Mkay nja als jij het zegt danquote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke. jouw versierdetectie is iets te scherp afgesteld ofzo.
en ja oke, ze boeit me wel (heerlijk als ze wat directs post). maar ze boeit me niet qua ah schattige meisjes die lief kunnen kijken verliefdheidsgevoelens
he en wie ben jij dan? De moraalridder in dit topic?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Mkay nja als jij het zegt danhet leek er iig wel veel op. Misschien voel je wel iets voor haar maar heb je het zelf nog niet door. Of misschien ben je bang dat als ze een relatie met Supersoep krijgt jij dan daardoor minder aandacht van haar krijgt ofzo?
Of misschien lul ik teveel
Ohjee, ik ben al een 'soort' nu.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ik me bij dat soort mensen afvraag (je mag antwoord geven) wtf doe je zoveel op Fok en waarom help je zo veel mensen,...
ach ik heb geen last van je? Meer een vraag uit interesse. En waarom ben je over twee maanden weg?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ohjee, ik ben al een 'soort' nu.![]()
Nog 2 maandjes dan zijn jullie van me af.
Jawel. Jij?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb je grote borsten -Strawberry- ?
Niet weg, maar minder actief. Dan pak ik weer een studie op.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ach ik heb geen last van je? Meer een vraag uit interesse. En waarom ben je over twee maanden weg?
Zo zie ik het echt niet hoor. Ik 'bemoei' me vaak met hem en hij als reactie daarop ook met mij.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Haha en dat geloof jij? Wake up and smell the coffee, 1. je zit als een vd weinige meisjes in deze reeks getiteld als versieren niet zo makkelijk gaat.. 2. hij doet raar over jouw toekomstige date met Supersoep, probeert hem 3. ook nog eens een soort van zwart af te schilderen door te beginnen over gesprekken met meisjes bij bushaltes? Ofzo.. juist ja, hij vindt je vast niks
Wat vind jij heel erg groot?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh wauw, zijn ze heel erg groot?
Verklaart veel. Maar onderschat het soggen niet (wat ik nu doe in principe)quote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet weg, maar minder actief. Dan pak ik weer een studie op.
Precies, ben het met je eens (de eerste zin dan).quote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een discussie ook
Post eens vergelijkingsmateriaal.
een mammogram mag ook. maar daar word ik niet geil van.quote:
Wat ik zoveel op fok doe: geen leven.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ik me bij dat soort mensen afvraag (je mag antwoord geven) wtf doe je zoveel op Fok en waarom help je zo veel mensen,...
Met of zonder soggen (wat ik vast ga doenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verklaart veel. Maar onderschat het soggen niet (wat ik nu doe in principe)
was tegen Aardbei, maar ik hou ook van jou hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Wat ik zoveel op fok doe: geen leven.Althans, kga vaak zat met vrienden weg, maar verder klopt dat wel. En ergens misschien ook bang om mn leven voluit te leiden, ofzo (weet niet precies hoe ik het anders moet zeggen).
Maar dat is weer een heel ander verhaal
Zoveel mensen help ik btw niet, hoor. Ik post wel veel op r&p, zit er het meest maar.. om mensen zeggen wat ze fout doen nou helpen te noemen.. als een gast post over zn vriendin die vreemd is gegaan bijv. en hij is te zwak om het uit te maken is het meer dat ik boos word dat iemand zo slap op zoiets reageert dan datk die persoon dan echt wil helpen. Waarom ik me dat soort shit aantrek? I guess dat ik omdat ik zelf nogal in mn eigen comfort-zone blijf en mensen nogal op een afstandje houd, ik op een bepaalde manier een beetje door andere mensen leef, ofzoiets.
Een betere verklaring heb ik niet
Hey.. ik zei ogen hequote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb je grote borsten -Strawberry- ?
Quote mij dan niet!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
was tegen Aardbei, maar ik hou ook van jou hoor
Je doet net alsof ik het als iets negatiefs bedoelde. Dat is niet zoquote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo zie ik het echt niet hoor. Ik 'bemoei' me vaak met hem en hij als reactie daarop ook met mij.
We praten weer normaal, en verder zie ik het wel. Buiten de seks om heb ik ook wel het gevoel dat we maatjes zijn en we hebben vaker ruzie maar meestal komt het uiteindelijk ook wel weer goed. Hij plaagt me trouwens wel veelquote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef Mpj het volgende:
Former is het weer helemaal goed met die jongen/man? Aangezien ik net terug heb gelezen en hij je plagend ging slaan met knuffels? Jullie praten dus weer normaal enzovoort?Is er nog hoop?
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
We praten weer normaal, en verder zie ik het wel. Buiten de seks om heb ik ook wel het gevoel dat we maatjes zijn en we hebben vaker ruzie maar meestal komt het uiteindelijk ook wel weer goed. Hij plaagt me trouwens wel veel
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
Maatjes met iemand waarmee je vaak ruzie hebt klinkt nogal tegenstrijdig relatie-achtig namelijk.
Ik neuk ook met al mijn maten!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mij niet , ik heb wel vaker mensen waar ik even een periode moeilijk overweg kan en we later gewoon weer goed met elkaar omgaan.
Dat je maatjes bent hoeft nog niet altijd te zeggen dat je af en toe geen woorden hebt.
Mja, blijf het maar raar vinden. Lekker laten gaan die gozer of is hij je zoveel waard? Zat vis in de zee.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mij niet , ik heb wel vaker mensen waar ik even een periode moeilijk overweg kan en we later gewoon weer goed met elkaar omgaan.
Dat je maatjes bent hoeft nog niet altijd te zeggen dat je af en toe geen woorden hebt.
Homoquote:
Waar zie jij die relatie heengaan dan, na ruim 4 jaar?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
Iedereen gaat op een andere manier met elkaar om. Hoe jij relaties of vriendschappen ziet hoeft nog niet te zijn hoe ik het zie.
En verder wil ik het er niet over hebben sinds het toch steeds tegen onbegrip aan gaat lopen hier.
Moet ik het dan ergens heen zien gaan ?? Ik ben zelf niet het type dat gaat trouwen, of samenwonen, als ik hem zie is het leuk en gaan we gewoon leuk met elkaar om . Ik hoef daar niet een hele toekomstplan voor te hebben hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar zie jij die relatie heengaan dan, na ruim 4 jaar?
Het hoeft ook niet allemaal vast te liggen, maar nu is het wel heel vaagjes vind je niet dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Moet ik het dan ergens heen zien gaan ?? Ik ben zelf niet het type dat gaat trouwen, of samenwonen, als ik hem zie is het leuk en gaan we gewoon leuk met elkaar om . Ik hoef daar niet een hele toekomstplan voor te hebben hoor.
By the way ben ik verder ook iemand die meer met de dag leeft dan er over na te gaan denken hoe het over 4 jaar hoort te zijn.
Ik leef ook met de dag maar ik ben wel iemand die vooruit kijkt naar ooit een toekomst met iemand. Hou je niet teveel vast aan het idee?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Moet ik het dan ergens heen zien gaan ?? Ik ben zelf niet het type dat gaat trouwen, of samenwonen, als ik hem zie is het leuk en gaan we gewoon leuk met elkaar om . Ik hoef daar niet een hele toekomstplan voor te hebben hoor.
By the way ben ik verder ook iemand die meer met de dag leeft dan er over na te gaan denken hoe het over 4 jaar hoort te zijn.
Jij wel, gimmequote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan met name eentje in het bijzonder.
Verliefde mannen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan met name eentje in het bijzonder.
Maar dat vindt zij toch prima. Beetje relativeren mag ook wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet allemaal vast te liggen, maar nu is het wel heel vaagjes vind je niet dan?
Je weet vrij weinig wat je aan elkaar hebt en wat hij doet in de tijden dat je hem niet ziet.
Dat zie je precies goedquote:Op maandag 4 juli 2011 22:12 schreef ook_gek het volgende:
volgens mij zit het als volgt met formerjellybean.
Zij wilt niks vast hebben Heeft ze helemaal geen behoefte aan. Ze heeft een jongen met wie ze leuke dingen kan doen, mee kan lachen en mee kan neuken. Niks vast en geen verplichtingen.
Dat is waar formerjellybean meer dan voldoende aan heeft. Nu, morgen en de eerst komende jaren.
Niet iedereen wilt het standaard pad volgen van verliefd worden relatie samen wonen trouwen kinderen.
formerjellybean wilt gewoon genieten van het leven en meer niet.
of zit ik fout formerjellybean?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |