Ik denk dat Evans juist iemand is die dat nou net niet wil geloven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk dat evans zelf ook wel weet dat hij de tour niet gaat winnen.
Ik denk dat hij meer denkt van: alle tijd die ik nu kan winnen is mooi meegenomen, dus is het het beste om met geel de bergen in te gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef Chielus het volgende:
[..]
Tja, ene kant wel begrijpelijk geel is geel. Maar aan de andere kant, Als je jezelf echt als Tourfavoriet ziet wil je niet al in etappe 4 in het geel rijden. Ben je al de helft van je team kwijt als je uiteindelijk een x de bergen in gaat.
Evans wordt de eerste bergrit er al afgereden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik denk dat Evans juist iemand is die dat nou net niet wil geloven.
Omdat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:09 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Evans wordt de eerste bergrit er al afgereden.
Dan heeft hij weinig zelfkennis. Maar inderdaad, het zou kunnen dat hij het gewoon niet ziet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik denk dat Evans juist iemand is die dat nou net niet wil geloven.
Hij bedoelt dat er nog geen uitvallers zijn...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef Thomas B. het volgende:
Hmm Dijkstra zegt dat alles nog bij elkaar zit, maar op de website staat dat er een kopgroep is.
Geld verdienen voor je sponsor, bolletjestrui enz.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef maickeltje het volgende:
zo vroeg demarreren...wat heeft het toch voor nut?
Bolletjestrui gaat niet lukken vandaag..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:15 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Geld verdienen voor je sponsor, bolletjestrui enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |