Ik vrees ook voor een val van Fränk Schleck met zo'n weerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:04 schreef Gitank2 het volgende:
Minstens 2 seconden afstand van Frank Schleck houden Robert (en dan ook qua voorsprong aan de finish)
Ook al een valpartij geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:06 schreef ShinyStar het volgende:
13:04 - 172,5 km
De renners zijn onderweg en rijden in de zogeheten 'geneutraliseerde zone'. Maarten Tjallingii rijdt lek
Goed begin direct dus al.
Gaat Fabian weer de boel neutraliseren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
http://yfrog.com/z/h383269378j
André Meganck post dit handige overzicht op Twitter.
[..]
Ik vrees ook voor een val van Fränk Schleck met zo'n weer
Thor Hushovd zou dan de taak hebben net als vorig jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gaat Fabian weer de boel neutraliseren?
Die heeft voor de zekerheid zn snorkel maar meegenomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dumoulin schijnt onder water te rijden.
Dat mag elke dag wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Iemand een linkje naar waar al deze overzichtjes staan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Moet je nog hard in de remmen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef DeMessias het volgende:
Op 500 meter van de tussensprint ligt de bevoorradingszone? Whut?
http://www.letour.fr/2011(...)par_etape.html#zone1quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef Niox het volgende:
[..]
Iemand een linkje naar waar al deze overzichtjes staan?
Snap ik ook niet. Geef het na 86 KM ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef DeMessias het volgende:
@dnelissen post gewoon elke dag het complete routeboek van de dag in pdf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:18 schreef DeMessias het volgende:
http://yfrog.com/user/andremeganck/photos staan wat kaartjes, ik veronderstel dat hij dagelijks zo'n handig overzichtje post
andersom zou nog leuker zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:16 schreef DeMessias het volgende:
dankje, die voeg ik even toequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
@dnelissen post gewoon elke dag het complete routeboek van de dag in pdf.
Ik voorspel de nederlandse elite in de kopgroep etapep 19quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:26 schreef Gillingham het volgende:
Die Hoogerland...
Elke dag nog een Nederlander mee in de ontsnapping. Beter zouden ze die inspanning bewaren tot later in de Tour.
Vandaag zie ik wel grotere kans op wegblijven dan de vorige 2 etappesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:26 schreef Gillingham het volgende:
Die Hoogerland...
Elke dag nog een Nederlander mee in de ontsnapping. Beter zouden ze die inspanning bewaren tot later in de Tour.
Ik acht die kans even klein, helaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Vandaag zie ik wel grotere kans op wegblijven dan de vorige 2 etappes
Alleen moet je later in de Tour meestal nog een zooi pokke-heuvels en bergen over als je wil wegblijven. Die ontsnappingen in de eerste week zijn weinig kansrijk maar je hoeft tenminste niet constant aan het elastiek te hangen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:26 schreef Gillingham het volgende:
Die Hoogerland...
http://en.wikipedia.org/wiki/Contentmentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef DeMessias het volgende:
Heb ik even letour.fr op Engels ingesteld, moet je lezen wat ze schrijven:
Several in peloton answering nature's call: The peloton appears content ...
Content = inhoud
Weet ik, maar kan je het in die zin zo gebruiken? Appears content?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Contentment
Ja hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Weet ik, maar kan je het in die zin zo gebruiken? Appears content?
Een Hoogerland moet dat toch redelijk goed aankunnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Alleen moet je later in de Tour meestal nog een zooi pokke-heuvels en bergen over als je wil wegblijven. Die ontsnappingen in de eerste week zijn weinig kansrijk maar je hoeft tenminste niet constant aan het elastiek te hangen.
Content betekent in het Engels eigenlijk hetzelfde als in het Nederlands.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Weet ik, maar kan je het in die zin zo gebruiken? Appears content?
Ik zou eerder gaan voor: seems satisfied with?
OK weer wat nieuw geleerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Content betekent in het Engels eigenlijk hetzelfde als in het Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |