SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Jij plast uit je kont whuwhauwhueEINZEINZZ!!!1!1/11!!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb een vette witte driekwartsbroek maar op de kont zie je een heel klein geel vlekje. Aandoen yes or no?
Aarszweetquote:Op maandag 4 juli 2011 17:08 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Jij plast uit je kont whuwhauwhueEINZEINZZ!!!1!1/11!!
Je wou in een natte broek naar huis?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:16 schreef Newbie114 het volgende:
Zal ik mijn zwembroek meenemen of gewoon in deze broek zwemmen... Keuzes, keuzes
Kan best, vorig jaar ook gemoeten, toen was ik op het nippertje over en hebben ze me in het zwembad gegooit (nu ben ik ook op het nippertje over...)quote:
Hier is het 22 graden +quote:Op maandag 4 juli 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
Nou vorig jaar rond deze tijd lag ik badend in het zweet rond deze tijd nu is het hier in ieder geval wat minder warm.
Als het heel klein is valt 't niet op, toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb een vette witte driekwartsbroek maar op de kont zie je een heel klein geel vlekje. Aandoen yes or no?
En zo wel dan nog niet erg toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als het heel klein is valt 't niet op, toch?
Kniesoor die daarop let. En als iemand er wat van zegt dan zeg je gewoon kniesoor die daarop let, kniesoor!quote:
Dit is dan ook weer eens de meest normale post van je sinds tijdenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik kom net terug van de psychiater en ze vond me een heel normale meid. Ook heel helder. Ik voel me sinds vrijdag dan ook heel goed. Dat van die seksuele dingen vond ze ook maar heel normaal om daar dagelijks mee bezig te zijn. Ze vindt zelf ook dat seks het mooiste ter wereld is
Nou, de groeten.![]()
Heb je haar ook gezegd dat je zonder seks niet kan functioneren dan? Daar is weinig normaals aan.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik kom net terug van de psychiater en ze vond me een heel normale meid. Ook heel helder. Ik voel me sinds vrijdag dan ook heel goed. Dat van die seksuele dingen vond ze ook maar heel normaal om daar dagelijks mee bezig te zijn. Ze vindt zelf ook dat seks het mooiste ter wereld is
Nou, de groeten.![]()
Zeker waar.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:43 schreef Supersoep het volgende:
Zo zie je maar wat een raar beroep zoiets is. Je hebt er zo weinig aan als je patienten ervoor kiezen om zo normaal mogelijk voor de dag te komen.
Dat hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je haar ook gezegd dat je zonder seks niet kan functioneren dan? Daar is weinig normaals aan.
Waarbij?quote:
Abnormaal leuk toch.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik kom net terug van de psychiater en ze vond me een heel normale meid. Ook heel helder. Ik voel me sinds vrijdag dan ook heel goed.
Die psychiater is misschien ook wel geschikt voor mij.quote:Dat van die seksuele dingen vond ze ook maar heel normaal om daar dagelijks mee bezig te zijn. Ze vindt zelf ook dat seks het mooiste ter wereld is
Nou, de groeten.![]()
Ik ga daar later deze zomer nog heen, nog aanrader om te zien of te doen?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:58 schreef Mpj het volgende:
Zo. Ik ben terug uit Londen,
het is daar super mooi! Zou er zo willen wonen.
Ik kon gewoon mijn school werk doen hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als jij Gerrie ziet functioneer je ook niet.
Mooi mogen wij dan langs komen?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:58 schreef Mpj het volgende:
Zo. Ik ben terug uit Londen,
het is daar super mooi! Zou er zo willen wonen.
Het is echt relax daar. Waar ga je precies heen? Oxford street kan je erg goed winkelen. Verder de simpele dingen zoals Big ben.. Ik heb daar gewinkeld en ben uitgeweest, met één vriend uit Nederland en ik heb daar neven/familie dus die namen me overal naar toe. Maar ik was er maar een kort weekendje.. ik wil zo wel weer terugquote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga daar later deze zomer nog heen, nog aanrader om te zien of te doen?
En nog wat leuks gebeurd?
Jij denkt dat mevrouw lant eerlijk is tegen haar Psych? Ik niet iig.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe zou dat gaan bij de psychiater bij Lanter???
Ik zie het zo voor me , mevrouw ik verlang zo naar de handelingen, en die vrouw zegt gefeliciteerd je bent normaal
Eh waarom zo ik niet eerlijk zijn? Serieus, doe even normaal. Ik kom daar voor mezelf.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt dat mevrouw lant eerlijk is tegen haar Psych? Ik niet iig.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe zou dat gaan bij de psychiater bij Lanter???
Ik zie het zo voor me , mevrouw ik verlang zo naar de handelingen, en die vrouw zegt gefeliciteerd je bent normaal
Omdat je sommige dingen niet wil toegeven/vertellen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh waarom zo ik niet eerlijk zijn? Serieus, doe even normaal. Ik kom daar voor mezelf.
Firefly3 post niet meer in dit topic en nu solliciteert ie naar een ban als hij toch door blijft posten.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
-----
Ben ik de enige die niet zo'n last heeft van die firefly zolang die maar normaal meepost. Lees je toch overheen dan als je er last van hebt.
Inderdaad, ik erger me er ook niet aan, behalve dat het soms wat overdreven is waardoor ik het persoonlijk niet geloof. Maar goed, blijkbaar heb ik weer van alles gemist?!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
-----
Ben ik de enige die niet zo'n last heeft van die firefly zolang die maar normaal meepost. Lees je toch overheen dan als je er last van hebt.
Ik neem hem meestal niet serieus en stoor me er verder niet echt aan. Maar hij mag hier niet meer posten dus moet ie dan ook wegblijven vind ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
-----
Teruglezen je lacht je soms kapot om die vent.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Inderdaad, ik erger me er ook niet aan, behalve dat het soms wat overdreven is waardoor ik het persoonlijk niet geloof. Maar goed, blijkbaar heb ik weer van alles gemist?!
Ik vind het raar dat als jij hebt gezegd dat je niet kan functioneren zonder seks je heel normaal bent. Dat kan gewoon niet. Dus ik weet niet wat je hebt gezegd daar. Maar zo in ieder geval niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh waarom zo ik niet eerlijk zijn? Serieus, doe even normaal. Ik kom daar voor mezelf.
De enige die ontopic was krijgt een ban zodat dit topic weer terug kan naar zijn slowchat status? Ik vind het een vreemde maatregel.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Firefly3 post niet meer in dit topic en nu solliciteert ie naar een ban als hij toch door blijft posten.
Wat heb je er precies aan als je volgens de psych compleet normaal bent?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Pff, kansloos inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk raar vind die facebook verkeringen, mensen die via facebook laten weten dat ze een relatie hebben en met wie en dat als ze het uitmaken je dus merkt doordat de status weer veranderd is naar vrijgezel
Zie je ik zie Gerrie en ik functioneer nog.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als jij Gerrie ziet functioneer je ook niet.
Vind ik helemaal niet raar. Als je een relatie met iemand hebt dan kan je dat daar neerzetten. En als het uitgaat dan verbreek je dat simpelweg.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk raar vind die facebook verkeringen, mensen die via facebook laten weten dat ze een relatie hebben en met wie en dat als ze het uitmaken je dus merkt doordat de status weer veranderd is naar vrijgezel
Alleen het bevestigen hiervan zegt al genoegquote:Op maandag 4 juli 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je ik zie Gerrie en ik functioneer nog.
Inderdaad dat ik nog lang niet zo ver heen ben als lant.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen het bevestigen hiervan zegt al genoeg
oh echt?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef formerjellybean het volgende:
tlc staat voor tender love and care
dus tederheid liefde en zorg
Waarom begin je eigenlijk altijd over haar? (G)quote:Op maandag 4 juli 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad dat ik nog lang niet zo ver heen ben als lant.
Ja, maar ik maak het liever persoonlijk aan dan door rare statussen en ik maak het ook liever persoonlijk uit dan door mijn status te veranderen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niet raar. Als je een relatie met iemand hebt dan kan je dat daar neerzetten. En als het uitgaat dan verbreek je dat simpelweg.
Nee op die manier moet je het niet doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak het liever persoonlijk aan dan door rare statussen en ik maak het ook liever persoonlijk uit dan door mijn status te veranderen.
Hahaquote:Op maandag 4 juli 2011 19:41 schreef formerjellybean het volgende:
Die zender heb ik niet , maar weet het omdat er ook een meidengroepje was die tlc heette.
Ik denk niet dat het zo gaat van:quote:Op maandag 4 juli 2011 19:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak het liever persoonlijk aan dan door rare statussen en ik maak het ook liever persoonlijk uit dan door mijn status te veranderen.
Je noemt former nu een dorpsslet?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
er is nu een evenbeeld van jou formerjellybean. het gaat over een 1 o andere vrouw van middelbare leeftijd. die het hele dorp al heeft gehad.
Moet je het wel eerst uitmaken voordat je de status verandert.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niet raar. Als je een relatie met iemand hebt dan kan je dat daar neerzetten. En als het uitgaat dan verbreek je dat simpelweg.
Yup Lisa Left eye Lopez , die is er helaas niet meerquote:Op maandag 4 juli 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahainderdaad met Lisa lefteye lopez?
PDA?
nee juist handig toch. dan maakt facebook het voor je uit!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je het wel eerst uitmaken voordat je de status verandert.
En dat doen mensen dus vaak niet en laten het vaak via de status dus zien dat het uit is. We leven in een aparte tijdquote:Op maandag 4 juli 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha dat ik dat weetquote:Op maandag 4 juli 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup Lisa Left eye Lopez , die is er helaas niet meer
Echt waar joh?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, zo ver dacht ik niet eens na. Kan ook niet geloven dat er mensen zijn die dat serieus op die manier doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee op die manier moet je het niet doen.
Wat Mpj bedoelt is dat als je een relatie hebt je dat daar neer kan zetten en als het is overgewaaid dat je dat weer verandert. Niet dat je het aan of uitmaakt via facebook. Dat is een tikje raar en nogal vernederend.
Dat is ook heel vreemd vind ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat doen mensen dus vaak niet en laten het vaak via de status dus zien dat het uit is. We leven in een aparte tijd
Lekker respectloos. En bovendien zwak als je het niet face to face durft uit te maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee juist handig toch. dan maakt facebook het voor je uit!
i kzou het wel willen proberen, maar nepfacebookaccount aanmaken, om te experimenteren vind ik te veel werk
Het is een soort 'verlovingsring'.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
Huidige tijdperk he, hier ook gebeurd, vrij zwak is het inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker respectloos. En bovendien zwak als je het niet face to face durft uit te maken.
Precies, compleet idioot ja. Maar ik denk dat vooral tieners dat doen, die toch al niet zo serieus zijn in relaties (vaak).quote:Op maandag 4 juli 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat doen mensen dus vaak niet en laten het vaak via de status dus zien dat het uit is. We leven in een aparte tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Huidige tijdperk? Ik denk dat je dan niet helemaal 100% bent.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huidige tijdperk he, hier ook gebeurd, vrij zwak is het inderdaad.
Weg van de minste weerstand en zo...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huidige tijdperk he, hier ook gebeurd, vrij zwak is het inderdaad.
En dat vooral ja, ken niemand persoonlijk die het zo heeft gedaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Huidige tijdperk? Ik denk dat je dan niet helemaal 100% bent.
Ook dat, persoonlijk ben ik wel zo'n iemand die het face-to-face zegt hoewel ik een doorzetter ben dus vaak gedumpt wordt.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weg van de minste weerstand en zo...
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
Ah fijn Gerrie valt ook in de smaak bij moeders.
Dat is het gevolg van het feit dat je voortdurend naar Gerrie zit te kijken en het meekijk effect op je moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Ander nummer nemenquote:
Dat is gewoon laagquote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ander nummer nemenen niets meer van je laten horen
Die heb je er ook tussen zitten ja .....quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ander nummer nemenen niets meer van je laten horen
Toen ik in groep 8 zat (snoepjesrelatie) had ik het uitgemaakt via de mail.. Met haar heb ik voor het eerst getongd, en dat ging helemaal fout, nu ik erover nadenk kan ik me alsnog schamen.quote:
Ik kijk altijd naar Nu we er toch zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van het feit dat je voortdurend naar Gerrie zit te kijken en het meekijk effect op je moeder.
Alleen dan moet ze natuurlijk niet weten waar je woontquote:Op maandag 4 juli 2011 19:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die heb je er ook tussen zitten ja .....
Straw doet mij altijd denken aan Hermien uit Harry Potter.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
echt grappig die zender. ik zie minnemin look-a-likes.
en ik zie iemand als formerjellybean
en nu is esther, en zij gaat koekjes kopen voor " haar number one" en "haar chosen one" en "haar ware"zij doet me denken aan aardbei
+1quote:
Hermien speelt een emotioneel aanstellerig zeurderig meisje.. ?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Straw doet mij altijd denken aan Hermien uit Harry Potter.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Face to facebook to facebook to faceIk kon me niet inhouden, dan maar een ban
Hij bedoelt denk ik Hermelien dus Emma Watson.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hermien speelt een emotioneel aanstellerig zeurderig meisje.. ?
Er speelt geen Hermien in Harry Potter.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Straw doet mij altijd denken aan Hermien uit Harry Potter.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
echt grappig die zender. ik zie minnemin look-a-likes.
en ik zie iemand als formerjellybean
en nu is esther, en zij gaat koekjes kopen voor " haar number one"en"haar chosen one"en"haar ware"zij doet me denken aan aardbei
Wie?quote:
En dat deed je aan mij denken? Ik zie nogal overeenkomsten met jou eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh jee, ze hebben 1 date gehad.
en nu heeft ze koekjes voor hem gekocht, en een lintje. en ze heeft hem in "een liefdeshinderlaag" laten lopen op valentijnsdag, en de kamer helemaal volgehangen met lintjes, en vlaggetjes.
en nu staat ze haar liefde voor hem te verklaren, en heeft ze hem dat lintje opgespeld enzo.
en blijkt dat ze maar 1 dates hebben gehad, en nu vertelt de man zo tegen de presantatrice van :"ehmmm.... ja. we hebben maar 1 date gehad, en dit overvalt me nogal"
en toen ging ze zeggen van:"ja, je bent de ware voor mij, voel jij je ook zo over mij"
en nu wordt ze afgewezen
en nu is ze verdrietig. en vond ze zijn reactie niet leuk
echt de presantatrice zo van ........."omg, that was awkward"
"i think esther has learned a lot today"
"she's looking for love in turbodrive".....
Ja, die, speelt echt wel een jank persoon.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik Hermelien dus Emma Watson.
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hermien speelt een emotioneel aanstellerig zeurderig meisje.. ?
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er speelt geen Hermien in Harry Potter.
Sorry, Hermelien idd.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik Hermelien dus Emma Watson.
Qua innerlijk!!!!! Hoe jij er uitziet weet ik niet.quote:
Als je er zo uit zou zien had je allang een date met Supersoep gehad, dus overbodige vraag natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als je er zo uit zou zien had je allang een date met Supersoep gehad
ik heb nooit mijn liefde verklaard na `1 date. jij bent dat wel van plan met supersoep, maar je bent nog aan het organiseren en plannen zodat alles "perfect" zal gaan. de koekjes en zoetigheid ligt al klaar(zie ik in je fotoboek).quote:Op maandag 4 juli 2011 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat deed je aan mij denken? Ik zie nogal overeenkomsten met jou eerlijk gezegd.
aardbei. ik wil het weleens over jou hebben. hoe voelde je je toen supersoep het gister, of eergister ofzoiets, het over een leuk uitziend meisje bij de bushalte had.quote:
Heb je wel eens een date gehad dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb nooit mijn liefde verklaard na `1 date.
Niks, waarom zou ik daar iets bij moeten voelen?quote:aardbei. ik wil het weleens over jou hebben. hoe voelde je je toen supersoep het gister, of eergister ofzoiets, het over een leuk uitziend meisje bij de bushalte had.
en dat als ze wat minder dlv's had gedaan, hij wel met haar op date wilde, of haar een lift wilde aanbieden.
hoe voel je je daarbij?
ja,nee,... weet ik veel. ik heb eens een date gehad ja. maar ik doe nooit wat, en het gaat altijd mis.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je wel eens een date gehad dan?
[..]
onzekere meisjes voelen daar dingen bij.quote:Waarom zou ik daar iets bij moeten voelen?
Je bent helderziende van beroep? Oh wijze waarom gaat het dan fout met mij?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoe ga jij.. jij bent... alles gaat straks fout met jou. wil je dat wel gaan toegeven?
dus jij gaat niet koekjes bakken en alles proberen perfect te laten zijn op je eerste date met supersoep? waarna je dan je liefde verklaart, en jezelf aanbied als een prijs , die je hem overhandigt. en alles.?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent helderziende van beroep? Oh wijze waarom gaat het dan fout met mij?
Nu ben je zogenaamd ook al een expert als het aankomt op gevoelens van onzekere meisjes?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
onzekere meisjes voelen daar dingen bij.
Realiteit, stay in touch with it.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus jij gaat niet koekjes bakken en alles proberen perfect te laten zijn op je eerste date met supersoep? waarna je dan je liefde verklaart, en jezelf aanbied als een prijs , die je hem overhandigt. en alles.?
waarom ga je hem dan niet nu meeten? maar wacht je nog tot het beter met je gaat?
jij boeit me niet, je bent te wannebe logisch willen doen over dingen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ben je zogenaamd ook al een expert als het aankomt op gevoelens van onzekere meisjes?
hoeveel uur per dag kost een leven hebben bij jou? ik wil ook een leven. zodat ik niet meer jaloers ben op andere mensen, en adnere dingenquote:Nee, als ik al jaloers zou zijn op een willekeurige knappe meid die met Supersoep praat over haar issues, dan zou ik geen leven hebben.
Ik wou ff zeggen dat je een goede user bentquote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer eens de meest normale post van je sinds tijden
Dat is al heel lang geleden. De enige keer dat iemand gelijk zo ontzettend over haar medische verleden begon te praten. Bah.quote:aardbei. ik wil het weleens over jou hebben. hoe voelde je je toen supersoep het gister, of eergister ofzoiets, het over een leuk uitziend meisje bij de bushalte had.
en dat als ze wat minder dlv's had gedaan, hij wel met haar op date wilde, of haar een lift wilde aanbieden.
hoe voel je je daarbij?
begon zij zomaar spontaan? , of zei jij eerst iets? of was er al iemand anders? hoe stond jij dan? kan ik dat ook repliceren als ik bij bushokjes ga staan?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is al heel lang geleden. De enige keer dat iemand gelijk zo ontzettend over haar medische verleden begon te praten. Bah.
Ik denk dat jij de enige bent die het niet kan volgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor 1 op 1 gesprekken die niemand kan volgen bestaat er ook zoiets als
DM!
Waar wil je nou precies heen met dit verhaal?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
begon zij zomaar spontaan? , of zei jij eerst iets? of was er al iemand anders? hoe stond jij dan? kan ik dat ook repliceren als ik bij bushokjes ga staan?
droeg je een overhemd, buiten je broek? en dan een broekriem over je overhemd?
Ze begon zomaar. We hadden iets met elkaar gemeen, dat we allebei de bus hadden gemist. Ik stond er al een tijdje. Ze vroeg aan me of de bus al geweest was, toen zaten we samen op het bankje en dan blijf je gewoon met elkaar in gesprek.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
begon zij zomaar spontaan? , of zei jij eerst iets? of was er al iemand anders? hoe stond jij dan? kan ik dat ook repliceren als ik bij bushokjes ga staan?
droeg je een overhemd, buiten je broek? en dan een broekriem over je overhemd?
Dat is niet echt inhoudelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij boeit me niet, je bent te wannebe logisch willen doen over dingen.
Ik heb wel een tip voor je (die mij ook helpt): dingen niet overanalyseren en van het positieve leren uitgaan ipv het negatieve. Je leek zelfs mijn toekomstige date met Supersoep al te overanalyseren, op erg vreemde wijze ook nog.quote:hoeveel uur per dag kost een leven hebben bij jou? ik wil ook een leven. zodat ik niet meer jaloers ben op andere mensen, en adnere dingen
Zie andere topicreeks: [Datingsite-ervaringen topic] #142 nieuwe rondes, nieuwe kansenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef debeterebob het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke datingsite?
Forum.fok.nl, blijkbaarquote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef debeterebob het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke datingsite?
Hij wil weten hoe hij zo'n gesprek kan krijgen met een enigszins vreemd meisje.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar wil je nou precies heen met dit verhaal?
Zeg even wat je nou precies wil in 1 post, het is niet de nationale puzzel dag ofzo
Misschien is hij jaloers?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Das niet echt inhoudelijk.
[..]
Ik heb wel een tip voor je (die mij ook helpt): dingen niet overanalyseren en van het positieve leren uitgaan ipv het negatieve. Je leek zelfs mijn toekomstige date met Supersoep al te overanalyseren, op erg vreemde wijze ook nog.Alsof alles zal mislukken. Waarom?
ach, Strawberry is het wel gegund. Hoe ver ze ook in al die R&P dingen zit. Ze is altijd positief en behulpzaam, en daarnaast gewoon direct. PS geen verkapte versierpogingquote:
Nee want 'ik boei hem niet'.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Misschien is hij jaloers?zo komt het iig op mij (als buitenstaander) over
Namen?quote:
Haha en dat geloof jij? Wake up and smell the coffee, 1. je zit als een vd weinige meisjes in deze reeks getiteld als versieren niet zo makkelijk gaat.. 2. hij doet raar over jouw toekomstige date met Supersoep, probeert hem 3. ook nog eens een soort van zwart af te schilderen door te beginnen over gesprekken met meisjes bij bushaltes? Ofzo.. juist ja, hij vindt je vast niksquote:
oke. jouw versierdetectie is iets te scherp afgesteld ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Haha en dat geloof jij? Wake up and smell the coffee, 1. je zit als een vd weinige meisjes in deze reeks getiteld als versieren niet zo makkelijk gaat.. 2. hij doet raar over jouw toekomstige date met Supersoep, probeert hem 3. ook nog eens een soort van zwart af te schilderen door te beginnen over gesprekken met meisjes bij bushaltes? Ofzo.. juist ja, hij vindt je vast niks
Moet je nagaan toen ze nog een fobo hadquote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Haha en dat geloof jij? Wake up and smell the coffee, 1. je zit als een vd weinige meisjes in deze reeks getiteld als versieren niet zo makkelijk gaat.. 2. hij doet raar over jouw toekomstige date met Supersoep, probeert hem 3. ook nog eens een soort van zwart af te schilderen door te beginnen over gesprekken met meisjes bij bushaltes? Ofzo.. juist ja, hij vindt je vast niks
Ah je bent een samensmelting van een Duitser en een Oostenrijker?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik mensen boei dan zet ik ze in de kelder vast. Als ze mij gaan vervelen eindigen ze in de vriezer.
Echt?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke. jouw versierdetectie is iets te scherp afgesteld ofzo.
en ja oke, ze boeit me wel (heerlijk als ze wat directs post). maar ze boeit me niet qua ah schattige meisjes die lief kunnen kijken verliefdheidsgevoelens
Dat herinner ik me nog wel ja. Goed stel.. ogen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet je nagaan toen ze nog een fobo had
Wat ik me bij dat soort mensen afvraag (je mag antwoord geven) wtf doe je zoveel op Fok en waarom help je zo veel mensen,...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog wel ja. Goed stel.. ogen.
heb je grote borsten -Strawberry- ?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog wel ja. Goed stel.. ogen.
Mkay nja als jij het zegt danquote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke. jouw versierdetectie is iets te scherp afgesteld ofzo.
en ja oke, ze boeit me wel (heerlijk als ze wat directs post). maar ze boeit me niet qua ah schattige meisjes die lief kunnen kijken verliefdheidsgevoelens
he en wie ben jij dan? De moraalridder in dit topic?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Mkay nja als jij het zegt danhet leek er iig wel veel op. Misschien voel je wel iets voor haar maar heb je het zelf nog niet door. Of misschien ben je bang dat als ze een relatie met Supersoep krijgt jij dan daardoor minder aandacht van haar krijgt ofzo?
Of misschien lul ik teveel
Ohjee, ik ben al een 'soort' nu.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ik me bij dat soort mensen afvraag (je mag antwoord geven) wtf doe je zoveel op Fok en waarom help je zo veel mensen,...
ach ik heb geen last van je? Meer een vraag uit interesse. En waarom ben je over twee maanden weg?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohjee, ik ben al een 'soort' nu.![]()
Nog 2 maandjes dan zijn jullie van me af.
Jawel. Jij?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb je grote borsten -Strawberry- ?
Niet weg, maar minder actief. Dan pak ik weer een studie op.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ach ik heb geen last van je? Meer een vraag uit interesse. En waarom ben je over twee maanden weg?
Zo zie ik het echt niet hoor. Ik 'bemoei' me vaak met hem en hij als reactie daarop ook met mij.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Wat vind jij heel erg groot?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh wauw, zijn ze heel erg groot?
Verklaart veel. Maar onderschat het soggen niet (wat ik nu doe in principe)quote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet weg, maar minder actief. Dan pak ik weer een studie op.
Precies, ben het met je eens (de eerste zin dan).quote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een discussie ook
Post eens vergelijkingsmateriaal.
een mammogram mag ook. maar daar word ik niet geil van.quote:
Wat ik zoveel op fok doe: geen leven.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ik me bij dat soort mensen afvraag (je mag antwoord geven) wtf doe je zoveel op Fok en waarom help je zo veel mensen,...
Met of zonder soggen (wat ik vast ga doenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verklaart veel. Maar onderschat het soggen niet (wat ik nu doe in principe)
was tegen Aardbei, maar ik hou ook van jou hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Wat ik zoveel op fok doe: geen leven.Althans, kga vaak zat met vrienden weg, maar verder klopt dat wel. En ergens misschien ook bang om mn leven voluit te leiden, ofzo (weet niet precies hoe ik het anders moet zeggen).
Maar dat is weer een heel ander verhaal
Zoveel mensen help ik btw niet, hoor. Ik post wel veel op r&p, zit er het meest maar.. om mensen zeggen wat ze fout doen nou helpen te noemen.. als een gast post over zn vriendin die vreemd is gegaan bijv. en hij is te zwak om het uit te maken is het meer dat ik boos word dat iemand zo slap op zoiets reageert dan datk die persoon dan echt wil helpen. Waarom ik me dat soort shit aantrek? I guess dat ik omdat ik zelf nogal in mn eigen comfort-zone blijf en mensen nogal op een afstandje houd, ik op een bepaalde manier een beetje door andere mensen leef, ofzoiets.
Een betere verklaring heb ik niet
Hey.. ik zei ogen hequote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb je grote borsten -Strawberry- ?
Quote mij dan niet!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
was tegen Aardbei, maar ik hou ook van jou hoor
Je doet net alsof ik het als iets negatiefs bedoelde. Dat is niet zoquote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo zie ik het echt niet hoor. Ik 'bemoei' me vaak met hem en hij als reactie daarop ook met mij.
We praten weer normaal, en verder zie ik het wel. Buiten de seks om heb ik ook wel het gevoel dat we maatjes zijn en we hebben vaker ruzie maar meestal komt het uiteindelijk ook wel weer goed. Hij plaagt me trouwens wel veelquote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef Mpj het volgende:
Former is het weer helemaal goed met die jongen/man? Aangezien ik net terug heb gelezen en hij je plagend ging slaan met knuffels? Jullie praten dus weer normaal enzovoort?Is er nog hoop?
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We praten weer normaal, en verder zie ik het wel. Buiten de seks om heb ik ook wel het gevoel dat we maatjes zijn en we hebben vaker ruzie maar meestal komt het uiteindelijk ook wel weer goed. Hij plaagt me trouwens wel veel
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
Maatjes met iemand waarmee je vaak ruzie hebt klinkt nogal tegenstrijdig relatie-achtig namelijk.
Ik neuk ook met al mijn maten!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mij niet , ik heb wel vaker mensen waar ik even een periode moeilijk overweg kan en we later gewoon weer goed met elkaar omgaan.
Dat je maatjes bent hoeft nog niet altijd te zeggen dat je af en toe geen woorden hebt.
Mja, blijf het maar raar vinden. Lekker laten gaan die gozer of is hij je zoveel waard? Zat vis in de zee.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mij niet , ik heb wel vaker mensen waar ik even een periode moeilijk overweg kan en we later gewoon weer goed met elkaar omgaan.
Dat je maatjes bent hoeft nog niet altijd te zeggen dat je af en toe geen woorden hebt.
Homoquote:
Waar zie jij die relatie heengaan dan, na ruim 4 jaar?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
Iedereen gaat op een andere manier met elkaar om. Hoe jij relaties of vriendschappen ziet hoeft nog niet te zijn hoe ik het zie.
En verder wil ik het er niet over hebben sinds het toch steeds tegen onbegrip aan gaat lopen hier.
Moet ik het dan ergens heen zien gaan ?? Ik ben zelf niet het type dat gaat trouwen, of samenwonen, als ik hem zie is het leuk en gaan we gewoon leuk met elkaar om . Ik hoef daar niet een hele toekomstplan voor te hebben hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zie jij die relatie heengaan dan, na ruim 4 jaar?
Het hoeft ook niet allemaal vast te liggen, maar nu is het wel heel vaagjes vind je niet dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Moet ik het dan ergens heen zien gaan ?? Ik ben zelf niet het type dat gaat trouwen, of samenwonen, als ik hem zie is het leuk en gaan we gewoon leuk met elkaar om . Ik hoef daar niet een hele toekomstplan voor te hebben hoor.
By the way ben ik verder ook iemand die meer met de dag leeft dan er over na te gaan denken hoe het over 4 jaar hoort te zijn.
Ik leef ook met de dag maar ik ben wel iemand die vooruit kijkt naar ooit een toekomst met iemand. Hou je niet teveel vast aan het idee?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Moet ik het dan ergens heen zien gaan ?? Ik ben zelf niet het type dat gaat trouwen, of samenwonen, als ik hem zie is het leuk en gaan we gewoon leuk met elkaar om . Ik hoef daar niet een hele toekomstplan voor te hebben hoor.
By the way ben ik verder ook iemand die meer met de dag leeft dan er over na te gaan denken hoe het over 4 jaar hoort te zijn.
Jij wel, gimmequote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan met name eentje in het bijzonder.
Verliefde mannen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan met name eentje in het bijzonder.
Maar dat vindt zij toch prima. Beetje relativeren mag ook wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet allemaal vast te liggen, maar nu is het wel heel vaagjes vind je niet dan?
Je weet vrij weinig wat je aan elkaar hebt en wat hij doet in de tijden dat je hem niet ziet.
Dat zie je precies goedquote:Op maandag 4 juli 2011 22:12 schreef ook_gek het volgende:
volgens mij zit het als volgt met formerjellybean.
Zij wilt niks vast hebben Heeft ze helemaal geen behoefte aan. Ze heeft een jongen met wie ze leuke dingen kan doen, mee kan lachen en mee kan neuken. Niks vast en geen verplichtingen.
Dat is waar formerjellybean meer dan voldoende aan heeft. Nu, morgen en de eerst komende jaren.
Niet iedereen wilt het standaard pad volgen van verliefd worden relatie samen wonen trouwen kinderen.
formerjellybean wilt gewoon genieten van het leven en meer niet.
of zit ik fout formerjellybean?
Ze zijn gewoon allemaal jaloers, niet op reageren.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
Nou laten we het er dan op houden dat jullie gewoon anders over denken dan ik . Ik word hier namelijk een beetje moe van.
I
Ja zeker zekerrquote:Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon allemaal jaloers, niet op reageren.![]()
Nou dat weet ik niet, laatst hadden ze toch ook ruzie omdat hij (of was zij het?) aandacht schonk aan iemand anders. Laat ik het zo zeggen, mij lijkt het geen gelukkige seksrelatie. Maar ze zal hier dan ook voornamelijk de negatieve dingen posten.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar dat vindt zij toch prima. Beetje relativeren mag ook wel.![]()
Hoezo, heeft je zusje iets lopen zeggen dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja zeker zekerr![]()
Heb jij wel eens een ONS gehad?
Ach, als zij er tevreden mee is maakt dat niet veel uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, laatst hadden ze toch ook ruzie omdat hij (of was zij het?) aandacht schonk aan iemand anders. Laat ik het zo zeggen, mij lijkt het geen gelukkige seksrelatie. Maar ze zal hier dan ook voornamelijk de negatieve dingen posten.
Oja, dat is waar ook. Nou ja, Former weet het zelf het beste natuurlijk. We kunnen haar niet tegenspreken als zij zelf zegt dat het anders is.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, laatst hadden ze toch ook ruzie omdat hij (of was zij het?) aandacht schonk aan iemand anders. Laat ik het zo zeggen, mij lijkt het geen gelukkige seksrelatie. Maar ze zal hier dan ook voornamelijk de negatieve dingen posten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon allemaal jaloers, niet op reageren.![]()
Waarvan zijn herhalende emicons een teken?quote:"Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind." - Terry Pratchett
Ja, dat mocht je willen jij.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoezo, heeft je zusje iets lopen zeggen dan?
Daar heeft Terry geen wijze uitspraken over gedaan volgens mij.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Waarvan zijn herhalende emicons een teken?
Of ze vind zichzelf normaal na uitspraak van psychiater en besluit deze reeks te laten voor wat het isquote:Op maandag 4 juli 2011 22:20 schreef Godshand het volgende:
Toen was lanterfant weg, of een ban van Daniel?
Geloof je het zelf, lant en normaalquote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of ze vind zichzelf normaal na uitspraak van psychiater en besluit deze reeks te laten voor wat het is
Supersoep heeft altijd een hekel aan overbodige leestekens (maar blijkbaar niet aan overbodige emicons ) en deze quote duikt nu op in de signature van Straw.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar heeft Terry geen wijze uitspraken over gedaan volgens mij.
Wie weet. Maar die komt wel weer terug dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of ze vind zichzelf normaal na uitspraak van psychiater en besluit deze reeks te laten voor wat het is
Hij deed Mpj na, deelnemer.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Supersoep heeft altijd een hekel aan overbodige leestekens (maar blijkbaar niet aan overbodige emicons ) en deze quote duikt nu op in de signature van Straw.
Het was ter imitatie van een bepaald persoon, heer Deelnemer.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Supersoep heeft altijd een hekel aan overbodige leestekens (maar blijkbaar niet aan overbodige emicons ) en deze quote duikt nu op in de signature van Straw.
herkenbaar. op aangeven van MLIG meld ik me weer even. ik moet er voor oppassen niet te hard te willen, niet vast te klampen, en dichtbij wat ik écht wil blijvenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh jee, ze hebben 1 date gehad.
en nu heeft ze koekjes voor hem gekocht, en een lintje. en ze heeft hem in "een liefdeshinderlaag" laten lopen op valentijnsdag, en de kamer helemaal volgehangen met lintjes, en vlaggetjes.
en nu staat ze haar liefde voor hem te verklaren, en heeft ze hem dat lintje opgespeld enzo.
en blijkt dat ze maar 1 dates hebben gehad, en nu vertelt de man zo tegen de presantatrice van :"ehmmm.... ja. we hebben maar 1 date gehad, en dit overvalt me nogal"
en toen ging ze zeggen van:"ja, je bent de ware voor mij, voel jij je ook zo over mij"
en nu wordt ze afgewezen
en nu is ze verdrietig. en vond ze zijn reactie niet leuk
echt de presantatrice zo van ........."omg, that was awkward"
"i think esther has learned a lot today"
"she's looking for love in turbodrive".....
Mods kunnen niet bannen zover ik weet?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:20 schreef Godshand het volgende:
Toen was lanterfant weg, of een ban van Daniel?
Die quote is dan ook een goede, heb hem wel meer toffe van Sir Pratchett laten zien die hier ook wel eens goed passen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
quote:
Jullie zijn wel een stelletje zeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het was ter imitatie van een bepaald persoon, heer Deelnemer.
Simpelweg horror.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel een stelletje zeg.
Melden dat je volgens de psychiater normaal bent, is volgens mij geen reden voor een ban.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ze heeft ook geen ban zo te zien.
Dat lijkt mij ook niet nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Melden dat je volgens de psychiater normaal bent, is volgens mij geen reden voor een ban.
Volgens mij kan jij best een leuk persoon zijn in de omgang als je niet die angsten en zo meer hebt en iets meer een sociaal leven, of gewoon werk/studie zodat je ergens over kan praten en niet de hele dag thuis zit.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zit dus op de website van tlc te kijken, omdat er nu allemaal crap-programmas zijn die me niet boeien.
en wat zie ik, morgen om 21:00 uur: Underage & Having Sex
echt wtf. echt, onder de 18(ofzo neem ik aan). en zelfs hun kunnen lekker neuken. dat is echt lanterfanteraar achtige frustratie die je(ik, ik praat voor mezelf) er van krijgt. het is kloten, en dan ....alles.
alles van dat het allemaal makkelijk is voor meisjes.
en alles dat het allemaal aan mezelf ligt omdat ik gewoon geen leuk persoon ben. het is kloten
en alles
Oh, je gaat in september ook weer studeren net als ik?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee hoor ik ben niet geband. Ik ben bezig met het uitzoeken van mijn studie
.
Oja en als ik een kamer heb, mogen jullie allemaal komen hoor.
Kunnen we mooi gaan stappen in je studentenstadje.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
.
Zie je het al voor je, de helft hier durft niet eens iemand aan te sprekenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kunnen we mooi gaan stappen in je studentenstadje.
Ja.. ja.. wel twijfelsquote:Op maandag 4 juli 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, je gaat in september ook weer studeren net als ik?Heb je al een studie op het oog?
Ja oh god ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kunnen we mooi gaan stappen in je studentenstadje.
Is dit aan mij gericht? Ik denk dat ik vaker mensen van internet heb ontmoet dan jij.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, de helft hier durft niet eens iemand aan te spreken
zou je eens voor mij kunnen reageren op onderstaande? Ik ben namelijk erg oprecht benieuwd naar je reactie.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zit dus op de website van tlc te kijken(volgensmij is het een soort vrouwenzender), omdat er nu allemaal crap-programmas zijn die me niet boeien.
en wat zie ik, morgen om 21:00 uur: Underage & Having Sex
echt wtf. echt, onder de 18(ofzo neem ik aan). en zelfs hun kunnen lekker neuken. dat is echt lanterfanteraar achtige frustratie die je(ik, ik praat voor mezelf) er van krijgt. het is kloten, en dan ....alles.
alles van dat het allemaal makkelijk is voor meisjes.
en alles dat het allemaal aan mezelf ligt omdat ik gewoon geen leuk persoon ben. het is kloten
en alles
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef ook_gek het volgende:
Mlig ik heb een tip voor je.
Gs de strast op elke dag stuk lopen in een drukke omgeving. Probeer te wennen aan een drukke mensen massa.
Als dat vertrouwd voelt spreek dan eens een wille keurig persoon aan en vraag om de tijd of bv waar een supermarkt is.
Probeer het er na bij vrouwen, gewoon van sorry mevrouw mag ik u even wat vragen. Kunt u mij vertellen waar het station is of weet ik veel wat.
Je zult zien dat veel mensen gewoon netjes beleefd reageren en dat vrouwen niet zo eng zijn.
Je bedenk je nu al hoe je een vrouw gaat versieren, terwijl je bijna in blinde paniek uit breekt als er 2 vrouwen om je heen staat.
Of zit ik er helemaal naast met me voorstel, en zo ja waarom vind je dat dan?
Hij zei de helft van de mensen hier hè.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Is dit aan mij gericht? Ik denk dat ik vaker mensen van internet heb ontmoet dan jij.
Gelukkig, je zit nu op het goede spoor: studie uitzoeken, kamer zoeken, etc. Gaan stappen met moneyfornothing hoeft daar niet eens op te wachten.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
.
oh ja tuurlijk. ja i kreageer niet atijd, maar ik lees alles hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zou je eens voor mij kunnen reageren op onderstaande? Ik ben namelijk erg oprecht benieuwd naar je reactie.
[..]
Klopt, maar vanwege de afstand is het handiger om dan OV te hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gelukkig, je zit nu op het goede spoor: studie uitzoeken, kamer zoeken, etc. Gaan stappen met moneyfornothing hoeft daar niet eens op te wachten.
Nee, lezenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Is dit aan mij gericht? Ik denk dat ik vaker mensen van internet heb ontmoet dan jij.
Reuze gezellig.quote:
Als ik het niet doet een ander het wel zullen we maar zeggen.quote:
1 tip, pua door lezen prima maar ga je er niet te vel aan vasthouden. Je hebt gezien dat 80% van de mensen hier het niet mee eens zijn en goede onderbouwde reacties geven waarom niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk. ja i kreageer niet atijd, maar ik lees alles hoor.
je goede tips. dat soort plannen had ik al.
en dan in de pua boeken staat dat als het eenmaal goed gaat je dan meer moet gaat oefenen, zoals kleur ogen checken enzo. zodat je wordt geoefend om denkcapaciteit over te hebben om puamateriaal te kunnen gaan doen, en situaties beter uit te lezen, en alles. weetnieet
Vandaar, ik wacht nog steeds op dat fapvoer wat je me bij aanmelden hier had beloofdquote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik het niet doet een ander het wel zullen we maar zeggen.
Alsje:quote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar, ik wacht nog steeds op dat fapvoer wat je me bij aanmelden hier had beloofd
huh ik mis ietsquote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gadver MLiG, waarom stuur je dat we een relatie hebben? Of is dat weer zo'n onhandige stunt van je?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
Lolwut?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gadver MLiG, waarom stuur je dat we een relatie hebben? Of is dat weer zo'n onhandige stunt van je?
Hoezo zeg je gadver? Lijkt me een reuze aardige jongen, die MLiG ?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja, nee. oh dus toch wel? dat was niet de bedoelingquote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Met nog al wat probleempjes.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoezo zeg je gadver? Lijkt me een reuze aardige jongen, die MLiG ?
Sarcasme?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoezo zeg je gadver? Lijkt me een reuze aardige jongen, die MLiG ?
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef Mpj het volgende:
Hij heeft haar vast een relatie verzoek gestuurd via Facebook! N.a.v. het verhaal van Former.
Ze willen aandacht, snap dat dan..
Ja maar je gaat toch niet naar al je vrienden een verzoek sturen ter bevestiging van een relatie? Dat is toch gewoon achterlijk?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, nee. oh dus toch wel? dat was niet de bedoeling
maar het ging erover, en ik ging dat doen.
ik had het gestuurd naar andere mensen , en naar marianne van klaveren, en allemaal willekeurige nadere namen, maar die werkten niet
en toen had ik wat jongens genomen, maar dat lukte ook niet.
en toen had ik verjaardagsmeisje genomen, (kim) . maar volgensmij accepte die het niet. en toen ging ik later kijken, en toen had ik jou genomen.
maar ik heb het al opgeheven. maar ik denk dat iedereen van me facebookcontacten relatieverzoeken heeft ontvangen
Geen zorgen joh, het zijn er maar 4.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet naar al je vrienden een verzoek sturen ter bevestiging van een relatie? Dat is toch gewoon achterlijk?
Wie is marianne van klaveren? Heb je haar in je facebook lijst?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, nee. oh dus toch wel? dat was niet de bedoeling
maar het ging erover, en ik ging dat doen.
ik had het gestuurd naar andere mensen , en naar marianne van klaveren, en allemaal willekeurige nadere namen, maar die werkten niet
en toen had ik wat jongens genomen, maar dat lukte ook niet.
en toen had ik verjaardagsmeisje genomen, (kim) . maar volgensmij accepte facebook het niet, en facebook ging elke keer autoaanvullen op andere namen. en toen ging ik later kijken, en toen bleek facebook jou te hebben genomen. ik had juist jou proberen te vermijden wegens roddelredenen van je vrienden enzo, en natuurlijk dit soort obvious berihten.
maar ik heb het al opgeheven. wees gerust ik denk dat iedereen van me facebookcontacten relatieverzoeken heeft ontvangen
Ze heeft wel een vriend met een achterlijke naam zeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:36 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wie is marianne van klaveren? Heb je haar in je facebook lijst?
Ach, niemand is perfect natuurlijkquote:
Ik heb het ook gemist.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Ach, niemand is perfect natuurlijk![]()
Maar hebben jullie elkaar nu ook al allemaal op Facebook, dan heb ik dat toch gemist. Wel een hele intieme sfeer dan hoor, in dit topic.
Maar hopen dat ze zichzelf niet googled he.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nice, iedereen kan Marianne nu lekker vinden in posts van MLiG via google
marianne van klaveren is net zo iemand als gerrie van heloef.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:36 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wie is marianne van klaveren? Heb je haar in je facebook lijst?
Het is best grappig voor een outsider. Voor jullie is het minder fijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet naar al je vrienden een verzoek sturen ter bevestiging van een relatie? Dat is toch gewoon achterlijk?
Nou ik kijk even op facebook, mijn Gerrie is veul mooier.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
marianne van klaveren is net zo iemand als gerrie van heloef
ja ik weet niet precies wat er is gebeurd....quote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef greatjob het volgende:
[..]
Het is best grappig voor een outsider. Voor jou (en misschien anderen contacten van hem) is het minder fijn.
ah ok. klote!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet niet precies wat er is gebeurd....
ik heb al me contacten proberen in te typen, en zo. maar hij wilde niet allemaal. misschien omdat ze al in relatie waren(facebook accepteerd geen polygamy?), misschien omdat ze man waren (facebook accepteerd geen homofielie?)
dus ik heb geen idee wat er nu precies is gebeurd.
ik denk dat ik komende tijd nog wel wat erover hoor van de andere contacten.
Maar...waarom?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet niet precies wat er is gebeurd....
ik heb al me contacten proberen in te typen, en ook willekeurige andere namen, en zo. maar hij wilde niet allemaal. misschien omdat ze al in relatie waren(facebook accepteerd geen polygamy?), misschien omdat ze man waren (facebook accepteerd geen homofielie?), misschien omdat iemand al in de vriendenlijst moet staan voordat je relatiestatus kan veranderen(geen idee).
dus ik heb geen idee wat er nu precies is gebeurd.
en sommige heb ik wel proberen te ontwijken(jou ook), maar elke keer ging hij auto-aanvullen. en crappy trage iexplorer ging allemaal heel traag enzo.
ik denk dat ik komende tijd nog wel wat erover hoor van de andere contacten.
omdat ik wilde weten hoe facebook werkt. en het ging erover in het topic.quote:
Dat had ik je ook zo wel kunnen vertellen, de ander moet dat natuurlijk accepteren.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik wilde weten hoe facebook werkt. en het ging erover in het topic.
ik weet nog steeds niet of de ander nou eerst moet accepteren voordat je relatie hebt, en wat voor berichten er nou worden gestuurd.
maar ik heb zo vrienden, die wel in relatie zitten. en dan staat zo er bij van " is in relatie met die en die". maar ik weet niet of nou de ander dat eerst moet accepteren, of dat je nou kan neerzetten dat je een relatie hebt zonder dat de ander dat heeft geaccepteerd
dus:
-dat weet ik nu nog steeds niet (of de ander het moet accepteren)
-en wat de berichten dan zijn
maar er kwam wel meteen een facebook bericht in me activiteitenlijst. met een hartje dat ik een relatie had.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:50 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat had ik je ook zo wel kunnen vertellen, de ander moet dat natuurlijk accepteren.
Iedereen van haar contacten krijgt nu ook dat bericht dus mag ze dat uit gaan lopen leggen aan haar familie en vrienden. Iedereen dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar er kwam wel meteen een facebook bericht in me activiteitenlijst. met een hartje dat ik een relatie had.
en dan als de ander het accepteerd, wordt het pas ook zo bij familie/relaties erbij gezet ofzo?
Hoe oud ben je ?? En heb je een wens alcoholist te worden met 8 biertjes ???quote:Op maandag 4 juli 2011 23:52 schreef Newbie114 het volgende:
Dat ging niet eens zo heel slecht, weer 8 flesjes bier op maar goed verdeeld. Over verdeeld gesproken zulk soort signalen krijg ik ook:
Meisje zit soms aan mij, maar ook beetje aan andere jongens, kijkt soms naar mij (of iets achter mij) en vergeeft mij voor het wegfietsen is ook heel zorgzaam tegenover mij. Ik weet het niet meer. Ze komt ook niet vaak naar mij toe.
Zo heel veel is 8 bier toch ook weer niet, vooral niet over meerdere uren.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ?? En heb je een wens alcoholist te worden met 8 biertjes ???
Voor iemand die een puber is vind ik het nogal wat hoor, en helemaal naar dat rare verhaal dat die van de week had.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo heel veel is 8 bier toch ook weer niet, vooral niet over meerdere uren.
Liever tips over het meisje, mijn overmatige alcoholgebruik staat niet ter discussie, nu een week niks zuipen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ?? En heb je een wens alcoholist te worden met 8 biertjes ???
Maar hij zegt zelf ook dat het goed verdeeld was, dus ik denk dat het wel meeviel.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor iemand die een puber is vind ik het nogal wat hoor, en helemaal naar dat rare verhaal dat die van de week had.
Verspreid over 5 uur en 0.75 fles cola erbij en een boel water.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar hij zegt zelf ook dat het goed verdeeld was, dus ik denk dat het wel meeviel.
Als je het goed verdeeld kan het prima.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor iemand die een puber is vind ik het nogal wat hoor, en helemaal naar dat rare verhaal dat die van de week had.
nee volgens mij niet toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iedereen van haar contacten krijgt nu ook dat bericht dus mag ze dat uit gaan lopen leggen aan haar familie en vrienden. Iedereen dus.
Echt standaard is het niet nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee volgens mij niet toch?
wel.... is dit geen normaal gedrag van mij?
toen ik lanteranteraar toevoegde, had ik zo gezegd van " als je normaal doet".
ben ik nu juist degeen die iets niet normaals heeft gedaan?
jawel hoor:quote:Op maandag 4 juli 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee volgens mij niet toch?
wel.... is dit geen normaal gedrag van mij?
toen ik lanteranteraar toevoegde, had ik zo gezegd van " als je normaal doet".
ben ik nu juist degeen die iets niet normaals heeft gedaan?
Wat?quote:
dan vind ik Esther Mauriks nog de leukste van alle deelnemers. Ze ziet er altijd zo vrolijk uitquote:Op maandag 4 juli 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
Oh Marianne van Slechtste Chauffeur van Nederland nu valt het kwartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |