abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99196336

Welkom in het McDonald's Crew topic. Waar alle McDonald's Medewerkers ervaringen delen.
Dit is geen zeurtopic voor gasten, die mogen verder in het topic in CUL!

Crewleden
Battlefan - Utrecht Lange Viestraat
Yannick567 - Gorinchem
Studiotje - Amersfoort Noord
MarkoAlmelo - Almelo Oost
misz--kelliej - Purmerend
mstyle - Zwolle
gewoonfaye - Arnhem Rijnstraat
Krimpen - Capelle aan den IJssel
Nightshadow - Zutphen

Acties

Happy Meal

McDeal
Met je persoonlijke pas korting op kleding, electronica, dagjes uit, zwemmen, naar de bioscoop, en nog veel meer!
Log hier in en bekijk de laatste acties.

Komende actie(s)
-Glazen
-Nieuwe shake
-Nieuwe burger
-Vertrek van een oude burger

Vorige delen
mc donalds medewerkers topic
McDonald's Crew #2
McDonald's Crew #3
McDonald's Crew #4
McDonald's Crew #5
McDonald's Crew #6: Optimized Beef in aantocht
McDonald's Crew #7
McDonald's Crew #8: Waar de glazen hun return maken!
McDonald's Crew #9: Met een nieuwe kortingsbonnenactie
McDonald's Crew #10: New York Crispy in aantocht
McDonald's Crew #11: Waar Yannick567 en Spamkip de baas spelen
McDonald's Crew #12

Je kunt de OP vinden in de FOK!wiki, klik hier en pas gelijk de OP aan als je een nieuw topic opent!

[ Bericht 0% gewijzigd door Studiotje op 09-07-2011 15:39:21 ]
pi_99196380
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:25 schreef Roces18 het volgende:
5,30 kan misschien nog net. Als het minder is doe ik het zeker niet. Ik bedoel toen ik 15 was verdiende ik al 4,50 en 70 cent omhoog in 4 jaar :') slaat nergens op. Maar ik heb toch een baan nodig hea :P. Ik hoorde trouwens ook dat je totale pauze tijd een half uur is?? Vind ik wel erg weinig
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:27 schreef Studiotje het volgende:
Jep, een half uur is wat je krijgt over 8 uur, ook als je 6 uur werkt krijg je een half uur, als je 5 uur werkt krijg je hier een kwartier en daar onder krijg je geen pauze.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:40:48 #3
286575 Roces18
Chef de party
pi_99196827
Hmm beetje karig allemaal :P maar ik zal het wel zijn bij mijn contract anders verscheur ik hem gewoon. ;)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_99197869
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:40 schreef Roces18 het volgende:
Hmm beetje karig allemaal :P maar ik zal het wel zijn bij mijn contract anders verscheur ik hem gewoon. ;)
Ik verwacht dat je niet meer dan 4,85 per uur krijgt. Aangezien het minimumloon 4,35 is en je meestal niet veel meer dan dat krijgt. Als crewtrainer zit je een eurotje hoger.

Ik vind het wel vreemd, dat je zoveel kritiek hebt terwijl je geen van deze vragen hebt gesteld tijdens je sollicitatiegesprek. Op deze manier verdoe je je tijd alleen maar.
Eerst denken, dan typen
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:57:11 #5
286575 Roces18
Chef de party
pi_99203877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef Piger het volgende:

[..]

Ik verwacht dat je niet meer dan 4,85 per uur krijgt. Aangezien het minimumloon 4,35 is en je meestal niet veel meer dan dat krijgt. Als crewtrainer zit je een eurotje hoger.

Ik vind het wel vreemd, dat je zoveel kritiek hebt terwijl je geen van deze vragen hebt gesteld tijdens je sollicitatiegesprek. Op deze manier verdoe je je tijd alleen maar.
Tja de manager was er niet, en ik kreeg van iemand zo'n formulier in mijn handen gedouwd, met de mededeling dat ik wel een mail zal krijgen a.s. Maar ik zal wel eens kijken wat ze aanbieden...
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:52:11 #6
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_99221719
Oh hier zijn jullie gebleven :+
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_99223657
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef Battlefan het volgende:
Oh hier zijn jullie gebleven :+
Dat krijg je ervan als je niet actief bent he.. *kuch*
pi_99239101
Ik ben gisteren aangenomen en morgen is mijn eerste werkdag, ik moet zorgen voor de friet, maar ik vraag me af: Als ik alleen moet zorgen voor de friet sta ik dan niet de helft van de tijd te niksen? Wat moesten jullie btw doen op jullie eerste werkdag en viel het mee of tegen?

Bij voorbaat dank. :)
pi_99240553
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef Esperanza. het volgende:
Ik ben gisteren aangenomen en morgen is mijn eerste werkdag, ik moet zorgen voor de friet, maar ik vraag me af: Als ik alleen moet zorgen voor de friet sta ik dan niet de helft van de tijd te niksen? Wat moesten jullie btw doen op jullie eerste werkdag en viel het mee of tegen?

Bij voorbaat dank. :)
Als het druk is heb je geen moment van rust, is het rustig, dan zul je het rustig hebben en moeten inschatten hoeveel friet er gebakken moet worden en/of de gebakken friet te oud is (5 min regel). Ook hou je in de gaten of de frietdispencer niet leeg is en/of deze bijgevuld moet worden. En natuurlijk de lekkerste frietjes ter wereld zien te fixen :P

Op mijn eerste werkdag moest ik ook friet staan, ik werd midden in de drukte er neergezet en wist echt niet wat ik moest doen, ik vond de eerste dag zwaar en weet nog wel dat ik niet kon wennen aan de lucht daar :') ik stond ook half te kokhalsen in m'n pauze, maar ja. Na 2 weken friet ging ik naar de kassa wat als snel mijn vaste plek werd :P En dan nu, 4 jaar later, sta ik amper nog kassa :')

Vanavond weer werken! Mijn oude vertrouwde werktijden *O* hopelijk word het net zo tof als vorige week :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:33:17 #10
286575 Roces18
Chef de party
pi_99240717
En wat als je moet zeiken, wie vervult dan je plek? Iedereen heeft toch een eigen station? Moet je dan wachten tot je pauze ofzo??
pi_99241210
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:33 schreef Roces18 het volgende:
En wat als je moet zeiken, wie vervult dan je plek? Iedereen heeft toch een eigen station? Moet je dan wachten tot je pauze ofzo??
Jij moet wachten tot je pauze ja.
Als je naar het toilet moet kan dat gewoon, behalve als het druk is. Je staat inderdaad op een eigen werkplek, maar er is altijd wel een collega die je even kan overnemen zodat jij naar het toilet kan!
pi_99241273
Ohja, omdat Bas de verkeerde OP had gepakt ( :') ) hier even de komende acties :7

Komende actie(s)
-Glazen
-Nieuwe shake
-Nieuwe burger
pi_99243084
Waarom de McRib niet terug :(

En waarom is die tomaat kaar kip wrap weg, die was lekker ;(
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_99244360
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:51 schreef Yannick567 het volgende:
Ohja, omdat Bas de verkeerde OP had gepakt ( :') ) hier even de komende acties :7

[ afbeelding ] Komende actie(s)
-Glazen
-Nieuwe shake
-Nieuwe burger
Heb hem effe veranderd, vuuuule
pi_99245413
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:27 schreef Studiotje het volgende:
Jep, een half uur is wat je krijgt over 8 uur, ook als je 6 uur werkt krijg je een half uur, als je 5 uur werkt krijg je hier een kwartier en daar onder krijg je geen pauze.
Als je nog geen 18 bent dan heb je bij 4,5 uur werken recht op een half uur pauze (verplicht) en 18 jaar en ouder bij 5,5 uur werken (verplicht). Zoiets was het volgens mij :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:42:19 #16
286575 Roces18
Chef de party
pi_99246303
Ik krijg nooit mijn eten op in een half uur :P ~ 8 boterhammen, sultana & drinken :'( En als ik dit niet op krijg dan word ik duizelig
pi_99247320
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:42 schreef Roces18 het volgende:
Ik krijg nooit mijn eten op in een half uur :P ~ 8 boterhammen, sultana & drinken :'( En als ik dit niet op krijg dan word ik duizelig
Maak een tosti thuis, en gooi m bij de mac onder de bigmac toaster :9
pi_99252579
Gaan ze binnenkort weer eens glazen weg geven? Heb er gisteren weer één kapot laten vallen en mijn relaxde Mac-glazen zijn nu bijna op :(
pi_99252916
Is het friet bakken lekker hersenloos werk of zit er meer achter dan je misschien zou denken? En in je proeftijd mag je toch btw altijd zonder reden ontslag nemen, ook naar 1 dag?
pi_99252994
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:16 schreef Esperanza. het volgende:
Is het friet bakken lekker hersenloos werk of zit er meer achter dan je misschien zou denken? En in je proeftijd mag je toch btw altijd zonder reden ontslag nemen, ook naar 1 dag?
Er zit meer achter dan je denkt.
-heb je constant verse friet?
-Houd je de gastenstroom goed in de gaten?
-Werk je fifo?

Oke friet was ook niet mijn favo station, straks ga je naar de keuken en dat vond ik (toen ik begon) een stuk leuker.

Je kunt lekker met je collaga's socializen en af en toe een grapje maken. En er zit meer afwisseling in.

En later krijg je meer inspraak en heb je meer vrijheid!
(voorbeeldje; als ik de floorplan zie (overzicht met wie waar staat) en ik zie verbeterpunten dan kan ik dat aangeven en 9 van de 10 keer word het dan ook aangepast)

En ja je mag gelijk ontslag nemen als je dat wil ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2011 20:23:34 ]
pi_99256202
Ik mis de milkshake banaan in ons assortiment..
pi_99256367
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En ja je mag gelijk ontslag nemen als je dat wil ;)
Ooh ja joh? Je moet toch altijd een X aantal keren komen totdat ze vervangend personeel hebben gevonden?
pi_99256984
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:46 schreef ACRyan het volgende:

[..]

Ooh ja joh? Je moet toch altijd een X aantal keren komen totdat ze vervangend personeel hebben gevonden?
Hij zit in zijn proefperiode. dus hij mag ontslag nemen wanneer hij wil, de werkgever mag ook hem zonder reden ontslaan . En "normaal gesproken" werk je alle diensten nog uit die ingepland staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2011 22:13:01 ]
pi_99257602
Komt de El Nacho ooit nog terug? ;(

zondag 10 juli 2011 @ 00:51:50 #25
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_99263835
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:40 schreef Blushed het volgende:
Ik mis de milkshake banaan in ons assortiment..
Vind dat die ondertussen wel weer terug mag komen, die Appel/Peer komt ook m'n neus uit, gore hulk sperma :r!
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Als je nog geen 18 bent dan heb je bij 4,5 uur werken recht op een half uur pauze (verplicht) en 18 jaar en ouder bij 5,5 uur werken (verplicht). Zoiets was het volgens mij :)
Zo was het idd :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Gaan ze binnenkort weer eens glazen weg geven? Heb er gisteren weer één kapot laten vallen en mijn relaxde Mac-glazen zijn nu bijna op :(
Jep, komen weer glazen, wanneer weet ik dan weer niet :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:42 schreef Roces18 het volgende:
Zoveel :o

Zo, dat was weer een avondje werken, wel graf rustig vandaag waardoor de tijd wel heel sloom ging. Uiteindelijk op raam 1 beland en dan 2 palen moet opnemen en dan even een constante stroom aan mensen, dat is echt stressvol (ook nog afrekenen :r).

Nog 3 weekenden! Dan zijt ik als alles goed is weg bij de McD, of ik moet er voor kiezen om 48 uur verspreid over 12 maanden te gaan werken (4 uur per maand), dan kan ik blijven, maar weet niet :P Aan de ene kant is gezelligheid bij de McD hier een stuk verbeterd, aan de andere kant is het bij m'n nieuwe job ook zeer gezellig :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')