Er speelt geen Hermien in Harry Potter.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Straw doet mij altijd denken aan Hermien uit Harry Potter.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
echt grappig die zender. ik zie minnemin look-a-likes.
en ik zie iemand als formerjellybean
en nu is esther, en zij gaat koekjes kopen voor " haar number one"en"haar chosen one"en"haar ware"zij doet me denken aan aardbei
Wie?quote:
En dat deed je aan mij denken? Ik zie nogal overeenkomsten met jou eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh jee, ze hebben 1 date gehad.
en nu heeft ze koekjes voor hem gekocht, en een lintje. en ze heeft hem in "een liefdeshinderlaag" laten lopen op valentijnsdag, en de kamer helemaal volgehangen met lintjes, en vlaggetjes.
en nu staat ze haar liefde voor hem te verklaren, en heeft ze hem dat lintje opgespeld enzo.
en blijkt dat ze maar 1 dates hebben gehad, en nu vertelt de man zo tegen de presantatrice van :"ehmmm.... ja. we hebben maar 1 date gehad, en dit overvalt me nogal"
en toen ging ze zeggen van:"ja, je bent de ware voor mij, voel jij je ook zo over mij"
en nu wordt ze afgewezen
en nu is ze verdrietig. en vond ze zijn reactie niet leuk
echt de presantatrice zo van ........."omg, that was awkward"
"i think esther has learned a lot today"
"she's looking for love in turbodrive".....
Ja, die, speelt echt wel een jank persoon.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik Hermelien dus Emma Watson.
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hermien speelt een emotioneel aanstellerig zeurderig meisje.. ?
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er speelt geen Hermien in Harry Potter.
Sorry, Hermelien idd.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik Hermelien dus Emma Watson.
Qua innerlijk!!!!! Hoe jij er uitziet weet ik niet.quote:
Als je er zo uit zou zien had je allang een date met Supersoep gehad, dus overbodige vraag natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als je er zo uit zou zien had je allang een date met Supersoep gehad
ik heb nooit mijn liefde verklaard na `1 date. jij bent dat wel van plan met supersoep, maar je bent nog aan het organiseren en plannen zodat alles "perfect" zal gaan. de koekjes en zoetigheid ligt al klaar(zie ik in je fotoboek).quote:Op maandag 4 juli 2011 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat deed je aan mij denken? Ik zie nogal overeenkomsten met jou eerlijk gezegd.
aardbei. ik wil het weleens over jou hebben. hoe voelde je je toen supersoep het gister, of eergister ofzoiets, het over een leuk uitziend meisje bij de bushalte had.quote:
Heb je wel eens een date gehad dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb nooit mijn liefde verklaard na `1 date.
Niks, waarom zou ik daar iets bij moeten voelen?quote:aardbei. ik wil het weleens over jou hebben. hoe voelde je je toen supersoep het gister, of eergister ofzoiets, het over een leuk uitziend meisje bij de bushalte had.
en dat als ze wat minder dlv's had gedaan, hij wel met haar op date wilde, of haar een lift wilde aanbieden.
hoe voel je je daarbij?
ja,nee,... weet ik veel. ik heb eens een date gehad ja. maar ik doe nooit wat, en het gaat altijd mis.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je wel eens een date gehad dan?
[..]
onzekere meisjes voelen daar dingen bij.quote:Waarom zou ik daar iets bij moeten voelen?
Je bent helderziende van beroep? Oh wijze waarom gaat het dan fout met mij?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoe ga jij.. jij bent... alles gaat straks fout met jou. wil je dat wel gaan toegeven?
dus jij gaat niet koekjes bakken en alles proberen perfect te laten zijn op je eerste date met supersoep? waarna je dan je liefde verklaart, en jezelf aanbied als een prijs , die je hem overhandigt. en alles.?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent helderziende van beroep? Oh wijze waarom gaat het dan fout met mij?
Nu ben je zogenaamd ook al een expert als het aankomt op gevoelens van onzekere meisjes?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
onzekere meisjes voelen daar dingen bij.
Realiteit, stay in touch with it.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus jij gaat niet koekjes bakken en alles proberen perfect te laten zijn op je eerste date met supersoep? waarna je dan je liefde verklaart, en jezelf aanbied als een prijs , die je hem overhandigt. en alles.?
waarom ga je hem dan niet nu meeten? maar wacht je nog tot het beter met je gaat?
jij boeit me niet, je bent te wannebe logisch willen doen over dingen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ben je zogenaamd ook al een expert als het aankomt op gevoelens van onzekere meisjes?
hoeveel uur per dag kost een leven hebben bij jou? ik wil ook een leven. zodat ik niet meer jaloers ben op andere mensen, en adnere dingenquote:Nee, als ik al jaloers zou zijn op een willekeurige knappe meid die met Supersoep praat over haar issues, dan zou ik geen leven hebben.
Ik wou ff zeggen dat je een goede user bentquote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is dan ook weer eens de meest normale post van je sinds tijden
Dat is al heel lang geleden. De enige keer dat iemand gelijk zo ontzettend over haar medische verleden begon te praten. Bah.quote:aardbei. ik wil het weleens over jou hebben. hoe voelde je je toen supersoep het gister, of eergister ofzoiets, het over een leuk uitziend meisje bij de bushalte had.
en dat als ze wat minder dlv's had gedaan, hij wel met haar op date wilde, of haar een lift wilde aanbieden.
hoe voel je je daarbij?
begon zij zomaar spontaan? , of zei jij eerst iets? of was er al iemand anders? hoe stond jij dan? kan ik dat ook repliceren als ik bij bushokjes ga staan?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is al heel lang geleden. De enige keer dat iemand gelijk zo ontzettend over haar medische verleden begon te praten. Bah.
Ik denk dat jij de enige bent die het niet kan volgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor 1 op 1 gesprekken die niemand kan volgen bestaat er ook zoiets als
DM!
Waar wil je nou precies heen met dit verhaal?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
begon zij zomaar spontaan? , of zei jij eerst iets? of was er al iemand anders? hoe stond jij dan? kan ik dat ook repliceren als ik bij bushokjes ga staan?
droeg je een overhemd, buiten je broek? en dan een broekriem over je overhemd?
Ze begon zomaar. We hadden iets met elkaar gemeen, dat we allebei de bus hadden gemist. Ik stond er al een tijdje. Ze vroeg aan me of de bus al geweest was, toen zaten we samen op het bankje en dan blijf je gewoon met elkaar in gesprek.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
begon zij zomaar spontaan? , of zei jij eerst iets? of was er al iemand anders? hoe stond jij dan? kan ik dat ook repliceren als ik bij bushokjes ga staan?
droeg je een overhemd, buiten je broek? en dan een broekriem over je overhemd?
Dat is niet echt inhoudelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij boeit me niet, je bent te wannebe logisch willen doen over dingen.
Ik heb wel een tip voor je (die mij ook helpt): dingen niet overanalyseren en van het positieve leren uitgaan ipv het negatieve. Je leek zelfs mijn toekomstige date met Supersoep al te overanalyseren, op erg vreemde wijze ook nog.quote:hoeveel uur per dag kost een leven hebben bij jou? ik wil ook een leven. zodat ik niet meer jaloers ben op andere mensen, en adnere dingen
Zie andere topicreeks: [Datingsite-ervaringen topic] #142 nieuwe rondes, nieuwe kansenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef debeterebob het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke datingsite?
Forum.fok.nl, blijkbaarquote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef debeterebob het volgende:
Wat is eigenlijk een leuke datingsite?
Hij wil weten hoe hij zo'n gesprek kan krijgen met een enigszins vreemd meisje.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar wil je nou precies heen met dit verhaal?
Zeg even wat je nou precies wil in 1 post, het is niet de nationale puzzel dag ofzo
Misschien is hij jaloers?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Das niet echt inhoudelijk.
[..]
Ik heb wel een tip voor je (die mij ook helpt): dingen niet overanalyseren en van het positieve leren uitgaan ipv het negatieve. Je leek zelfs mijn toekomstige date met Supersoep al te overanalyseren, op erg vreemde wijze ook nog.Alsof alles zal mislukken. Waarom?
ach, Strawberry is het wel gegund. Hoe ver ze ook in al die R&P dingen zit. Ze is altijd positief en behulpzaam, en daarnaast gewoon direct. PS geen verkapte versierpogingquote:
Nee want 'ik boei hem niet'.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Misschien is hij jaloers?zo komt het iig op mij (als buitenstaander) over
Namen?quote:
Haha en dat geloof jij? Wake up and smell the coffee, 1. je zit als een vd weinige meisjes in deze reeks getiteld als versieren niet zo makkelijk gaat.. 2. hij doet raar over jouw toekomstige date met Supersoep, probeert hem 3. ook nog eens een soort van zwart af te schilderen door te beginnen over gesprekken met meisjes bij bushaltes? Ofzo.. juist ja, hij vindt je vast niksquote:
oke. jouw versierdetectie is iets te scherp afgesteld ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Haha en dat geloof jij? Wake up and smell the coffee, 1. je zit als een vd weinige meisjes in deze reeks getiteld als versieren niet zo makkelijk gaat.. 2. hij doet raar over jouw toekomstige date met Supersoep, probeert hem 3. ook nog eens een soort van zwart af te schilderen door te beginnen over gesprekken met meisjes bij bushaltes? Ofzo.. juist ja, hij vindt je vast niks
Moet je nagaan toen ze nog een fobo hadquote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Haha en dat geloof jij? Wake up and smell the coffee, 1. je zit als een vd weinige meisjes in deze reeks getiteld als versieren niet zo makkelijk gaat.. 2. hij doet raar over jouw toekomstige date met Supersoep, probeert hem 3. ook nog eens een soort van zwart af te schilderen door te beginnen over gesprekken met meisjes bij bushaltes? Ofzo.. juist ja, hij vindt je vast niks
Ah je bent een samensmelting van een Duitser en een Oostenrijker?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik mensen boei dan zet ik ze in de kelder vast. Als ze mij gaan vervelen eindigen ze in de vriezer.
Echt?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke. jouw versierdetectie is iets te scherp afgesteld ofzo.
en ja oke, ze boeit me wel (heerlijk als ze wat directs post). maar ze boeit me niet qua ah schattige meisjes die lief kunnen kijken verliefdheidsgevoelens
Dat herinner ik me nog wel ja. Goed stel.. ogen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet je nagaan toen ze nog een fobo had
Wat ik me bij dat soort mensen afvraag (je mag antwoord geven) wtf doe je zoveel op Fok en waarom help je zo veel mensen,...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog wel ja. Goed stel.. ogen.
heb je grote borsten -Strawberry- ?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog wel ja. Goed stel.. ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |