Inderdaad interessant... Denk dat ploegen zoals Astana (Vino), Lampre (Cunego) en wellicht Euskatel (Sanchez) ook geneigd zijn mee te werken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:23 schreef franklop het volgende:
benieuwd hoeveel ploegen er zin in hebben om een vluchtersgroep terug te halen om GIlbert te laten winnen. Afhankelijk van welke mensen er in de groep zitten zal Garmin niet alles geven om ze terug te halen denk ik
Vraag me af of Gilbert het wiel van Contador kan houden als Contador vol aangaat..... Ligt beetje aan het verloop... Volle bak naar boven zou wel eens lastig voor Gilbert kunnen worden... en dan bedoel ik volle bak bij het beginquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:12 schreef Beregd het volgende:
[..]
Voila, treintje is geregeld voor Gilbert.
Vandaag al? Je hebt Tejay van Garderen ook nog, die staat er nog wat seconden voor. Die zie ik daar vandaag eerder aanspraak op maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:09 schreef Ericr het volgende:
Gesink voor het wit dan maar, van de mannen voor hem zullen er toch zeker een aantal breken als het losgaat op het steile stuk. Moet Gesink daar natuurlijk zelf ook niet breken vandaag.
Gerrans is ook niet kansloos om die trui te behouden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vandaag al? Je hebt Tejay van Garderen ook nog, die staat er nog wat seconden voor. Die zie ik daar vandaag eerder aanspraak op maken.
Maar die heeft m dan ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gerrans is ook niet kansloos om die trui te behouden.
BMC zou maar dom zijn om het niet te doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:22 schreef Moonlighter het volgende:
Benieuwd of er vandaag nog retards zijn die lotto in de achtervolging gaan helpen.
Elke ploeg die niet in de ontsnapping zit zou dom zijn....als je niet vooraan zit kun je ook niet winnen. Mss minus de echte klassementsmannen die het weinig uit zal maken (Leopard/Saxo) of ze wel of geen dagoverwinning pakken, maar voor heel veel ploegen is een dagzege een geslaagde Tour en elke kans die je laat lopen is er 1.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:26 schreef Beregd het volgende:
[..]
BMC zou maar dom zijn om het niet te doen.
Als je met Gilbert naar de klim rijdt kun je ook niet winnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke ploeg die niet in de ontsnapping zit zou dom zijn....als je niet vooraan zit kun je ook niet winnen. Mss minus de echte klassementsmannen die het weinig uit zal maken (Leopard/Saxo) of ze wel of geen dagoverwinning pakken, maar voor heel veel ploegen is een dagzege een geslaagde Tour en elke kans die je laat lopen is er 1.
Gisteren werd er met cav naar de streep gereden en gewonnen; je hebt altijd kans op een ongeluk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je met Gilbert naar de klim rijdt kun je ook niet winnen.
Ik zeg bij een dergelijke overheersing van een renner, net als voorgaande jaren met Cavendish, je zult mee moeten zitten in de ontsnapping, slaag je daar niet in dan heb je pech en je kans voorbij laten gaan. Als je dan de ploeg van de 99,9% zekere winnaar gaat helpen in de achtervolging ben je gewoon achterlijk.
De sterkere rijders zouden hier ook juist verder weg kunnen lopen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:07 schreef Ericr het volgende:
Of Gilbert wint of niet zou voor de klassementsrenners weinig moeten uitmaken. Laat Gilbert maar gaan en als klassementsrenner zou ik gewoon proberen om wat tijd te pakken op de concurrentie.
Wel jammer van de bijna een kilometer vals plat na het steile gedeelte, Zie het dan toch wel weer enigzins in elkaar schuiven en er voor zorgen dat de onderlinge verschillen miniem zijn.
Yup.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De sterkere rijders zouden hier ook juist verder weg kunnen lopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |