SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Jij plast uit je kont whuwhauwhueEINZEINZZ!!!1!1/11!!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb een vette witte driekwartsbroek maar op de kont zie je een heel klein geel vlekje. Aandoen yes or no?
Aarszweetquote:Op maandag 4 juli 2011 17:08 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Jij plast uit je kont whuwhauwhueEINZEINZZ!!!1!1/11!!
Je wou in een natte broek naar huis?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:16 schreef Newbie114 het volgende:
Zal ik mijn zwembroek meenemen of gewoon in deze broek zwemmen... Keuzes, keuzes
Kan best, vorig jaar ook gemoeten, toen was ik op het nippertje over en hebben ze me in het zwembad gegooit (nu ben ik ook op het nippertje over...)quote:
Hier is het 22 graden +quote:Op maandag 4 juli 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
Nou vorig jaar rond deze tijd lag ik badend in het zweet rond deze tijd nu is het hier in ieder geval wat minder warm.
Als het heel klein is valt 't niet op, toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb een vette witte driekwartsbroek maar op de kont zie je een heel klein geel vlekje. Aandoen yes or no?
En zo wel dan nog niet erg toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als het heel klein is valt 't niet op, toch?
Kniesoor die daarop let. En als iemand er wat van zegt dan zeg je gewoon kniesoor die daarop let, kniesoor!quote:
Dit is dan ook weer eens de meest normale post van je sinds tijdenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik kom net terug van de psychiater en ze vond me een heel normale meid. Ook heel helder. Ik voel me sinds vrijdag dan ook heel goed. Dat van die seksuele dingen vond ze ook maar heel normaal om daar dagelijks mee bezig te zijn. Ze vindt zelf ook dat seks het mooiste ter wereld is
Nou, de groeten.![]()
Heb je haar ook gezegd dat je zonder seks niet kan functioneren dan? Daar is weinig normaals aan.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik kom net terug van de psychiater en ze vond me een heel normale meid. Ook heel helder. Ik voel me sinds vrijdag dan ook heel goed. Dat van die seksuele dingen vond ze ook maar heel normaal om daar dagelijks mee bezig te zijn. Ze vindt zelf ook dat seks het mooiste ter wereld is
Nou, de groeten.![]()
Zeker waar.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:43 schreef Supersoep het volgende:
Zo zie je maar wat een raar beroep zoiets is. Je hebt er zo weinig aan als je patienten ervoor kiezen om zo normaal mogelijk voor de dag te komen.
Dat hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je haar ook gezegd dat je zonder seks niet kan functioneren dan? Daar is weinig normaals aan.
Waarbij?quote:
Abnormaal leuk toch.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik kom net terug van de psychiater en ze vond me een heel normale meid. Ook heel helder. Ik voel me sinds vrijdag dan ook heel goed.
Die psychiater is misschien ook wel geschikt voor mij.quote:Dat van die seksuele dingen vond ze ook maar heel normaal om daar dagelijks mee bezig te zijn. Ze vindt zelf ook dat seks het mooiste ter wereld is
Nou, de groeten.![]()
Ik ga daar later deze zomer nog heen, nog aanrader om te zien of te doen?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:58 schreef Mpj het volgende:
Zo. Ik ben terug uit Londen,
het is daar super mooi! Zou er zo willen wonen.
Ik kon gewoon mijn school werk doen hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als jij Gerrie ziet functioneer je ook niet.
Mooi mogen wij dan langs komen?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:58 schreef Mpj het volgende:
Zo. Ik ben terug uit Londen,
het is daar super mooi! Zou er zo willen wonen.
Het is echt relax daar. Waar ga je precies heen? Oxford street kan je erg goed winkelen. Verder de simpele dingen zoals Big ben.. Ik heb daar gewinkeld en ben uitgeweest, met één vriend uit Nederland en ik heb daar neven/familie dus die namen me overal naar toe. Maar ik was er maar een kort weekendje.. ik wil zo wel weer terugquote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga daar later deze zomer nog heen, nog aanrader om te zien of te doen?
En nog wat leuks gebeurd?
Jij denkt dat mevrouw lant eerlijk is tegen haar Psych? Ik niet iig.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe zou dat gaan bij de psychiater bij Lanter???
Ik zie het zo voor me , mevrouw ik verlang zo naar de handelingen, en die vrouw zegt gefeliciteerd je bent normaal
Eh waarom zo ik niet eerlijk zijn? Serieus, doe even normaal. Ik kom daar voor mezelf.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt dat mevrouw lant eerlijk is tegen haar Psych? Ik niet iig.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe zou dat gaan bij de psychiater bij Lanter???
Ik zie het zo voor me , mevrouw ik verlang zo naar de handelingen, en die vrouw zegt gefeliciteerd je bent normaal
Omdat je sommige dingen niet wil toegeven/vertellen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh waarom zo ik niet eerlijk zijn? Serieus, doe even normaal. Ik kom daar voor mezelf.
Firefly3 post niet meer in dit topic en nu solliciteert ie naar een ban als hij toch door blijft posten.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
-----
Ben ik de enige die niet zo'n last heeft van die firefly zolang die maar normaal meepost. Lees je toch overheen dan als je er last van hebt.
Inderdaad, ik erger me er ook niet aan, behalve dat het soms wat overdreven is waardoor ik het persoonlijk niet geloof. Maar goed, blijkbaar heb ik weer van alles gemist?!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
-----
Ben ik de enige die niet zo'n last heeft van die firefly zolang die maar normaal meepost. Lees je toch overheen dan als je er last van hebt.
Ik neem hem meestal niet serieus en stoor me er verder niet echt aan. Maar hij mag hier niet meer posten dus moet ie dan ook wegblijven vind ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
-----
Teruglezen je lacht je soms kapot om die vent.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Inderdaad, ik erger me er ook niet aan, behalve dat het soms wat overdreven is waardoor ik het persoonlijk niet geloof. Maar goed, blijkbaar heb ik weer van alles gemist?!
Ik vind het raar dat als jij hebt gezegd dat je niet kan functioneren zonder seks je heel normaal bent. Dat kan gewoon niet. Dus ik weet niet wat je hebt gezegd daar. Maar zo in ieder geval niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Eh waarom zo ik niet eerlijk zijn? Serieus, doe even normaal. Ik kom daar voor mezelf.
De enige die ontopic was krijgt een ban zodat dit topic weer terug kan naar zijn slowchat status? Ik vind het een vreemde maatregel.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Firefly3 post niet meer in dit topic en nu solliciteert ie naar een ban als hij toch door blijft posten.
Wat heb je er precies aan als je volgens de psych compleet normaal bent?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Pff, kansloos inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk raar vind die facebook verkeringen, mensen die via facebook laten weten dat ze een relatie hebben en met wie en dat als ze het uitmaken je dus merkt doordat de status weer veranderd is naar vrijgezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |