Stoned?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wel lachen dat contador ging juichen en Evans hem stoned aankeek van wtf doe jij
Hoezo stoned? Serieus gast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wel lachen dat contador ging juichen en Evans hem stoned aankeek van wtf doe jij
Het is, en zal ook nooit een finish voor Gesink worden zolang hij niet alleen kan aankomen. Mist gewoon de explosiviteit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:52 schreef Temlin het volgende:
gesinkal was het niet echt een aankomst voor hem.
twitter:CadelOfficial twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 21:21:31Big day chez Bmc....'Burgie' (@MBurghardt83) is my hero today! They (Bmc boys) are all 'honches'... #TdF #thanks reageer retweet
Parijs is nog verquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:10 schreef Ericr het volgende:
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen, wel leuk al die schermutselingen aan het front maar ook dit soort capriolen kosten kracht. Die krachten kan je straks in het hooggebergte net tekort komen. Tegelijkertijd kan de Tour een secondenspel zijn maar constant meestrijden om die seconden kunnen er maar heel weinig en de meesten die het proberen gaan dat later bekopen.
Dus geen Amstel Gold meer voor Gesink...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:07 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is, en zal ook nooit een finish voor Gesink worden zolang hij niet alleen kan aankomen. Mist gewoon de explosiviteit.
Niet als winnaar, is ie gewoon niet explosief genoeg voor. Denk wel dat Kruiswijk er geschikt voor is, is veel explosiever.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus geen Amstel Gold meer voor Gesink...
Roy is Frans.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Nober het volgende:
Waarom is Hoogerland niet de strijdlustige renner? Ik zie dat Roy dat is geworden...![]()
![]()
![]()
Hoogerland is geen fransman.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Nober het volgende:
Waarom is Hoogerland niet de strijdlustige renner? Ik zie dat Roy dat is geworden...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Want dan is Gesink ineens wel explosief?
Dan had hij Jean Haute-Pays moeten heten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Nober het volgende:
![]()
![]()
Tja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:26 schreef DeMessias het volgende:
Samen met twee Fransozen dus de prijs voor de strijdlust kan hij al vergeten
Vond ik ook wel jammer. Maar hij laat zeker zien dat hij nog steeds mee doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
(...)
Jammer dat Contador niet won trouwens
Horen, niet gezien dus zwijgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:48 schreef Plus_Ultra het volgende:
wat hoor ik nouEr was een klein heuveltje in de 4e etappe en daar is Contador hard omhoog weggereden en de rest kon meteen niet meer volgen. Falers
Volgende keer gewoon kijken, ok?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:48 schreef Plus_Ultra het volgende:
wat hoor ik nouEr was een klein heuveltje in de 4e etappe en daar is Contador hard omhoog weggereden en de rest kon meteen niet meer volgen. Falers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |