huh ik mis ietsquote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gadver MLiG, waarom stuur je dat we een relatie hebben? Of is dat weer zo'n onhandige stunt van je?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
Lolwut?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gadver MLiG, waarom stuur je dat we een relatie hebben? Of is dat weer zo'n onhandige stunt van je?
Hoezo zeg je gadver? Lijkt me een reuze aardige jongen, die MLiG ?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja, nee. oh dus toch wel? dat was niet de bedoelingquote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Met nog al wat probleempjes.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoezo zeg je gadver? Lijkt me een reuze aardige jongen, die MLiG ?
Sarcasme?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoezo zeg je gadver? Lijkt me een reuze aardige jongen, die MLiG ?
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef Mpj het volgende:
Hij heeft haar vast een relatie verzoek gestuurd via Facebook! N.a.v. het verhaal van Former.
Ze willen aandacht, snap dat dan..
Ja maar je gaat toch niet naar al je vrienden een verzoek sturen ter bevestiging van een relatie? Dat is toch gewoon achterlijk?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, nee. oh dus toch wel? dat was niet de bedoeling
maar het ging erover, en ik ging dat doen.
ik had het gestuurd naar andere mensen , en naar marianne van klaveren, en allemaal willekeurige nadere namen, maar die werkten niet
en toen had ik wat jongens genomen, maar dat lukte ook niet.
en toen had ik verjaardagsmeisje genomen, (kim) . maar volgensmij accepte die het niet. en toen ging ik later kijken, en toen had ik jou genomen.
maar ik heb het al opgeheven. maar ik denk dat iedereen van me facebookcontacten relatieverzoeken heeft ontvangen
Geen zorgen joh, het zijn er maar 4.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet naar al je vrienden een verzoek sturen ter bevestiging van een relatie? Dat is toch gewoon achterlijk?
Wie is marianne van klaveren? Heb je haar in je facebook lijst?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, nee. oh dus toch wel? dat was niet de bedoeling
maar het ging erover, en ik ging dat doen.
ik had het gestuurd naar andere mensen , en naar marianne van klaveren, en allemaal willekeurige nadere namen, maar die werkten niet
en toen had ik wat jongens genomen, maar dat lukte ook niet.
en toen had ik verjaardagsmeisje genomen, (kim) . maar volgensmij accepte facebook het niet, en facebook ging elke keer autoaanvullen op andere namen. en toen ging ik later kijken, en toen bleek facebook jou te hebben genomen. ik had juist jou proberen te vermijden wegens roddelredenen van je vrienden enzo, en natuurlijk dit soort obvious berihten.
maar ik heb het al opgeheven. wees gerust ik denk dat iedereen van me facebookcontacten relatieverzoeken heeft ontvangen
Ze heeft wel een vriend met een achterlijke naam zeg.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:36 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wie is marianne van klaveren? Heb je haar in je facebook lijst?
Ach, niemand is perfect natuurlijkquote:
Ik heb het ook gemist.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:38 schreef Micson het volgende:
[..]
Ach, niemand is perfect natuurlijk![]()
Maar hebben jullie elkaar nu ook al allemaal op Facebook, dan heb ik dat toch gemist. Wel een hele intieme sfeer dan hoor, in dit topic.
Maar hopen dat ze zichzelf niet googled he.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nice, iedereen kan Marianne nu lekker vinden in posts van MLiG via google
marianne van klaveren is net zo iemand als gerrie van heloef.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:36 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wie is marianne van klaveren? Heb je haar in je facebook lijst?
Het is best grappig voor een outsider. Voor jullie is het minder fijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niet naar al je vrienden een verzoek sturen ter bevestiging van een relatie? Dat is toch gewoon achterlijk?
Nou ik kijk even op facebook, mijn Gerrie is veul mooier.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
marianne van klaveren is net zo iemand als gerrie van heloef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |