Nah, had jij verwacht dat er dan bijv. 5000 Nederlanders in Hull zouden zijn? Dat had ik nog maar moeten zien.quote:
3000 minimaal wel, ja. Dat hoorde ik vorige week ook van die kale van de FSV. In Barnsley zullen er wel wat meer zijn dan in Hull. Rekende zelf op zo'n 4 tot 5 duizend. Vergeet niet dat de vluchten spotgoedkoop zijn en er boten vanaf Rotterdam naar Hull gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nah, had jij verwacht dat er dan bijv. 5000 Nederlanders in Hull zouden zijn? Dat had ik nog maar moeten zien.
Wie weet, maar als dat allemaal zo logisch en voorspelbaar is, is het des te schandaliger dat het 'ineens' wordt afgelast.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
3000 minimaal wel, ja. Dat hoorde ik vorige week ook van die kale van de FSV. In Barnsley zullen er wel wat meer zijn dan in Hull. Rekende zelf op zo'n 4 tot 5 duizend. Vergeet niet dat de vluchten spotgoedkoop zijn en er boten vanaf Rotterdam naar Hull gaan.
En we hebben het over Feyenoord natuurlijk. Niet over Utrecht die met een paar honderd man naar Napels gaan![]()
Ik kan het niet nalaten weer eens lullig te doen aangaande de FSV/ VG. Ik ben namelijk heel benieuwd wat zij hierop te zeggen hebben. Per slot van rekening zijn veel van die 'risicovolle' gasten bij hun aangesloten. Heb steeds meer moeite om mijn club serieus te nemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
3000 minimaal wel, ja. Dat hoorde ik vorige week ook van die kale van de FSV. In Barnsley zullen er wel wat meer zijn dan in Hull. Rekende zelf op zo'n 4 tot 5 duizend. Vergeet niet dat de vluchten spotgoedkoop zijn en er boten vanaf Rotterdam naar Hull gaan.
En we hebben het over Feyenoord natuurlijk. Niet over Utrecht die met een paar honderd man naar Napels gaan![]()
Dus, wat hebben zij hier nou weer mee te maken? Denk dat het gewoon in samenspraak met Feyenoord, de politie Rotterdam en de Engelse politie is gegaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik kan het niet nalaten weer eens lullig te doen aangaande de FSV/ VG. Ik ben namelijk heel benieuwd wat zij hierop te zeggen hebben. Per slot van rekening zijn veel van die 'risicovolle' gasten bij hun aangesloten. Heb steeds meer moeite om mijn club serieus te nemen.
Het is heel makkelijk om zoiets te cancellen. Als je iets algemeens als "we krijgen steeds meer signalen dat er risicosupporters iets van plan zijn" communiceert naar Hull dan zijn ze daar heel makkelijk: stik er maar in en we cancellen het.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Feyenoord doet trouwens al wekenlang vaag over die wedstrijden. Niks aan informatie verstrekken, geen woord over de kaartverkoop. Als je navraag doet weet niemand iets.
Zou me echt niks verbazen als die gewoon bang waren voor de geplande protesten in Engeland tegen het bestuur.
Denk eerder dat de voetbaleenheid een negatief advies heeft gegeven en dat daarom de Engelse lokale driehoek heeft besloten de wedstrijden af te lasten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:02 schreef Caland het volgende:
Feyenoord doet trouwens al wekenlang vaag over die wedstrijden. Niks aan informatie verstrekken, geen woord over de kaartverkoop. Als je navraag doet weet niemand iets.
Zou me echt niks verbazen als die gewoon bang waren voor de geplande protesten in Engeland tegen het bestuur.
Dat hele 'ze hadden aanwijzingen dat hooligans met elkaar op de vuist gingen' valt toch nauwelijks meer serieus te nemen met het internet tegenwoordig. Dan kan je echt elke wedstrijd gaan verbieden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk eerder dat de voetbaleenheid een negatief advies heeft gegeven en dat daarom de Engelse lokale driehoek heeft besloten de wedstrijden af te lasten.
Toch denk ik dat er veel alsnog gaan. Twijfel zelf nog wat ik ga doen...
Dan zou ik eens gaan bellen, ik heb 'm allang binnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef onlogisch het volgende:
Eind juni zou mijn seizoenkaart binnen komen. We zijn alweer bijna halverwege juli en ik heb nog steeds niks gezien
Wat een geweldige site is dat www.feyenoord.nl toch hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zou ik eens gaan bellen, ik heb 'm allang binnen.
Heb um echt allang binnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:38 schreef onlogisch het volgende:
Eind juni zou mijn seizoenkaart binnen komen. We zijn alweer bijna halverwege juli en ik heb nog steeds niks gezien
quote:Trainingskamp Feyenoord afgelast door hooligandreiging
quote:tomvanhulsen Tom van Hulsen
Voor alle #Feyenoord-fans die de Engeland-reis al hebben geboekt en daar toch willen blijven, andere oefenduels daar: tinyurl.com/3gv6hhn
Website:http://www.guardian.co.uk(...)uide-list?CMP=twt_gu
Joh, dat is serieus gelul van de bovenste orde. Nu zal het wel goedkomen zeker. Honderden die de reis al hebben geboekt en alsnog die kant op gaan. Met de oefenwedstrijden was het nog wel in de hand te houden. Nu gaat iedereen zijn eigen gang. Ga dat maar onder controle proberen te houden.quote:
Heb mijn SCC ook nog niet binnen gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |