abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:20:54 #51
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_99115434
Dat is wat er in de media geroepen is. Zal wss niet officieel aan Munsterman op zijn bod geantwoord zijn.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:37:04 #52
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_99116036
Als dat verhaal van Wijnaldum waar is, dan stijgt hij hoog in mijn achting.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:39:34 #53
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_99116118
- zout eens op -

[ Bericht 53% gewijzigd door Happel op 06-07-2011 17:06:30 ]
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_99116265
Ga eens weg.
pi_99116272
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Sparta had vorig jaar toch ook een paar van die Nigerianen lopen die zulke dingen deden?
Nee, dat was VVV geloof ik. _O-
pi_99116380
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Klopt maar volgens mij dacht hij dat hij mocht autorijden in NL met een Nigeriaans rijbewijs. Tevens was hij niet onder invloed. :P
pi_99116617
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt maar volgens mij dacht hij dat hij mocht autorijden in NL met een Nigeriaans rijbewijs. Tevens was hij niet onder invloed. :P
Overigens vind ik die Uchebo van VVV wel een baas. Lijkt me nog wel iets voor Feyenoord. Cultheld in de dop. ^O^
pi_99117063
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee die Adeleye :') Die werd ook met 210 aangehouden op de A20 en reed daarna gewoon verder met een nep-rijbewijs.
Gelukkig mogen de meeste gasten van ons nog geen auto rijden :P.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99117252
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee die Adeleye :') Die werd ook met 210 aangehouden op de A20 en reed daarna gewoon verder met een nep-rijbewijs.
Gelukkig mogen de meeste gasten van ons nog geen auto rijden :P.
Ik had het over dit: http://www.geenstijl.nl/m(...)hebben_geen_rij.html

Kan iemand mij overigens vertellen wanneer en tegen wie de eerstvolgende oefenwedstrijd is? En wanneer wordt er weer getraind?
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:12:39 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99117384
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik had het over dit: http://www.geenstijl.nl/m(...)hebben_geen_rij.html

Kan iemand mij overigens vertellen wanneer en tegen wie de eerstvolgende oefenwedstrijd is? En wanneer wordt er weer getraind?
Zaterdag tegen Vitesse Delft en morgen om 10.30.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99117781
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Zaterdag tegen Vitesse Delft en morgen om 10.30.
Gaan er morgen nog mensen kijken?
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:38:50 #62
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_99118438
Bah bah Sibon en Munsterman. :r

quote:
Oud-Feyenoorder Saïdi verkast naar Lierse

Oud-Feyenoorder Karim Saïdi speelt volgend seizoen voor het Belgische Lierse SK. De 28-jarige verdediger komt transfervrij over van de Franse tweedeklasser Tours en tekent een contract voor twee jaar. Van 2005 tot 2007 verdedigde de Tunesiër de clubkleuren van Feyenoord. In totaal kwam hij tot 34 duels voor de Rotterdammers. Daarna speelde hij nog bij Lecce en Sivasspor.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_99119836
Die Munster, denkt de druk bij ons te moeten neerleggen. Die 2,5 miljoen kan Feyenoord al verdienen met verder komen in de beker, of eventueel behalen van de play-offs. Er is echt geen noodaak om Fer met een strikje om z'n nek af te leveren in Enschede voor een spotprijs. De druk ligt bij hun, zij willen zich voor een appel en ei een eftal op de been brengen dat zich moet plaatsen voor de CL en moet meedoen om het kampioenschap..
#12 is not for sale!
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:25:32 #64
268409 voice-over
pi_99119933
Als Ruiz binnenkort vertrekt, komt Munsterman ons op zijn knieën smeken om Fer. Hij wil zijn broodnodige miljoentjes voor de CL binnenhalen.
pi_99119962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:21 schreef Haringkop het volgende:
Die Munster, denkt de druk bij ons te moeten neerleggen. Die 2,5 miljoen kan Feyenoord al verdienen met verder komen in de beker, of eventueel behalen van de play-offs. Er is echt geen noodaak om Fer met een strikje om z'n nek af te leveren in Enschede voor een spotprijs. De druk ligt bij hun, zij willen zich voor een appel en ei een eftal op de been brengen dat zich moet plaatsen voor de CL en moet meedoen om het kampioenschap..
Inderdaad...overal worden talenten voor de meest belachelijke prijzen gekocht en meneert Munsterman wil weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Gewoon níet verkopen voor zo'n spotprijs, tenzij we de transfersom direct in een Schöne en Vormer kunnen en mogen investeren.

Wanneer Feyenoord door deze transfers afzakt naar een bedenkelijke plaats in het rechterrijtje kan dit indirect nog wel eens veel duurder uitpakken dan die 2,5 miljoen doordat spelers totaal geen trek meer hebben om bij Feyenoord te voetballen. Dan ben je weer 2 jaar bezig voor je je selectie op peil kan brengen, puur omdat je in 1 jaar je selectie zo zwak hebt laten worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2011 18:29:14 ]
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:32:12 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99120127
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wanneer Feyenoord door deze transfers afzakt naar een bedenkelijke plaats in het rechterrijtje kan dit indirect nog wel eens veel duurder uitpakken dan die 2,5 miljoen doordat spelers totaal geen trek meer hebben om bij Feyenoord te voetballen. Dan ben je weer 2 jaar bezig voor je je selectie op peil kan brengen, puur omdat je in 1 jaar je selectie zo zwak hebt laten worden.
Dit zit er wel dik in na komend jaar eerlijk gezegd. Zoals ik eerder zei hebben Vlaar en De Vrij echt wel harde (sportieve) eisen neergelegd bij Van Geel voordat ze bijtekenden. Dit geven ze zelf al min of meer aan in allerlei interviews.

De kans echter dat je met deze selectie überhaupt linkerrijtje gaat spelen volgend seizoen is imo best klein en dan zijn ze gewoon weg volgende zomer. Werd al ergens anders gesteld dat je met deze selectie gewoon sportief failliet bent over een jaar en zelfs Van Geel kan niet in één zomer een compleet nieuwe, representatieve selectie bij elkaar toveren. Ergo: dan verleng je het herstelproces gewoon weer even met 1 of 2 jaar met alle gevolgen van dien.

Ik ben altijd voor strenge saneringen geweest, maar denk dat we nu wel op het punt zitten waar we onszelf moeten afvragen wat zinvol is. Persoonlijk neig ik steeds meer naar de selectie nu dermate op peil brengen om sneller stappen te maken. Dat daar financiële consequenties aan verbonden zijn in de vorm van investeerders die spelers kopen of zelfs je eigen budget gebruiken als de KNVB daar toestemming voor geeft dat is duidelijk. Maar het is aan de directie om dat streng te bewaken. Alleen of ze daar capabel genoeg voor zijn?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99120187
Ik hoop dat we volgend jaar niet weer hetzelfde gezeik hebben met die contracten.

Mokotjo en Cabral zijn sowieso 2014, dus als ze zich goed ontwikkelen in de winterstop meteen nieuwe contracten laten tekenen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99120375
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit zit er wel dik in na komend jaar eerlijk gezegd. Zoals ik eerder zei hebben Vlaar en De Vrij echt wel harde (sportieve) eisen neergelegd bij Van Geel voordat ze bijtekenden. Dit geven ze zelf al min of meer aan in allerlei interviews.

De kans echter dat je met deze selectie überhaupt linkerrijtje gaat spelen volgend seizoen is imo best klein en dan zijn ze gewoon weg volgende zomer. Werd al ergens anders gesteld dat je met deze selectie gewoon sportief failliet bent over een jaar en zelfs Van Geel kan niet in één zomer een compleet nieuwe, representatieve selectie bij elkaar toveren. Ergo: dan verleng je het herstelproces gewoon weer even met 1 of 2 jaar met alle gevolgen van dien.

Ik ben altijd voor strenge saneringen geweest, maar denk dat we nu wel op het punt zitten waar we onszelf moeten afvragen wat zinvol is. Persoonlijk neig ik steeds meer naar de selectie nu dermate op peil brengen om sneller stappen te maken. Dat daar financiële consequenties aan verbonden zijn in de vorm van investeerders die spelers kopen of zelfs je eigen budget gebruiken als de KNVB daar toestemming voor geeft dat is duidelijk. Maar het is aan de directie om dat streng te bewaken. Alleen of ze daar capabel genoeg voor zijn?
Met een investering van max. 8 miljoen heb je je selectie gewoon prima versterkt. Dan heb je Schöne, Vormer en een spits.
pi_99120422
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Technisch failliet vind ik wat overdreven. Ik denk zelfs dat je met 3 spelers er bij gewoon om een top 5 notitie kan spelen. Het probleem zit hem wel in de breedte. Je moet er nu niet aan denken Vlaar, Cissé weer een heel seizoen geblesseerd raken. Daar ben ik het wel met je eens dat je niet kan blijven uithollen.. Daarin zal toch heel creatief moeten gekeken worden naar alternatieven, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat in al die overvolle selecties in Europa geen bruikbare speler voor ons bij zit (al om maar te huren).

Wat dat betreft is het verschil succes en drama toch al heel dun kijk maar eens naar ADO en Roda.. en AZ in een verder verleden. Als deze ploeg een serie weet neer te zetten in augustus kan er ook een bepaalde 'flow' komen die vorig seizoen echt compleet weg was.
#12 is not for sale!
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:44:46 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99120549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Met een investering van max. 8 miljoen heb je je selectie gewoon prima versterkt. Dan heb je Schöne, Vormer en een spits.
Precies, ik denk zelfs voor minder. Maar dan moet dat wél gebeuren.
Aan de kant van de investeerders is het opeens doodstil en het lijkt erop dat men zich al aan het indekken is door steeds te roepen dat er niks mogelijk is.

Schone, Vormer en een type (!) Vennegoor/Dost kunnen in deze selectie imo echt het verschil maken tussen plek 13 en 5-6.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99120619
Met 3 spelers erbij, wel kwaliteit, dan doe je gewoon mee met de top. Nu niet echt juiste benadering maar het is wel zo. Feit ligt dat de eredivisie gewoon heel erg dicht bij elkaar ligt. Wij kunnen dit jaar ineens opstaan zoals ADO dat vorig jaar deed. Feit is wel dat je nog minstens 2 directe versterkingen moet halen.

En ik ben het met hierboven eens. Je kan nu wel alles in sanering stoppen maar dan zijn we volgend jaar zo ver afgezakt dat we niet eens meer kunnen meedoen. Beter investeren nu en dan de sanering uitwrijven.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:47:38 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99120658
De spoeling is nu gewoon te dun, bijna de hele selectie heeft nauwelijks eredivisie-ervaring. Dat gaat je echt opbreken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99120766
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat zijn idd broodnodige versterkingen. Dit materiaal schiet met name op het middenveld en voorin enorm tekort.
Tijd dat die Vrienden van Feyenoord hun naam eer aan gaan doen *) .
Groetjes, Ezio.
pi_99120869
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat zijn idd broodnodige versterkingen. Dit materiaal schiet met name op het middenveld en voorin enorm tekort.
Tijd dat die Vrienden van Feyenoord hun naam eer aan gaan doen *) .
Dat vind ik dus ook. Allemaal leuk en aardig dat ze profiteren van het feit dat Feyenoord financieel aan de grond zit en ze de aandelen voor een prikkie op kunnen kopen, maar dan mogen ze zelf ook wel meehelpen om de waarde van die aandelen op te krikken door middel van een paar investeringen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:55:13 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99120951
Ik krijg een beetje het idee dat het helemaal niet zo lekker botert binnen die VVF. Natuurlijk, ze hebben eerder Cissé en Fernandez gekocht (geheel op risico van Feyenoord, dat dan weer wel).

Maar als Van Geel actief op zoek was naar versterkingen en garanties van de VVF had gekregen was bijvoorbeeld een Schone allang gepolst, dat is nu niet het geval.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99120960
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook. Allemaal leuk en aardig dat ze profiteren van het feit dat Feyenoord financieel aan de grond zit en ze de aandelen voor een prikkie op kunnen kopen, maar dan mogen ze zelf ook wel meehelpen om de waarde van die aandelen op te krikken door middel van een paar investeringen.
Blokland heeft in het verleden natuurlijk wel al e.e.a. gedaan. Zo kun je de komst van Sekou min of meer op zijn naam schrijven.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:57:23 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99121031
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Blokland heeft in het verleden natuurlijk wel al e.e.a. gedaan. Zo kun je de komst van Sekou min of meer op zijn naam schrijven.
Constructie FIF vergeten? Man, dat had iedere investeerder met een beetje geld gedaan, zelfs als het een Ajacied was geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99121047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk ook wel, maar ik neem aan dat ze toch niet graag zien dat Feyenoord ergens op een bedenkelijke plaats in het rechterrijtje terechtkomt...? Die aandelen willen ze ooit terugverkopen en dat gaat het snelste wanneer Feyenoord een waardige plek bezet op de ranglijst.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:59:04 #79
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_99121088
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
Ik hoop dat we volgend jaar niet weer hetzelfde gezeik hebben met die contracten.

Mokotjo en Cabral zijn sowieso 2014, dus als ze zich goed ontwikkelen in de winterstop meteen nieuwe contracten laten tekenen.
cabral wil toch ook wrg ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_99121133
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

cabral wil toch ook wrg ?
Nee, Miyaichi komt toch niet terug en hij heeft gewoon een contract dus niks te willen.
pi_99121145
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Constructie FIF vergeten? Man, dat had iedere investeerder met een beetje geld gedaan, zelfs als het een Ajacied was geweest.
Uiteindelijk toch niet zo'n heel goede deal gebleken.
Wellicht speelt dat dus ook mee.
Groetjes, Ezio.
pi_99121164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, Miyaichi komt toch niet terug en hij heeft gewoon een contract dus niks te willen.
Is dat al definitief?
Groetjes, Ezio.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:01:08 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99121183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Uiteindelijk toch niet zo'n heel goede deal gebleken.
Wellicht speelt dat dus ook mee.
Tsja, hij krijgt sowieso z'n geld terug. Hooguit jammer dat hij er geen winst op heeft gepakt, meer niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 6 juli 2011 @ 19:03:50 #84
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99121287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bron?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_99121357
quote:
5s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bron?
Geen bron, maar ik zou niet weten waarom van Geel een Adil Ramzi bij Been aanbiedt als er nog een gerede kans is dat Miyaichi terugkeert.
Maargoed...we blijven hopen. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2011 19:06:23 ]
pi_99121385
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, hij krijgt sowieso z'n geld terug. Hooguit jammer dat hij er geen winst op heeft gepakt, meer niet.
Klopt.
Maar die 'vrienden' zijn natuurlijk niet meer dan ordinaire investeerders.
De enige uiting van de vriendschap is dat ze Feyenoord geld 'lenen' (c.q. aandelen kopen) tegen gunstigere tarieven dan gangbaar in het bankwezen.

Het feit dat er nauwelijks een speler met winst is doorverkocht (op Gini na) zal investeerders niet overtuigen weer geld te pompen in een nieuwe speler.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:13:45 #87
268409 voice-over
pi_99121680
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:55 schreef Caland het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat het helemaal niet zo lekker botert binnen die VVF. Natuurlijk, ze hebben eerder Cissé en Fernandez gekocht (geheel op risico van Feyenoord, dat dan weer wel).

Maar als Van Geel actief op zoek was naar versterkingen en garanties van de VVF had gekregen was bijvoorbeeld een Schone allang gepolst, dat is nu niet het geval.
Ik geef de VVF groot gelijk om nu niks te investeren in spelers. Directies hebben in het verleden geen gelukkig beleid gevoerd omtrent de aankoop van spelers, uitzonderingen daargelaten. Eerst weer vertrouwen kweken dus (lees: Feyenoord laat gezonde jaarcijfers zien) dan pas weer spelers aantrekken.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:14:58 #88
268409 voice-over
pi_99121728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:

Maar die 'vrienden' zijn natuurlijk niet meer dan ordinaire investeerders.
Geloof ik niet, als het ordinaire geldwolven waren, gaan ze niet investeren in een gevallen, Nederlandse topclub.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:18:17 #89
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99121845
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef voice-over het volgende:

[..]

Geloof ik niet, als het ordinaire geldwolven waren, gaan ze niet investeren in een gevallen, Nederlandse topclub.
Zou ik toch ook doen als m'n zuurverdiende centjes daar al in zaten en de club in kwestie om dreigt te vallen waardoor ik nooit meer een euro terug zou zien.
Uiteindelijk zijn het bovenal gewoon zakenlui, maar wel lui met een Feyenoord-hart al betekend het nog niet dat ze zonder eigen belang ingestapt zijn.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:18:26 #90
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99121849
quote:

[..]

Juist wel toch.Valt in principe het meeste rendement uit te halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:18:26 #91
269692 Divje
brr brr patapim
pi_99121883
quote:

[..]

Als je nou wat beter had opgelet had tijdens bedrijfskunde had je kunnen weten dat dit
juist
het moment was om in Feyenoord te stappen.

Zeker toen er nog concrete sprake was van het nieuwe stadion was dat gewoon het perfecte moment. Voor een appel en een ei die aandelen binnentrekken en over pak em beet 10 jaar flink cashen.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:45:57 #93
268409 voice-over
pi_99122807
quote:
12s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:18 schreef Lastpost het volgende:

.... wel lui met een Feyenoord-hart al betekend het nog niet dat ze zonder eigen belang ingestapt zijn.
Zekers.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:47:07 #94
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99122849
quote:
Bulykin: salaris bleek te hoog voor Feyenoord

Dmitry Bulykin bevestigde tegenover Russische media dat Feyenoord belangstelling voor hem heeft getoond. Het salaris van de aanvaller bleek echter te gortig voor Feyenoord. De Russische spits, onder contract bij Anderlecht, heeft naar eigen zeggen het hoogste salaris van de Belgische voetbalwereld. Bulykin wees lucratieve aanbiedingen uit Rusland af omdat hij nog twee tot drie jaar in West-Europa actief wil blijven.
Gelukkig maar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:49:03 #95
268409 voice-over
pi_99122924
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als je nou wat beter had opgelet had tijdens bedrijfskunde had je kunnen weten dat dit
juist
het moment was om in Feyenoord te stappen.

Zeker toen er nog concrete sprake was van het nieuwe stadion was dat gewoon het perfecte moment. Voor een appel en een ei die aandelen binnentrekken en over pak em beet 10 jaar flink cashen.
Als jij beter had opgelet tijdens de lessen elementaire economie ;) dan zou jij hebben geweten dat investeerders ook kijken naar de kwaliteit van het management. Het huidige management is uiterst bedreven in snoeien en saneren maar om te groeien en te bloeien heb je andere poppetjes nodig. Dat bedoel ik dus met 'vertrouwen'.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:50:20 #96
268409 voice-over
pi_99122970
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Zonder Verhoek schopt hij geen deuk in een pakje boter.
pi_99123076
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef voice-over het volgende:

[..]

Als jij beter had opgelet tijdens de lessen elementaire economie ;) dan zou jij hebben geweten dat investeerders ook kijken naar de kwaliteit van het management. Het huidige management is uiterst bedreven in snoeien en saneren maar om te groeien en te bloeien heb je andere poppetjes nodig. Dat bedoel ik dus met 'vertrouwen'.
Elementaire economie is onderdeel van bedrijfskunde :P .
Investeerders wagen een gok en willen eerst iets van rendement zien voor ze ook maar overwegen weer iets te investeren.

Zolang dit concreet uitblijft zal Pimmetje geen cent meer ophalen voor Feyenoord. Dus tenzij hij een speler uit eigen zak betaalt zak er niemand bijkomen op korte termijn.
Groetjes, Ezio.
pi_99126572
leuk forum:

www.frl-forum.nl
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:10:32 #99
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_99126604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:09 schreef Pinguino81 het volgende:
leuk forum:

www.frl-forum.nl
Stomme vogel P. Hoe is het met je chicks?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:16:11 #100
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_99126912
♔ KoningenUitGroningen ♔
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')