hmm ja, maar USA geldt niet als als het overgrote deel waar de Nederlander op vakantie gaat. Dus een beetje kromme redenering verder van jou..quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]Dat zal je dan vies tegenvallen daar..
Bijvoorbeeld: in elke hotelkamer staan bordjes van de lokale bezorgchinees, New York Pizza, etc. etc. die fastfood komen brengen op je kamer. En die rijden af en aan.
Bij mij staat onder loonheffing 0.00 dus ik denk dat er bij jou iets niet goed gegaan isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:00 schreef Roces18 het volgende:
Vandaag mijn salarisstrook ontvangen, blijkt er te staan loonheffing en dan een xx.xx bedrag. Ik heb duidelijk aangegeven om loonheffingskorting toe te passen en alsnog hebben ze dit toegepast. Waardoor ik later alles moet terugvragen, dit klopt toch voor geen meter of wel soms?
Oke, dan zal ik even personeelsadministratie een mailtje sturen. Want dit schiet niet opquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij mij staat onder loonheffing 0.00 dus ik denk dat er bij jou iets niet goed gegaan is
De machines van Chocomel gingen vaak kapot en waren heel onderhoudsgevoelig. Daar gingen ze vanaf stappen. De zakjes smaakten gewoon waterig. Als je geen goed alternatief hebt, kan je beter niks verkopen dan slecht spulquote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef Piger het volgende:
[..]
hmm dan hadden wij een voorraad van 2 maanden. Geen idee of ie t drinken was, dronk het alleen in de winter. Kan me niet voorstellen dat er een groot verschil was met die automaat. Zit hetzelfde in. Meer een psychologisch smaakverschil.
Het overgaan op zakjes sloeg ook nergens op. "Ja geen ruimte bij de counter". Want alle mcdonalds hadden de automaten op de grond staan??
LOL! Serieus? Gaat een van de best verkochte grote burgers er uit?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:32 schreef Vanillekwark het volgende:
WTF ook, de Tasty gaat eruit heOok nog geen nieuwe 2e wrap bekendgemaakt die de chili zal vervangen. Kvind 't maar vaag iig.
Yup. Verkoop van de Tasty valt de laatste tijd flink tegen. Er komt wel een nieuwe burger met de 3:1-petty.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
LOL! Serieus? Gaat een van de best verkochte grote burgers er uit?geniaal!
Hmm, hier verkocht die altijd goed. Vaak hadden we het probleem dat de keuken het niet bij kon houden. Nah, ik zal hem niet missenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yup. Verkoop van de Tasty valt de laatste tijd flink tegen. Er komt wel een nieuwe burger met de 3:1-petty.
Die kaasquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hmm, hier verkocht die altijd goed. Vaak hadden we het probleem dat de keuken het niet bij kon houden. Nah, ik zal hem niet missen
Oh oh! Daar hebben ze het in dit topic en het andere McDonald's topic ook al over gehad en dat die goed te doen wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die kaas
Hij zal vervangen worden voor de 1955 classic, volgens mij hebben ze die ook in Duitsland?
Sla, tomaat, gecarameliseerde uitjes, bacon, BBQ-saus EN Ketchup.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh oh! Daar hebben ze het in dit topic en het andere McDonald's topic ook al over gehad en dat die goed te doen was
Niet 'n beetje zoals die. Dat is 'm gewoon.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:46 schreef Studiotje het volgende:
Beetje zoals Deze dus, ben benieuwd!
Kvind die hele HMW maar niks. Chili is prima te pruimen. Ze moeten 's ene gaan maken met teriyaki :pquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:50 schreef Studiotje het volgende:
Die 'bij' wraps worden sowiezo minder verkocht.. Honing Mosterd blijft een aardige hit
Of Wasabiquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kvind die hele HMW maar niks. Chili is prima te pruimen. Ze moeten 's ene gaan maken met teriyaki :p
Jammer dat de enige wrap met salsasaus die smerige tomatocheese was. Een goede wrap met salsasaus zou echt fantastisch zijnquote:
Burger die komt heeft geen 3:1 patty maar een speciale gekruide dacht ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yup. Verkoop van de Tasty valt de laatste tijd flink tegen. Er komt wel een nieuwe burger met de 3:1-petty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |