ergens in polen bedoel je?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Beter gaat Ruben Schaken gewoon zijn kans pakken.
Cabral is een beperkte voetballer, die gaat uiteindelijk naar NEC of De Graafschap. Maar goed, voetbal kent vele verrassingen, ik heb ook niet de wijsheid in pacht.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:05 schreef Paul-89 het volgende:
Cabral heeft wel iets maar hij is wel redelijk voorspelbaar in zijn paseeracties.
-Edit-quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Stadion van Twente deels ingestort, nu hebben ze helemaal geen geld meer voor Fer.
edit: Toch maar geen grapjes over maken...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Stadion van Twente deels ingestort, nu hebben ze helemaal geen geld meer voor Fer.
Ja tuurlijk, maar toon een beetje karakter. Hij kan toch met hard werken boven Ryo uitstijgen, kwestie van hard werken. Het is gewoon een teken van zwakte dat hij direct al met een transfer begin te 'dreigen' terwijl hij zelf geen fuck heeft gepresteerd. Hetl ijkt wel dat hij omdat hij in het 1e is gedebuteerd datie het al direct 'gemaakt' heeft ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef Peak het volgende:
Lekker talentje bashen. Dat gaat hier prima en je maar afvragen hoe het komt dat ze in de Kuip zo zelden tot grote successen komen. Misschien omdat andere ploegen wel eigen kweek steunen.
Logisch dat Cabral wil voetballen. Nog logischer dat je voor hem kiest boven een huurling die je nooit wat zal opleveren. Ik vind Ryo een prachtige voetballer, maar aan het eind van het verhaal is hij eigendom van Arsenal. Het enige wat wij doen is hem opleiden voor de PL.
Zal allemaal best, maar ik wil graag ook nog enige aantrekkingskracht op andere voetballers behouden en bij voorkeur ook na het komende seizoen nog eredivisie spelen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:20 schreef Peak het volgende:
Ik vind Ryo een prachtige voetballer, maar aan het eind van het verhaal is hij eigendom van Arsenal. Het enige wat wij doen is hem opleiden voor de PL.
Op die plek ligt toch totaal geen prioriteit wat dat betreft.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar ik wil graag ook nog enige aantrekkingskracht op andere voetballers behouden en bij voorkeur ook na het komende seizoen nog eredivisie spelen...
Mijn gevoel zegt van niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben benieuwd of die investeerders nu de nood het hoogst is ook durven investeren en het volledige risico op zich willen nemen.
Mijn gevoel zegt ook van niet, dus dat investeren van die mannen is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.quote:
Durf te wedden dat als die hele FIF-constructie nooit openbaar was geworden ze nu de nodige spelers wel hadden gekocht. Volgens dezelfde constructie uiteraardquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt ook van niet, dus dat investeren van die mannen is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
Vrijwel alles wat ze hebben geïnvesteerd hebben ze zo gedaan dat ze altijd hun geld (+winst) wel terugkrijgen.
Dat is natuurlijk wel de bedoeling van investeren, anders is het doneren, maar nu die schuld al terug gebracht lijkt te zijn naar 20miljoen is het niet beter nog een jaar door die zure appel heen te bijten en niet te investeren, Fer verkopen en vanaf volgend seizoen beginnen met opbouwen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt ook van niet, dus dat investeren van die mannen is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
Vrijwel alles wat ze hebben geïnvesteerd hebben ze zo gedaan dat ze altijd hun geld (+winst) wel terugkrijgen.
Fer verkopen en niks ervoor terughalen zou de doodsteek voor dit seizoen zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel de bedoeling van investeren, anders is het doneren, maar nu die schuld al terug gebracht lijkt te zijn naar 20miljoen is het niet beter nog een jaar door die zure appel heen te bijten en niet te investeren, Fer verkopen en vanaf volgend seizoen beginnen met opbouwen?
Anders blijft het toch een beetje van pappen en nathouden beleid
Inderdaad, er moet nu gewoon wat gebeuren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer verkopen en niks ervoor terughalen zou de doodsteek voor dit seizoen zijn.
Nou ja zonder aankopen speel je top rechterrijtje en met onder linker, als je niet mee kan doen om de prijzen is wachten met investeren misschien beterquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fer verkopen en niks ervoor terughalen zou de doodsteek voor dit seizoen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |