Appears to be content zou ik zeggen, maar het woord content is verder prima te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Weet ik, maar kan je het in die zin zo gebruiken? Appears content?
Ik zou eerder gaan voor: seems satisfied with?
Dat loopt nog wel even op tot een minuut of 6 à 7, tot de tussensprint weer in de buurt komt.quote:
Hij heeft twee fransmannen met zich mee en dan weet je het welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef Beregd het volgende:
Hij gaat gewoon het eerste punt halen voor zijn bergtrui in parijs.
Dan weer een minuut eraf en dan afzwakking +1 minuutquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat loopt nog wel even op tot een minuut of 6 à 7, tot de tussensprint weer in de buurt komt.
Hoogerland probeerde geloof ik nog te ontsnappen tijdens de TTT, die houd je toch niet in bedwang. Het levert hoe dan ook airtime op voor de sponsor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een Hoogerland moet dat toch redelijk goed aankunnen.
Bovendien kun jet dan beter aan het einde van de eerste week proberen, als de honger van de sprinters enigszins gestild is.
Klopt. Dat maakt 'm juist ook weer leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoogerland probeerde geloof ik nog te ontsnappen tijdens de TTT, die houd je toch niet in bedwang. Het levert hoe dan ook airtime op voor de sponsor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef kiwiduck het volgende:
Nou, daar gaat mijn tourpool... Hoogerland kan ik doorstrepen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |