Hoogerland zit bij Vacansoleil en Syl bij Quick. Misschien gaat Addy wel meequote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:00 schreef kiwiduck het volgende:
Ik heb hem wel in mijn poultje, dus hij mag... Mag Hoogerland dan met hem mee?
Het moet niet gekker worden... Ach, het regent dus Nederlanders zitten dan goed... Dan kunnen we Bauke ook nog wel laten aanpikken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoogerland zit bij Vacansoleil en Syl bij Quick. Misschien gaat Addy wel mee
Dat zei ik gisteren dus ook, maar toen werd ik weggehoond. En Evans echt niet de hele BMC ploeg opofferen om een paar vluchters terug te halen. Als het zo uitkomt wil hij zich misschien inspannen voor een paar seconden winst op de concurrentie, maar ik verwacht er niet al te veel van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:23 schreef franklop het volgende:
benieuwd hoeveel ploegen er zin in hebben om een vluchtersgroep terug te halen om GIlbert te laten winnen. Afhankelijk van welke mensen er in de groep zitten zal Garmin niet alles geven om ze terug te halen denk ik
niet de hele ploeg, maar een of twee mannetjes, waarom niet. Een gele trui zorgt voor een pak promo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren dus ook, maar toen werd ik weggehoond. En Evans echt niet de hele BMC ploeg opofferen om een paar vluchters terug te halen. Als het zo uitkomt wil hij zich misschien inspannen voor een paar seconden winst op de concurrentie, maar ik verwacht er niet al te veel van.
Het was Marcato volgens MR Danny Nelissenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:07 schreef kiwiduck het volgende:
Gisteren werd het karretje van HTC nog in puin gereden. Toen was het de Gendt, of Marcato, of toch de Gendt, of...
Het kan dus wel...
Mart heeft altijd ouderwetse woordjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar toen had Mart ouderwetse woordjes over de etappe
Een Belg die niet meezit bij waaiers, dat is denk ik voor het laatst in 1874 gebeurd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Garmin niet helpt, dan doen Movistar of Europcar dat wel. Of Astana, want Vino heeft er ook zin in. Of een andere ploeg.
Of ze trekken het op waaiers en dan zijn koplopers al helemaal kansloos. Dan kan de rest hopen dat Gilbert niet meezit.
En Mollema. Als hij zich goed aankleed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:26 schreef DeMessias het volgende:
Hoe slechter het weer, hoe beter voor Gilbert
![]()
Mollema gaat hier zo hard bergop rijden. Al die Spanjaarden worden er finaal afgereden in dit weer. Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
En Mollema. Als hij zich goed aankleed.
Wie heeft mollema danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Mollema gaat hier zo hard bergop rijden. Al die Spanjaarden worden er finaal afgereden in dit weer. Ik zie het al helemaal voor me.
Die heeft echt postdiarree...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Ajacied422 is ook niet bepaald een aanwinst dit jaar.
Leeftijdscheck: oh, vandaar.
Hier kunnen weer veel rake klappen vallen. Contador kan wel op groot verlies komenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:01 schreef Kingstown het volgende:
Tjallingi lek gereden in de neutrale zone. Met dit weer zijn er wel wat meer lekke bandjes te verwachten.
enthousiasmequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat je niet intimideren door een paar zeikerds. gewoon posten als je zin hebt.
De rest ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier kunnen weer veel rake klappen vallen. Contador kan wel op groot verlies komen
Ik vrees ook voor een val van Fränk Schleck met zo'n weerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:04 schreef Gitank2 het volgende:
Minstens 2 seconden afstand van Frank Schleck houden Robert (en dan ook qua voorsprong aan de finish)
Ook al een valpartij geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:06 schreef ShinyStar het volgende:
13:04 - 172,5 km
De renners zijn onderweg en rijden in de zogeheten 'geneutraliseerde zone'. Maarten Tjallingii rijdt lek
Goed begin direct dus al.
Gaat Fabian weer de boel neutraliseren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
http://yfrog.com/z/h383269378j
André Meganck post dit handige overzicht op Twitter.
[..]
Ik vrees ook voor een val van Fränk Schleck met zo'n weer
Thor Hushovd zou dan de taak hebben net als vorig jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Gaat Fabian weer de boel neutraliseren?
Die heeft voor de zekerheid zn snorkel maar meegenomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dumoulin schijnt onder water te rijden.
Dat mag elke dag wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Iemand een linkje naar waar al deze overzichtjes staan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |