Ze zijn gewoon allemaal jaloers, niet op reageren.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef formerjellybean het volgende:
Nou laten we het er dan op houden dat jullie gewoon anders over denken dan ik . Ik word hier namelijk een beetje moe van.
I
Ja zeker zekerrquote:Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon allemaal jaloers, niet op reageren.![]()
Nou dat weet ik niet, laatst hadden ze toch ook ruzie omdat hij (of was zij het?) aandacht schonk aan iemand anders. Laat ik het zo zeggen, mij lijkt het geen gelukkige seksrelatie. Maar ze zal hier dan ook voornamelijk de negatieve dingen posten.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar dat vindt zij toch prima. Beetje relativeren mag ook wel.![]()
Hoezo, heeft je zusje iets lopen zeggen dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja zeker zekerr![]()
Heb jij wel eens een ONS gehad?
Ach, als zij er tevreden mee is maakt dat niet veel uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, laatst hadden ze toch ook ruzie omdat hij (of was zij het?) aandacht schonk aan iemand anders. Laat ik het zo zeggen, mij lijkt het geen gelukkige seksrelatie. Maar ze zal hier dan ook voornamelijk de negatieve dingen posten.
Oja, dat is waar ook. Nou ja, Former weet het zelf het beste natuurlijk. We kunnen haar niet tegenspreken als zij zelf zegt dat het anders is.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, laatst hadden ze toch ook ruzie omdat hij (of was zij het?) aandacht schonk aan iemand anders. Laat ik het zo zeggen, mij lijkt het geen gelukkige seksrelatie. Maar ze zal hier dan ook voornamelijk de negatieve dingen posten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon allemaal jaloers, niet op reageren.![]()
Waarvan zijn herhalende emicons een teken?quote:"Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind." - Terry Pratchett
Ja, dat mocht je willen jij.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoezo, heeft je zusje iets lopen zeggen dan?
Daar heeft Terry geen wijze uitspraken over gedaan volgens mij.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Waarvan zijn herhalende emicons een teken?
Of ze vind zichzelf normaal na uitspraak van psychiater en besluit deze reeks te laten voor wat het isquote:Op maandag 4 juli 2011 22:20 schreef Godshand het volgende:
Toen was lanterfant weg, of een ban van Daniel?
Geloof je het zelf, lant en normaalquote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of ze vind zichzelf normaal na uitspraak van psychiater en besluit deze reeks te laten voor wat het is
Supersoep heeft altijd een hekel aan overbodige leestekens (maar blijkbaar niet aan overbodige emicons ) en deze quote duikt nu op in de signature van Straw.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar heeft Terry geen wijze uitspraken over gedaan volgens mij.
Wie weet. Maar die komt wel weer terug dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of ze vind zichzelf normaal na uitspraak van psychiater en besluit deze reeks te laten voor wat het is
Hij deed Mpj na, deelnemer.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Supersoep heeft altijd een hekel aan overbodige leestekens (maar blijkbaar niet aan overbodige emicons ) en deze quote duikt nu op in de signature van Straw.
Het was ter imitatie van een bepaald persoon, heer Deelnemer.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Supersoep heeft altijd een hekel aan overbodige leestekens (maar blijkbaar niet aan overbodige emicons ) en deze quote duikt nu op in de signature van Straw.
herkenbaar. op aangeven van MLIG meld ik me weer even. ik moet er voor oppassen niet te hard te willen, niet vast te klampen, en dichtbij wat ik écht wil blijvenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh jee, ze hebben 1 date gehad.
en nu heeft ze koekjes voor hem gekocht, en een lintje. en ze heeft hem in "een liefdeshinderlaag" laten lopen op valentijnsdag, en de kamer helemaal volgehangen met lintjes, en vlaggetjes.
en nu staat ze haar liefde voor hem te verklaren, en heeft ze hem dat lintje opgespeld enzo.
en blijkt dat ze maar 1 dates hebben gehad, en nu vertelt de man zo tegen de presantatrice van :"ehmmm.... ja. we hebben maar 1 date gehad, en dit overvalt me nogal"
en toen ging ze zeggen van:"ja, je bent de ware voor mij, voel jij je ook zo over mij"
en nu wordt ze afgewezen
en nu is ze verdrietig. en vond ze zijn reactie niet leuk
echt de presantatrice zo van ........."omg, that was awkward"
"i think esther has learned a lot today"
"she's looking for love in turbodrive".....
Mods kunnen niet bannen zover ik weet?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:20 schreef Godshand het volgende:
Toen was lanterfant weg, of een ban van Daniel?
Die quote is dan ook een goede, heb hem wel meer toffe van Sir Pratchett laten zien die hier ook wel eens goed passen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
quote:
Jullie zijn wel een stelletje zeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het was ter imitatie van een bepaald persoon, heer Deelnemer.
Simpelweg horror.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel een stelletje zeg.
Melden dat je volgens de psychiater normaal bent, is volgens mij geen reden voor een ban.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En ze heeft ook geen ban zo te zien.
Dat lijkt mij ook niet nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Melden dat je volgens de psychiater normaal bent, is volgens mij geen reden voor een ban.
Volgens mij kan jij best een leuk persoon zijn in de omgang als je niet die angsten en zo meer hebt en iets meer een sociaal leven, of gewoon werk/studie zodat je ergens over kan praten en niet de hele dag thuis zit.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zit dus op de website van tlc te kijken, omdat er nu allemaal crap-programmas zijn die me niet boeien.
en wat zie ik, morgen om 21:00 uur: Underage & Having Sex
echt wtf. echt, onder de 18(ofzo neem ik aan). en zelfs hun kunnen lekker neuken. dat is echt lanterfanteraar achtige frustratie die je(ik, ik praat voor mezelf) er van krijgt. het is kloten, en dan ....alles.
alles van dat het allemaal makkelijk is voor meisjes.
en alles dat het allemaal aan mezelf ligt omdat ik gewoon geen leuk persoon ben. het is kloten
en alles
Oh, je gaat in september ook weer studeren net als ik?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee hoor ik ben niet geband. Ik ben bezig met het uitzoeken van mijn studie
.
Oja en als ik een kamer heb, mogen jullie allemaal komen hoor.
Kunnen we mooi gaan stappen in je studentenstadje.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
.
Zie je het al voor je, de helft hier durft niet eens iemand aan te sprekenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kunnen we mooi gaan stappen in je studentenstadje.
Ja.. ja.. wel twijfelsquote:Op maandag 4 juli 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, je gaat in september ook weer studeren net als ik?Heb je al een studie op het oog?
Ja oh god ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kunnen we mooi gaan stappen in je studentenstadje.
Is dit aan mij gericht? Ik denk dat ik vaker mensen van internet heb ontmoet dan jij.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, de helft hier durft niet eens iemand aan te spreken
zou je eens voor mij kunnen reageren op onderstaande? Ik ben namelijk erg oprecht benieuwd naar je reactie.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zit dus op de website van tlc te kijken(volgensmij is het een soort vrouwenzender), omdat er nu allemaal crap-programmas zijn die me niet boeien.
en wat zie ik, morgen om 21:00 uur: Underage & Having Sex
echt wtf. echt, onder de 18(ofzo neem ik aan). en zelfs hun kunnen lekker neuken. dat is echt lanterfanteraar achtige frustratie die je(ik, ik praat voor mezelf) er van krijgt. het is kloten, en dan ....alles.
alles van dat het allemaal makkelijk is voor meisjes.
en alles dat het allemaal aan mezelf ligt omdat ik gewoon geen leuk persoon ben. het is kloten
en alles
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef ook_gek het volgende:
Mlig ik heb een tip voor je.
Gs de strast op elke dag stuk lopen in een drukke omgeving. Probeer te wennen aan een drukke mensen massa.
Als dat vertrouwd voelt spreek dan eens een wille keurig persoon aan en vraag om de tijd of bv waar een supermarkt is.
Probeer het er na bij vrouwen, gewoon van sorry mevrouw mag ik u even wat vragen. Kunt u mij vertellen waar het station is of weet ik veel wat.
Je zult zien dat veel mensen gewoon netjes beleefd reageren en dat vrouwen niet zo eng zijn.
Je bedenk je nu al hoe je een vrouw gaat versieren, terwijl je bijna in blinde paniek uit breekt als er 2 vrouwen om je heen staat.
Of zit ik er helemaal naast met me voorstel, en zo ja waarom vind je dat dan?
Hij zei de helft van de mensen hier hè.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Is dit aan mij gericht? Ik denk dat ik vaker mensen van internet heb ontmoet dan jij.
Gelukkig, je zit nu op het goede spoor: studie uitzoeken, kamer zoeken, etc. Gaan stappen met moneyfornothing hoeft daar niet eens op te wachten.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
.
oh ja tuurlijk. ja i kreageer niet atijd, maar ik lees alles hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zou je eens voor mij kunnen reageren op onderstaande? Ik ben namelijk erg oprecht benieuwd naar je reactie.
[..]
Klopt, maar vanwege de afstand is het handiger om dan OV te hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gelukkig, je zit nu op het goede spoor: studie uitzoeken, kamer zoeken, etc. Gaan stappen met moneyfornothing hoeft daar niet eens op te wachten.
Nee, lezenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Is dit aan mij gericht? Ik denk dat ik vaker mensen van internet heb ontmoet dan jij.
Reuze gezellig.quote:
Als ik het niet doet een ander het wel zullen we maar zeggen.quote:
1 tip, pua door lezen prima maar ga je er niet te vel aan vasthouden. Je hebt gezien dat 80% van de mensen hier het niet mee eens zijn en goede onderbouwde reacties geven waarom niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk. ja i kreageer niet atijd, maar ik lees alles hoor.
je goede tips. dat soort plannen had ik al.
en dan in de pua boeken staat dat als het eenmaal goed gaat je dan meer moet gaat oefenen, zoals kleur ogen checken enzo. zodat je wordt geoefend om denkcapaciteit over te hebben om puamateriaal te kunnen gaan doen, en situaties beter uit te lezen, en alles. weetnieet
Vandaar, ik wacht nog steeds op dat fapvoer wat je me bij aanmelden hier had beloofdquote:Op maandag 4 juli 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik het niet doet een ander het wel zullen we maar zeggen.
Alsje:quote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar, ik wacht nog steeds op dat fapvoer wat je me bij aanmelden hier had beloofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |