Blokland heeft in het verleden natuurlijk wel al e.e.a. gedaan. Zo kun je de komst van Sekou min of meer op zijn naam schrijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Allemaal leuk en aardig dat ze profiteren van het feit dat Feyenoord financieel aan de grond zit en ze de aandelen voor een prikkie op kunnen kopen, maar dan mogen ze zelf ook wel meehelpen om de waarde van die aandelen op te krikken door middel van een paar investeringen.
Constructie FIF vergeten? Man, dat had iedere investeerder met een beetje geld gedaan, zelfs als het een Ajacied was geweest.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blokland heeft in het verleden natuurlijk wel al e.e.a. gedaan. Zo kun je de komst van Sekou min of meer op zijn naam schrijven.
Dat klopt natuurlijk ook wel, maar ik neem aan dat ze toch niet graag zien dat Feyenoord ergens op een bedenkelijke plaats in het rechterrijtje terechtkomt...? Die aandelen willen ze ooit terugverkopen en dat gaat het snelste wanneer Feyenoord een waardige plek bezet op de ranglijst.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blokland heeft in het verleden natuurlijk wel al e.e.a. gedaan. Zo kun je de komst van Sekou min of meer op zijn naam schrijven.
cabral wil toch ook wrg ?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
Ik hoop dat we volgend jaar niet weer hetzelfde gezeik hebben met die contracten.
Mokotjo en Cabral zijn sowieso 2014, dus als ze zich goed ontwikkelen in de winterstop meteen nieuwe contracten laten tekenen.
Uiteindelijk toch niet zo'n heel goede deal gebleken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Constructie FIF vergeten? Man, dat had iedere investeerder met een beetje geld gedaan, zelfs als het een Ajacied was geweest.
Is dat al definitief?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, Miyaichi komt toch niet terug en hij heeft gewoon een contract dus niks te willen.
Tsja, hij krijgt sowieso z'n geld terug. Hooguit jammer dat hij er geen winst op heeft gepakt, meer niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch niet zo'n heel goede deal gebleken.
Wellicht speelt dat dus ook mee.
Bron?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, Miyaichi komt toch niet terug en hij heeft gewoon een contract dus niks te willen.
Geen bron, maar ik zou niet weten waarom van Geel een Adil Ramzi bij Been aanbiedt als er nog een gerede kans is dat Miyaichi terugkeert.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, hij krijgt sowieso z'n geld terug. Hooguit jammer dat hij er geen winst op heeft gepakt, meer niet.
Ik geef de VVF groot gelijk om nu niks te investeren in spelers. Directies hebben in het verleden geen gelukkig beleid gevoerd omtrent de aankoop van spelers, uitzonderingen daargelaten. Eerst weer vertrouwen kweken dus (lees: Feyenoord laat gezonde jaarcijfers zien) dan pas weer spelers aantrekken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef Caland het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat het helemaal niet zo lekker botert binnen die VVF. Natuurlijk, ze hebben eerder Cissé en Fernandez gekocht (geheel op risico van Feyenoord, dat dan weer wel).
Maar als Van Geel actief op zoek was naar versterkingen en garanties van de VVF had gekregen was bijvoorbeeld een Schone allang gepolst, dat is nu niet het geval.
Geloof ik niet, als het ordinaire geldwolven waren, gaan ze niet investeren in een gevallen, Nederlandse topclub.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
Maar die 'vrienden' zijn natuurlijk niet meer dan ordinaire investeerders.
Zou ik toch ook doen als m'n zuurverdiende centjes daar al in zaten en de club in kwestie om dreigt te vallen waardoor ik nooit meer een euro terug zou zien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef voice-over het volgende:
[..]
Geloof ik niet, als het ordinaire geldwolven waren, gaan ze niet investeren in een gevallen, Nederlandse topclub.
Juist wel toch.Valt in principe het meeste rendement uit te halen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef voice-over het volgende:
[..]
Geloof ik niet, als het ordinaire geldwolven waren, gaan ze niet investeren in een gevallen, Nederlandse topclub.
Als je nou wat beter had opgelet had tijdens bedrijfskunde had je kunnen weten dat ditquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef voice-over het volgende:
[..]
Zekers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:18 schreef Lastpost het volgende:
.... wel lui met een Feyenoord-hart al betekend het nog niet dat ze zonder eigen belang ingestapt zijn.
Gelukkig maar.quote:Bulykin: salaris bleek te hoog voor Feyenoord
Dmitry Bulykin bevestigde tegenover Russische media dat Feyenoord belangstelling voor hem heeft getoond. Het salaris van de aanvaller bleek echter te gortig voor Feyenoord. De Russische spits, onder contract bij Anderlecht, heeft naar eigen zeggen het hoogste salaris van de Belgische voetbalwereld. Bulykin wees lucratieve aanbiedingen uit Rusland af omdat hij nog twee tot drie jaar in West-Europa actief wil blijven.
Als jij beter had opgelet tijdens de lessen elementaire economiequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je nou wat beter had opgelet had tijdens bedrijfskunde had je kunnen weten dat dit
juist het moment was om in Feyenoord te stappen.
Zeker toen er nog concrete sprake was van het nieuwe stadion was dat gewoon het perfecte moment. Voor een appel en een ei die aandelen binnentrekken en over pak em beet 10 jaar flink cashen.
Elementaire economie is onderdeel van bedrijfskundequote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef voice-over het volgende:
[..]
Als jij beter had opgelet tijdens de lessen elementaire economiedan zou jij hebben geweten dat investeerders ook kijken naar de kwaliteit van het management. Het huidige management is uiterst bedreven in snoeien en saneren maar om te groeien en te bloeien heb je andere poppetjes nodig. Dat bedoel ik dus met 'vertrouwen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |