Appears to be content zou ik zeggen, maar het woord content is verder prima te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Weet ik, maar kan je het in die zin zo gebruiken? Appears content?
Ik zou eerder gaan voor: seems satisfied with?
Dat loopt nog wel even op tot een minuut of 6 à 7, tot de tussensprint weer in de buurt komt.quote:
Hij heeft twee fransmannen met zich mee en dan weet je het welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef Beregd het volgende:
Hij gaat gewoon het eerste punt halen voor zijn bergtrui in parijs.
Dan weer een minuut eraf en dan afzwakking +1 minuutquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat loopt nog wel even op tot een minuut of 6 à 7, tot de tussensprint weer in de buurt komt.
Hoogerland probeerde geloof ik nog te ontsnappen tijdens de TTT, die houd je toch niet in bedwang. Het levert hoe dan ook airtime op voor de sponsor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een Hoogerland moet dat toch redelijk goed aankunnen.
Bovendien kun jet dan beter aan het einde van de eerste week proberen, als de honger van de sprinters enigszins gestild is.
Klopt. Dat maakt 'm juist ook weer leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoogerland probeerde geloof ik nog te ontsnappen tijdens de TTT, die houd je toch niet in bedwang. Het levert hoe dan ook airtime op voor de sponsor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef kiwiduck het volgende:
Nou, daar gaat mijn tourpool... Hoogerland kan ik doorstrepen...
Ah een lekker regenachtige etappe, hoe is het met de wind gesteld?quote:
Japs... dus hij pakt vast het rode rugnummer vandaag!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef Mr_DG het volgende:
Roy zat ook al bij de ontsnapping van etappe 1 toch?
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef Mr_DG het volgende:
Roy zat ook al bij de ontsnapping van etappe 1 toch?
Jep, vandaag dus maar op tijd naar huis om de finish te zienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef One_of_the_few het volgende:
Waaiers, regen en mooie sprint bergop. Dat zou het een topetappe maken.
wat zegt dat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef kiwiduck het volgende:
[..]
Japs... dus hij pakt vast het rode rugnummer vandaag!
Op het werk?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, vandaag dus maar op tijd naar huis om de finish te zien
En of je fransman bent !quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat zegt dat.Ligt eraan wie het meeste er voor wil gaan
Jep, dus nu via nu.nl op de hoogte blijven en straks thuis verder kijkenquote:
Is niet gek, dat BMC dat doet, die gaan voor het geel van Evans!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:00 schreef Kingstown het volgende:
BMC aan kop van het peloton, dus ja....altijd ploegen die meerijden met OLO.
Tja, ene kant wel begrijpelijk geel is geel. Maar aan de andere kant, Als je jezelf echt als Tourfavoriet ziet wil je niet al in etappe 4 in het geel rijden. Ben je al de helft van je team kwijt als je uiteindelijk een x de bergen in gaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is niet gek, dat BMC dat doet, die gaan voor het geel van Evans!
Bovendien kan Evans ook zo goed omgaan met de mediadrukte rondom de Gele Trui drager.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef Chielus het volgende:
[..]
Tja, ene kant wel begrijpelijk geel is geel. Maar aan de andere kant, Als je jezelf echt als Tourfavoriet ziet wil je niet al in etappe 4 in het geel rijden. Ben je al de helft van je team kwijt als je uiteindelijk een x de bergen in gaat.
Denk dat evans zelf ook wel weet dat hij de tour niet gaat winnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef Chielus het volgende:
[..]
Tja, ene kant wel begrijpelijk geel is geel. Maar aan de andere kant, Als je jezelf echt als Tourfavoriet ziet wil je niet al in etappe 4 in het geel rijden. Ben je al de helft van je team kwijt als je uiteindelijk een x de bergen in gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |