Dat wel ja, maar daarom heeft hij ook zo'n status bij het legioen gekregen natuurlijk. Nooit zeiken, altijd positief over Feyenoord, nooit geblesseerd ook nog eens. Liefste was hij hier gewoon tot het eind van z'n carrière gebleven denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:31 schreef Paul-89 het volgende:
Wel ongekend dat een Braziliaan zolang en zonder gezeik bij een Nederlandse club heeft gezeten.
Jep, toen we 4e werden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:01 schreef TheGreatHooD het volgende:
Held. Heeft trouwens ook echt wel goed gespeeld hoor in zijn jaren. Liet inderdaad steekjes vallen maar dat deed elke speler in die tijden. Stond met Vlaar toen een blok wat ongekend was. Verdiend een afscheid van een legende.
Bahia Held!
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 12:35:09Sekou Cisse heeft training #Feyenoord vroegtijdig verlaten met een liesblessure, desondanks denkt trainer Mario Been dat de schade meevalt. reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 12:41:50Cisse maakt een sterke indruk, heeft een jaar buitenspel gestaan dus zulke kleine blessures horen erbij #Feyenoord reageer retweet
Ohnee, hoop niet dat er weer een 'here we go again' plaatsvindt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 12:35:09Sekou Cisse heeft training #Feyenoord vroegtijdig verlaten met een liesblessure, desondanks denkt trainer Mario Been dat de schade meevalt. reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 12:41:50Cisse maakt een sterke indruk, heeft een jaar buitenspel gestaan dus zulke kleine blessures horen erbij #Feyenoord reageer retweet
En wij hebben de poep van die redacteur bijna gegeten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:43 schreef Happel het volgende:
[..]twitter:JBruma twitterde op donderdag 07-07-2011 om 20:16:06Feyenoord fans, Ik heb niks gezegd over dat ik jeugsspelers aanmoedig feyenoord te verlaten>! dats totale onzin. Dat zijn niet mijn woorden. reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
Bahia![]()
Op basis van zijn verdiensten voor Feyenoord zou een bos bloemen volstaan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
Bahia![]()
Echt waar. WTF. Of jij begrijpt er niks van of je hebt totaal geen gevoel voor de club. Anders zou je wel weten hoe deze jongen zich voor de volle 100% altijd heeft ingezet. Geen gezeik met bijtekenen, op de bank zitten of wat dan ook. Held, verdient gewoon een groots afscheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
Bahia![]()
Dus we gaan voetballers vanaf nu beoordelen op hun houding en randzaken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Echt waar. WTF. Of jij begrijpt er niks van of je hebt totaal geen gevoel voor de club. Anders zou je wel weten hoe deze jongen zich voor de volle 100% altijd heeft ingezet. Geen gezeik met bijtekenen, op de bank zitten of wat dan ook. Held, verdient gewoon een groots afscheid.
Ik ga er maar van uit dat die reactie sarcastisch was oid.
Precies, en een echte cultstatus zoals Kiprich heeft hij ook niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:32 schreef Lastpost het volgende:
Als je puur kijkt naar wat ie voetballend heeft laten zien is een doosje Merci uit het kerstpakket wel voldoende.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus we gaan voetballers vanaf nu beoordelen op hun houding en randzaken?
Bahia heeft op vorig seizoen na voetballend gewoon geen klote toegevoegd en was altijd een zwakke schakel achterin. Rots van Rio mn reet.
Pff, jij bent echt een ouwe zak. In deze tijden moet je dit soort jongens koesteren. Groots afscheid geven, klaar. Jij hebt geen hart en geen ziel. Gelukkig is een groot deel van de Feyenoord aanhang het met mij eens, en zal hij ook een hartverwarmend afscheid krijgen... Waar jij overigens niets van merkt want jij hebt geen hartquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, en een echte cultstatus zoals Kiprich heeft hij ook niet.
Hij liep nooit te ouwehoeren en deed zijn best, nou boo fucking hoo.
Klopt ja, zo oud zelfs dat ik de eckte, eckte Feyenoord-helden nog live heb zien voetballenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Pff, jij bent echt een ouwe zak. In deze tijden moet je dit soort jongens koesteren. Groots afscheid geven, klaar. Jij hebt geen hart en geen ziel. Gelukkig is een groot deel van de Feyenoord aanhang het met mij eens, en zal hij ook een hartverwarmend afscheid krijgen... Waar jij overigens niets van merkt want jij hebt geen hart![]()
Dan val ik vast ook al onder de categorie ouwe lul, maar ik vind een groots afscheid ook wat overdreven voor een nogal matige verdediger die zich eigenlijk enkel buiten het veld als echte topper heeft gedragen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Pff, jij bent echt een ouwe zak. In deze tijden moet je dit soort jongens koesteren. Groots afscheid geven, klaar. Jij hebt geen hart en geen ziel. Gelukkig is een groot deel van de Feyenoord aanhang het met mij eens, en zal hij ook een hartverwarmend afscheid krijgen... Waar jij overigens niets van merkt want jij hebt geen hart![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |