quote:'Feyenoord is toch niet beter dan SC Heerenveen?'
SC Heerenveen-spits Bas Dost staat al een poosje in de belangstelling van Feyenoord. Ploeggenoot Gerald Sibon is echter van mening dat de lange aanvaller niet naar Rotterdam moet verkassen.
"Feyenoord is toch niet béter dan Heerenveen? Natuurlijk, het is een instituut met een prachtig stadion en een geweldig veld, maar je moet ook naar het materiaal kijken", zegt Sibon in Voetbal International.
De spits denkt dat Dost beter tot zijn recht komt in samenwerking met de andere aanvallers van SC Heerenveen. "Narsingh, Assaidi en Beerens, dat is voor Bas toch perfect? Dat moet je in Rotterdam nog maar zien", aldus Sibon.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef voice-over het volgende:
Keurige TT. Ik ben eindelijk tevreden over Paul-89.
Dat gaat wel lukken hoor, heeft amper een maand een nieuwe club.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Hamilcar het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Garra_Demb%C3%A9l%C3%A9
Garar moeten we halen!
quote:Personal life
While playing in Auxerre he had been convicted of driving while intoxicated resulting in suspension of his driving licence. Later he had again been punished for driving without a license.
In October 2006, he was accused of rape by a 22-year old American student while in Rome,but was later released and allowed to return to France.
On 2 December 2010, he was arrested in Sofia for drunk driving and producing a fake driving license.On the 2nd February 2011 Garra Dembele was handed an eight-month suspended sentence for drink-driving offence. He was handed the suspended sentence with a three-year probation period after being caught drink-driving in December and presenting police with a forged driving licence.
Het is dan wachten op een kluivertjequote:
Sparta had vorig jaar toch ook een paar van die Nigerianen lopen die zulke dingen deden?quote:
Zulke spelers moet je eigenlijk ook gewoon niet willen inderdaad. Aan de andere kant blijf ik erbij dat ik echt niet wil dat ie naar Twente vertrekt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
Ik hoop zo dat die Fer nog weggaat he.
Ja dat trek je al snel aan met zo'n drugswijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sparta had vorig jaar toch ook een paar van die Nigerianen lopen die zulke dingen deden?
Misschien een leuke andere Duitse club? HSV? Schalke?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zulke spelers moet je eigenlijk ook gewoon niet willen inderdaad. Aan de andere kant blijf ik erbij dat ik echt niet wil dat ie naar Twente vertrekt.
Bouaouzanquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sparta had vorig jaar toch ook een paar van die Nigerianen lopen die zulke dingen deden?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-07-2011 om 14:37:08De zaakwaarnemer van Lasse Schöne, Rob Groener, laat aan De Gelderlander weten dat #Feyenoord nog geen contact heeft opgenomen met #NEC. reageer retweet
1,9 miljoen salaris is iets teveel denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:36 schreef Stuurver het volgende:
Is El Hamadaoi niet iets? Bij Feyenoord kunnen ze wel omgaan met zijn marrokaanse cultuur en het zal zijn Rotterdamse toko ook helpen
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-07-2011 om 14:39:24Wat wij eerder vermeldden heeft Martin van Geel bevestigd:#Feyenoord kan een bedrag tegemoet zien voor #Bahia als Samsunspor niet degradeert reageer retweet
Wie speelt daar nu eigenlijk, Clasie?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:41 schreef Stokstaart het volgende:
Een nummer 10 hebben is sowieso overrated.
plus wij kunnen niet even 5 miljoen ophoesten voor een speler.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1,9 miljoen salaris is iets teveel denk ik.
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wie speelt daar nu eigenlijk, Clasie?
Ik ben voor Samsunspor dit jaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:41 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-07-2011 om 14:39:24Wat wij eerder vermeldden heeft Martin van Geel bevestigd:#Feyenoord kan een bedrag tegemoet zien voor #Bahia als Samsunspor niet degradeert reageer retweet
John de Wolfquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef Sloggi het volgende:
Wie gaan we trouwens opstellen als Vlaar of De Vrij geblesseerd raakt of geschorst wordt?
Schenkquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef Sloggi het volgende:
Wie gaan we trouwens opstellen als Vlaar of De Vrij geblesseerd raakt of geschorst wordt?
Ramsteijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef Sloggi het volgende:
Ard?quote:
Bart.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ard?
Veel spelers hebben we niet om het gat op te vangen, en of je van De Vrij kunt verwachten dat 'ie een heel seizoen zijn niveau haalt betwijfel ik. Dan heb je dus alleen jeugdspelers om eventuele problemen op te vangen.
Nieveld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Ja, maar dan hebben we geen linksback meer.
Leuk dat we een paar A-junioren als vervangers hebben, maar we gaan er jammer genoeg toch echt op achteruit met de verkoop van Bahia.
Hij komt daar denk ik wel beter tot zijn recht omdat zijn passing matig is en hij dus niet goed voor aanvoer kan zorgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is Indi toch eigenlijk ook een cv ?
Ga je mond spoelen joh.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:36 schreef Stuurver het volgende:
Is El Hamadaoi niet iets? Bij Feyenoord kunnen ze wel omgaan met zijn marrokaanse cultuur en het zal zijn Rotterdamse toko ook helpen
Nelom.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:51 schreef Sloggi het volgende:Ja, maar dan hebben we geen linksback meer
.
schenkeveldquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:51 schreef Sloggi het volgende:
Ja, maar dan hebben we geen linksback meer.
Leuk dat we een paar A-junioren als vervangers hebben, maar we gaan er jammer genoeg toch echt op achteruit met de verkoop van Bahia.
quote:Wijnaldum stond zelf garant voor transfersom
Al tijdens de eerste onderhandelingen over verlenging van zijn contract, vorig jaar november met de toenmalige technisch directeur Leo Beenahkker, beloofde Georginio Wijnaldum Feyenoord dat hij nooit transfervrij de deur uit zou lopen.
Als de middenvelder geen akkoord had bereikt met PSV, zou hij zijn contract hebben verlengd. Later, in gesprek met Martin van Geel en Eric Gudde, zette Wijnaldum die belofte om in een garantie. Feyenoord wist zich te allen tijden verzekerd van een substantieel bedrag voor de speler die het grotendeels zelf heeft opgeleid en als jongste speler ooit, zestien jaar en 148 dagen, in 2007 debuteerde in het eerste elftal.
De geste zijn club te verzekeren van een transfersom, kwam van Wijnaldum zelf. De speler had ook een jaar kunnen wachten om transfervrij de deur uit te lopen, zoals zijn ploeggenoot de Guzman vorig jaar deed. Maar Gini vindt dat hij Feyenoord wel wat verschuldigd is, zegt zijn zaakwaarnemer Humphrey Nijman in Voetbal International.
Vandaar dat hij zich in november al uitsprak voor deze constructie en dit later nog eens heeft bevestigd tegenover van Geel en Gudde. Voor Feyenoord moet dat een prettig gevoel zijn geweest. De club wist op deze manier dat een van hun grootste talenten nooit gratis zou vertrekken. Nu krijgt de club een mooi bedrag (vijf miljoen) waarmee ze tevreden is, anders was de transfer nooit rond gekomen.
Dat Wijnaldum nu onder vuur ligt bij een groot deel van de aanhang uit Rotterdam-Zuid, doet hem pijn. Maar hij begrijpt het ook, zegt Nijman. Vergeet niet dat deze jongen een heel moeilijke beslissing heeft moeten nemen. Feyenoord zit in zijn hart, hij is daar opgeleid, maar voor zijn ontwikkeling vond hij dat hij deze stap moest maken.
Wijnaldum neemt afscheid met een gift. De opleiding en de vrienden van Feyenoord kunnen een mooi bedrag tegemoet zien, Nijman: Hij wil daar zelf weinig over kwijt, maar belofte maakt schuld. Gini komt zijn afspraken na.
zegt zijn zaakwaarnemer Humphrey Nijman in Voetbal International.quote:
Maar ook om het kampioenschap, ook Europees, en ook nog even in Nederland.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Stuurver het volgende:
Hij had beter naar een Engelse Premier League club zoals Newcastle kunnen gaan dat zou goed voor zijn ontwikkeling zijn met PSV speelt hij nog steeds tegen RKC Waalwijk en De graafschap
5 miljoen is toch gewoon zijn vraagprijs?quote:'Feyenoord vond het belachelijk, maar zei niet hoeveel we moeten betalen'
Joop Munsterman wacht geduldig tot Feyenoord zijn club, FC Twente, laat weten hoeveel geld het wil hebben voor de verkoop van Leroy Fer. De Enschedeër vereniging wil Fer graag toevoegen aan de selectie voor komend seizoen, maar stuit op weerstand in Rotterdam. Begrijpelijk, aangezien Feyenoord na Georginio Wijnaldum niet óók nog Fer wil kwijtraken aan een competitiegenoot.
“Wij hebben een alleszins redelijk bod gedaan. Feyenoord vond dit bod belachelijk, maar ze hebben ook niet aangegeven hoeveel we wel moeten betalen. Daar wachten we nu op. Wij doen op korte termijn in ieder geval niets”, laat Munsterman weten aan Voetbal International. Aan TC/Tubantia sprak de preses van FC Twente eerder nog fellere woorden. Hij weigerde voor Fer te betalen wat PSV voor Wijnaldum betaalde (vijf miljoen euro) en zei dat Fer volgend jaar ook wel eens gratis zou kunnen weg lopen uit Rotterdam.
Fer ondertussen heeft ook zijn zinnen gezet op een overgang naar De Grolsch Veste. Ontwikkeling is het sleutelwoord in zijn wens om richting FC Twente te gaan. “Ik wil me ontwikkelen en dat kan bij FC Twente. Die club speelt mee om de titel en de voorronde van de Champions League.” Technisch directeur Martin van Geel wil eigenlijk niet denken aan Fers vertrek. “Dat Leroy zegt onze aanbieding niet eens te willen bekijken, was geen nieuws, want dit heeft hij mij al eerder verteld en dat vind ik heel jammer.”
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141601
Nee, dat was VVV geloof ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt maar volgens mij dacht hij dat hij mocht autorijden in NL met een Nigeriaans rijbewijs. Tevens was hij niet onder invloed.quote:
Overigens vind ik die Uchebo van VVV wel een baas. Lijkt me nog wel iets voor Feyenoord. Cultheld in de dop.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar volgens mij dacht hij dat hij mocht autorijden in NL met een Nigeriaans rijbewijs. Tevens was hij niet onder invloed.
Nee die Adeleyequote:
Ik had het over dit: http://www.geenstijl.nl/m(...)hebben_geen_rij.htmlquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee die AdeleyeDie werd ook met 210 aangehouden op de A20 en reed daarna gewoon verder met een nep-rijbewijs.
Gelukkig mogen de meeste gasten van ons nog geen auto rijden.
Zaterdag tegen Vitesse Delft en morgen om 10.30.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had het over dit: http://www.geenstijl.nl/m(...)hebben_geen_rij.html
Kan iemand mij overigens vertellen wanneer en tegen wie de eerstvolgende oefenwedstrijd is? En wanneer wordt er weer getraind?
Gaan er morgen nog mensen kijken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaterdag tegen Vitesse Delft en morgen om 10.30.
quote:Oud-Feyenoorder Saïdi verkast naar Lierse
Oud-Feyenoorder Karim Saïdi speelt volgend seizoen voor het Belgische Lierse SK. De 28-jarige verdediger komt transfervrij over van de Franse tweedeklasser Tours en tekent een contract voor twee jaar. Van 2005 tot 2007 verdedigde de Tunesiër de clubkleuren van Feyenoord. In totaal kwam hij tot 34 duels voor de Rotterdammers. Daarna speelde hij nog bij Lecce en Sivasspor.
Inderdaad...overal worden talenten voor de meest belachelijke prijzen gekocht en meneert Munsterman wil weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Gewoon níet verkopen voor zo'n spotprijs, tenzij we de transfersom direct in een Schöne en Vormer kunnen en mogen investeren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:21 schreef Haringkop het volgende:
Die Munster, denkt de druk bij ons te moeten neerleggen. Die 2,5 miljoen kan Feyenoord al verdienen met verder komen in de beker, of eventueel behalen van de play-offs. Er is echt geen noodaak om Fer met een strikje om z'n nek af te leveren in Enschede voor een spotprijs. De druk ligt bij hun, zij willen zich voor een appel en ei een eftal op de been brengen dat zich moet plaatsen voor de CL en moet meedoen om het kampioenschap..
Dit zit er wel dik in na komend jaar eerlijk gezegd. Zoals ik eerder zei hebben Vlaar en De Vrij echt wel harde (sportieve) eisen neergelegd bij Van Geel voordat ze bijtekenden. Dit geven ze zelf al min of meer aan in allerlei interviews.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer Feyenoord door deze transfers afzakt naar een bedenkelijke plaats in het rechterrijtje kan dit indirect nog wel eens veel duurder uitpakken dan die 2,5 miljoen doordat spelers totaal geen trek meer hebben om bij Feyenoord te voetballen. Dan ben je weer 2 jaar bezig voor je je selectie op peil kan brengen, puur omdat je in 1 jaar je selectie zo zwak hebt laten worden.
Met een investering van max. 8 miljoen heb je je selectie gewoon prima versterkt. Dan heb je Schöne, Vormer en een spits.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zit er wel dik in na komend jaar eerlijk gezegd. Zoals ik eerder zei hebben Vlaar en De Vrij echt wel harde (sportieve) eisen neergelegd bij Van Geel voordat ze bijtekenden. Dit geven ze zelf al min of meer aan in allerlei interviews.
De kans echter dat je met deze selectie überhaupt linkerrijtje gaat spelen volgend seizoen is imo best klein en dan zijn ze gewoon weg volgende zomer. Werd al ergens anders gesteld dat je met deze selectie gewoon sportief failliet bent over een jaar en zelfs Van Geel kan niet in één zomer een compleet nieuwe, representatieve selectie bij elkaar toveren. Ergo: dan verleng je het herstelproces gewoon weer even met 1 of 2 jaar met alle gevolgen van dien.
Ik ben altijd voor strenge saneringen geweest, maar denk dat we nu wel op het punt zitten waar we onszelf moeten afvragen wat zinvol is. Persoonlijk neig ik steeds meer naar de selectie nu dermate op peil brengen om sneller stappen te maken. Dat daar financiële consequenties aan verbonden zijn in de vorm van investeerders die spelers kopen of zelfs je eigen budget gebruiken als de KNVB daar toestemming voor geeft dat is duidelijk. Maar het is aan de directie om dat streng te bewaken. Alleen of ze daar capabel genoeg voor zijn?
Technisch failliet vind ik wat overdreven. Ik denk zelfs dat je met 3 spelers er bij gewoon om een top 5 notitie kan spelen. Het probleem zit hem wel in de breedte. Je moet er nu niet aan denken Vlaar, Cissé weer een heel seizoen geblesseerd raken. Daar ben ik het wel met je eens dat je niet kan blijven uithollen.. Daarin zal toch heel creatief moeten gekeken worden naar alternatieven, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat in al die overvolle selecties in Europa geen bruikbare speler voor ons bij zit (al om maar te huren).quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zit er wel dik in na komend jaar eerlijk gezegd. Zoals ik eerder zei hebben Vlaar en De Vrij echt wel harde (sportieve) eisen neergelegd bij Van Geel voordat ze bijtekenden. Dit geven ze zelf al min of meer aan in allerlei interviews.
De kans echter dat je met deze selectie überhaupt linkerrijtje gaat spelen volgend seizoen is imo best klein en dan zijn ze gewoon weg volgende zomer. Werd al ergens anders gesteld dat je met deze selectie gewoon sportief failliet bent over een jaar en zelfs Van Geel kan niet in één zomer een compleet nieuwe, representatieve selectie bij elkaar toveren. Ergo: dan verleng je het herstelproces gewoon weer even met 1 of 2 jaar met alle gevolgen van dien.
Ik ben altijd voor strenge saneringen geweest, maar denk dat we nu wel op het punt zitten waar we onszelf moeten afvragen wat zinvol is. Persoonlijk neig ik steeds meer naar de selectie nu dermate op peil brengen om sneller stappen te maken. Dat daar financiële consequenties aan verbonden zijn in de vorm van investeerders die spelers kopen of zelfs je eigen budget gebruiken als de KNVB daar toestemming voor geeft dat is duidelijk. Maar het is aan de directie om dat streng te bewaken. Alleen of ze daar capabel genoeg voor zijn?
Precies, ik denk zelfs voor minder. Maar dan moet dat wél gebeuren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met een investering van max. 8 miljoen heb je je selectie gewoon prima versterkt. Dan heb je Schöne, Vormer en een spits.
Dat zijn idd broodnodige versterkingen. Dit materiaal schiet met name op het middenveld en voorin enorm tekort.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met een investering van max. 8 miljoen heb je je selectie gewoon prima versterkt. Dan heb je Schöne, Vormer en een spits.
Dat vind ik dus ook. Allemaal leuk en aardig dat ze profiteren van het feit dat Feyenoord financieel aan de grond zit en ze de aandelen voor een prikkie op kunnen kopen, maar dan mogen ze zelf ook wel meehelpen om de waarde van die aandelen op te krikken door middel van een paar investeringen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn idd broodnodige versterkingen. Dit materiaal schiet met name op het middenveld en voorin enorm tekort.
Tijd dat die Vrienden van Feyenoord hun naam eer aan gaan doen.
Blokland heeft in het verleden natuurlijk wel al e.e.a. gedaan. Zo kun je de komst van Sekou min of meer op zijn naam schrijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Allemaal leuk en aardig dat ze profiteren van het feit dat Feyenoord financieel aan de grond zit en ze de aandelen voor een prikkie op kunnen kopen, maar dan mogen ze zelf ook wel meehelpen om de waarde van die aandelen op te krikken door middel van een paar investeringen.
Constructie FIF vergeten? Man, dat had iedere investeerder met een beetje geld gedaan, zelfs als het een Ajacied was geweest.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blokland heeft in het verleden natuurlijk wel al e.e.a. gedaan. Zo kun je de komst van Sekou min of meer op zijn naam schrijven.
Dat klopt natuurlijk ook wel, maar ik neem aan dat ze toch niet graag zien dat Feyenoord ergens op een bedenkelijke plaats in het rechterrijtje terechtkomt...? Die aandelen willen ze ooit terugverkopen en dat gaat het snelste wanneer Feyenoord een waardige plek bezet op de ranglijst.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blokland heeft in het verleden natuurlijk wel al e.e.a. gedaan. Zo kun je de komst van Sekou min of meer op zijn naam schrijven.
cabral wil toch ook wrg ?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
Ik hoop dat we volgend jaar niet weer hetzelfde gezeik hebben met die contracten.
Mokotjo en Cabral zijn sowieso 2014, dus als ze zich goed ontwikkelen in de winterstop meteen nieuwe contracten laten tekenen.
Uiteindelijk toch niet zo'n heel goede deal gebleken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Constructie FIF vergeten? Man, dat had iedere investeerder met een beetje geld gedaan, zelfs als het een Ajacied was geweest.
Is dat al definitief?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, Miyaichi komt toch niet terug en hij heeft gewoon een contract dus niks te willen.
Tsja, hij krijgt sowieso z'n geld terug. Hooguit jammer dat hij er geen winst op heeft gepakt, meer niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch niet zo'n heel goede deal gebleken.
Wellicht speelt dat dus ook mee.
Bron?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, Miyaichi komt toch niet terug en hij heeft gewoon een contract dus niks te willen.
Geen bron, maar ik zou niet weten waarom van Geel een Adil Ramzi bij Been aanbiedt als er nog een gerede kans is dat Miyaichi terugkeert.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, hij krijgt sowieso z'n geld terug. Hooguit jammer dat hij er geen winst op heeft gepakt, meer niet.
Ik geef de VVF groot gelijk om nu niks te investeren in spelers. Directies hebben in het verleden geen gelukkig beleid gevoerd omtrent de aankoop van spelers, uitzonderingen daargelaten. Eerst weer vertrouwen kweken dus (lees: Feyenoord laat gezonde jaarcijfers zien) dan pas weer spelers aantrekken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef Caland het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat het helemaal niet zo lekker botert binnen die VVF. Natuurlijk, ze hebben eerder Cissé en Fernandez gekocht (geheel op risico van Feyenoord, dat dan weer wel).
Maar als Van Geel actief op zoek was naar versterkingen en garanties van de VVF had gekregen was bijvoorbeeld een Schone allang gepolst, dat is nu niet het geval.
Geloof ik niet, als het ordinaire geldwolven waren, gaan ze niet investeren in een gevallen, Nederlandse topclub.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
Maar die 'vrienden' zijn natuurlijk niet meer dan ordinaire investeerders.
Zou ik toch ook doen als m'n zuurverdiende centjes daar al in zaten en de club in kwestie om dreigt te vallen waardoor ik nooit meer een euro terug zou zien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef voice-over het volgende:
[..]
Geloof ik niet, als het ordinaire geldwolven waren, gaan ze niet investeren in een gevallen, Nederlandse topclub.
Juist wel toch.Valt in principe het meeste rendement uit te halen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef voice-over het volgende:
[..]
Geloof ik niet, als het ordinaire geldwolven waren, gaan ze niet investeren in een gevallen, Nederlandse topclub.
Als je nou wat beter had opgelet had tijdens bedrijfskunde had je kunnen weten dat ditquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef voice-over het volgende:
[..]
Zekers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:18 schreef Lastpost het volgende:
.... wel lui met een Feyenoord-hart al betekend het nog niet dat ze zonder eigen belang ingestapt zijn.
Gelukkig maar.quote:Bulykin: salaris bleek te hoog voor Feyenoord
Dmitry Bulykin bevestigde tegenover Russische media dat Feyenoord belangstelling voor hem heeft getoond. Het salaris van de aanvaller bleek echter te gortig voor Feyenoord. De Russische spits, onder contract bij Anderlecht, heeft naar eigen zeggen het hoogste salaris van de Belgische voetbalwereld. Bulykin wees lucratieve aanbiedingen uit Rusland af omdat hij nog twee tot drie jaar in West-Europa actief wil blijven.
Als jij beter had opgelet tijdens de lessen elementaire economiequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je nou wat beter had opgelet had tijdens bedrijfskunde had je kunnen weten dat dit
juist het moment was om in Feyenoord te stappen.
Zeker toen er nog concrete sprake was van het nieuwe stadion was dat gewoon het perfecte moment. Voor een appel en een ei die aandelen binnentrekken en over pak em beet 10 jaar flink cashen.
Elementaire economie is onderdeel van bedrijfskundequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef voice-over het volgende:
[..]
Als jij beter had opgelet tijdens de lessen elementaire economiedan zou jij hebben geweten dat investeerders ook kijken naar de kwaliteit van het management. Het huidige management is uiterst bedreven in snoeien en saneren maar om te groeien en te bloeien heb je andere poppetjes nodig. Dat bedoel ik dus met 'vertrouwen'.
Stomme vogel P. Hoe is het met je chicks?quote:
Vind ik toch erg merkwaardig, als wij nou snel Schone oppikken kan hij naar Nijmegenquote:Luigi Bruins heeft nog geen club
Luigi Bruins verlaat deze zomer transfervrij De Kuip. Zijn periode bij Feyenoord liep uit op een deceptie. De jonge middenvelder zou het liefst een transfer naar het buitenland maken. De meeste clubs zijn de voorbereiding op het nieuwe seizoen alweer begonnen. En ondanks dat Luigi Bruins in mei al te horen heeft gekregen dat hij mag vertrekken in De Kuip, heeft Bruins nog geen nieuwe club gevonden. Of Bruins bij een club zijn conditie op peil houdt is ook niet bekend
'Profs' die vrijwel geen zelfkritiek hebben, zullen nergens echt slagen. Jammer in zijn geval. Als hij het karakter had van de Utrechtse jongens uit de jaren '80, had ik hem graag hier (De Galgenwaard) gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bruins, toch apart om te zien wat gebrek aan zelfkritiek kan doen met een carrière.
Zou mij niet verbazen dat Utrecht hem nog gaat halen als er geen buitenlandse club komt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
'Profs' die vrijwel geen zelfkritiek hebben, zullen nergens echt slagen. Jammer in zijn geval. Als hij het karakter had van de Utrechtse jongens uit de jaren '80, had ik hem graag hier (De Galgenwaard) gezien.
Persoonlijk heb ik mij altijd erg gestoord aan zijn - al dan niet ogenschijnlijke - laksheid. Luigi heeft zeker veel talent, maar ik vraag me af of hij ooit echt een kerel zal worden. Ik ben maar een eenvoudige supporter, maar ik vrees dat ik me dood zou ergeren aan hem in Utreg. Daarnaast vraagt hij waarsch. teveel salaris.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen dat Utrecht hem nog gaat halen als er geen buitenlandse club komt.
Vertrouwen van de trainer en een basisplaats en je hebt een goede aan Luigi.
Zijn uitstraling laat inderdaad te wensen over.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik mij altijd erg gestoord aan zijn - al dan niet ogenschijnlijke - laksheid. Luigi heeft zeker veel talent, maar ik vraag me af of hij ooit echt een kerel zal worden. Ik ben maar een eenvoudige supporter, maar ik vrees dat ik me dood zou ergeren aan hem in Utreg. Daarnaast vraagt hij waarsch. teveel salaris.
Het gaat niet zozeer om zijn '4 keer per week een kapsalon bestellen bij de lokale Turk'-kop, maar meer dat hij weinig karakter uitstraalt. Hij deed het zeker een periode aardig bij jullie, maar ik heb mijn bedenkingen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn uitstraling laat inderdaad te wensen over.
Al kun je een rotkop natuurlijk niet aftrainen
Eerste seizoen was hij top hier, daarna alleen maar aan die kerel zitten irriteren. Voetballen ken die wel.
Die uitstraling doelde ik ook op.quote:Op donderdag 7 juli 2011 03:07 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om zijn '4 keer per week een kapsalon bestellen bij de lokale Turk'-kop, maar meer dat hij weinig karakter uitstraalt. Hij deed het zeker een periode aardig bij jullie, maar ik heb mijn bedenkingen.
Het is idd ook vooral zijn uitstraling. Ik geloof best dat hij zich goed inzet. Maar in Utrecht willen wij kerels zien. Al is dat de laatste jaren minder.. Ik "vrees" dat Luigi bij een Roda / Nec eindigt...quote:Op donderdag 7 juli 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die uitstraling doelde ik ook op.
Veel mensen (ook supporters) dachten dat hij dat bewust deed die attitude, of zich überhaupt zich niet inzette. Maar is gewoon hoe hij is.
Wrang wel dat wij nu met spoed op zoek moeten naar een nieuwe nummer 10, terwijl hij prima op de voeten kan op die positie.
Daarom zou Schöne een prima speler zijn. Al zie ik hem ook best graag bij FCU komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:37 schreef voice-over het volgende:
Feyenoord koopt altijd halve spelers:
Bruins kon voetballen maar was lui.
Buys kon niet voetballen maar werkte zich uit de naad.
quote:Van Cabral hoeft Miyaichi niet terug te komen
Zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg verwoordde onlangs wat technisch directeur Martin van Geel al eerder liet doorschemeren. Een terugkeer van Ryo Miyaichi mag de ontwikkeling van het talent Jerson Cabral dit seizoen niet meer in de weg staan. De linksbuiten is het daar mee eens.
Hoe je het ook wendt of keert, de komst van Ryo Miyaichi heeft mij afgelopen seizoen toch enigszins geblokkeerd. Laat ik voorop stellen dat ook ik Ryo een uitstekende voetballer vindt. Maar hij speelde wel een half seizoen op mijn positie
'Ik ben een seizoen verder' legt de Rotterdammer uit in gesprek met het AD. 'Het mag gewoon geen excuus meer zijn dat ik jong of onervaren ben. Het nieuwe is er vanaf. Ik wil presteren.'
Technisch directeur Martin van Geel wil de bij het Rotterdamse EDS begonnen klassieke linkerspits alle ruimte geven om zich te ontwikkelen. 'Ik heb die uitspraken ook gelezen en dat geeft natuurlijk vertrouwen', zegt Cabral (20).
'Hoe je het ook wendt of keert, de komst van Ryo Miyaichi heeft mij afgelopen seizoen toch enigszins geblokkeerd. Laat ik voorop stellen dat ook ik Ryo een uitstekende voetballer vindt. Maar hij speelde wel een half seizoen op mijn positie', aldus de aanvaller.
Hij valt een beetje in de herhaling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ergens in polen bedoel je?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Beter gaat Ruben Schaken gewoon zijn kans pakken.
Cabral is een beperkte voetballer, die gaat uiteindelijk naar NEC of De Graafschap. Maar goed, voetbal kent vele verrassingen, ik heb ook niet de wijsheid in pacht.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Paul-89 het volgende:
Cabral heeft wel iets maar hij is wel redelijk voorspelbaar in zijn paseeracties.
-Edit-quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Stadion van Twente deels ingestort, nu hebben ze helemaal geen geld meer voor Fer.
edit: Toch maar geen grapjes over maken...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Stadion van Twente deels ingestort, nu hebben ze helemaal geen geld meer voor Fer.
Ja tuurlijk, maar toon een beetje karakter. Hij kan toch met hard werken boven Ryo uitstijgen, kwestie van hard werken. Het is gewoon een teken van zwakte dat hij direct al met een transfer begin te 'dreigen' terwijl hij zelf geen fuck heeft gepresteerd. Hetl ijkt wel dat hij omdat hij in het 1e is gedebuteerd datie het al direct 'gemaakt' heeft ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef Peak het volgende:
Lekker talentje bashen. Dat gaat hier prima en je maar afvragen hoe het komt dat ze in de Kuip zo zelden tot grote successen komen. Misschien omdat andere ploegen wel eigen kweek steunen.
Logisch dat Cabral wil voetballen. Nog logischer dat je voor hem kiest boven een huurling die je nooit wat zal opleveren. Ik vind Ryo een prachtige voetballer, maar aan het eind van het verhaal is hij eigendom van Arsenal. Het enige wat wij doen is hem opleiden voor de PL.
Zal allemaal best, maar ik wil graag ook nog enige aantrekkingskracht op andere voetballers behouden en bij voorkeur ook na het komende seizoen nog eredivisie spelen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef Peak het volgende:
Ik vind Ryo een prachtige voetballer, maar aan het eind van het verhaal is hij eigendom van Arsenal. Het enige wat wij doen is hem opleiden voor de PL.
Op die plek ligt toch totaal geen prioriteit wat dat betreft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar ik wil graag ook nog enige aantrekkingskracht op andere voetballers behouden en bij voorkeur ook na het komende seizoen nog eredivisie spelen...
Mijn gevoel zegt van niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben benieuwd of die investeerders nu de nood het hoogst is ook durven investeren en het volledige risico op zich willen nemen.
Mijn gevoel zegt ook van niet, dus dat investeren van die mannen is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.quote:
Durf te wedden dat als die hele FIF-constructie nooit openbaar was geworden ze nu de nodige spelers wel hadden gekocht. Volgens dezelfde constructie uiteraardquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt ook van niet, dus dat investeren van die mannen is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
Vrijwel alles wat ze hebben geïnvesteerd hebben ze zo gedaan dat ze altijd hun geld (+winst) wel terugkrijgen.
Dat is natuurlijk wel de bedoeling van investeren, anders is het doneren, maar nu die schuld al terug gebracht lijkt te zijn naar 20miljoen is het niet beter nog een jaar door die zure appel heen te bijten en niet te investeren, Fer verkopen en vanaf volgend seizoen beginnen met opbouwen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt ook van niet, dus dat investeren van die mannen is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
Vrijwel alles wat ze hebben geïnvesteerd hebben ze zo gedaan dat ze altijd hun geld (+winst) wel terugkrijgen.
Fer verkopen en niks ervoor terughalen zou de doodsteek voor dit seizoen zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel de bedoeling van investeren, anders is het doneren, maar nu die schuld al terug gebracht lijkt te zijn naar 20miljoen is het niet beter nog een jaar door die zure appel heen te bijten en niet te investeren, Fer verkopen en vanaf volgend seizoen beginnen met opbouwen?
Anders blijft het toch een beetje van pappen en nathouden beleid
Inderdaad, er moet nu gewoon wat gebeuren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer verkopen en niks ervoor terughalen zou de doodsteek voor dit seizoen zijn.
Nou ja zonder aankopen speel je top rechterrijtje en met onder linker, als je niet mee kan doen om de prijzen is wachten met investeren misschien beterquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
de doodsteek van het seizoen is al geweest vrees ik..quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon heel simpel is: Feyenoord laat Twente wachten tot ze uitsluitsel hebben omtrent die KNVB-toestemming om spelers aan te trekken. Zodra die toestemming binnen is kan men met Feyenoord-geld de selectie versterken met een Schöne (en in het geval van vertrek van Fer met een Vormer). Wanneer dit alles is gedaan zie ik de investeerders nog wel een speler aantrekken, omdat de kans op een falende spits met een degelijke selectie kleiner is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, er moet nu gewoon wat gebeuren.
Dat die investeerders nu maar eens laten zien dat ze echte Feyenoorders zijn.
Hebben we zo meteen weer een middenveld van een jaar of 18.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja zonder aankopen speel je top rechterrijtje en met onder linker, als je niet mee kan doen om de prijzen is wachten met investeren misschien beter
Je moet niet alleen naar dit seizoen kijken, maar ook hoe een selectie er over 1 of 2 jaar uitziet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja zonder aankopen speel je top rechterrijtje en met onder linker, als je niet mee kan doen om de prijzen is wachten met investeren misschien beter
Wat een titel.quote:Bruma stimuleert jeugd om Feyenoord te verlaten
Jeffrey Bruma genoot op jonge leeftijd de veelgeroemde opleiding van Feyenoord, maar koos er niet voor om te blijven. Toen Chelsea langskwam op Varkenoord was de keuze snel gemaakt. Hoewel hij in Londen geen vaste basisspeler wist te worden, heeft hij geen spijt.
Bruma (19), die komend seizoen op huurbasis bij Hamburger SV speelt, verliet Rotterdam-Zuid al op 16-jarige leeftijd voor een buitenlands avontuur.
Inmiddels is hij international van Oranje, als één van de zes spelers van het Nederlands elftal die nooit in de Eredivisie speelde. De mandekker is er trots op. 'Geweldig!', zegt hij in ELF.
'Toen ik bij Feyenoord vertrok, zeiden veel mensen: Daar gaat weer zo'n talent, waar we nooit meer wat van horen.'
Bruma vindt het dan ook een geen gekke keuze van Nathan Ake (Chelsea) en Karim Rekik (Manchester City), die Feyenoord onlangs verlieten. 'Als ik bij Feyenoord was gebleven, was ik nooit zo ver geweest als nu, dat weet ik zeker.'
'Ik heb in het buitenland zoveel geleerd en zoveel mooie dingen meegemaakt... Heb flink wat bagage opgedaan. Spijt dat ik ben gegaan, heb ik dan ook geen moment gehad.'
Hij toont karakter door te zeggen dat hij elke schroom of excuus van jong zijn niet meer van zichzelf zal accepteren. Dat hij het dit jaar wil laten zien en definitief wil door breken. Hoeveel meer stoere taal wil je van een gozer van 20. Volgens mij getuigt het van ruggegraat dat je dit zegt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar toon een beetje karakter. Hij kan toch met hard werken boven Ryo uitstijgen, kwestie van hard werken. Het is gewoon een teken van zwakte dat hij direct al met een transfer begin te 'dreigen' terwijl hij zelf geen fuck heeft gepresteerd. Hetl ijkt wel dat hij omdat hij in het 1e is gedebuteerd datie het al direct 'gemaakt' heeft ofzo
Iedereen weet dat er de komende vijf jaar geen successen zullen zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:08 schreef Peak het volgende:
Supporters moeten zich realiseren dat er geen korte termijn successen gaan plaats vinden. Het is nu bouwen aan de toekomst. Het enige wat we daar bij kunnen doen is dat proces versnellen door vertrouwen te geven en te steunen. Niet door onze spelers af te kraken.
Dag Ryo = Dag contact met Arsenal?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:08 schreef Peak het volgende:
[..]
Hij toont karakter door te zeggen dat hij elke schroom of excuus van jong zijn niet meer van zichzelf zal accepteren. Dat hij het dit jaar wil laten zien en definitief wil door breken. Hoeveel meer stoere taal wil je van een gozer van 20. Volgens mij getuigt het van ruggegraat dat je dit zegt.
Liever een Cabral die nu doorbreekt en 75% is van Ryo, dan Ryo een jaar hier hebben om hem volgend jaar zomer naar engeland te zien vertrekken. Dat heet werken aan de toekomst. Dat je degradeert omdat Cabral erin staat is natuurlijk grote onzin. Die jongen kan voetballen, misschien minder dan een Ryo maar goed genoeg om Feyenoord in de eredivisie te houden.
Supporters moeten zich realiseren dat er geen korte termijn successen gaan plaats vinden. Het is nu bouwen aan de toekomst. Het enige wat we daar bij kunnen doen is dat proces versnellen door vertrouwen te geven en te steunen. Niet door onze spelers af te kraken.
Contact met Arsenal = Altijd een geweldige vleugelspeler op huurbasis?quote:
Ja. Iedereen die roept dat Ryo 4x beter is dan Cabral is niet goed snik. Zelfs in potentie niet.quote:
Denk niet dat Joop dat doet, die heeft geen zin om de KNVB op zijn dak te krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef Euribob het volgende:
Als we Twente nou even duidelijk maken dat we pas gaan onderhandelen als de KNVB uitsluitsel heeft gedaan gaat Joop misschien even aan de pport van Zeist klingelen?
Ryo heeft werkelijk alle eigenschappen om de echte top te bereiken. Cabral in de verste verte niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef Peak het volgende:
[..]
Contact met Arsenal = Altijd een geweldige vleugelspeler op huurbasis?
[..]
Ja. Iedereen die roept dat Ryo 4x beter is dan Cabral is niet goed snik. Zelfs in potentie niet.
Het talent heeft hij zeker. Daar gaat Arsenal heel veel plezier aan beleven. Leuk voor Arsenal! Voor ons is het belangrijk dat wij spelers ontwikkelen waar Feyenoord iets aan heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ryo heeft werkelijk alle eigenschappen om de echte top te bereiken. Cabral in de verste verte niet.
Ja stoere praat is het allemaal. Maar laat is wat zien. Hij kan wel zo van de daken schreeuwen maar in feite heeft hij helemaal niks te zeggen. Hij heeft wat leuke invalbeurten gehad maar op het moment dat hij basis stond lietie niks zien. Ik zeg verhuren en kijken wat hij nog kan brengen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:08 schreef Peak het volgende:
[..]
Hij toont karakter door te zeggen dat hij elke schroom of excuus van jong zijn niet meer van zichzelf zal accepteren. Dat hij het dit jaar wil laten zien en definitief wil door breken. Hoeveel meer stoere taal wil je van een gozer van 20. Volgens mij getuigt het van ruggegraat dat je dit zegt.
Sportief herstel moet nu plaatsvinden voordat je alle investeerders verliest. Je moet gewoon meedoen om europees voetbal.quote:Liever een Cabral die nu doorbreekt en 75% LOL is van Ryo, dan Ryo een jaar hier hebben om hem volgend jaar zomer naar engeland te zien vertrekken. Dat heet werken aan de toekomst. Dat je degradeert omdat Cabral erin staat is natuurlijk grote onzin. Die jongen kan voetballen, misschien minder dan een Ryo maar goed genoeg om Feyenoord in de eredivisie te houden.
Successen kan je altijd blijven boeken. Hetgene wat je moet doen is je verwachting bijschaven. Europees voetbal is gewoon een eis, was het vorig seizoen ook. Het is van belang dat je blijft meedoen daarin, anders krijg je elk jaar gezeik met het verliezen van talenten omdat ze zo broodnodig Europees willen voetballen + je blijft aanzien houden in Europa iets wat we zouden moeten blijven nastreven omdat we zeker nog wel een naam hebben hoog te houden.quote:Supporters moeten zich realiseren dat er geen korte termijn successen gaan plaats vinden. Het is nu bouwen aan de toekomst. Het enige wat we daar bij kunnen doen is dat proces versnellen door vertrouwen te geven en te steunen. Niet door onze spelers af te kraken.
LOL, Hij is nu al verder, en in de toekomst zal dat alleen maar sneller gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef Peak het volgende:
Ja. Iedereen die roept dat Ryo 4x beter is dan Cabral is niet goed snik. Zelfs in potentie niet.
Dat is te kort door de bocht. Een Ryo kan Feyenoord in een seizoen zomaar 10 punten extra opleveren, alleen al omdat andere aanvallers meer ruimte krijgen vanwege zijn constante snelheidsdreiging (en dus de laatste man die achter de rechtback kruipt voor als die eruit gelopen wordt).quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:34 schreef Peak het volgende:
[..]
Het talent heeft hij zeker. Daar gaat Arsenal heel veel plezier aan beleven. Leuk voor Arsenal! Voor ons is het belangrijk dat wij spelers ontwikkelen waar Feyenoord iets aan heeft.
Ik zie liever zo'n gozer gemotiveerd, tot de tanden bewapend en met grote taal aan het seizoen beginnen dan bijvoorbeeld een Been die nu al begint met smoezen verzinnen voor dit seizoen. Als een Feyenoorder zegt dat we moeten proberen niet te degraderen dan valt iedereen over hem heen, omdat hij zich in zit te denken. Als Cabral zegt dat hij wil spelen en het waar wil maken heeft hij een te grote mond. Kortom je kan het hier nooit goed doen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ja stoere praat is het allemaal. Maar laat is wat zien. Hij kan wel zo van de daken schreeuwen maar in feite heeft hij helemaal niks te zeggen. Hij heeft wat leuke invalbeurten gehad maar op het moment dat hij basis stond lietie niks zien. Ik zeg verhuren en kijken wat hij nog kan brengen.
De enige manier voor Feyenoord om zich sportief te herstellen is op dit moment met eigen spelers. Spelers van en door Feyenoord die een goede prestatie neerzetten. Er is geen betere manier om investeerders aan te trekken dan te laten zien dat je met eigen materiaal het waar kan maken. Dat is namelijk een value die je de toekomst geeft en daar waar toekomstig rendement ligt is waar investeerders in geinteresseerd zijn. Daarnaast is het aantrekken van Ryo geen garantie voor sportief herstel en kan je (voorlopig) verder geen spelers aantrekken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
Sportief herstel moet nu plaatsvinden voordat je alle investeerders verliest. Je moet gewoon meedoen om europees voetbal.
Eens dat dit de doelen zouden moeten zijn en ik denk dat dit zeker mogelijk is met het huidige materiaal.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
Successen kan je altijd blijven boeken. Hetgene wat je moet doen is je verwachting bijschaven. Europees voetbal is gewoon een eis, was het vorig seizoen ook. Het is van belang dat je blijft meedoen daarin, anders krijg je elk jaar gezeik met het verliezen van talenten omdat ze zo broodnodig Europees willen voetballen + je blijft aanzien houden in Europa iets wat we zouden moeten blijven nastreven omdat we zeker nog wel een naam hebben hoog te houden.
LOL? Ik heb nergens gezegd dat Ryo minder is dan Cabral. Maar ik merk wel dat jij nooit een topsporter van dichtbij hebt meegemaakt. Ryo is zeker beter maar op dit niveau heb je geen voetballers die 400% beter zijn dan rest. De verschillen zijn simpelweg niet zo groot. Anders was Ryo nu al de beste voetballer ter wereld. En ik denk dat we het eens zijn dat hij dat in ieder geval (nog) niet is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
LOL, Hij is nu al verder, en in de toekomst zal dat alleen maar sneller gaan.
De verschillen zijn wel groot. Dat zei ik vanaf het begin. Ryo is zeker 25% beter dan Cabral. Dat is aanzienlijk hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:53 schreef Paul-89 het volgende:
De verschillen zijn niet zo groot ?
Dat weet ik wel zeker van wel.
Eens.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ryo heeft werkelijk alle eigenschappen om de echte top te bereiken. Cabral in de verste verte niet.
Vind anders dat miljoen van de supporters ook nog niet erg indrukwekkend...quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, er moet nu gewoon wat gebeuren.
Dat die investeerders nu maar eens laten zien dat ze echte Feyenoorders zijn.
Hoezo? Dat is allemaal extra. Veel mensen hebben al een seizoenkaart en kopen ook nog fanartikelen. Een miljoen voor niks, dat is best veel. Dat je daar tegenwoordig net het jaarsalaris van één speler van kunt betalen, zegt meer over de huidige spelerssalarissen dan de loyaliteit van supporters.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vind anders dat miljoen van de supporters ook nog niet erg indrukwekkend...
Dit ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een uitverkochte Kuip die twee tientjes per persoon lapt vind ik anders best een mooi bedrag.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vind anders dat miljoen van de supporters ook nog niet erg indrukwekkend...
Ze staan er bijna geen van allen op dat je zegt vol energie om er flink tegen aan te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fer staat er lekker vrolijk op, die had zeker net het 'droevige' nieuws uit Duitsland vernomen.
Inderdaad zeg. Wat een slappe hapquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze staan er bijna geen van allen op dat je zegt vol energie om er flink tegen aan te gaan.
quote:Racing Santander vraagt uitstel van betaling
SANTANDER - De Spaanse voetbalclub Racing Santander heeft uitstel van betaling aangevraagd, nadat de schulden zijn opgelopen tot ruim 33 miljoen euro. De spelers, begeleiding en leveranciers zullen voorlopig geen geld ontvangen, zo maakte de formatie uit de Primera Division donderdag bekend.
Hector Cuper (links) is pas net trainer bij Racing Santander, maar de club verkeert in grote moeilijkheden. Hector Cuper (links) is pas net trainer bij Racing Santander, maar de club verkeert in grote moeilijkheden. Foto: EPA
"We hebben dit besluit genomen in het belang van de club”, sprak voorzitter Francisco Pernia tijdens een persconferentie. "We hopen grotere problemen, zoals verplichte degradatie naar de Segunda B, te voorkomen.” De Segunda B is het derde niveau in Spanje.
Racing Santander eindigde afgelopen seizoen als twaalfde in de hoogste klasse en de club benoemde onlangs de Argentijn Hector Cuper als hoofdcoach. Bij Santander spelen onder meer de Zweden Markus Rosenberg (ex-Ajax) en Kennedy Bakircioglu (ex-Ajax, ex-Twente).
Je kan het wel goed doen. Je kan best ambitieus zijn en aan de ene kant zijn de woorden goed. Maar ik stoor me aan het feit dat hij al direct begint te dreigen met een transfer. Maak het eens waar bij ons voordat je al direct schreeuwt dat je weg wilt. Is een teken van zwakte.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:04 schreef Peak het volgende:
[..]
Ik zie liever zo'n gozer gemotiveerd, tot de tanden bewapend en met grote taal aan het seizoen beginnen dan bijvoorbeeld een Been die nu al begint met smoezen verzinnen voor dit seizoen. Als een Feyenoorder zegt dat we moeten proberen niet te degraderen dan valt iedereen over hem heen, omdat hij zich in zit te denken. Als Cabral zegt dat hij wil spelen en het waar wil maken heeft hij een te grote mond. Kortom je kan het hier nooit goed doen!
En als je die spelers nou eens niet hebt. Je moet toch blijven meedraaien, het is leuk dat er een hele lichting jongens aankomen die nu al de beste zijn van hun leeftijdsklasse maar die moeten ook eerst ouder worden en wennen aan het niveau. Tot die tijd moet je het met je Wijnaldums, Fers, Leerdams, etc. die al van de jeugd komen en mee kunnen met het niveau. Deze jongens kunnen we schijnbaar niet behouden dus moet je zeker aankopen doen om niet weg te vallen.quote:[..]
De enige manier voor Feyenoord om zich sportief te herstellen is op dit moment met eigen spelers. Spelers van en door Feyenoord die een goede prestatie neerzetten. Er is geen betere manier om investeerders aan te trekken dan te laten zien dat je met eigen materiaal het waar kan maken. Dat is namelijk een value die je de toekomst geeft en daar waar toekomstig rendement ligt is waar investeerders in geinteresseerd zijn. Daarnaast is het aantrekken van Ryo geen garantie voor sportief herstel en kan je (voorlopig) verder geen spelers aantrekken.
Vorig jaar hadden we beter materiaal, toen zijn we 10e geindigd, mede door een Ryo en een Meeuwis die allebei weg zijn. Dit jaar, met deze selectie, zal wss niet anders worden. Je moet gewoon een 10 en een spits erbij.quote:[..]
Eens dat dit de doelen zouden moeten zijn en ik denk dat dit zeker mogelijk is met het huidige materiaal.
Tussen Ryo en Cabral zit een wereld van verschil. Meer gaten, omdat tegenstanders dubbele mandekking geven, dat doen ze niet bij Cabral, omdat hij simpelweg geen fuck heeft laten zien...quote:[..]
LOL? Ik heb nergens gezegd dat Ryo minder is dan Cabral. Maar ik merk wel dat jij nooit een topsporter van dichtbij hebt meegemaakt. Ryo is zeker beter maar op dit niveau heb je geen voetballers die 400% beter zijn dan rest. De verschillen zijn simpelweg niet zo groot. Anders was Ryo nu al de beste voetballer ter wereld. En ik denk dat we het eens zijn dat hij dat in ieder geval (nog) niet is.
Cabral heeft potentie. En voetballers kunnen soms erg ver boven hun (geschatte) waarde uitstijgen. ATM ben ik met je eens dat Cabral niet eens in de buurt komt van Ryo. Maar als hij zich goed ontwikkeld kunnen we er wel plezier aan beleven. Hij moet alleen niet zo arrogant doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit ja.
Als je denkt dat Cabral ooit het niveau van Ryo in de verre verste kan benaderen heb je geen kijk op het spelletje.
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:06 schreef Netsplitter het volgende:
FC Eindhoven - PSV 1-2
Van Boekel - Manolev, Marcelo![]()
Nee, leedvermaak.quote:
Wat een rommelige foto, zie al 2 spelers met de ogen dicht, een aantal die er scheef op staan en er is nou niet bepaald 1 lijn te ontdekken in de grimas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fer staat er lekker vrolijk op, die had zeker net het 'droevige' nieuws uit Duitsland vernomen.
Er was geen geld voor een tweede poging.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een rommelige foto, zie al 2 spelers met de ogen dicht, een aantal die er scheef op staan en er is nou niet bepaald 1 lijn te ontdekken in de grimas.
Ik weet niet hoe blij je daar mee moet zijn, want volgens mij krijgen wij nog geld van die club.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef voice-over het volgende:
Sommige bekende clubs in Europa staan er nog slechter voor dan Feyenoord. Dat mag een troost voor ons zijn.
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er was geen geld voor een tweede poging.
Smolarek?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe blij je daar mee moet zijn, want volgens mij krijgen wij nog geld van die club.
Precies. Of is dat al binnen?quote:
Ik heb hem niet intensief gevolgd, maar wel wat wedstrijden gezien waarin hij speelde en ik kan niet zeggen dat hij enigszins opzienbarende dingen deed of ook maar een rolletje van betekenis speelde.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:14 schreef heiden6 het volgende:
Was die Bergkamp van Excelsior niets voor ons geweest trouwens?
Dan zal het vast een grote wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik heb hem niet intensief gevolgd, maar wel wat wedstrijden gezien waarin hij speelde en ik kan niet zeggen dat hij enigszins opzienbarende dingen deed of ook maar een rolletje van betekenis speelde.
Hij liep 1 op 7 als aanvaller. Misschien nog niet eens zo heel slecht bij Excelsior, maar echt veelbelovend is het ook niet. Hij zal wel een redelijke basistechniek hebben en wat lengte.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zal het vast een grote worden
Hij gaat Championship spelen, dat zal qua niveau niet eens zoveel verschillen met onze Eredivisie.
Yeah, die achternaam zal hem in Engeland ook wel behoorlijk opbreken. Een slungelige speler die 1x per kwartaal een actie maakt die voor nog geen 5% de genialiteit van Dennis benadert.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:22 schreef Caland het volgende:
Enorm matige speler, zou eigenlijk zijn achternaam moeten veranderen.
Hij is me nooit opgevallen. Mocht geloof ik meestal wel alleen invallen dus wellicht dat zijn gemiddelde daarom zo laag lag?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij liep 1 op 7 als aanvaller. Misschien nog niet eens zo heel slecht bij Excelsior, maar echt veelbelovend is het ook niet. Hij zal wel een redelijke basistechniek hebben en wat lengte.
Maar al met al gaat hij ook maar gewoon naar een hele povere club. Die gasten zijn gepromoveerd uit de houthakkerscompetitie League One. Ik denk dat Brighton op dit moment gewoon wordt weggespeeld door een Groningen of Roda.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is me nooit opgevallen. Mocht geloof ik meestal wel alleen invallen dus wellicht dat zijn gemiddelde daarom zo laag lag?
Zal er wel mee te maken hebben dat hij bij Jong-Oranje speelde. Die Engelsen gaan helemaal prat op gasten van Jong-Oranje of U15.
Al een aantal talenten bij weggekocht, meest recente voorbeelden Rekik en Ebecillio.
Voebalt hij nog eigenlijk?quote:
En ze hebben ook flinke financiële zorgen. 7780 bezoekers gemiddeld staat op Wikipedia, in dat opzicht gaat hij er wel flink op vooruit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Maar al met al gaat hij ook maar gewoon naar een hele povere club. Die gasten zijn gepromoveerd uit de houthakkerscompetitie League One. Ik denk dat Brighton op dit moment gewoon wordt weggespeeld door een Groningen of Roda.
In dat opzicht wel en financieel waarsch. ook wel, maar je moet niet naar zo'n clubje gaan als je een betere voetballer wilt worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En ze hebben ook flinke financiële zorgen. 7780 bezoekers gemiddeld staat op Wikipedia, in dat opzicht gaat hij er wel flink op vooruit.
Ja, natuurlijk heeft zo'n club lang niet zo veel geld als de top van de PL, maar wel veel meer dan Excelsior natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is me nooit opgevallen. Mocht geloof ik meestal wel alleen invallen dus wellicht dat zijn gemiddelde daarom zo laag lag?
Zal er wel mee te maken hebben dat hij bij Jong-Oranje speelde. Die Engelsen gaan helemaal prat op gasten van Jong-Oranje of U15.
Al een aantal talenten bij weggekocht, meest recente voorbeelden Rekik en Ebecillio.
quote:Bruma noemt geciteerde uitspraken in het AD 'totale onzin'
HSV-verdediger Jeffrey Bruma ontkent dat hij jeugdspelers van Feyenoord stimuleert de stadionclub te verlaten. De kersverse aanwinst van de Noord-Duitse club maakt dat wereldkundig op Twitter. 'Ik heb niks gezegd over dat ik jeugdspelers aanmoedig Feyenoord te verlaten! Dat is totale onzin', aldus de 19-jarige Bruma.
Het AD kopte gisteren met de titel: "Bruma stimuleert jeugd om Feyenoord te verlaten" en dat wekt volgens de meervoudig international de suggestie dat hij de onlangs vertrokken jeugdspelers Nathan Ake en Karim Rekik geadviseerd heeft om Feyenoord te verlaten. Dat is echter niet waar, zo laat de voormalig jeugdspeler van de Rotterdamse club weten.
twitter:JBruma twitterde op donderdag 07-07-2011 om 20:16:06Feyenoord fans, Ik heb niks gezegd over dat ik jeugsspelers aanmoedig feyenoord te verlaten>! dats totale onzin. Dat zijn niet mijn woorden. reageer retweet
Mooi, dat dat stuk achterlijk van een redacteur meteen z'n sensatiezucht terug in z'n bek krijgt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:43 schreef Happel het volgende:
[..]twitter:JBruma twitterde op donderdag 07-07-2011 om 20:16:06Feyenoord fans, Ik heb niks gezegd over dat ik jeugsspelers aanmoedig feyenoord te verlaten>! dats totale onzin. Dat zijn niet mijn woorden. reageer retweet
Het is best lastig om journalist te zijn als je alleen twitter en reuters mag quotenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi, dat dat stuk achterlijk van een redacteur meteen z'n sensatiezucht terug in z'n bek krijgt.
Dat wel ja, maar daarom heeft hij ook zo'n status bij het legioen gekregen natuurlijk. Nooit zeiken, altijd positief over Feyenoord, nooit geblesseerd ook nog eens. Liefste was hij hier gewoon tot het eind van z'n carrière gebleven denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Paul-89 het volgende:
Wel ongekend dat een Braziliaan zolang en zonder gezeik bij een Nederlandse club heeft gezeten.
Jep, toen we 4e werden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Held. Heeft trouwens ook echt wel goed gespeeld hoor in zijn jaren. Liet inderdaad steekjes vallen maar dat deed elke speler in die tijden. Stond met Vlaar toen een blok wat ongekend was. Verdiend een afscheid van een legende.
Bahia Held!
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 12:35:09Sekou Cisse heeft training #Feyenoord vroegtijdig verlaten met een liesblessure, desondanks denkt trainer Mario Been dat de schade meevalt. reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 12:41:50Cisse maakt een sterke indruk, heeft een jaar buitenspel gestaan dus zulke kleine blessures horen erbij #Feyenoord reageer retweet
Ohnee, hoop niet dat er weer een 'here we go again' plaatsvindt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 12:35:09Sekou Cisse heeft training #Feyenoord vroegtijdig verlaten met een liesblessure, desondanks denkt trainer Mario Been dat de schade meevalt. reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 12:41:50Cisse maakt een sterke indruk, heeft een jaar buitenspel gestaan dus zulke kleine blessures horen erbij #Feyenoord reageer retweet
En wij hebben de poep van die redacteur bijna gegeten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:43 schreef Happel het volgende:
[..]twitter:JBruma twitterde op donderdag 07-07-2011 om 20:16:06Feyenoord fans, Ik heb niks gezegd over dat ik jeugsspelers aanmoedig feyenoord te verlaten>! dats totale onzin. Dat zijn niet mijn woorden. reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
Bahia![]()
Op basis van zijn verdiensten voor Feyenoord zou een bos bloemen volstaan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
Bahia![]()
Echt waar. WTF. Of jij begrijpt er niks van of je hebt totaal geen gevoel voor de club. Anders zou je wel weten hoe deze jongen zich voor de volle 100% altijd heeft ingezet. Geen gezeik met bijtekenen, op de bank zitten of wat dan ook. Held, verdient gewoon een groots afscheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
Bahia![]()
Dus we gaan voetballers vanaf nu beoordelen op hun houding en randzaken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Echt waar. WTF. Of jij begrijpt er niks van of je hebt totaal geen gevoel voor de club. Anders zou je wel weten hoe deze jongen zich voor de volle 100% altijd heeft ingezet. Geen gezeik met bijtekenen, op de bank zitten of wat dan ook. Held, verdient gewoon een groots afscheid.
Ik ga er maar van uit dat die reactie sarcastisch was oid.
Precies, en een echte cultstatus zoals Kiprich heeft hij ook niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:32 schreef Lastpost het volgende:
Als je puur kijkt naar wat ie voetballend heeft laten zien is een doosje Merci uit het kerstpakket wel voldoende.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus we gaan voetballers vanaf nu beoordelen op hun houding en randzaken?
Bahia heeft op vorig seizoen na voetballend gewoon geen klote toegevoegd en was altijd een zwakke schakel achterin. Rots van Rio mn reet.
Pff, jij bent echt een ouwe zak. In deze tijden moet je dit soort jongens koesteren. Groots afscheid geven, klaar. Jij hebt geen hart en geen ziel. Gelukkig is een groot deel van de Feyenoord aanhang het met mij eens, en zal hij ook een hartverwarmend afscheid krijgen... Waar jij overigens niets van merkt want jij hebt geen hartquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, en een echte cultstatus zoals Kiprich heeft hij ook niet.
Hij liep nooit te ouwehoeren en deed zijn best, nou boo fucking hoo.
Klopt ja, zo oud zelfs dat ik de eckte, eckte Feyenoord-helden nog live heb zien voetballenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Pff, jij bent echt een ouwe zak. In deze tijden moet je dit soort jongens koesteren. Groots afscheid geven, klaar. Jij hebt geen hart en geen ziel. Gelukkig is een groot deel van de Feyenoord aanhang het met mij eens, en zal hij ook een hartverwarmend afscheid krijgen... Waar jij overigens niets van merkt want jij hebt geen hart![]()
Dan val ik vast ook al onder de categorie ouwe lul, maar ik vind een groots afscheid ook wat overdreven voor een nogal matige verdediger die zich eigenlijk enkel buiten het veld als echte topper heeft gedragen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Pff, jij bent echt een ouwe zak. In deze tijden moet je dit soort jongens koesteren. Groots afscheid geven, klaar. Jij hebt geen hart en geen ziel. Gelukkig is een groot deel van de Feyenoord aanhang het met mij eens, en zal hij ook een hartverwarmend afscheid krijgen... Waar jij overigens niets van merkt want jij hebt geen hart![]()
PENG PENG Boatengquote:Boateng hoopt op nieuw Engels avontuur
George Boateng heeft nog altijd niet genoeg van voetbal op hoog niveau. De 35-jarige middenvelder leek na het inleveren van zijn contract bij het Griekse Xanthi af te gaan bouwen, maar hoopt aan de slag te kunnen in de Engelse Championship. Ipswich Town biedt hem de kans zich te bewijzen.
Dat is voor voetballers precies hetzelfde, zitten ze op het niveau van die club dan zijn ze trouw en kussen ze het logo, kunnen ze het elders beter voor elkaar krijgen vertrekken ze gewoon en stelt die liefde weinig meer voor.quote:“a man is only as faithful as his opportunities.”
Je slaat de spijker op zijn kop. +1quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind dat je spelers met een instelling als Bahia juist moet belonen. Daar kunnen andere spelers weet wat van leren. Als je Feyenoord trouw blijft door dik en dun, hard werkt en niet zeurt, word je nooit vergeten door het legioen. Spelers als Wijnaldum zullen met pijn in hun hart terugkijken, zichzelf elke dag vervloekend dat ze niet zijn gebleven.
Zal toch niet...quote:Barnsley en Hull mogelijk geannuleerd
Gepubliceerd op 08 juli 2011 - 16:15
Vanuit Engeland komen er geruchten binnen dat de wedstrijden tegen Barnsley en Hull geen doorgang zullen vinden. Ook binnen de landsgrenzen zijn er betrokkenen bij de lokale driehoek die dit beamen… rest de vraag: waarom is het afgelast? En wie gaat de onkosten van de duizenden supporters betalen?
Feyenoord. Graag op alle fronten verduidelijking! Meer informatie als het beschikbaar komt…
Natuurlijk wel, kankerbestuur.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
Als ze dat in Engeland besluiten valt het Feyenoord-bestuur toch niets te verwijten ?
Er is verder niks over te vinden ook. Anders heb je altijd nog Sheffield - Leeds op zaterdag...quote:
Alsof ze in Engeland weten welke supporters er komen. Zoiets gebeurt altijd op advies van Feyenoord of de VBE dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
Als ze dat in Engeland besluiten valt het Feyenoord-bestuur toch niets te verwijten ?
Ik ga dan niet. Zoek het maar uit ook. Maar gerucht komt van de Voetbal Eenheid. Engelse politie zou het hebben afgelast. Snap het ook wel nu je zegt dat Sheffield - Leeds op dezelfde dag gespeeld wordt. Dat kan nooit goed gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:39 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Er is verder niks over te vinden ook. Anders heb je altijd nog Sheffield - Leeds op zaterdag...
quote:Feyenoord-fans steken twee Sheffieldfans neer
ROTTERDAM - Bij een forse vechtpartij in Rotterdam zijn zaterdag twee Engelse voetbalsupporters gewondgeraakt.
Ze hadden de oefenwedstrijd tussen Sparta en hun club Sheffield United bezocht.
Op een plein vlakbij het Sparta-stadion brak na de wedstrijd een vechtpartij uit. De twee Engelsen liepen forse steekwonden op. Ze moesten worden behandeld in een ziekenhuis, maar wilden geen aangifte doen.
Bij de matpartij werd ook terrasmeubilair vernield. De politie doet ondanks het uitblijven van aangiftes daarom alsnog onderzoek naar de plegers van de openlijke geweldpleging.
Een meegereisde Engelse agent verklaarde gisteren tegenover de BBC dat de belagers Feyenoord-fans waren, die de confrontatie zochten met Engelse fans. ,,Ze zaten rustig te drinken en werden zonder aanleiding ineens belaagd,�� zei Martin Hemingway van de South Yorkshire Police.
De belagers zouden zijn uitgerust met messen, stokken en kettingen. De Rotterdamse politie kon het verhaal van de Engelse collega niet bevestigen.
Sheffield speelt morgen weer een vriendschapelijke wedstrijd in Nederland, tegen ADO Den Haag. Tot extra veiligheidsmaatregelen is vooralsnog niet besloten.
Ik heb 5 dagen geboekt he, we zullen ons toch moeten vermakenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga dan niet. Zoek het maar uit ook. Maar gerucht komt van de Voetbal Eenheid. Engelse politie zou het hebben afgelast. Snap het ook wel nu je zegt dat Sheffield - Leeds op dezelfde dag gespeeld wordt. Dat kan nooit goed gaan.
Sheffield zal ook niet echt blij zijn als we daar heengaan.
[..]
quote:
quote:Tigers Cancel Feyenoord Friendly
Hull City have cancelled the pre-season friendly match against Dutch side Feyenoord.
Scheduled to take place at the KC Stadium on Tuesday 26th July, the match has been cancelled in consultation with Police on the grounds of public safety.
wat n hoop bsquote:
Geruchten gingen dat er zo'n 3 tot 5 duizend man gingen, wellicht hadden ze daar niet op gerekend. Maar eigenlijk kan je dat wel weten als Feyenoord op bezoek komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:08 schreef Absurditeit het volgende:
Misschien zouden ze eerst eens met de lokale autoriteiten moeten overleggen voor ze zo'n wedstrijd plannen en het naar buiten brengen. Alsof er de laatste tijd nieuwe informatie binnen is gekomen waardoor het ineens onverantwoord wordt om zo'n wedstrijdje te spelen.
Dat lijkt me wel een erg hoge inschatting, maar dan nog: je weet als je Feyenoord in Engeland uitnodigt dat en een behoorlijk aantal mensen meereizen. Als je dat niet aankunt of aandurft moet je direct zeggen dat je het geen goed idee lijkt. Alsof het allemaal als een totale verrassing lijkt te komen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geruchten gingen dat er zo'n 3 tot 5 duizend man gingen, wellicht hadden ze daar niet op gerekend. Maar eigenlijk kan je dat wel weten als Feyenoord op bezoek komt.
Absoluut, vergelijk zijn houding eens met Afonso Alves van Heerenveen destijdsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:15 schreef Absurditeit het volgende:
Een matige speler als Bahia mag God natuurlijk ook op z'n blote knieën danken dat hij miljonair is geworden in Europa, maar dan nog heeft hij zich altijd prima opgesteld. In tegenstelling tot veel van zijn landgenoten.
Wijnaldum heeft er voor gekozen om bankzitter te worden bij godbetert PSV.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind dat je spelers met een instelling als Bahia juist moet belonen. Daar kunnen andere spelers weet wat van leren. Als je Feyenoord trouw blijft door dik en dun, hard werkt en niet zeurt, word je nooit vergeten door het legioen. Spelers als Wijnaldum zullen met pijn in hun hart terugkijken, zichzelf elke dag vervloekend dat ze niet zijn gebleven.
Het Legioen is een van de machtigste supporterclans van Europa .... maar boezemt ook angst in. En helaas is die angst vaak gegrond gebleken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geruchten gingen dat er zo'n 3 tot 5 duizend man gingen, wellicht hadden ze daar niet op gerekend. Maar eigenlijk kan je dat wel weten als Feyenoord op bezoek komt.
Dat is echt geen hoge inschatting.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een erg hoge inschatting, maar dan nog: je weet als je Feyenoord in Engeland uitnodigt dat en een behoorlijk aantal mensen meereizen. Als je dat niet aankunt of aandurft moet je direct zeggen dat je het geen goed idee lijkt. Alsof het allemaal als een totale verrassing lijkt te komen...
Dat snap ik ook wel. Maar plan dan niet eerst zo'n trip, vervolgens laat je al je supporters vliegtickets,bootreizen en hotels boeken. En dan 2 weken voor de trip kom je erachter dat er toch wel heel veel man meegaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:21 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het Legioen is een van de machtigste supporterclans van Europa .... maar boezemt ook angst in. En helaas is die angst vaak gegrond gebleken.
Nah, had jij verwacht dat er dan bijv. 5000 Nederlanders in Hull zouden zijn? Dat had ik nog maar moeten zien.quote:
3000 minimaal wel, ja. Dat hoorde ik vorige week ook van die kale van de FSV. In Barnsley zullen er wel wat meer zijn dan in Hull. Rekende zelf op zo'n 4 tot 5 duizend. Vergeet niet dat de vluchten spotgoedkoop zijn en er boten vanaf Rotterdam naar Hull gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nah, had jij verwacht dat er dan bijv. 5000 Nederlanders in Hull zouden zijn? Dat had ik nog maar moeten zien.
Wie weet, maar als dat allemaal zo logisch en voorspelbaar is, is het des te schandaliger dat het 'ineens' wordt afgelast.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
3000 minimaal wel, ja. Dat hoorde ik vorige week ook van die kale van de FSV. In Barnsley zullen er wel wat meer zijn dan in Hull. Rekende zelf op zo'n 4 tot 5 duizend. Vergeet niet dat de vluchten spotgoedkoop zijn en er boten vanaf Rotterdam naar Hull gaan.
En we hebben het over Feyenoord natuurlijk. Niet over Utrecht die met een paar honderd man naar Napels gaan![]()
Ik kan het niet nalaten weer eens lullig te doen aangaande de FSV/ VG. Ik ben namelijk heel benieuwd wat zij hierop te zeggen hebben. Per slot van rekening zijn veel van die 'risicovolle' gasten bij hun aangesloten. Heb steeds meer moeite om mijn club serieus te nemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
3000 minimaal wel, ja. Dat hoorde ik vorige week ook van die kale van de FSV. In Barnsley zullen er wel wat meer zijn dan in Hull. Rekende zelf op zo'n 4 tot 5 duizend. Vergeet niet dat de vluchten spotgoedkoop zijn en er boten vanaf Rotterdam naar Hull gaan.
En we hebben het over Feyenoord natuurlijk. Niet over Utrecht die met een paar honderd man naar Napels gaan![]()
Dus, wat hebben zij hier nou weer mee te maken? Denk dat het gewoon in samenspraak met Feyenoord, de politie Rotterdam en de Engelse politie is gegaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik kan het niet nalaten weer eens lullig te doen aangaande de FSV/ VG. Ik ben namelijk heel benieuwd wat zij hierop te zeggen hebben. Per slot van rekening zijn veel van die 'risicovolle' gasten bij hun aangesloten. Heb steeds meer moeite om mijn club serieus te nemen.
Het is heel makkelijk om zoiets te cancellen. Als je iets algemeens als "we krijgen steeds meer signalen dat er risicosupporters iets van plan zijn" communiceert naar Hull dan zijn ze daar heel makkelijk: stik er maar in en we cancellen het.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Feyenoord doet trouwens al wekenlang vaag over die wedstrijden. Niks aan informatie verstrekken, geen woord over de kaartverkoop. Als je navraag doet weet niemand iets.
Zou me echt niks verbazen als die gewoon bang waren voor de geplande protesten in Engeland tegen het bestuur.
Denk eerder dat de voetbaleenheid een negatief advies heeft gegeven en dat daarom de Engelse lokale driehoek heeft besloten de wedstrijden af te lasten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Feyenoord doet trouwens al wekenlang vaag over die wedstrijden. Niks aan informatie verstrekken, geen woord over de kaartverkoop. Als je navraag doet weet niemand iets.
Zou me echt niks verbazen als die gewoon bang waren voor de geplande protesten in Engeland tegen het bestuur.
Dat hele 'ze hadden aanwijzingen dat hooligans met elkaar op de vuist gingen' valt toch nauwelijks meer serieus te nemen met het internet tegenwoordig. Dan kan je echt elke wedstrijd gaan verbieden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk eerder dat de voetbaleenheid een negatief advies heeft gegeven en dat daarom de Engelse lokale driehoek heeft besloten de wedstrijden af te lasten.
Toch denk ik dat er veel alsnog gaan. Twijfel zelf nog wat ik ga doen...
Dan zou ik eens gaan bellen, ik heb 'm allang binnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef onlogisch het volgende:
Eind juni zou mijn seizoenkaart binnen komen. We zijn alweer bijna halverwege juli en ik heb nog steeds niks gezien
Wat een geweldige site is dat www.feyenoord.nl toch hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zou ik eens gaan bellen, ik heb 'm allang binnen.
Heb um echt allang binnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef onlogisch het volgende:
Eind juni zou mijn seizoenkaart binnen komen. We zijn alweer bijna halverwege juli en ik heb nog steeds niks gezien
quote:Trainingskamp Feyenoord afgelast door hooligandreiging
quote:tomvanhulsen Tom van Hulsen
Voor alle #Feyenoord-fans die de Engeland-reis al hebben geboekt en daar toch willen blijven, andere oefenduels daar: tinyurl.com/3gv6hhn
Website:http://www.guardian.co.uk(...)uide-list?CMP=twt_gu
Joh, dat is serieus gelul van de bovenste orde. Nu zal het wel goedkomen zeker. Honderden die de reis al hebben geboekt en alsnog die kant op gaan. Met de oefenwedstrijden was het nog wel in de hand te houden. Nu gaat iedereen zijn eigen gang. Ga dat maar onder controle proberen te houden.quote:
Heb mijn SCC ook nog niet binnen gehad.quote:
Toch maar even gemailed.quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik kreeg 17-06 de bevestiging dat eind juni mijn seizoenkaart zou worden opgestuurd, na betaling die overigens al plaats heeft gevonden. Echter, tot op heden heb ik niets gezien.
Wat is de status?
Met vriendelijke groet,
Onlogisch
Relatienummer: ************************
P.s. Mag ik even toevoegen dat www.feyenoord.nl een waardeloze site is? Ik copy/paste bovenstaande van de messagebox op http://www.feyenoord.nl/p(...)actie+formulier.aspx omdat ik niet op de knop verzenden kan drukken.
Als ik dat doe, krijg ik de melding "Geen geldig teken gebruikt :" Als ik vervolgens de box waar ik mijn vraag kan stellen leeg wil laten (omdat ik dus die melding krijg) kan dit ook niet. Wat vreemd is, want ik heb toch ook duidelijk in het keuze menu aangevinkt dat het om een seizoenkaart gaat en, met mijn gegevens, het probleem voor Feyenoord wel zichtbaar moet zijn omtrent mijn seizoenkaart.
Tevens is het lastig om klantenservice@feyenoord.nl op de site www.feyenoord.nl te vinden. Erg vreemd dat ik 4 email adressen vind van Feynoord omtrent contact, maar geen enkele link naar de klantenservice.
Rond uit slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |