quote:Op maandag 4 juli 2011 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We praten weer normaal, en verder zie ik het wel. Buiten de seks om heb ik ook wel het gevoel dat we maatjes zijn en we hebben vaker ruzie maar meestal komt het uiteindelijk ook wel weer goed. Hij plaagt me trouwens wel veel
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
Maatjes met iemand waarmee je vaak ruzie hebt klinkt nogal tegenstrijdig relatie-achtig namelijk.
Ik neuk ook met al mijn maten!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mij niet , ik heb wel vaker mensen waar ik even een periode moeilijk overweg kan en we later gewoon weer goed met elkaar omgaan.
Dat je maatjes bent hoeft nog niet altijd te zeggen dat je af en toe geen woorden hebt.
Mja, blijf het maar raar vinden. Lekker laten gaan die gozer of is hij je zoveel waard? Zat vis in de zee.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mij niet , ik heb wel vaker mensen waar ik even een periode moeilijk overweg kan en we later gewoon weer goed met elkaar omgaan.
Dat je maatjes bent hoeft nog niet altijd te zeggen dat je af en toe geen woorden hebt.
Homoquote:
Waar zie jij die relatie heengaan dan, na ruim 4 jaar?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
Iedereen gaat op een andere manier met elkaar om. Hoe jij relaties of vriendschappen ziet hoeft nog niet te zijn hoe ik het zie.
En verder wil ik het er niet over hebben sinds het toch steeds tegen onbegrip aan gaat lopen hier.
Moet ik het dan ergens heen zien gaan ?? Ik ben zelf niet het type dat gaat trouwen, of samenwonen, als ik hem zie is het leuk en gaan we gewoon leuk met elkaar om . Ik hoef daar niet een hele toekomstplan voor te hebben hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zie jij die relatie heengaan dan, na ruim 4 jaar?
Het hoeft ook niet allemaal vast te liggen, maar nu is het wel heel vaagjes vind je niet dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Moet ik het dan ergens heen zien gaan ?? Ik ben zelf niet het type dat gaat trouwen, of samenwonen, als ik hem zie is het leuk en gaan we gewoon leuk met elkaar om . Ik hoef daar niet een hele toekomstplan voor te hebben hoor.
By the way ben ik verder ook iemand die meer met de dag leeft dan er over na te gaan denken hoe het over 4 jaar hoort te zijn.
Ik leef ook met de dag maar ik ben wel iemand die vooruit kijkt naar ooit een toekomst met iemand. Hou je niet teveel vast aan het idee?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Moet ik het dan ergens heen zien gaan ?? Ik ben zelf niet het type dat gaat trouwen, of samenwonen, als ik hem zie is het leuk en gaan we gewoon leuk met elkaar om . Ik hoef daar niet een hele toekomstplan voor te hebben hoor.
By the way ben ik verder ook iemand die meer met de dag leeft dan er over na te gaan denken hoe het over 4 jaar hoort te zijn.
Jij wel, gimmequote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan met name eentje in het bijzonder.
Verliefde mannen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan met name eentje in het bijzonder.
Maar dat vindt zij toch prima. Beetje relativeren mag ook wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet allemaal vast te liggen, maar nu is het wel heel vaagjes vind je niet dan?
Je weet vrij weinig wat je aan elkaar hebt en wat hij doet in de tijden dat je hem niet ziet.
Dat zie je precies goedquote:Op maandag 4 juli 2011 22:12 schreef ook_gek het volgende:
volgens mij zit het als volgt met formerjellybean.
Zij wilt niks vast hebben Heeft ze helemaal geen behoefte aan. Ze heeft een jongen met wie ze leuke dingen kan doen, mee kan lachen en mee kan neuken. Niks vast en geen verplichtingen.
Dat is waar formerjellybean meer dan voldoende aan heeft. Nu, morgen en de eerst komende jaren.
Niet iedereen wilt het standaard pad volgen van verliefd worden relatie samen wonen trouwen kinderen.
formerjellybean wilt gewoon genieten van het leven en meer niet.
of zit ik fout formerjellybean?
Ze zijn gewoon allemaal jaloers, niet op reageren.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
Nou laten we het er dan op houden dat jullie gewoon anders over denken dan ik . Ik word hier namelijk een beetje moe van.
I
Ja zeker zekerrquote:Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon allemaal jaloers, niet op reageren.![]()
Nou dat weet ik niet, laatst hadden ze toch ook ruzie omdat hij (of was zij het?) aandacht schonk aan iemand anders. Laat ik het zo zeggen, mij lijkt het geen gelukkige seksrelatie. Maar ze zal hier dan ook voornamelijk de negatieve dingen posten.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar dat vindt zij toch prima. Beetje relativeren mag ook wel.![]()
Hoezo, heeft je zusje iets lopen zeggen dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja zeker zekerr![]()
Heb jij wel eens een ONS gehad?
Ach, als zij er tevreden mee is maakt dat niet veel uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, laatst hadden ze toch ook ruzie omdat hij (of was zij het?) aandacht schonk aan iemand anders. Laat ik het zo zeggen, mij lijkt het geen gelukkige seksrelatie. Maar ze zal hier dan ook voornamelijk de negatieve dingen posten.
Oja, dat is waar ook. Nou ja, Former weet het zelf het beste natuurlijk. We kunnen haar niet tegenspreken als zij zelf zegt dat het anders is.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, laatst hadden ze toch ook ruzie omdat hij (of was zij het?) aandacht schonk aan iemand anders. Laat ik het zo zeggen, mij lijkt het geen gelukkige seksrelatie. Maar ze zal hier dan ook voornamelijk de negatieve dingen posten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon allemaal jaloers, niet op reageren.![]()
Waarvan zijn herhalende emicons een teken?quote:"Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind." - Terry Pratchett
Ja, dat mocht je willen jij.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoezo, heeft je zusje iets lopen zeggen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |