^ Dit.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef Chiappucci het volgende:
Voor Hushovd en Goss is dit normaal gesproken te lastig. Rojas zou evt. nog kunnen. Denk dat het gewoon de punchers en klassementsrenners vooraan wordt.
Flecha is Kansloos....met een hele grote K.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:52 schreef maniack28 het volgende:
Niks voor Flecha? Die kan toch ook wel aardig mee bergop.
Want? Ik kijk niet veel wielrennen, maar van zijn jaren bij Rabo had ik altijd het idee dat hij wel goed was in dit soort dingen. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Flecha is Kansloos....met een hele grote K.
quote:Vandaag geen enkel probleem gekend. Enkel de laatste 60 kilometer was het oppassen voor de wind maar voor de rest een rit zonder obstakels. Morgen een lastige aankomst op de Muur van Bretagne. Misschien wel iets voor mij!
Groet, Bauke
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef wimderon het volgende:
Zo subtiel altijd, dat vissen naar namen voor de tourpouletjes.
Buiten dat het te steil is voor Flecha, zal hij gewoon moeten werken voor Wiggins die hier geen tijd mag verliezen en/of eventueel voor EBH/Gerrans die meer kans maken op een dagzege op deze aankomst.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Want? Ik kijk niet veel wielrennen, maar van zijn jaren bij Rabo had ik altijd het idee dat hij wel goed was in dit soort dingen. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Mijn poule staat overigens allang klaar, dus nee...
Als je niet in de kopgroep zit, kun je ook niet winnen, dus er zullen altijd ploegen mee gaan werken met OLO. Is eigenlijk bijna altijd standaard in de eerste week, net zoals er ook altijd sprintersploegen meehelpen zelfs als Cavendish al 5 etappes heeft gewonnen en zoals je gisteren hebt kunnen zien, loont het soms ook nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:23 schreef franklop het volgende:
benieuwd hoeveel ploegen er zin in hebben om een vluchtersgroep terug te halen om GIlbert te laten winnen. Afhankelijk van welke mensen er in de groep zitten zal Garmin niet alles geven om ze terug te halen denk ik
Ik gebruik statistiek... afstrepen hoevaak die-en-die outsiders genoemd op de fora worden en dan diegenen inzetten met de meeste vermeldingen. Dit is een beproefde methode en werkt goed als je voor een goed gemiddelde gaat. Maar je wint er niet de dagprijs mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:01 schreef wimderon het volgende:
Zo subtiel altijd, dat vissen naar namen voor de tourpouletjes.
Voila, treintje is geregeld voor Gilbert.quote:Gilbert sprak gisteren met Alberto Contador: "Hij heeft veel tijd verloren en wil die terugpakken. Vandaag of later deze week. We kunnen elkaar helpen, hij kan een bondgenoot zijn. Ik houd zijn wiel in het oog."
De Tour wordt voor de bergen opgeheven?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:10 schreef Beregd het volgende:
Evans wordt vandaag de derde en laatste geletruidrager
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De Tour wordt voor de bergen opgeheven?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De Tour wordt voor de bergen opgeheven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |