Ik verwacht morgen Contador toch wel, gaat wat proberen denk ik .quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef Mr_DG het volgende:
Het zou wel mooi zijn als Contador iets zou proberen, al lijkt dat me sterk.
Waalse Pijl niet gezien zeker? Klim is overigens te kort voor Gesink, die gaat wel wat secondjes verliezen zelfs.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
lijkt me iets voor gesink die berg is te stijl voor gilbert
Gilbert op het lijf geschreven...quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
Het probleem van Gesink is dat hij niet zo explosief weg kan rijden. In het hooggebergte kan hij dan op eigen tempo vaak nog goed mee, maar als iemand aanzet kan hij toch altijd maar moeilijk volgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
Dat zal geen probleem vormen natuurlijk. Als ze met Gilbert naar die slotklim rijden dan wint hij gewoon. Misschien dat de andere ploegen nu wel zullen proberen om voor de slotklim al weg te zijn, maar ze zullen wel weer meewerken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:54 schreef VDBisgod het volgende:
[ afbeelding ]
Gilbert favoriet. Maar hij zal Hushovd er wel moeten afrijden in het eerste deel.
Idd, excuus, hij werd 3e dit jaar, won hem in 2010, eigenlijk mag ie em wel elk jaar.quote:
Deal.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:39 schreef franklop het volgende:
als Gilbert niet wint, dan eet ik mn avondeten op
Ik denk niet dat er een groepje wegblijft. Mocht Lotto er alleen voorstaan hadden ze misschien een kansje gehad. Maar Hushovd heeft aangegeven dat ze het geel gaan verdedigen. Dus Garmin zal de boel ook wel controleren.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef farscapevr8 het volgende:
groepje blijft weg
met daarin hoogerland en /of poels
Waaiers lijken me waarschijnlijker en dan is 't afwachten wie waar zit.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:21 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een groepje wegblijft. Mocht Lotto er alleen voorstaan hadden ze misschien een kansje gehad. Maar Hushovd heeft aangegeven dat ze het geel gaan verdedigen. Dus Garmin zal de boel ook wel controleren.
Lijkt me kansloos. Gesink is normaal al niet explosief, en voor deze Tour zal hij alleen zijn klim- en tijdritvermogen hebben getraind. Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij niet veel tijd verliest.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:24 schreef Daanus het volgende:
Hushovd, Gilbert, Evans toch wel een beetje de favorieten.
Gesink zou zomaar kunnen verrassen, Rabobank rijdt heel sterk en als ze Gesink aan de voet afzetten met Mollema, Sanchez, Garate kan er nog wat moois gebeuren.
60 man. Dat je René Hooghiemster in het NK pijn kan doen zegt heel weinig over een echte koers als de Tour.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:28 schreef Daanus het volgende:
Als ik die demarrage zag tijdens het NK en hij doet het op de voet weer. Moet ik maar zien wie er aan kan blijven hangen.
Hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef Lagrinta het volgende:
VDB2 gaat hier keihard op achterstand over de lijn komen.
Ook benieuwd naar, en Goss bv.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef Tompsen het volgende:
Is dit nog wat voor Hushovd en rojas? Na Gilbert natuurlijk, of is dit te steil, en gaan de favorieten voor de eindzege allemaal top 10 eindigen?
Fijn dat je dit even meld.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef Lagrinta het volgende:
VDB2 gaat hier keihard op achterstand over de lijn komen.
^ Dit.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef Chiappucci het volgende:
Voor Hushovd en Goss is dit normaal gesproken te lastig. Rojas zou evt. nog kunnen. Denk dat het gewoon de punchers en klassementsrenners vooraan wordt.
Flecha is Kansloos....met een hele grote K.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:52 schreef maniack28 het volgende:
Niks voor Flecha? Die kan toch ook wel aardig mee bergop.
Want? Ik kijk niet veel wielrennen, maar van zijn jaren bij Rabo had ik altijd het idee dat hij wel goed was in dit soort dingen. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Flecha is Kansloos....met een hele grote K.
quote:Vandaag geen enkel probleem gekend. Enkel de laatste 60 kilometer was het oppassen voor de wind maar voor de rest een rit zonder obstakels. Morgen een lastige aankomst op de Muur van Bretagne. Misschien wel iets voor mij!
Groet, Bauke
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef wimderon het volgende:
Zo subtiel altijd, dat vissen naar namen voor de tourpouletjes.
Buiten dat het te steil is voor Flecha, zal hij gewoon moeten werken voor Wiggins die hier geen tijd mag verliezen en/of eventueel voor EBH/Gerrans die meer kans maken op een dagzege op deze aankomst.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Want? Ik kijk niet veel wielrennen, maar van zijn jaren bij Rabo had ik altijd het idee dat hij wel goed was in dit soort dingen. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Mijn poule staat overigens allang klaar, dus nee...
Als je niet in de kopgroep zit, kun je ook niet winnen, dus er zullen altijd ploegen mee gaan werken met OLO. Is eigenlijk bijna altijd standaard in de eerste week, net zoals er ook altijd sprintersploegen meehelpen zelfs als Cavendish al 5 etappes heeft gewonnen en zoals je gisteren hebt kunnen zien, loont het soms ook nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:23 schreef franklop het volgende:
benieuwd hoeveel ploegen er zin in hebben om een vluchtersgroep terug te halen om GIlbert te laten winnen. Afhankelijk van welke mensen er in de groep zitten zal Garmin niet alles geven om ze terug te halen denk ik
Ik gebruik statistiek... afstrepen hoevaak die-en-die outsiders genoemd op de fora worden en dan diegenen inzetten met de meeste vermeldingen. Dit is een beproefde methode en werkt goed als je voor een goed gemiddelde gaat. Maar je wint er niet de dagprijs mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef wimderon het volgende:
Zo subtiel altijd, dat vissen naar namen voor de tourpouletjes.
Voila, treintje is geregeld voor Gilbert.quote:Gilbert sprak gisteren met Alberto Contador: "Hij heeft veel tijd verloren en wil die terugpakken. Vandaag of later deze week. We kunnen elkaar helpen, hij kan een bondgenoot zijn. Ik houd zijn wiel in het oog."
De Tour wordt voor de bergen opgeheven?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:10 schreef Beregd het volgende:
Evans wordt vandaag de derde en laatste geletruidrager
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De Tour wordt voor de bergen opgeheven?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De Tour wordt voor de bergen opgeheven?
Inderdaad interessant... Denk dat ploegen zoals Astana (Vino), Lampre (Cunego) en wellicht Euskatel (Sanchez) ook geneigd zijn mee te werken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:23 schreef franklop het volgende:
benieuwd hoeveel ploegen er zin in hebben om een vluchtersgroep terug te halen om GIlbert te laten winnen. Afhankelijk van welke mensen er in de groep zitten zal Garmin niet alles geven om ze terug te halen denk ik
Vraag me af of Gilbert het wiel van Contador kan houden als Contador vol aangaat..... Ligt beetje aan het verloop... Volle bak naar boven zou wel eens lastig voor Gilbert kunnen worden... en dan bedoel ik volle bak bij het beginquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:12 schreef Beregd het volgende:
[..]
Voila, treintje is geregeld voor Gilbert.
Vandaag al? Je hebt Tejay van Garderen ook nog, die staat er nog wat seconden voor. Die zie ik daar vandaag eerder aanspraak op maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:09 schreef Ericr het volgende:
Gesink voor het wit dan maar, van de mannen voor hem zullen er toch zeker een aantal breken als het losgaat op het steile stuk. Moet Gesink daar natuurlijk zelf ook niet breken vandaag.
Gerrans is ook niet kansloos om die trui te behouden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vandaag al? Je hebt Tejay van Garderen ook nog, die staat er nog wat seconden voor. Die zie ik daar vandaag eerder aanspraak op maken.
Maar die heeft m dan ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gerrans is ook niet kansloos om die trui te behouden.
BMC zou maar dom zijn om het niet te doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:22 schreef Moonlighter het volgende:
Benieuwd of er vandaag nog retards zijn die lotto in de achtervolging gaan helpen.
Elke ploeg die niet in de ontsnapping zit zou dom zijn....als je niet vooraan zit kun je ook niet winnen. Mss minus de echte klassementsmannen die het weinig uit zal maken (Leopard/Saxo) of ze wel of geen dagoverwinning pakken, maar voor heel veel ploegen is een dagzege een geslaagde Tour en elke kans die je laat lopen is er 1.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:26 schreef Beregd het volgende:
[..]
BMC zou maar dom zijn om het niet te doen.
Als je met Gilbert naar de klim rijdt kun je ook niet winnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke ploeg die niet in de ontsnapping zit zou dom zijn....als je niet vooraan zit kun je ook niet winnen. Mss minus de echte klassementsmannen die het weinig uit zal maken (Leopard/Saxo) of ze wel of geen dagoverwinning pakken, maar voor heel veel ploegen is een dagzege een geslaagde Tour en elke kans die je laat lopen is er 1.
Gisteren werd er met cav naar de streep gereden en gewonnen; je hebt altijd kans op een ongeluk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je met Gilbert naar de klim rijdt kun je ook niet winnen.
Ik zeg bij een dergelijke overheersing van een renner, net als voorgaande jaren met Cavendish, je zult mee moeten zitten in de ontsnapping, slaag je daar niet in dan heb je pech en je kans voorbij laten gaan. Als je dan de ploeg van de 99,9% zekere winnaar gaat helpen in de achtervolging ben je gewoon achterlijk.
De sterkere rijders zouden hier ook juist verder weg kunnen lopen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef Ericr het volgende:
Of Gilbert wint of niet zou voor de klassementsrenners weinig moeten uitmaken. Laat Gilbert maar gaan en als klassementsrenner zou ik gewoon proberen om wat tijd te pakken op de concurrentie.
Wel jammer van de bijna een kilometer vals plat na het steile gedeelte, Zie het dan toch wel weer enigzins in elkaar schuiven en er voor zorgen dat de onderlinge verschillen miniem zijn.
Yup.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De sterkere rijders zouden hier ook juist verder weg kunnen lopen..
Vind ik niet, anders blijft iedereen toch gewoon wachten tot de laatste 200 meter. Dit zorgt ervoor dat tactiek wat meer een rol zal spelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef Mr_DG het volgende:
Jammer dat die laatste kilometer zo afvlakt.
quote:
quote:Meteo
After a clear and very fresh night, the clouds of the disturbance are coming from West. Drizzle and rain will reach Laz at 9 and Lorient just after 10. Rain will be finish for the start, and the road will dry due to the wind. The sky will stay very cloudy and small and short showers could appear during all the stage. Winds : South wind at 30km/h veering slowly South-West, and West after the middle of the stage getting stronger to 40km/h at the finish. Temperatures : Fresh, only 15 degrees at the start with the highest at 18 near the middle of the stage, only 16 degrees at the finish.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van David Arroyo op weg naar de start .
laat ons hopen van nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel een etappe zoals die chavanel won vorig jaar naar Spa
Hoogerland zit bij Vacansoleil en Syl bij Quick. Misschien gaat Addy wel meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:00 schreef kiwiduck het volgende:
Ik heb hem wel in mijn poultje, dus hij mag... Mag Hoogerland dan met hem mee?
Het moet niet gekker worden... Ach, het regent dus Nederlanders zitten dan goed... Dan kunnen we Bauke ook nog wel laten aanpikken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoogerland zit bij Vacansoleil en Syl bij Quick. Misschien gaat Addy wel mee
Dat zei ik gisteren dus ook, maar toen werd ik weggehoond. En Evans echt niet de hele BMC ploeg opofferen om een paar vluchters terug te halen. Als het zo uitkomt wil hij zich misschien inspannen voor een paar seconden winst op de concurrentie, maar ik verwacht er niet al te veel van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:23 schreef franklop het volgende:
niet de hele ploeg, maar een of twee mannetjes, waarom niet. Een gele trui zorgt voor een pak promo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren dus ook, maar toen werd ik weggehoond. En Evans echt niet de hele BMC ploeg opofferen om een paar vluchters terug te halen. Als het zo uitkomt wil hij zich misschien inspannen voor een paar seconden winst op de concurrentie, maar ik verwacht er niet al te veel van.
Het was Marcato volgens MR Danny Nelissenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:07 schreef kiwiduck het volgende:
Gisteren werd het karretje van HTC nog in puin gereden. Toen was het de Gendt, of Marcato, of toch de Gendt, of...
Het kan dus wel...
Mart heeft altijd ouderwetse woordjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar toen had Mart ouderwetse woordjes over de etappe
Een Belg die niet meezit bij waaiers, dat is denk ik voor het laatst in 1874 gebeurd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Garmin niet helpt, dan doen Movistar of Europcar dat wel. Of Astana, want Vino heeft er ook zin in. Of een andere ploeg.
Of ze trekken het op waaiers en dan zijn koplopers al helemaal kansloos. Dan kan de rest hopen dat Gilbert niet meezit.
En Mollema. Als hij zich goed aankleed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:26 schreef DeMessias het volgende:
Hoe slechter het weer, hoe beter voor Gilbert
![]()
Mollema gaat hier zo hard bergop rijden. Al die Spanjaarden worden er finaal afgereden in dit weer. Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
En Mollema. Als hij zich goed aankleed.
Wie heeft mollema danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Mollema gaat hier zo hard bergop rijden. Al die Spanjaarden worden er finaal afgereden in dit weer. Ik zie het al helemaal voor me.
Die heeft echt postdiarree...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Ajacied422 is ook niet bepaald een aanwinst dit jaar.
Leeftijdscheck: oh, vandaar.
Hier kunnen weer veel rake klappen vallen. Contador kan wel op groot verlies komenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:01 schreef Kingstown het volgende:
Tjallingi lek gereden in de neutrale zone. Met dit weer zijn er wel wat meer lekke bandjes te verwachten.
enthousiasmequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat je niet intimideren door een paar zeikerds. gewoon posten als je zin hebt.
De rest ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier kunnen weer veel rake klappen vallen. Contador kan wel op groot verlies komen
Ik vrees ook voor een val van Fränk Schleck met zo'n weerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:04 schreef Gitank2 het volgende:
Minstens 2 seconden afstand van Frank Schleck houden Robert (en dan ook qua voorsprong aan de finish)
Ook al een valpartij geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:06 schreef ShinyStar het volgende:
13:04 - 172,5 km
De renners zijn onderweg en rijden in de zogeheten 'geneutraliseerde zone'. Maarten Tjallingii rijdt lek
Goed begin direct dus al.
Gaat Fabian weer de boel neutraliseren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
http://yfrog.com/z/h383269378j
André Meganck post dit handige overzicht op Twitter.
[..]
Ik vrees ook voor een val van Fränk Schleck met zo'n weer
Thor Hushovd zou dan de taak hebben net als vorig jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gaat Fabian weer de boel neutraliseren?
Die heeft voor de zekerheid zn snorkel maar meegenomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dumoulin schijnt onder water te rijden.
Dat mag elke dag wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Iemand een linkje naar waar al deze overzichtjes staan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Moet je nog hard in de remmen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef DeMessias het volgende:
Op 500 meter van de tussensprint ligt de bevoorradingszone? Whut?
http://www.letour.fr/2011(...)par_etape.html#zone1quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef Niox het volgende:
[..]
Iemand een linkje naar waar al deze overzichtjes staan?
Snap ik ook niet. Geef het na 86 KM ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef DeMessias het volgende:
@dnelissen post gewoon elke dag het complete routeboek van de dag in pdf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:18 schreef DeMessias het volgende:
http://yfrog.com/user/andremeganck/photos staan wat kaartjes, ik veronderstel dat hij dagelijks zo'n handig overzichtje post
andersom zou nog leuker zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef DeMessias het volgende:
dankje, die voeg ik even toequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
@dnelissen post gewoon elke dag het complete routeboek van de dag in pdf.
Ik voorspel de nederlandse elite in de kopgroep etapep 19quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:26 schreef Gillingham het volgende:
Die Hoogerland...
Elke dag nog een Nederlander mee in de ontsnapping. Beter zouden ze die inspanning bewaren tot later in de Tour.
Vandaag zie ik wel grotere kans op wegblijven dan de vorige 2 etappesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:26 schreef Gillingham het volgende:
Die Hoogerland...
Elke dag nog een Nederlander mee in de ontsnapping. Beter zouden ze die inspanning bewaren tot later in de Tour.
Ik acht die kans even klein, helaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Vandaag zie ik wel grotere kans op wegblijven dan de vorige 2 etappes
Alleen moet je later in de Tour meestal nog een zooi pokke-heuvels en bergen over als je wil wegblijven. Die ontsnappingen in de eerste week zijn weinig kansrijk maar je hoeft tenminste niet constant aan het elastiek te hangen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:26 schreef Gillingham het volgende:
Die Hoogerland...
http://en.wikipedia.org/wiki/Contentmentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef DeMessias het volgende:
Heb ik even letour.fr op Engels ingesteld, moet je lezen wat ze schrijven:
Several in peloton answering nature's call: The peloton appears content ...
Content = inhoud
Weet ik, maar kan je het in die zin zo gebruiken? Appears content?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Contentment
Ja hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Weet ik, maar kan je het in die zin zo gebruiken? Appears content?
Een Hoogerland moet dat toch redelijk goed aankunnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Alleen moet je later in de Tour meestal nog een zooi pokke-heuvels en bergen over als je wil wegblijven. Die ontsnappingen in de eerste week zijn weinig kansrijk maar je hoeft tenminste niet constant aan het elastiek te hangen.
Content betekent in het Engels eigenlijk hetzelfde als in het Nederlands.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor: seems satisfied with?
OK weer wat nieuw geleerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Content betekent in het Engels eigenlijk hetzelfde als in het Nederlands.
Appears to be content zou ik zeggen, maar het woord content is verder prima te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor: seems satisfied with?
Dat loopt nog wel even op tot een minuut of 6 à 7, tot de tussensprint weer in de buurt komt.quote:
Hij heeft twee fransmannen met zich mee en dan weet je het welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef Beregd het volgende:
Hij gaat gewoon het eerste punt halen voor zijn bergtrui in parijs.
Dan weer een minuut eraf en dan afzwakking +1 minuutquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat loopt nog wel even op tot een minuut of 6 à 7, tot de tussensprint weer in de buurt komt.
Hoogerland probeerde geloof ik nog te ontsnappen tijdens de TTT, die houd je toch niet in bedwang. Het levert hoe dan ook airtime op voor de sponsor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een Hoogerland moet dat toch redelijk goed aankunnen.
Bovendien kun jet dan beter aan het einde van de eerste week proberen, als de honger van de sprinters enigszins gestild is.
Klopt. Dat maakt 'm juist ook weer leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoogerland probeerde geloof ik nog te ontsnappen tijdens de TTT, die houd je toch niet in bedwang. Het levert hoe dan ook airtime op voor de sponsor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef kiwiduck het volgende:
Nou, daar gaat mijn tourpool... Hoogerland kan ik doorstrepen...
Ah een lekker regenachtige etappe, hoe is het met de wind gesteld?quote:
Japs... dus hij pakt vast het rode rugnummer vandaag!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef Mr_DG het volgende:
Roy zat ook al bij de ontsnapping van etappe 1 toch?
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef Mr_DG het volgende:
Roy zat ook al bij de ontsnapping van etappe 1 toch?
Jep, vandaag dus maar op tijd naar huis om de finish te zienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef One_of_the_few het volgende:
Waaiers, regen en mooie sprint bergop. Dat zou het een topetappe maken.
wat zegt dat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef kiwiduck het volgende:
[..]
Japs... dus hij pakt vast het rode rugnummer vandaag!
Op het werk?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, vandaag dus maar op tijd naar huis om de finish te zien
En of je fransman bent !quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat zegt dat.Ligt eraan wie het meeste er voor wil gaan
Jep, dus nu via nu.nl op de hoogte blijven en straks thuis verder kijkenquote:
Is niet gek, dat BMC dat doet, die gaan voor het geel van Evans!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:00 schreef Kingstown het volgende:
BMC aan kop van het peloton, dus ja....altijd ploegen die meerijden met OLO.
Tja, ene kant wel begrijpelijk geel is geel. Maar aan de andere kant, Als je jezelf echt als Tourfavoriet ziet wil je niet al in etappe 4 in het geel rijden. Ben je al de helft van je team kwijt als je uiteindelijk een x de bergen in gaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is niet gek, dat BMC dat doet, die gaan voor het geel van Evans!
Bovendien kan Evans ook zo goed omgaan met de mediadrukte rondom de Gele Trui drager.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef Chielus het volgende:
[..]
Tja, ene kant wel begrijpelijk geel is geel. Maar aan de andere kant, Als je jezelf echt als Tourfavoriet ziet wil je niet al in etappe 4 in het geel rijden. Ben je al de helft van je team kwijt als je uiteindelijk een x de bergen in gaat.
Denk dat evans zelf ook wel weet dat hij de tour niet gaat winnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef Chielus het volgende:
[..]
Tja, ene kant wel begrijpelijk geel is geel. Maar aan de andere kant, Als je jezelf echt als Tourfavoriet ziet wil je niet al in etappe 4 in het geel rijden. Ben je al de helft van je team kwijt als je uiteindelijk een x de bergen in gaat.
Ik denk dat Evans juist iemand is die dat nou net niet wil geloven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk dat evans zelf ook wel weet dat hij de tour niet gaat winnen.
Ik denk dat hij meer denkt van: alle tijd die ik nu kan winnen is mooi meegenomen, dus is het het beste om met geel de bergen in te gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef Chielus het volgende:
[..]
Evans wordt de eerste bergrit er al afgereden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik denk dat Evans juist iemand is die dat nou net niet wil geloven.
Omdat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Evans wordt de eerste bergrit er al afgereden.
Dan heeft hij weinig zelfkennis. Maar inderdaad, het zou kunnen dat hij het gewoon niet ziet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik denk dat Evans juist iemand is die dat nou net niet wil geloven.
Hij bedoelt dat er nog geen uitvallers zijn...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Thomas B. het volgende:
Hmm Dijkstra zegt dat alles nog bij elkaar zit, maar op de website staat dat er een kopgroep is.
Geld verdienen voor je sponsor, bolletjestrui enz.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef maickeltje het volgende:
zo vroeg demarreren...wat heeft het toch voor nut?
Bolletjestrui gaat niet lukken vandaag..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Geld verdienen voor je sponsor, bolletjestrui enz.
Ervitiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef Snuf. het volgende:
Welke jongen van Movistar zit er in de kopgroep?
duurde lang dit jaar hoor, meestal in de eerste etappe al feest door valpartijenquote:
sponsor kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Geld verdienen voor je sponsor, bolletjestrui enz.
Vacansoleil niet dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Baas
Movistar en Euskatel rijden de laatste 2 dagen lekker in beeld.
Euskaltel heeft dan ook nog niets verdiend aan deze Tour.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Baas
Movistar en Euskatel rijden de laatste 2 dagen lekker in beeld.
Heb je een overzichtje van het tot nu toe verdiende prijzengeld dan>?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Euskaltel heeft dan ook nog niets verdiend aan deze Tour.
Vacansoleil heb ik niks mee. Ik merkte alleen Movistar en Euskatel op omdat dat bazenploegen zijn.quote:
Euskatel bakt er helemaal niks van, maar gelukkig hebben ze nog wel de mooiste shirts van het peloton dus dat is in ieder geval ietsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:19 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Euskaltel heeft dan ook nog niets verdiend aan deze Tour.
Tussen 16u50 en 17u20quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga mijn spullen maar eens pakken en zelf een stukje fietsen. Aankomst is zeker gewoon rond half 6?
Noem wat bijzonders. Alleen Euskaltel heeft Sammy Sanchezquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vacansoleil heb ik niks mee. Ik merkte alleen Movistar en Euskatel op omdat dat bazenploegen zijn.
[..]
Euskatel bakt er helemaal niks van, maar gelukkig hebben ze nog wel de mooiste shirts van het peloton dus dat is in ieder geval iets
Als je er om 17u20 bent zal het wel goed zijn hoor, die 16u50 is bij een heel hoog tempo maar dat zie ik niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh dat is eerder dan ik had gedacht maar misschien haal ik dat wel.
Maar Basken -> baasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem wat bijzonders. Alleen Euskaltel heeft Sammy Sanchez
Euskaltel heeft Amets Txurruka!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem wat bijzonders. Alleen Euskaltel heeft Sammy Sanchez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |