abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:18:12 #101
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_99127027
Nice, me dunkt
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:33:32 #102
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_99127762
missen jullie Sparta ook?
♔ KoningenUitGroningen ♔
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:37:04 #103
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_99127928
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:33 schreef Rickazio het volgende:
missen jullie Sparta ook?
Nee
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:39:50 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99128067
Hooguit het stadion en die kroeg in de buurt, maar daar zijn we dit jaar toch ook weer 2 keer geweest.

Spartanen zijn verder gewoon halve joden, en de laatste jaren slechte herinneringen aan die wedstrijden daar in de ere ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99128460
quote:
6s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef Caland het volgende:

Spartanen zijn verder gewoon halve joden
Dat is inderdaad afgelopen week gebleken :D
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:08:46 #106
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_99129776
Luv U More komt net voorbij in m'n playlist en m'n gedachten gaan spontaan terug naar 24 april O+
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:09:20 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99136605
quote:
Luigi Bruins heeft nog geen club

Luigi Bruins verlaat deze zomer transfervrij De Kuip. Zijn periode bij Feyenoord liep uit op een deceptie. De jonge middenvelder zou het liefst een transfer naar het buitenland maken. De meeste clubs zijn de voorbereiding op het nieuwe seizoen alweer begonnen. En ondanks dat Luigi Bruins in mei al te horen heeft gekregen dat hij mag vertrekken in De Kuip, heeft Bruins nog geen nieuwe club gevonden. Of Bruins bij een club zijn conditie op peil houdt is ook niet bekend
Vind ik toch erg merkwaardig, als wij nou snel Schone oppikken kan hij naar Nijmegen :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99136817
Best opmerkelijk, kan zomaar opbloeien bij een goed voetballende ploeg.
  donderdag 7 juli 2011 @ 00:25:53 #109
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_99137217
Bruins ;(.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_99139383
Bruins, toch apart om te zien wat gebrek aan zelfkritiek kan doen met een carrière.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99139783
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 01:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bruins, toch apart om te zien wat gebrek aan zelfkritiek kan doen met een carrière.
'Profs' die vrijwel geen zelfkritiek hebben, zullen nergens echt slagen. Jammer in zijn geval. Als hij het karakter had van de Utrechtse jongens uit de jaren '80, had ik hem graag hier (De Galgenwaard) gezien.
pi_99139878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 02:26 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

'Profs' die vrijwel geen zelfkritiek hebben, zullen nergens echt slagen. Jammer in zijn geval. Als hij het karakter had van de Utrechtse jongens uit de jaren '80, had ik hem graag hier (De Galgenwaard) gezien.
Zou mij niet verbazen dat Utrecht hem nog gaat halen als er geen buitenlandse club komt.
Vertrouwen van de trainer en een basisplaats en je hebt een goede aan Luigi.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99139974
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zou mij niet verbazen dat Utrecht hem nog gaat halen als er geen buitenlandse club komt.
Vertrouwen van de trainer en een basisplaats en je hebt een goede aan Luigi.
Persoonlijk heb ik mij altijd erg gestoord aan zijn - al dan niet ogenschijnlijke - laksheid. Luigi heeft zeker veel talent, maar ik vraag me af of hij ooit echt een kerel zal worden. Ik ben maar een eenvoudige supporter, maar ik vrees dat ik me dood zou ergeren aan hem in Utreg. Daarnaast vraagt hij waarsch. teveel salaris.
pi_99140025
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 02:47 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik mij altijd erg gestoord aan zijn - al dan niet ogenschijnlijke - laksheid. Luigi heeft zeker veel talent, maar ik vraag me af of hij ooit echt een kerel zal worden. Ik ben maar een eenvoudige supporter, maar ik vrees dat ik me dood zou ergeren aan hem in Utreg. Daarnaast vraagt hij waarsch. teveel salaris.
Zijn uitstraling laat inderdaad te wensen over.
Al kun je een rotkop natuurlijk niet aftrainen :P
Eerste seizoen was hij top hier, daarna alleen maar aan die kerel zitten irriteren. Voetballen ken die wel :Y .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99140067
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zijn uitstraling laat inderdaad te wensen over.
Al kun je een rotkop natuurlijk niet aftrainen :P
Eerste seizoen was hij top hier, daarna alleen maar aan die kerel zitten irriteren. Voetballen ken die wel :Y .
Het gaat niet zozeer om zijn '4 keer per week een kapsalon bestellen bij de lokale Turk'-kop, maar meer dat hij weinig karakter uitstraalt. Hij deed het zeker een periode aardig bij jullie, maar ik heb mijn bedenkingen. ;)
pi_99140104
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 03:07 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om zijn '4 keer per week een kapsalon bestellen bij de lokale Turk'-kop, maar meer dat hij weinig karakter uitstraalt. Hij deed het zeker een periode aardig bij jullie, maar ik heb mijn bedenkingen. ;)
Die uitstraling doelde ik ook op.
Veel mensen (ook supporters) dachten dat hij dat bewust deed die attitude, of zich überhaupt zich niet inzette. Maar is gewoon hoe hij is.
Wrang wel dat wij nu met spoed op zoek moeten naar een nieuwe nummer 10, terwijl hij prima op de voeten kan op die positie.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99140165
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die uitstraling doelde ik ook op.
Veel mensen (ook supporters) dachten dat hij dat bewust deed die attitude, of zich überhaupt zich niet inzette. Maar is gewoon hoe hij is.
Wrang wel dat wij nu met spoed op zoek moeten naar een nieuwe nummer 10, terwijl hij prima op de voeten kan op die positie.
Het is idd ook vooral zijn uitstraling. Ik geloof best dat hij zich goed inzet. Maar in Utrecht willen wij kerels zien. Al is dat de laatste jaren minder.. Ik "vrees" dat Luigi bij een Roda / Nec eindigt...
  donderdag 7 juli 2011 @ 07:37:01 #118
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_99140957
Feyenoord koopt altijd halve spelers:
Bruins kon voetballen maar was lui.
Buys kon niet voetballen maar werkte zich uit de naad.
pi_99141311
quote:
19s.gif Op donderdag 7 juli 2011 07:37 schreef voice-over het volgende:
Feyenoord koopt altijd halve spelers:
Bruins kon voetballen maar was lui.
Buys kon niet voetballen maar werkte zich uit de naad.
Daarom zou Schöne een prima speler zijn. Al zie ik hem ook best graag bij FCU komen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 08:56:21 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99141698
quote:
Van Cabral hoeft Miyaichi niet terug te komen

Zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg verwoordde onlangs wat technisch directeur Martin van Geel al eerder liet doorschemeren. Een terugkeer van Ryo Miyaichi mag de ontwikkeling van het talent Jerson Cabral dit seizoen niet meer in de weg staan. De linksbuiten is het daar mee eens.

Hoe je het ook wendt of keert, de komst van Ryo Miyaichi heeft mij afgelopen seizoen toch enigszins geblokkeerd. Laat ik voorop stellen dat ook ik Ryo een uitstekende voetballer vindt. Maar hij speelde wel een half seizoen op mijn positie

'Ik ben een seizoen verder' legt de Rotterdammer uit in gesprek met het AD. 'Het mag gewoon geen excuus meer zijn dat ik jong of onervaren ben. Het nieuwe is er vanaf. Ik wil presteren.'

Technisch directeur Martin van Geel wil de bij het Rotterdamse EDS begonnen klassieke linkerspits alle ruimte geven om zich te ontwikkelen. 'Ik heb die uitspraken ook gelezen en dat geeft natuurlijk vertrouwen', zegt Cabral (20).

'Hoe je het ook wendt of keert, de komst van Ryo Miyaichi heeft mij afgelopen seizoen toch enigszins geblokkeerd. Laat ik voorop stellen dat ook ik Ryo een uitstekende voetballer vindt. Maar hij speelde wel een half seizoen op mijn positie', aldus de aanvaller.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:10:29 #121
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_99141909
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Hij valt een beetje in de herhaling. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99143014
Cabral heeft wel iets maar hij is wel redelijk voorspelbaar in zijn paseeracties.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:15:41 #123
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_99143269
Cabral... Ik zie die jongen het dus echt niet maken in De Kuip :{. Veel te voorspelbaar, heeft te weinig passeerbewegingen, ziet het spelletje niet echt. Nee, dat gaat hem niet worden.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_99143336
Tja je moet ze natuurlijk wel de kans geven, als je ze nu al afschrijft kunnen ze zomaar weer ergens anders opbloeien.

Hij had het afgelopen seizoen toch een aantal goede invalbeurten. Zeker de 1e wedstrijd tegen Utrecht.
pi_99143400
Beter gaat Ruben Schaken gewoon zijn kans pakken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 juli 2011 @ 10:45:54 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_99144025
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Beter gaat Ruben Schaken gewoon zijn kans pakken.
ergens in polen bedoel je?
Verder lijkt cabral mijn een wijnaldum/fer typje als hij weg wil als ryu terug komt dus lekker laten gaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:53:57 #127
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_99144267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Paul-89 het volgende:
Cabral heeft wel iets maar hij is wel redelijk voorspelbaar in zijn paseeracties.
Cabral is een beperkte voetballer, die gaat uiteindelijk naar NEC of De Graafschap. Maar goed, voetbal kent vele verrassingen, ik heb ook niet de wijsheid in pacht. ;)
pi_99146328
Ik zie Ryo inderdaad liever terugkomen dan dat Cabral in de basis staat. Ben zelf ook niet echt geheel overtuigd van zijn kwaliteiten. Liever dan een jaar op sportieve basis een stuk beter als dan met Cabral. En dan nog iets, als Ryo niet komt, is ook nog maa rde vraag of hij in de basis staat, Cisse staat volgens mij nog altijd wat hoger in de orde. Met Fernandez in de spits en de Bies op rechts staat er een degelijke aanval.
pi_99146987
Stadion van Twente deels ingestort, nu hebben ze helemaal geen geld meer voor Fer. ;)
pi_99147498
'Als ik bij Feyenoord was gebleven, was ik nooit zover geweest als nu'
Donderdag, 7 juli 2011 om 09:50
Jeffrey Bruma gaat volgend jaar op zoek naar speelminuten bij Hamburger SV. De verdediger vertrok al op jonge leeftijd van Feyenoord naar Chelsea, maar hoeft daar voorlopig nog nergens op te rekenen. Spijt van zijn overstap heeft Bruma echter niet: “Ik was nooit zo ver geweest als nu als ik bij Feyenoord was gebleven, dat weet ik zeker”, zegt de verdediger in ELF.

De negentienjarige Bruma vertrok al op zestienjarige leeftijd bij Feyenoord en groeide in Engeland uit tot international. Hij is één van de zes internationals in de geschiedenis van Oranje die nooit in de Eredivisie speelde: “Ik vind dat geweldig! Toen ik bij Feyenoord vertrok, zeiden veel mensen: 'Daar gaat weer zo'n talent, waar we nooit meer wat van horen'. Ik snap die scepsis, want er zijn genoeg voorbeelden van spelers bij wie het mis ging", aldus Bruma.
Hijzelf kwam tot vier competitiewedstrijden bij Chelsea, speelde elf duels voor Leicester City en speelt volgend seizoen bij HSV. “Daar ben ik heel trots op. Het was een lange weg, maar ik heb dit alvast bereikt”, aldus Bruma. “Ik heb hier zo veel geleerd en zo veel mooie dingen meegemaakt… Ik heb flink wat bagage opgedaan. Spijt dat ik ben gegaan, heb ik dan ook geen moment gehad."

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141678

Wat een zelfoverschatting toch weer. :') Doet net alsof hij al bewezen heeft dat hij wél op jonge leeftijd naar een topclub kan en dat het mogelijk is jezelf daar in de basis te spelen. Nee dus, want eerst uitgeleend aan een eerstedvisionist in Engeland en nu bij HSV moet hij het nog maar laten zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2011 12:27:30 ]
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:28:25 #131
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_99147620
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Stadion van Twente deels ingestort, nu hebben ze helemaal geen geld meer voor Fer. ;)
-Edit-

[ Bericht 4% gewijzigd door BusterPosey op 07-07-2011 12:41:24 ]
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_99147753
Niet zo best dat er mensen zijn bedolven, anders had ik het ome Joop wel gegund.
pi_99147881
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Stadion van Twente deels ingestort, nu hebben ze helemaal geen geld meer voor Fer. ;)
edit: Toch maar geen grapjes over maken... :{

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2011 13:02:43 ]
pi_99148046
Het bericht is opeens een stuk minder leuk. ;(
pi_99148840
pi_99148882
Gvd al dit gedoe word er doodziek van

Hebben we eindelijk een klasse speler voor op linksbuiten, blijkt onze andere jonge, beperkte linksbuiten die NIETS gepresteerd heeft een persoonlijkheid te hebben van een baby en in plaats van hard te gaan werken maar hard is gaan janken.
Fer die denkt zichzelf geweldig te vinden en weg wil terwijl hij zelf helemaal niets heeft gepresteerd en bij een club, die hij 5 weken laat wachten op antwoord, toch maar aangeeft dat hij graag aankopen wil, terwijl hij DONDERSGOED WEET dat Feyenoord geen aankopen MAG doen.
Bruma nu weer die dan weer zo blij is dat hij naar het tweede van Chelsea is gegaan in plaats van 3 jaar bij Feyenoord in de basis heeft gespeeld. Krijgt nu een kans bij HSV en je ziet het aankomen hij gaat daar alleen maar op de bank zitten.
Bruins die het vreemd vindt dat hij nog steeds zonder club zit
Wijnaldum die Feyenoord in de rug steekt voor een plek op de bank in Eindhoven.

Al die spelers, al die zelfoverschatting - en dat zijn dan onze 'wereldtalenten'
Ik heb zelfs nog 500x liever de A1 in de basis met van Gastel als trainer, dan maar degraderen :r :r
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:07:43 #137
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_99149124
Vervelend van die bouwvakkers enzo, anders was het die Duitsers verder van harte gegund.

Verder goeddeels met Cara eens, op het degradatiedeel na. Wat een kansloze zwakke kutkarakters vinden we steeds weer zeg :r

Miyaichi is gewoon een factor 8 beter dan Cabral. Ideaal zou zijn als we nu Miyaichi nog kunnen huren, en Cabral verhuurd kan worden en volgend seizoen met de nodige ervaring terugkeert.We staan op deze manier inderdaad wel aan een sportieve afgrond. Nog even zo doorsaneren en we degraderen inderdaad, en geen enkele speler wil nog naar ons toe.
Zo ook met bijv. die Bahia. Ik gun het hem van harte, daar niet van, en het levert je weer een paar ton op, maar ik heb nog weinig vertrouwen in de back-ups voor De Vrij/Vlaar, maar ook de linksbackpositie waar hij evt kan spelen.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_99149644
Lekker talentje bashen. Dat gaat hier prima en je maar afvragen hoe het komt dat ze in de Kuip zo zelden tot grote successen komen. Misschien omdat andere ploegen wel eigen kweek steunen.

Logisch dat Cabral wil voetballen. Nog logischer dat je voor hem kiest boven een huurling die je nooit wat zal opleveren. Ik vind Ryo een prachtige voetballer, maar aan het eind van het verhaal is hij eigendom van Arsenal. Het enige wat wij doen is hem opleiden voor de PL.
pi_99149999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef Peak het volgende:
Lekker talentje bashen. Dat gaat hier prima en je maar afvragen hoe het komt dat ze in de Kuip zo zelden tot grote successen komen. Misschien omdat andere ploegen wel eigen kweek steunen.

Logisch dat Cabral wil voetballen. Nog logischer dat je voor hem kiest boven een huurling die je nooit wat zal opleveren. Ik vind Ryo een prachtige voetballer, maar aan het eind van het verhaal is hij eigendom van Arsenal. Het enige wat wij doen is hem opleiden voor de PL.
Ja tuurlijk, maar toon een beetje karakter. Hij kan toch met hard werken boven Ryo uitstijgen, kwestie van hard werken. Het is gewoon een teken van zwakte dat hij direct al met een transfer begin te 'dreigen' terwijl hij zelf geen fuck heeft gepresteerd. Hetl ijkt wel dat hij omdat hij in het 1e is gedebuteerd datie het al direct 'gemaakt' heeft ofzo
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:41:53 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99150575
Njah, als Miyaichi komt (wat niet gaat gebeuren) komt Cabral er natuurlijk nooit meer in. Het is nog maar de vraag of hij het van Cissé/Fernandez gaat winnen trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:44:15 #141
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_99150675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef Peak het volgende:
Ik vind Ryo een prachtige voetballer, maar aan het eind van het verhaal is hij eigendom van Arsenal. Het enige wat wij doen is hem opleiden voor de PL.
Zal allemaal best, maar ik wil graag ook nog enige aantrekkingskracht op andere voetballers behouden en bij voorkeur ook na het komende seizoen nog eredivisie spelen...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:45:59 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99150747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zal allemaal best, maar ik wil graag ook nog enige aantrekkingskracht op andere voetballers behouden en bij voorkeur ook na het komende seizoen nog eredivisie spelen...
Op die plek ligt toch totaal geen prioriteit wat dat betreft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99150754
Ik ben benieuwd of die investeerders nu de nood het hoogst is ook durven investeren en het volledige risico op zich willen nemen.
pi_99151025
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben benieuwd of die investeerders nu de nood het hoogst is ook durven investeren en het volledige risico op zich willen nemen.
Mijn gevoel zegt van niet. :N
pi_99151156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt van niet. :N
Mijn gevoel zegt ook van niet, dus dat investeren van die mannen is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.

Vrijwel alles wat ze hebben geïnvesteerd hebben ze zo gedaan dat ze altijd hun geld (+winst) wel terugkrijgen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:55:11 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99151232
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt ook van niet, dus dat investeren van die mannen is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.

Vrijwel alles wat ze hebben geïnvesteerd hebben ze zo gedaan dat ze altijd hun geld (+winst) wel terugkrijgen.
Durf te wedden dat als die hele FIF-constructie nooit openbaar was geworden ze nu de nodige spelers wel hadden gekocht. Volgens dezelfde constructie uiteraard :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:57:23 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_99151348
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt ook van niet, dus dat investeren van die mannen is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.

Vrijwel alles wat ze hebben geïnvesteerd hebben ze zo gedaan dat ze altijd hun geld (+winst) wel terugkrijgen.
Dat is natuurlijk wel de bedoeling van investeren, anders is het doneren, maar nu die schuld al terug gebracht lijkt te zijn naar 20miljoen is het niet beter nog een jaar door die zure appel heen te bijten en niet te investeren, Fer verkopen en vanaf volgend seizoen beginnen met opbouwen?

Anders blijft het toch een beetje van pappen en nathouden beleid
pi_99151434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel de bedoeling van investeren, anders is het doneren, maar nu die schuld al terug gebracht lijkt te zijn naar 20miljoen is het niet beter nog een jaar door die zure appel heen te bijten en niet te investeren, Fer verkopen en vanaf volgend seizoen beginnen met opbouwen?

Anders blijft het toch een beetje van pappen en nathouden beleid
Fer verkopen en niks ervoor terughalen zou de doodsteek voor dit seizoen zijn.
pi_99151489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Fer verkopen en niks ervoor terughalen zou de doodsteek voor dit seizoen zijn.
Inderdaad, er moet nu gewoon wat gebeuren.
Dat die investeerders nu maar eens laten zien dat ze echte Feyenoorders zijn. :s)
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:01:00 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_99151524
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Fer verkopen en niks ervoor terughalen zou de doodsteek voor dit seizoen zijn.
Nou ja zonder aankopen speel je top rechterrijtje en met onder linker, als je niet mee kan doen om de prijzen is wachten met investeren misschien beter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')