Lijkt me kansloos. Gesink is normaal al niet explosief, en voor deze Tour zal hij alleen zijn klim- en tijdritvermogen hebben getraind. Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij niet veel tijd verliest.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:24 schreef Daanus het volgende:
Hushovd, Gilbert, Evans toch wel een beetje de favorieten.
Gesink zou zomaar kunnen verrassen, Rabobank rijdt heel sterk en als ze Gesink aan de voet afzetten met Mollema, Sanchez, Garate kan er nog wat moois gebeuren.
60 man. Dat je René Hooghiemster in het NK pijn kan doen zegt heel weinig over een echte koers als de Tour.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:28 schreef Daanus het volgende:
Als ik die demarrage zag tijdens het NK en hij doet het op de voet weer. Moet ik maar zien wie er aan kan blijven hangen.
Hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef Lagrinta het volgende:
VDB2 gaat hier keihard op achterstand over de lijn komen.
Ook benieuwd naar, en Goss bv.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef Tompsen het volgende:
Is dit nog wat voor Hushovd en rojas? Na Gilbert natuurlijk, of is dit te steil, en gaan de favorieten voor de eindzege allemaal top 10 eindigen?
Fijn dat je dit even meld.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef Lagrinta het volgende:
VDB2 gaat hier keihard op achterstand over de lijn komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |