Vind anders dat miljoen van de supporters ook nog niet erg indrukwekkend...quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, er moet nu gewoon wat gebeuren.
Dat die investeerders nu maar eens laten zien dat ze echte Feyenoorders zijn.
Hoezo? Dat is allemaal extra. Veel mensen hebben al een seizoenkaart en kopen ook nog fanartikelen. Een miljoen voor niks, dat is best veel. Dat je daar tegenwoordig net het jaarsalaris van één speler van kunt betalen, zegt meer over de huidige spelerssalarissen dan de loyaliteit van supporters.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vind anders dat miljoen van de supporters ook nog niet erg indrukwekkend...
Dit ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ryo heeft werkelijk alle eigenschappen om de echte top te bereiken. Cabral in de verste verte niet.
Een uitverkochte Kuip die twee tientjes per persoon lapt vind ik anders best een mooi bedrag.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vind anders dat miljoen van de supporters ook nog niet erg indrukwekkend...
Ze staan er bijna geen van allen op dat je zegt vol energie om er flink tegen aan te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fer staat er lekker vrolijk op, die had zeker net het 'droevige' nieuws uit Duitsland vernomen.
Inderdaad zeg. Wat een slappe hapquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze staan er bijna geen van allen op dat je zegt vol energie om er flink tegen aan te gaan.
quote:Racing Santander vraagt uitstel van betaling
SANTANDER - De Spaanse voetbalclub Racing Santander heeft uitstel van betaling aangevraagd, nadat de schulden zijn opgelopen tot ruim 33 miljoen euro. De spelers, begeleiding en leveranciers zullen voorlopig geen geld ontvangen, zo maakte de formatie uit de Primera Division donderdag bekend.
Hector Cuper (links) is pas net trainer bij Racing Santander, maar de club verkeert in grote moeilijkheden. Hector Cuper (links) is pas net trainer bij Racing Santander, maar de club verkeert in grote moeilijkheden. Foto: EPA
"We hebben dit besluit genomen in het belang van de club”, sprak voorzitter Francisco Pernia tijdens een persconferentie. "We hopen grotere problemen, zoals verplichte degradatie naar de Segunda B, te voorkomen.” De Segunda B is het derde niveau in Spanje.
Racing Santander eindigde afgelopen seizoen als twaalfde in de hoogste klasse en de club benoemde onlangs de Argentijn Hector Cuper als hoofdcoach. Bij Santander spelen onder meer de Zweden Markus Rosenberg (ex-Ajax) en Kennedy Bakircioglu (ex-Ajax, ex-Twente).
Je kan het wel goed doen. Je kan best ambitieus zijn en aan de ene kant zijn de woorden goed. Maar ik stoor me aan het feit dat hij al direct begint te dreigen met een transfer. Maak het eens waar bij ons voordat je al direct schreeuwt dat je weg wilt. Is een teken van zwakte.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:04 schreef Peak het volgende:
[..]
Ik zie liever zo'n gozer gemotiveerd, tot de tanden bewapend en met grote taal aan het seizoen beginnen dan bijvoorbeeld een Been die nu al begint met smoezen verzinnen voor dit seizoen. Als een Feyenoorder zegt dat we moeten proberen niet te degraderen dan valt iedereen over hem heen, omdat hij zich in zit te denken. Als Cabral zegt dat hij wil spelen en het waar wil maken heeft hij een te grote mond. Kortom je kan het hier nooit goed doen!
En als je die spelers nou eens niet hebt. Je moet toch blijven meedraaien, het is leuk dat er een hele lichting jongens aankomen die nu al de beste zijn van hun leeftijdsklasse maar die moeten ook eerst ouder worden en wennen aan het niveau. Tot die tijd moet je het met je Wijnaldums, Fers, Leerdams, etc. die al van de jeugd komen en mee kunnen met het niveau. Deze jongens kunnen we schijnbaar niet behouden dus moet je zeker aankopen doen om niet weg te vallen.quote:[..]
De enige manier voor Feyenoord om zich sportief te herstellen is op dit moment met eigen spelers. Spelers van en door Feyenoord die een goede prestatie neerzetten. Er is geen betere manier om investeerders aan te trekken dan te laten zien dat je met eigen materiaal het waar kan maken. Dat is namelijk een value die je de toekomst geeft en daar waar toekomstig rendement ligt is waar investeerders in geinteresseerd zijn. Daarnaast is het aantrekken van Ryo geen garantie voor sportief herstel en kan je (voorlopig) verder geen spelers aantrekken.
Vorig jaar hadden we beter materiaal, toen zijn we 10e geindigd, mede door een Ryo en een Meeuwis die allebei weg zijn. Dit jaar, met deze selectie, zal wss niet anders worden. Je moet gewoon een 10 en een spits erbij.quote:[..]
Eens dat dit de doelen zouden moeten zijn en ik denk dat dit zeker mogelijk is met het huidige materiaal.
Tussen Ryo en Cabral zit een wereld van verschil. Meer gaten, omdat tegenstanders dubbele mandekking geven, dat doen ze niet bij Cabral, omdat hij simpelweg geen fuck heeft laten zien...quote:[..]
LOL? Ik heb nergens gezegd dat Ryo minder is dan Cabral. Maar ik merk wel dat jij nooit een topsporter van dichtbij hebt meegemaakt. Ryo is zeker beter maar op dit niveau heb je geen voetballers die 400% beter zijn dan rest. De verschillen zijn simpelweg niet zo groot. Anders was Ryo nu al de beste voetballer ter wereld. En ik denk dat we het eens zijn dat hij dat in ieder geval (nog) niet is.
Cabral heeft potentie. En voetballers kunnen soms erg ver boven hun (geschatte) waarde uitstijgen. ATM ben ik met je eens dat Cabral niet eens in de buurt komt van Ryo. Maar als hij zich goed ontwikkeld kunnen we er wel plezier aan beleven. Hij moet alleen niet zo arrogant doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit ja.
Als je denkt dat Cabral ooit het niveau van Ryo in de verre verste kan benaderen heb je geen kijk op het spelletje.
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:06 schreef Netsplitter het volgende:
FC Eindhoven - PSV 1-2
Van Boekel - Manolev, Marcelo![]()
Nee, leedvermaak.quote:
Wat een rommelige foto, zie al 2 spelers met de ogen dicht, een aantal die er scheef op staan en er is nou niet bepaald 1 lijn te ontdekken in de grimas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fer staat er lekker vrolijk op, die had zeker net het 'droevige' nieuws uit Duitsland vernomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |