ja ik weet niet precies wat er is gebeurd....quote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef greatjob het volgende:
[..]
Het is best grappig voor een outsider. Voor jou (en misschien anderen contacten van hem) is het minder fijn.
ah ok. klote!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet niet precies wat er is gebeurd....
ik heb al me contacten proberen in te typen, en zo. maar hij wilde niet allemaal. misschien omdat ze al in relatie waren(facebook accepteerd geen polygamy?), misschien omdat ze man waren (facebook accepteerd geen homofielie?)
dus ik heb geen idee wat er nu precies is gebeurd.
ik denk dat ik komende tijd nog wel wat erover hoor van de andere contacten.
Maar...waarom?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet niet precies wat er is gebeurd....
ik heb al me contacten proberen in te typen, en ook willekeurige andere namen, en zo. maar hij wilde niet allemaal. misschien omdat ze al in relatie waren(facebook accepteerd geen polygamy?), misschien omdat ze man waren (facebook accepteerd geen homofielie?), misschien omdat iemand al in de vriendenlijst moet staan voordat je relatiestatus kan veranderen(geen idee).
dus ik heb geen idee wat er nu precies is gebeurd.
en sommige heb ik wel proberen te ontwijken(jou ook), maar elke keer ging hij auto-aanvullen. en crappy trage iexplorer ging allemaal heel traag enzo.
ik denk dat ik komende tijd nog wel wat erover hoor van de andere contacten.
omdat ik wilde weten hoe facebook werkt. en het ging erover in het topic.quote:
Dat had ik je ook zo wel kunnen vertellen, de ander moet dat natuurlijk accepteren.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik wilde weten hoe facebook werkt. en het ging erover in het topic.
ik weet nog steeds niet of de ander nou eerst moet accepteren voordat je relatie hebt, en wat voor berichten er nou worden gestuurd.
maar ik heb zo vrienden, die wel in relatie zitten. en dan staat zo er bij van " is in relatie met die en die". maar ik weet niet of nou de ander dat eerst moet accepteren, of dat je nou kan neerzetten dat je een relatie hebt zonder dat de ander dat heeft geaccepteerd
dus:
-dat weet ik nu nog steeds niet (of de ander het moet accepteren)
-en wat de berichten dan zijn
maar er kwam wel meteen een facebook bericht in me activiteitenlijst. met een hartje dat ik een relatie had.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:50 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat had ik je ook zo wel kunnen vertellen, de ander moet dat natuurlijk accepteren.
Iedereen van haar contacten krijgt nu ook dat bericht dus mag ze dat uit gaan lopen leggen aan haar familie en vrienden. Iedereen dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar er kwam wel meteen een facebook bericht in me activiteitenlijst. met een hartje dat ik een relatie had.
en dan als de ander het accepteerd, wordt het pas ook zo bij familie/relaties erbij gezet ofzo?
Hoe oud ben je ?? En heb je een wens alcoholist te worden met 8 biertjes ???quote:Op maandag 4 juli 2011 23:52 schreef Newbie114 het volgende:
Dat ging niet eens zo heel slecht, weer 8 flesjes bier op maar goed verdeeld. Over verdeeld gesproken zulk soort signalen krijg ik ook:
Meisje zit soms aan mij, maar ook beetje aan andere jongens, kijkt soms naar mij (of iets achter mij) en vergeeft mij voor het wegfietsen is ook heel zorgzaam tegenover mij. Ik weet het niet meer. Ze komt ook niet vaak naar mij toe.
Zo heel veel is 8 bier toch ook weer niet, vooral niet over meerdere uren.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ?? En heb je een wens alcoholist te worden met 8 biertjes ???
Voor iemand die een puber is vind ik het nogal wat hoor, en helemaal naar dat rare verhaal dat die van de week had.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo heel veel is 8 bier toch ook weer niet, vooral niet over meerdere uren.
Liever tips over het meisje, mijn overmatige alcoholgebruik staat niet ter discussie, nu een week niks zuipen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ?? En heb je een wens alcoholist te worden met 8 biertjes ???
Maar hij zegt zelf ook dat het goed verdeeld was, dus ik denk dat het wel meeviel.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor iemand die een puber is vind ik het nogal wat hoor, en helemaal naar dat rare verhaal dat die van de week had.
Verspreid over 5 uur en 0.75 fles cola erbij en een boel water.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar hij zegt zelf ook dat het goed verdeeld was, dus ik denk dat het wel meeviel.
Als je het goed verdeeld kan het prima.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor iemand die een puber is vind ik het nogal wat hoor, en helemaal naar dat rare verhaal dat die van de week had.
nee volgens mij niet toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Iedereen van haar contacten krijgt nu ook dat bericht dus mag ze dat uit gaan lopen leggen aan haar familie en vrienden. Iedereen dus.
Echt standaard is het niet nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee volgens mij niet toch?
wel.... is dit geen normaal gedrag van mij?
toen ik lanteranteraar toevoegde, had ik zo gezegd van " als je normaal doet".
ben ik nu juist degeen die iets niet normaals heeft gedaan?
jawel hoor:quote:Op maandag 4 juli 2011 23:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee volgens mij niet toch?
wel.... is dit geen normaal gedrag van mij?
toen ik lanteranteraar toevoegde, had ik zo gezegd van " als je normaal doet".
ben ik nu juist degeen die iets niet normaals heeft gedaan?
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |