Ik verwacht morgen Contador toch wel, gaat wat proberen denk ik .quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef Mr_DG het volgende:
Het zou wel mooi zijn als Contador iets zou proberen, al lijkt dat me sterk.
Waalse Pijl niet gezien zeker? Klim is overigens te kort voor Gesink, die gaat wel wat secondjes verliezen zelfs.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
lijkt me iets voor gesink die berg is te stijl voor gilbert
Gilbert op het lijf geschreven...quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
Het probleem van Gesink is dat hij niet zo explosief weg kan rijden. In het hooggebergte kan hij dan op eigen tempo vaak nog goed mee, maar als iemand aanzet kan hij toch altijd maar moeilijk volgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Jahr00n het volgende:
Dat zal geen probleem vormen natuurlijk. Als ze met Gilbert naar die slotklim rijden dan wint hij gewoon. Misschien dat de andere ploegen nu wel zullen proberen om voor de slotklim al weg te zijn, maar ze zullen wel weer meewerken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:54 schreef VDBisgod het volgende:
[ afbeelding ]
Gilbert favoriet. Maar hij zal Hushovd er wel moeten afrijden in het eerste deel.
Idd, excuus, hij werd 3e dit jaar, won hem in 2010, eigenlijk mag ie em wel elk jaar.quote:
Deal.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:39 schreef franklop het volgende:
als Gilbert niet wint, dan eet ik mn avondeten op
Ik denk niet dat er een groepje wegblijft. Mocht Lotto er alleen voorstaan hadden ze misschien een kansje gehad. Maar Hushovd heeft aangegeven dat ze het geel gaan verdedigen. Dus Garmin zal de boel ook wel controleren.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef farscapevr8 het volgende:
groepje blijft weg
met daarin hoogerland en /of poels
Waaiers lijken me waarschijnlijker en dan is 't afwachten wie waar zit.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:21 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een groepje wegblijft. Mocht Lotto er alleen voorstaan hadden ze misschien een kansje gehad. Maar Hushovd heeft aangegeven dat ze het geel gaan verdedigen. Dus Garmin zal de boel ook wel controleren.
Lijkt me kansloos. Gesink is normaal al niet explosief, en voor deze Tour zal hij alleen zijn klim- en tijdritvermogen hebben getraind. Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij niet veel tijd verliest.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:24 schreef Daanus het volgende:
Hushovd, Gilbert, Evans toch wel een beetje de favorieten.
Gesink zou zomaar kunnen verrassen, Rabobank rijdt heel sterk en als ze Gesink aan de voet afzetten met Mollema, Sanchez, Garate kan er nog wat moois gebeuren.
60 man. Dat je René Hooghiemster in het NK pijn kan doen zegt heel weinig over een echte koers als de Tour.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:28 schreef Daanus het volgende:
Als ik die demarrage zag tijdens het NK en hij doet het op de voet weer. Moet ik maar zien wie er aan kan blijven hangen.
Hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef Lagrinta het volgende:
VDB2 gaat hier keihard op achterstand over de lijn komen.
Ook benieuwd naar, en Goss bv.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef Tompsen het volgende:
Is dit nog wat voor Hushovd en rojas? Na Gilbert natuurlijk, of is dit te steil, en gaan de favorieten voor de eindzege allemaal top 10 eindigen?
Fijn dat je dit even meld.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef Lagrinta het volgende:
VDB2 gaat hier keihard op achterstand over de lijn komen.
^ Dit.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef Chiappucci het volgende:
Voor Hushovd en Goss is dit normaal gesproken te lastig. Rojas zou evt. nog kunnen. Denk dat het gewoon de punchers en klassementsrenners vooraan wordt.
Flecha is Kansloos....met een hele grote K.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:52 schreef maniack28 het volgende:
Niks voor Flecha? Die kan toch ook wel aardig mee bergop.
Want? Ik kijk niet veel wielrennen, maar van zijn jaren bij Rabo had ik altijd het idee dat hij wel goed was in dit soort dingen. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Flecha is Kansloos....met een hele grote K.
quote:Vandaag geen enkel probleem gekend. Enkel de laatste 60 kilometer was het oppassen voor de wind maar voor de rest een rit zonder obstakels. Morgen een lastige aankomst op de Muur van Bretagne. Misschien wel iets voor mij!
Groet, Bauke
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef wimderon het volgende:
Zo subtiel altijd, dat vissen naar namen voor de tourpouletjes.
Buiten dat het te steil is voor Flecha, zal hij gewoon moeten werken voor Wiggins die hier geen tijd mag verliezen en/of eventueel voor EBH/Gerrans die meer kans maken op een dagzege op deze aankomst.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Want? Ik kijk niet veel wielrennen, maar van zijn jaren bij Rabo had ik altijd het idee dat hij wel goed was in dit soort dingen. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Mijn poule staat overigens allang klaar, dus nee...
Als je niet in de kopgroep zit, kun je ook niet winnen, dus er zullen altijd ploegen mee gaan werken met OLO. Is eigenlijk bijna altijd standaard in de eerste week, net zoals er ook altijd sprintersploegen meehelpen zelfs als Cavendish al 5 etappes heeft gewonnen en zoals je gisteren hebt kunnen zien, loont het soms ook nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:23 schreef franklop het volgende:
benieuwd hoeveel ploegen er zin in hebben om een vluchtersgroep terug te halen om GIlbert te laten winnen. Afhankelijk van welke mensen er in de groep zitten zal Garmin niet alles geven om ze terug te halen denk ik
Ik gebruik statistiek... afstrepen hoevaak die-en-die outsiders genoemd op de fora worden en dan diegenen inzetten met de meeste vermeldingen. Dit is een beproefde methode en werkt goed als je voor een goed gemiddelde gaat. Maar je wint er niet de dagprijs mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef wimderon het volgende:
Zo subtiel altijd, dat vissen naar namen voor de tourpouletjes.
Voila, treintje is geregeld voor Gilbert.quote:Gilbert sprak gisteren met Alberto Contador: "Hij heeft veel tijd verloren en wil die terugpakken. Vandaag of later deze week. We kunnen elkaar helpen, hij kan een bondgenoot zijn. Ik houd zijn wiel in het oog."
De Tour wordt voor de bergen opgeheven?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:10 schreef Beregd het volgende:
Evans wordt vandaag de derde en laatste geletruidrager
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De Tour wordt voor de bergen opgeheven?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De Tour wordt voor de bergen opgeheven?
Inderdaad interessant... Denk dat ploegen zoals Astana (Vino), Lampre (Cunego) en wellicht Euskatel (Sanchez) ook geneigd zijn mee te werken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:23 schreef franklop het volgende:
benieuwd hoeveel ploegen er zin in hebben om een vluchtersgroep terug te halen om GIlbert te laten winnen. Afhankelijk van welke mensen er in de groep zitten zal Garmin niet alles geven om ze terug te halen denk ik
Vraag me af of Gilbert het wiel van Contador kan houden als Contador vol aangaat..... Ligt beetje aan het verloop... Volle bak naar boven zou wel eens lastig voor Gilbert kunnen worden... en dan bedoel ik volle bak bij het beginquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:12 schreef Beregd het volgende:
[..]
Voila, treintje is geregeld voor Gilbert.
Vandaag al? Je hebt Tejay van Garderen ook nog, die staat er nog wat seconden voor. Die zie ik daar vandaag eerder aanspraak op maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:09 schreef Ericr het volgende:
Gesink voor het wit dan maar, van de mannen voor hem zullen er toch zeker een aantal breken als het losgaat op het steile stuk. Moet Gesink daar natuurlijk zelf ook niet breken vandaag.
Gerrans is ook niet kansloos om die trui te behouden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vandaag al? Je hebt Tejay van Garderen ook nog, die staat er nog wat seconden voor. Die zie ik daar vandaag eerder aanspraak op maken.
Maar die heeft m dan ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gerrans is ook niet kansloos om die trui te behouden.
BMC zou maar dom zijn om het niet te doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:22 schreef Moonlighter het volgende:
Benieuwd of er vandaag nog retards zijn die lotto in de achtervolging gaan helpen.
Elke ploeg die niet in de ontsnapping zit zou dom zijn....als je niet vooraan zit kun je ook niet winnen. Mss minus de echte klassementsmannen die het weinig uit zal maken (Leopard/Saxo) of ze wel of geen dagoverwinning pakken, maar voor heel veel ploegen is een dagzege een geslaagde Tour en elke kans die je laat lopen is er 1.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:26 schreef Beregd het volgende:
[..]
BMC zou maar dom zijn om het niet te doen.
Als je met Gilbert naar de klim rijdt kun je ook niet winnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke ploeg die niet in de ontsnapping zit zou dom zijn....als je niet vooraan zit kun je ook niet winnen. Mss minus de echte klassementsmannen die het weinig uit zal maken (Leopard/Saxo) of ze wel of geen dagoverwinning pakken, maar voor heel veel ploegen is een dagzege een geslaagde Tour en elke kans die je laat lopen is er 1.
Gisteren werd er met cav naar de streep gereden en gewonnen; je hebt altijd kans op een ongeluk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je met Gilbert naar de klim rijdt kun je ook niet winnen.
Ik zeg bij een dergelijke overheersing van een renner, net als voorgaande jaren met Cavendish, je zult mee moeten zitten in de ontsnapping, slaag je daar niet in dan heb je pech en je kans voorbij laten gaan. Als je dan de ploeg van de 99,9% zekere winnaar gaat helpen in de achtervolging ben je gewoon achterlijk.
De sterkere rijders zouden hier ook juist verder weg kunnen lopen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef Ericr het volgende:
Of Gilbert wint of niet zou voor de klassementsrenners weinig moeten uitmaken. Laat Gilbert maar gaan en als klassementsrenner zou ik gewoon proberen om wat tijd te pakken op de concurrentie.
Wel jammer van de bijna een kilometer vals plat na het steile gedeelte, Zie het dan toch wel weer enigzins in elkaar schuiven en er voor zorgen dat de onderlinge verschillen miniem zijn.
Yup.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De sterkere rijders zouden hier ook juist verder weg kunnen lopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |