abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99151551
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Fer verkopen en niks ervoor terughalen zou de doodsteek voor dit seizoen zijn.
de doodsteek van het seizoen is al geweest vrees ik..
dat we WEKEN moeten wachten op clementie van de knvb mbt aankoop van spelers..
het valt me enigszins nog mee dat Utrecht nog niemand heeft aangetrokken waar feyenoord ook achteraan zit/wil..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_99151579
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:00 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Inderdaad, er moet nu gewoon wat gebeuren.
Dat die investeerders nu maar eens laten zien dat ze echte Feyenoorders zijn. :s)
Ik denk dat het gewoon heel simpel is: Feyenoord laat Twente wachten tot ze uitsluitsel hebben omtrent die KNVB-toestemming om spelers aan te trekken. Zodra die toestemming binnen is kan men met Feyenoord-geld de selectie versterken met een Schöne (en in het geval van vertrek van Fer met een Vormer). Wanneer dit alles is gedaan zie ik de investeerders nog wel een speler aantrekken, omdat de kans op een falende spits met een degelijke selectie kleiner is.
pi_99151596
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nou ja zonder aankopen speel je top rechterrijtje en met onder linker, als je niet mee kan doen om de prijzen is wachten met investeren misschien beter
Hebben we zo meteen weer een middenveld van een jaar of 18.
Geen nummer 10 in je selectie en geen echte spits.

Succes Mario. ^O^
pi_99151615
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nou ja zonder aankopen speel je top rechterrijtje en met onder linker, als je niet mee kan doen om de prijzen is wachten met investeren misschien beter
Je moet niet alleen naar dit seizoen kijken, maar ook hoe een selectie er over 1 of 2 jaar uitziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2011 14:04:47 ]
pi_99152351
Misschien nog niet die zwaluw vd zomer maar wat zijn jullie verwachtingen voor het komend seizoen met de nieuwe td? :?
Betere huishouding en dus opvolgend meer rust in de tent en een selectie die zich verbetert tov vorig jaar en een 'betere' Mario Been? :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_99152552
Hoop dat de kromme zijn muil houdt
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:33:00 #157
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99152936
quote:
Bruma stimuleert jeugd om Feyenoord te verlaten

Jeffrey Bruma genoot op jonge leeftijd de veelgeroemde opleiding van Feyenoord, maar koos er niet voor om te blijven. Toen Chelsea langskwam op Varkenoord was de keuze snel gemaakt. Hoewel hij in Londen geen vaste basisspeler wist te worden, heeft hij geen spijt.
Bruma (19), die komend seizoen op huurbasis bij Hamburger SV speelt, verliet Rotterdam-Zuid al op 16-jarige leeftijd voor een buitenlands avontuur.

Inmiddels is hij international van Oranje, als één van de zes spelers van het Nederlands elftal die nooit in de Eredivisie speelde. De mandekker is er trots op. 'Geweldig!', zegt hij in ELF.

'Toen ik bij Feyenoord vertrok, zeiden veel mensen: Daar gaat weer zo'n talent, waar we nooit meer wat van horen.'

Bruma vindt het dan ook een geen gekke keuze van Nathan Ake (Chelsea) en Karim Rekik (Manchester City), die Feyenoord onlangs verlieten. 'Als ik bij Feyenoord was gebleven, was ik nooit zo ver geweest als nu, dat weet ik zeker.'

'Ik heb in het buitenland zoveel geleerd en zoveel mooie dingen meegemaakt... Heb flink wat bagage opgedaan. Spijt dat ik ben gegaan, heb ik dan ook geen moment gehad.'
Wat een titel. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:45:23 #158
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_99153491
Als we Twente nou even duidelijk maken dat we pas gaan onderhandelen als de KNVB uitsluitsel heeft gedaan gaat Joop misschien even aan de pport van Zeist klingelen? :)
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_99153502
Het is dan ook lastig om spijt te hebben als je zoveel geld verdient :') wat een slap geouwehoer.
pi_99154587
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:28 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar toon een beetje karakter. Hij kan toch met hard werken boven Ryo uitstijgen, kwestie van hard werken. Het is gewoon een teken van zwakte dat hij direct al met een transfer begin te 'dreigen' terwijl hij zelf geen fuck heeft gepresteerd. Hetl ijkt wel dat hij omdat hij in het 1e is gedebuteerd datie het al direct 'gemaakt' heeft ofzo
Hij toont karakter door te zeggen dat hij elke schroom of excuus van jong zijn niet meer van zichzelf zal accepteren. Dat hij het dit jaar wil laten zien en definitief wil door breken. Hoeveel meer stoere taal wil je van een gozer van 20. Volgens mij getuigt het van ruggegraat dat je dit zegt.

Liever een Cabral die nu doorbreekt en 75% is van Ryo, dan Ryo een jaar hier hebben om hem volgend jaar zomer naar engeland te zien vertrekken. Dat heet werken aan de toekomst. Dat je degradeert omdat Cabral erin staat is natuurlijk grote onzin. Die jongen kan voetballen, misschien minder dan een Ryo maar goed genoeg om Feyenoord in de eredivisie te houden.

Supporters moeten zich realiseren dat er geen korte termijn successen gaan plaats vinden. Het is nu bouwen aan de toekomst. Het enige wat we daar bij kunnen doen is dat proces versnellen door vertrouwen te geven en te steunen. Niet door onze spelers af te kraken.
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:10:04 #161
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99154646
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:08 schreef Peak het volgende:
Supporters moeten zich realiseren dat er geen korte termijn successen gaan plaats vinden. Het is nu bouwen aan de toekomst. Het enige wat we daar bij kunnen doen is dat proces versnellen door vertrouwen te geven en te steunen. Niet door onze spelers af te kraken.
Iedereen weet dat er de komende vijf jaar geen successen zullen zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_99154765
Cabral 75% van Ryo ? :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:15:49 #163
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_99154887
quote:

[..]

Hij toont karakter door te zeggen dat hij elke schroom of excuus van jong zijn niet meer van zichzelf zal accepteren. Dat hij het dit jaar wil laten zien en definitief wil door breken. Hoeveel meer stoere taal wil je van een gozer van 20. Volgens mij getuigt het van ruggegraat dat je dit zegt.

Liever een Cabral die nu doorbreekt en 75% is van Ryo, dan Ryo een jaar hier hebben om hem volgend jaar zomer naar engeland te zien vertrekken. Dat heet werken aan de toekomst. Dat je degradeert omdat Cabral erin staat is natuurlijk grote onzin. Die jongen kan voetballen, misschien minder dan een Ryo maar goed genoeg om Feyenoord in de eredivisie te houden.

Dag Ryo = Dag contact met Arsenal?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_99155069
quote:
5s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:15 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dag Ryo = Dag contact met Arsenal?
Contact met Arsenal = Altijd een geweldige vleugelspeler op huurbasis?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Cabral 75% van Ryo ? :D
Ja. Iedereen die roept dat Ryo 4x beter is dan Cabral is niet goed snik. Zelfs in potentie niet.
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:21:12 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99155138
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef Euribob het volgende:
Als we Twente nou even duidelijk maken dat we pas gaan onderhandelen als de KNVB uitsluitsel heeft gedaan gaat Joop misschien even aan de pport van Zeist klingelen? :)
Denk niet dat Joop dat doet, die heeft geen zin om de KNVB op zijn dak te krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99155158
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:21 schreef Caland het volgende:

[..]

... op zijn dak te krijgen.
:D
pi_99155211
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef Peak het volgende:

[..]

Contact met Arsenal = Altijd een geweldige vleugelspeler op huurbasis?

[..]

Ja. Iedereen die roept dat Ryo 4x beter is dan Cabral is niet goed snik. Zelfs in potentie niet.
Ryo heeft werkelijk alle eigenschappen om de echte top te bereiken. Cabral in de verste verte niet.
pi_99155753
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ryo heeft werkelijk alle eigenschappen om de echte top te bereiken. Cabral in de verste verte niet.
Het talent heeft hij zeker. Daar gaat Arsenal heel veel plezier aan beleven. Leuk voor Arsenal! Voor ons is het belangrijk dat wij spelers ontwikkelen waar Feyenoord iets aan heeft.
pi_99156298
quote:

[..]

Ja stoere praat is het allemaal. Maar laat is wat zien. Hij kan wel zo van de daken schreeuwen maar in feite heeft hij helemaal niks te zeggen. Hij heeft wat leuke invalbeurten gehad maar op het moment dat hij basis stond lietie niks zien. Ik zeg verhuren en kijken wat hij nog kan brengen.
quote:
Liever een Cabral die nu doorbreekt en 75% LOL is van Ryo, dan Ryo een jaar hier hebben om hem volgend jaar zomer naar engeland te zien vertrekken. Dat heet werken aan de toekomst. Dat je degradeert omdat Cabral erin staat is natuurlijk grote onzin. Die jongen kan voetballen, misschien minder dan een Ryo maar goed genoeg om Feyenoord in de eredivisie te houden.
Sportief herstel moet nu plaatsvinden voordat je alle investeerders verliest. Je moet gewoon meedoen om europees voetbal.
quote:
Successen kan je altijd blijven boeken. Hetgene wat je moet doen is je verwachting bijschaven. Europees voetbal is gewoon een eis, was het vorig seizoen ook. Het is van belang dat je blijft meedoen daarin, anders krijg je elk jaar gezeik met het verliezen van talenten omdat ze zo broodnodig Europees willen voetballen + je blijft aanzien houden in Europa iets wat we zouden moeten blijven nastreven omdat we zeker nog wel een naam hebben hoog te houden.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef Peak het volgende:

LOL, Hij is nu al verder, en in de toekomst zal dat alleen maar sneller gaan.
  Moderator donderdag 7 juli 2011 @ 15:53:27 #170
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99156658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:34 schreef Peak het volgende:

[..]

Het talent heeft hij zeker. Daar gaat Arsenal heel veel plezier aan beleven. Leuk voor Arsenal! Voor ons is het belangrijk dat wij spelers ontwikkelen waar Feyenoord iets aan heeft.
Dat is te kort door de bocht. Een Ryo kan Feyenoord in een seizoen zomaar 10 punten extra opleveren, alleen al omdat andere aanvallers meer ruimte krijgen vanwege zijn constante snelheidsdreiging (en dus de laatste man die achter de rechtback kruipt voor als die eruit gelopen wordt).

Als je zó'n goede speler en een publiekslieveling nog een jaar naar De Kuip kan halen, moet je het volgens mij altijd doen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_99157194
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ja stoere praat is het allemaal. Maar laat is wat zien. Hij kan wel zo van de daken schreeuwen maar in feite heeft hij helemaal niks te zeggen. Hij heeft wat leuke invalbeurten gehad maar op het moment dat hij basis stond lietie niks zien. Ik zeg verhuren en kijken wat hij nog kan brengen.
Ik zie liever zo'n gozer gemotiveerd, tot de tanden bewapend en met grote taal aan het seizoen beginnen dan bijvoorbeeld een Been die nu al begint met smoezen verzinnen voor dit seizoen. Als een Feyenoorder zegt dat we moeten proberen niet te degraderen dan valt iedereen over hem heen, omdat hij zich in zit te denken. Als Cabral zegt dat hij wil spelen en het waar wil maken heeft hij een te grote mond. Kortom je kan het hier nooit goed doen!
quote:
Sportief herstel moet nu plaatsvinden voordat je alle investeerders verliest. Je moet gewoon meedoen om europees voetbal.
De enige manier voor Feyenoord om zich sportief te herstellen is op dit moment met eigen spelers. Spelers van en door Feyenoord die een goede prestatie neerzetten. Er is geen betere manier om investeerders aan te trekken dan te laten zien dat je met eigen materiaal het waar kan maken. Dat is namelijk een value die je de toekomst geeft en daar waar toekomstig rendement ligt is waar investeerders in geinteresseerd zijn. Daarnaast is het aantrekken van Ryo geen garantie voor sportief herstel en kan je (voorlopig) verder geen spelers aantrekken.

quote:
Successen kan je altijd blijven boeken. Hetgene wat je moet doen is je verwachting bijschaven. Europees voetbal is gewoon een eis, was het vorig seizoen ook. Het is van belang dat je blijft meedoen daarin, anders krijg je elk jaar gezeik met het verliezen van talenten omdat ze zo broodnodig Europees willen voetballen + je blijft aanzien houden in Europa iets wat we zouden moeten blijven nastreven omdat we zeker nog wel een naam hebben hoog te houden.
Eens dat dit de doelen zouden moeten zijn en ik denk dat dit zeker mogelijk is met het huidige materiaal.

quote:
LOL, Hij is nu al verder, en in de toekomst zal dat alleen maar sneller gaan.
LOL? Ik heb nergens gezegd dat Ryo minder is dan Cabral. Maar ik merk wel dat jij nooit een topsporter van dichtbij hebt meegemaakt. Ryo is zeker beter maar op dit niveau heb je geen voetballers die 400% beter zijn dan rest. De verschillen zijn simpelweg niet zo groot. Anders was Ryo nu al de beste voetballer ter wereld. En ik denk dat we het eens zijn dat hij dat in ieder geval (nog) niet is.
pi_99157319
De verschillen zijn niet zo groot ?

Dat weet ik wel zeker van wel.
pi_99157368
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:53 schreef Paul-89 het volgende:

De verschillen zijn niet zo groot ?

Dat weet ik wel zeker van wel.
De verschillen zijn wel groot. Dat zei ik vanaf het begin. Ryo is zeker 25% beter dan Cabral. Dat is aanzienlijk hoor.

[ Bericht 45% gewijzigd door Peak op 07-07-2011 16:16:20 ]
pi_99158188
Hoeveel is uiteraard moeilijk in percentages uit te drukken.

Maar nu zagen we eens een echt toptalent dat is wel wat anders dan een talent als Cabral, Wijnaldum enz.

Ik zou hem graag weer in De Kuip zien aankomend jaar. :)
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:52:24 #175
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_99159144
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')