abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99177920
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wat een rommelige foto, zie al 2 spelers met de ogen dicht, een aantal die er scheef op staan en er is nou niet bepaald 1 lijn te ontdekken in de grimas.
Er was geen geld voor een tweede poging.
pi_99180567
quote:
19s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef voice-over het volgende:
Sommige bekende clubs in Europa staan er nog slechter voor dan Feyenoord. Dat mag een troost voor ons zijn. :{

[..]

Ik weet niet hoe blij je daar mee moet zijn, want volgens mij krijgen wij nog geld van die club. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:51:26 #203
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_99181437
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Er was geen geld voor een tweede poging.
_O-
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:55:20 #204
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_99181577
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe blij je daar mee moet zijn, want volgens mij krijgen wij nog geld van die club. :')
Smolarek?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99182021
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Smolarek?
Precies. Of is dat al binnen?
pi_99182085
Die Turkse competitie is ook een pestbende zeg.
Hoop dat die deal met Bahia wel gewoon doorgaat.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99182179
Was die Bergkamp van Excelsior niets voor ons geweest trouwens?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 01:18:45 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99182287
Nee :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99182296
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:14 schreef heiden6 het volgende:
Was die Bergkamp van Excelsior niets voor ons geweest trouwens?
Ik heb hem niet intensief gevolgd, maar wel wat wedstrijden gezien waarin hij speelde en ik kan niet zeggen dat hij enigszins opzienbarende dingen deed of ook maar een rolletje van betekenis speelde.
pi_99182356
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:19 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Ik heb hem niet intensief gevolgd, maar wel wat wedstrijden gezien waarin hij speelde en ik kan niet zeggen dat hij enigszins opzienbarende dingen deed of ook maar een rolletje van betekenis speelde.
Dan zal het vast een grote worden :')

Hij gaat Championship spelen, dat zal qua niveau niet eens zoveel verschillen met onze Eredivisie.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 01:22:35 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99182381
Enorm matige speler, zou eigenlijk zijn achternaam moeten veranderen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99182424
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dan zal het vast een grote worden :')

Hij gaat Championship spelen, dat zal qua niveau niet eens zoveel verschillen met onze Eredivisie.
Hij liep 1 op 7 als aanvaller. Misschien nog niet eens zo heel slecht bij Excelsior, maar echt veelbelovend is het ook niet. Hij zal wel een redelijke basistechniek hebben en wat lengte.
pi_99182468
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:22 schreef Caland het volgende:
Enorm matige speler, zou eigenlijk zijn achternaam moeten veranderen.
Yeah, die achternaam zal hem in Engeland ook wel behoorlijk opbreken. Een slungelige speler die 1x per kwartaal een actie maakt die voor nog geen 5% de genialiteit van Dennis benadert.
pi_99182530
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:24 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Hij liep 1 op 7 als aanvaller. Misschien nog niet eens zo heel slecht bij Excelsior, maar echt veelbelovend is het ook niet. Hij zal wel een redelijke basistechniek hebben en wat lengte.
Hij is me nooit opgevallen. Mocht geloof ik meestal wel alleen invallen dus wellicht dat zijn gemiddelde daarom zo laag lag?
Zal er wel mee te maken hebben dat hij bij Jong-Oranje speelde. Die Engelsen gaan helemaal prat op gasten van Jong-Oranje of U15.
Al een aantal talenten bij weggekocht, meest recente voorbeelden Rekik en Ebecillio.
Groetjes, Ezio.
pi_99182617
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij is me nooit opgevallen. Mocht geloof ik meestal wel alleen invallen dus wellicht dat zijn gemiddelde daarom zo laag lag?
Zal er wel mee te maken hebben dat hij bij Jong-Oranje speelde. Die Engelsen gaan helemaal prat op gasten van Jong-Oranje of U15.
Al een aantal talenten bij weggekocht, meest recente voorbeelden Rekik en Ebecillio.
Maar al met al gaat hij ook maar gewoon naar een hele povere club. Die gasten zijn gepromoveerd uit de houthakkerscompetitie League One. Ik denk dat Brighton op dit moment gewoon wordt weggespeeld door een Groningen of Roda.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 01:38:26 #216
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_99182737
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Smolarek?
Voebalt hij nog eigenlijk?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_99182794
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:32 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Maar al met al gaat hij ook maar gewoon naar een hele povere club. Die gasten zijn gepromoveerd uit de houthakkerscompetitie League One. Ik denk dat Brighton op dit moment gewoon wordt weggespeeld door een Groningen of Roda.
En ze hebben ook flinke financiële zorgen. 7780 bezoekers gemiddeld staat op Wikipedia, in dat opzicht gaat hij er wel flink op vooruit.
Groetjes, Ezio.
pi_99182888
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Voebalt hij nog eigenlijk?
Ergens in Polen, weet niet of hij er nog een seizoen aan vastplakt.
pi_99183263
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En ze hebben ook flinke financiële zorgen. 7780 bezoekers gemiddeld staat op Wikipedia, in dat opzicht gaat hij er wel flink op vooruit.
In dat opzicht wel en financieel waarsch. ook wel, maar je moet niet naar zo'n clubje gaan als je een betere voetballer wilt worden.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 02:11:06 #220
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_99183361
Bergkamp is veel te licht voor profvoetbal. Hij heeft z'n naam mee als amateur maar tegen als prof.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99183372
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk heeft zo'n club lang niet zo veel geld als de top van de PL, maar wel veel meer dan Excelsior natuurlijk.

Ik heb eigenlijk niet echt iets van die Bergkamp gezien,maar er was wel wat interesse, en we moeten uit een beperkt vijvertje vissen.

Tenzij zich nog een buitenkansje voordoet moeten we het eigenlijk maar gewoon doen met de huidige selectie en, mits toestemming van de KNVB en tegen redelijke prijs, Schöne ofzo. Een vierderangs spits halen schiet echt niet op, dan kom je toch altijd uit bij jongens die te oud zijn, te instabiel, te dik, talenten die het al jaren niet waarmaken en gewoon kneuzen die toch niets toevoegen. Dan maar zo, in elk geval lijkt Cissé echt al een tijdje fit dus dan hebben we toch nog twee spitsen. Het is nu natuurlijk wel zo, dat als er wat gebeurt, we echt helemaal niets meer achter de hand hebben in de jeugd geloof ik, of niet?

Btw, paar maanden geleden had ik er al voor gewaarschuwd dat zich het belachelijke scenario voor zou doen dat we Bruins wegsturen, Wijnaldum verkopen en dan zonder 10 zitten. Onvoorstelbaar wat een kortzichtig gerommel, structuurloos, initiatiefloos, visieloos. Maar nu met MvG zou daar verandering in moeten komen, en daar lijkt het wel op. Ik vind het echt een verademing hoe er nu gereageerd wordt op Munsterman over Fer. En hoewel het op zich een faal is dat we een groot talent kwijtraken op jonge leeftijd, aan een NL club, en dat we weer niet flink cashen, is het naar de omstandigheden die er al waren eigenlijk best netjes om 5 miljoen voor Wijnaldum te vangen.

Hoe is het eigenlijk mogelijk dat de KNVB ons wekenlang laat wachten? Ik hoop dat Feyenoord er wel druk op zet want anders schiet het niets meer op.

Overigens vind ik het echt vreemd dat er mensen zijn die twijfelen over Miyaichi nog een jaar in de Kuip. Zo'n goede voetballer voor een fooi een jaar hierheen halen, in de situatie waar Feyenoord nu in zit, daar hoef je toch niet verder over na te denken? 8)7

[ Bericht 14% gewijzigd door heiden6 op 08-07-2011 02:20:06 ]
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:43:01 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99188095
quote:
Bruma noemt geciteerde uitspraken in het AD 'totale onzin'

HSV-verdediger Jeffrey Bruma ontkent dat hij jeugdspelers van Feyenoord stimuleert de stadionclub te verlaten. De kersverse aanwinst van de Noord-Duitse club maakt dat wereldkundig op Twitter. 'Ik heb niks gezegd over dat ik jeugdspelers aanmoedig Feyenoord te verlaten! Dat is totale onzin', aldus de 19-jarige Bruma.

Het AD kopte gisteren met de titel: "Bruma stimuleert jeugd om Feyenoord te verlaten" en dat wekt volgens de meervoudig international de suggestie dat hij de onlangs vertrokken jeugdspelers Nathan Ake en Karim Rekik geadviseerd heeft om Feyenoord te verlaten. Dat is echter niet waar, zo laat de voormalig jeugdspeler van de Rotterdamse club weten.
JBruma twitterde op donderdag 07-07-2011 om 20:16:06 Feyenoord fans, Ik heb niks gezegd over dat ik jeugsspelers aanmoedig feyenoord te verlaten>! dats totale onzin. Dat zijn niet mijn woorden. reageer retweet
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 10:27:01 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99189501
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:43 schreef Happel het volgende:

[..]

JBruma twitterde op donderdag 07-07-2011 om 20:16:06 Feyenoord fans, Ik heb niks gezegd over dat ik jeugsspelers aanmoedig feyenoord te verlaten>! dats totale onzin. Dat zijn niet mijn woorden. reageer retweet
Mooi, dat dat stuk achterlijk van een redacteur meteen z'n sensatiezucht terug in z'n bek krijgt. ^O^
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_99191154
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Mooi, dat dat stuk achterlijk van een redacteur meteen z'n sensatiezucht terug in z'n bek krijgt. ^O^
Het is best lastig om journalist te zijn als je alleen twitter en reuters mag quoten :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')