weet je hoe gemene post daarmee heb je die TS misgien egt wel gekwetst hoorquote:
Verklaar je naderquote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En ik mag het waarschijnlijk ook niet op mijn werk.
frustratie zag je dat tijdsstip nie danquote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
weet je hoe gemene post daarmee heb je die TS misgien egt wel gekwetst hoor
maakt niet uit gaat om het ideequote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
frustratie zag je dat tijdsstip nie dan
Was leuk wel in KLB , ga ik waker doenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
maakt niet uit gaat om het idee
Niet teveel denken.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat een grapje in je profiel was
Is bijbaantje.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat een grapje in je profiel was
terechtquote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was leuk wel in KLB , ga ik waker doen
gezelligquote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niels kwam ook even buurten in mn topiert.
die met balzak?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niels kwam ook even buurten in mn topiert.
gwn omdat KLB beste subforum is hoe kut het tegenwoordig ook is het zal altijd beter zijn dan andere subforaquote:
ow okquote:Op zondag 3 juli 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gwn omdat KLB beste subforum is hoe kut het tegenwoordig ook is het zal altijd beter zijn dan andere subfora
Jouw KLB-topics lopen wel altijd uit in enorme SC valt me op.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh wauw ik heb al eens eerder een KLB topic geopend dus in totaal drie wowowow
9611Niels
^2e
Vorige keer zei ik dat je 'm moest slaan, toen was ik niet serieus, nu wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
o mijn god mn broertje heeft weer nagellak gepakt jeetje niks is veilig meer hier :S
Overal waar ik kom.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jouw KLB-topics lopen wel altijd uit in enorme SC valt me op.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
o mijn god mn broertje heeft weer nagellak gepakt jeetje niks is veilig meer hier :S
Paulquote:Op zondag 3 juli 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o mijn god ze dachten dat ik paul RC of AP waswtfff
Waarom moeten die OP's altijd zo lang zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
RTL 5 dat een poging doet om mijn avond te verneuken
Reclames van biermerken
Lekke band en drukte en nog meer ellende
Jessie J
Mijn 'pareltjes'.
Ik doe tenminste moeite voor m'n topics, in tegenstelling tot al dat paupervolk met een OP van 1 regel en een verzonnen tyfusklacht.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waarom moeten die OP's altijd zo lang zijn
RC opende altijd mongolische kuttopics en had altijd mongolische kutpostsquote:Op zondag 3 juli 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RC is lief hoor.En goede muzieksmaak.
Hij opende adoratietopic voor mn kloon.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RC opende altijd mongolische kuttopics en had altijd mongolische kutposts
Dus terechte kots.
Ik wilde niet haten ofzo hoor, maar ik heb in de meeste gevallen meteen dan al geen zin om de OP te gaan lezenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe tenminste moeite voor m'n topics, in tegenstelling tot al dat paupervolk met een OP van 1 regel en een verzonnen tyfusklacht.
Uitzondering dan, voor de rest altijd kuttopics van hem.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij opende adoratietopic voor mn kloon.
Raar vind ik dat eigenlijk. Waarom klik je dan überhaupt op het topic?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik wilde niet haten ofzo hoor, maar ik heb in de meeste gevallen meteen dan al geen zin om de OP te gaan lezen
Ik kan toch niet van tevoren zien of het een lange OP betreft of niet...quote:Op zondag 3 juli 2011 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Raar vind ik dat eigenlijk. Waarom klik je dan überhaupt op het topic?
Bij R_R wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik kan toch niet van tevoren zien of het een lange OP betreft of niet...
Nee, maar als je geen zin hebt om te lezen hoef je überhaupt niet op een topic te klikken.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik kan toch niet van tevoren zien of het een lange OP betreft of niet...
*Ik bedoel alleen als het een lange OP isquote:Op zondag 3 juli 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, maar als je geen zin hebt om te lezen hoef je überhaupt niet op een topic te klikken.
Dit gaat 'm niet worden.quote:
Mensen die hard gaan vinden hun haar ook altijd ontzettend lekker voelenquote:
Ik ben altijd relaxt.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
*Ik bedoel alleen als het een lange OP is
godver man, relax
Zij.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Mensen die hard gaan vinden hun haar ook altijd ontzettend lekker voelen. Nicolette Kluijver is een prachtig voorbeeld
!
Ik kan me alleen wel lichtelijk ergeren aan beperkte mensen die bij een OP langer dan drie regels al beginnen te zeuren dat het teveel tekst is. Dan ben je gewoon een mongool, is mijn mening.quote:
Zijquote:
Maar dan ben ik nog steeds relaxt, want drie seconden later ben ik het weer vergeten met mijn geheugen van een goudvis.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan me alleen wel lichtelijk ergeren aan beperkte mensen die bij een OP langer dan drie regels al beginnen te zeuren dat het teveel tekst is. Dan ben je gewoon een mongool, is mijn mening.
Met jezelf converseren is wel tof, eigenlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog steeds relaxt, want drie seconden later ben ik het weer vergeten met mijn geheugen van een goudvis.
Die OP's van jou zijn wel ietsie langer dan 3 regels, vriendquote:Op zondag 3 juli 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met jezelf converseren is wel tof, eigenlijk.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met jezelf converseren is wel tof, eigenlijk.
Ja klopt, maar ze is wel tofquote:
Klopt, maar ze staan vol met goedgevormde zinnen en grappen dus is het zeker de moeite waard om te lezen. Als mensen nu eens de moeite nemen om het te lezen in plaats van te zeuren dat het te lang is zou de wereld al een stuk beter af zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die OP's van jou zijn wel ietsie langer dan 3 regels, vriend
Yo!! Hoe is het?quote:
Prims, met jou dan kerolll?quote:
Oneindig veelquote:
Ja mooi dan primaaa!quote:
You're just liiike sunliiiightquote:Op zondag 3 juli 2011 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oneindig veelen
voor deze.
White Denimquote:
Ík ga ze zien op Lowlandsquote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
White DenimNog live gezien in Tivoli de Helling, heb nog een tshirt en gebroken drumstokje met handtekening
Jordykloon?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja wat had je dan a mattie kom dan hoek ik je zo neer kk bezem
Jijquote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat jong ga fietse kk skkl zoek je probleme kom mr skkltje
Die bassist is echt het lelijkste wat je ooit heb gezien, zeg ik alvast! Maar echt heerlijke ruwe stonerrock-achtig-gebeuren. Dat nieuwe album is ff wennen.quote:
JE MOET ER WEL IN HE WANT OP HET DAK IS OOK NIE WAquote:
kusje op je neusjequote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mn 35000e post gemist hartelijk dank exa sc
ik ga doei kusje
Op een festival maakt dat geen fuck uit toch. Sfeer enzoquote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die bassist is echt het lelijkste wat je ooit heb gezien, zeg ik alvast! Maar echt heerlijke ruwe stonerrock-achtig-gebeuren. Dat nieuwe album is ff wennen.
quote:
Jullie zijn gemaakt voor elkaarquote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
JE MOET ER WEL IN HE WANT OP HET DAK IS OOK NIE WA
Eerste keer Lowlands? Tuurlijk maakt dat geen hond uitquote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op een festival maakt dat geen fuck uit toch. Sfeer enzo
Heel naar ben ik inderdaad. Vervelend zelfs.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie R_R niet meer dan een nare FOK!ker, het spijt me.
Gewoon kapot maken met sarcasme.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel naar ben ik inderdaad. Vervelend zelfs.
Jep. Ik neem ook zo min mogelijk mee, dat sowiesoquote:Op zondag 3 juli 2011 19:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Eerste keer Lowlands? Tuurlijk maakt dat geen hond uitIk gok dat ze in de India of Charlie staan, 13:00 ofzo.
Tja. Je moet gewoon die 8 liter besteden aan twee flesjes water, voor de rest misschien ijskoffie/energy drink, en sterke drank. Bagage controleren ze al 2 jaar niet meer, te druk meestal om tijd voor te hebbenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jep. Ik neem ook zo min mogelijk mee, dat sowieso. Ben wel eens naar Pinkpop gegaan, maar Pinkpop..
![]()
Sowieso je kisten meenemen om lelijke tyfushipsters of kutemo's te schoppen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tja. Je moet gewoon die 8 liter besteden aan twee flesjes water, voor de rest misschien ijskoffie/energy drink, en sterke drank. Bagage controleren ze al 2 jaar niet meer, te druk meestal om tijd voor te hebbenMet 150 euro kom je wel rond, als je naar de klote wil gaan moet je eigen spul meenemen zou ik zeggen.
Pak dan meteen een honkbalknuppel, lekker old-skool.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso je kisten meenemen om lelijker tyfushipsters of kutemo's te schoppen.
Geeft een extra dimensie.quote:
Ben ik 24/7 bezigquote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso je kisten meenemen om lelijke tyfushipsters of kutemo's te schoppen.
Kisten zijn beter, vooral als je gaat crowdsurfen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Pak dan meteen een honkbalknuppel, lekker old-skool.
Ben je te harig voor.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kisten zijn beter, vooral als je gaat crowdsurfen.
Daarom. Ik moet altijd kotsen om van die lelijke mensen op lowlands die dan hip erbij willen lopen. Krijg de griep.quote:
Dat komt wel goed, ook even socializen op de camping enzo.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:36 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tja. Je moet gewoon die 8 liter besteden aan twee flesjes water, voor de rest misschien ijskoffie/energy drink, en sterke drank. Bagage controleren ze al 2 jaar niet meer, te druk meestal om tijd voor te hebbenMet 150 euro kom je wel rond, als je naar de klote wil gaan moet je eigen spul meenemen zou ik zeggen.
Camping 3 alleessss!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, ook even socializen op de camping enzo.
Achja, dat heb je op elk festivalquote:Op zondag 3 juli 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom. Ik moet altijd kotsen om van die lelijke mensen op lowlands die dan hip erbij willen lopen. Krijg de griep.
teregte klagtquote:Op zondag 3 juli 2011 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Achja, dat heb je op elk festival![]()
Pinkpop________!!!!!!!!!!!!
Op lowlands is het veel erger. Daar komt echt alleen maar 'lekker alternatief' kutvolk wat ik met liefde een paar stampen tegen de pens en ketel zou willen verkopen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Achja, dat heb je op elk festival![]()
Pinkpop________!!!!!!!!!!!!
Zei ik ook alquote:
Koffiequote:Op zondag 3 juli 2011 19:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso even vriendjes maken met Koffiebeaun. en Gitaarmat
Camping 3 is dé feestcamping, 4 is ook prima, 2 ook wel. Maar 3 is wel meest gewildquote:Op zondag 3 juli 2011 19:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maakt het campingnummer wat uit?Meer het volk wat eropstaat dacht ik zo
Ach boeiend, zolang ze genoeg zuipen heb ik daar toch geen last vanquote:Op zondag 3 juli 2011 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op lowlands is het veel erger. Daar komt echt alleen maar 'lekker alternatief' kutvolk wat ik met liefde een paar stampen tegen de pens en ketel zou willen verkopen.
We zullen zienquote:Op zondag 3 juli 2011 19:42 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Camping 3 is dé feestcamping, 4 is ook prima, 2 ook wel. Maar 3 is wel meest gewild
Ben je er trouwens trots op dat je DeWolff hebt gezien? Bah, ik kan ze niet verdragen manquote:Op zondag 3 juli 2011 19:42 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Camping 3 is dé feestcamping, 4 is ook prima, 2 ook wel. Maar 3 is wel meest gewild
Respect voor psychedelische rock.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben je er trouwens trots op dat je DeWolff hebt gezien? Bah, ik kan ze niet verdragen man![]()
![]()
quote:
Je PI zegt iets anders.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]overgewaardeerd zeg ik je
![]()
![]()
die gastjes zaten allemaal op mijn school
![]()
![]()
'OHHH, PRACHTIG' iedereen
allemaal kuddegedrag
BAH
Jaloers ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]overgewaardeerd zeg ik je
![]()
![]()
die gastjes zaten allemaal op mijn school
![]()
![]()
'OHHH, PRACHTIG' iedereen
allemaal kuddegedrag
BAH
Ik zeg ook zeker niet dat ze slecht zijn, dat helemaal niet, ze zijn retegoed zelfs.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jaloers ofzo?Ze hebben echt talent, kut voor je
In 1x je PI goed ingesteld. Ben trots op je.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zeg ook zeker niet dat ze slecht zijn, dat helemaal niet, ze zijn retegoed zelfs.
Ik kan alleen die hele faggotry eromheen niet uitstaan.
hjbquote:Op zondag 3 juli 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
In 1x je PI goed ingesteld. Ben trots op je.
Nee ok. Maarja, ach. Doorbreken zullen ze vooralsnog niet, aangezien ze 'achterhaalde' muziek maken. Ze moeten het vernieuwen willen ze grote podia halen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zeg ook zeker niet dat ze slecht zijn, dat helemaal niet, ze zijn retegoed zelfs.
Ik kan alleen die hele faggotry eromheen niet uitstaan.
Nou, ze hebben toch al succes, Op Pinkpop en Lowlands enzo, sta je ook niet zomaar natuurlijk. Maarja, je hebt wel gelijk natuurlijk, er moet iets vernieuwends inzitten.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nee ok. Maarja, ach. Doorbreken zullen ze vooralsnog niet, aangezien ze 'achterhaalde' muziek maken. Ze moeten het vernieuwen willen ze grote podia halen.
Ze zijn voorbij. Helaas.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
moet jij niet chicks hosselen op examenfeestjes?
Goed verhaal, sterkte teksten. Meer van dit graag.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
Wij hadden vrijdag examenuitreiking, alleen moet ik nog PWS inleveren en heb woensdag laatste gesprek, nou klaar vrijdag moest ik dus half 9 uit bed lol want 10 uur begon die uitreiking. Ik was eerst niet van plan te gaan want moest ook werken maar omdat ik boeken ook moest inleveren toch maar gegaan. Dit boeken inleveren kon echter pas na 11 uur. Ik daar dus om 10 uur zijn, en maar wachten tot ze mijn naam noemen, ook al was de groep van mijn leraar allang geweest, ik had toch nog hoop dat ze mijn naam noemden.
Nee hoor, nooit mijn naam gehoord ik naar die leraar en die zei, wanneer je het PWS hebt ingeleverd krijg je pas een diploma. Dus fucking vroeg uit bed om naar zo'n boring iets te gaan waar geen reet aan was en de leraren totaal niet grappig waren.
FML.
Nu woensdag dus voor eindgesprek en ik moet minimaal een 3 halen en dan ben ik officieel geslaagd. En daar heb ik ¤500,- voor moeten neertikken omdat ik nogal lakse begeleider voor PWS had die geen gesprekken had gedaan.
Ik deed Volwassenen onderwijs btw :p.
Ok.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
Wij hadden vrijdag examenuitreiking, alleen moet ik nog PWS inleveren en heb woensdag laatste gesprek, nou klaar vrijdag moest ik dus half 9 uit bed lol want 10 uur begon die uitreiking. Ik was eerst niet van plan te gaan want moest ook werken maar omdat ik boeken ook moest inleveren toch maar gegaan. Dit boeken inleveren kon echter pas na 11 uur. Ik daar dus om 10 uur zijn, en maar wachten tot ze mijn naam noemen, ook al was de groep van mijn leraar allang geweest, ik had toch nog hoop dat ze mijn naam noemden.
Nee hoor, nooit mijn naam gehoord ik naar die leraar en die zei, wanneer je het PWS hebt ingeleverd krijg je pas een diploma. Dus fucking vroeg uit bed om naar zo'n boring iets te gaan waar geen reet aan was en de leraren totaal niet grappig waren.
FML.
Nu woensdag dus voor eindgesprek en ik moet minimaal een 3 halen en dan ben ik officieel geslaagd. En daar heb ik ¤500,- voor moeten neertikken omdat ik nogal lakse begeleider voor PWS had die geen gesprekken had gedaan.
Ik deed Volwassenen onderwijs btw :p.
Ik had het al eerder ingeleverd, voor de deadline. Ik had ruim op tijd een begeleider gezocht alleen die kwam begin maart aan met dat hij het te druk had. Daarna heb ik nog een begeleider gezocht maar die had het ook schijnbaar te druk en we moesten het 7 april inleveren. Ik heb het op tijd ingeleverd alleen omdat ik geen begeleider had kreeg ik geen cijfer. Aangezien het Volwassenen onderwijs is doen ze moeilijk en moet ik dus schoolgeld betalen voor 1 vak en dan kan ik het PWS wel afronden. Ik heb nu t/m begin april 2012 de tijd om het af te ronden alleen wil ik het voor de zomer af dus is woensdag mijn laatste gesprek.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het maar een rare zaak dat je pas je pws na de CE's mag inleveren.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb max 2 minuten met mijn 'begeleider' gesproken
Impliceren dat er iets mis is met volwassenen onderwijs.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoezo volwassenen onderwijs dan? Toch besloten dat je een diploma wilt?
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ook eindelijk mijn nieuwe paspoort binnen. Op mijn vorige paspoort was ik een vrouw
Voor pws was het enige vak waar ik echt serieus aan werkte (quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb geen flikker uitgevoerd, 5 jaar lang niet. Ook nauwelijks voor mijn PWS hoor. Had er een 6,8 voor.
Nope, juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat er iets mis is met volwassenen onderwijs.
Ook eindelijk mijn nieuwe paspoort binnen. Op mijn vorige paspoort was ik een vrouw
Mwah, ik verneukte het wat op VWO, ben toen maar met wat maten naar vavo gegaan. Beetje chillen en niks doen maar toch een diploma halen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoezo volwassenen onderwijs dan? Toch besloten dat je een diploma wilt?
2 jaar in 1 jaar is niet 'chillen' en 'toch een diploma halen'.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mwah, ik verneukte het wat op VWO, ben toen maar met wat maten naar vavo gegaan. Beetje chillen en niks doen maar toch een diploma halen.
Ik was 2x blijven zitten in VWO 5, 1e jaar was omdat ik niets deed en 4 onvoldoendes stond en 2e jaar werden de regels halverwege aangescherpt en stond ik aan het eind 2 5en maar had geen compensatieEn toen maar havo gaan doen op vavo.
Watquote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon bij geslacht stond vrouw, en verder ook een gewone jongensfoto, zonder lang haar
Havo is op algemene kennis makkelijk te doen. Ik heb geluk dat ik best wel een grote algemene kennis heb en kon dit jaar dus met 2 vingers in de neus doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 jaar in 1 jaar is niet 'chillen' en 'toch een diploma halen'.
Brie is lekkerder dan Bounty..quote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een bounty op en daar ook een foto van geplaatst
Hmm... Dat is een goede vraag. Zullen we hem maar gewoon eerst laten leven?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zullen we Jordy naar de hemel of de hel sturen?
Akkoord.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm... Dat is een goede vraag. Zullen we hem maar gewoon eerst laten leven?
Dan wordt hij ons slaafje. Dan mag hij brie voor ons maken.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Akkoord.
Maar als hij stom doet, dan gaat hij wel naar de hel hoor.
hahah wat denk jy je mongooltjequote:Op zondag 3 juli 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Akkoord.
Maar als hij stom doet, dan gaat hij wel naar de hel hoor.
Ik zal maar niet citeren wat je net zei op msn.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hahah wat denk jy je mongooltje [ afbeelding ]
Doe het stiekem toch wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal maar niet citeren wat je net zei op msn.
hah hjb jongquote:Op zondag 3 juli 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal maar niet citeren wat je net zei op msn.
Oscar voor Oscar lijkt me wel wat.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor wie? Voor mij of voor Jordy (al verdient hij het niet, maar oké)?
Idd.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oscar voor Oscar lijkt me wel wat.
Wat ben jij voor een matennaaier.quote:
wtf ga weg, photoshopquote:Op zondag 3 juli 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Bewijs dat Jordy liegt. Dat hij jullie voor gek houdt.
Likken. Schoonlikken.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat dan wel? Mag hij je schoenen poetsen?
http://tinychat.com/exascquote:Op zondag 3 juli 2011 22:07 schreef emzor1994 het volgende:
Nouja.. nu even niet.. maar we zitten wel weer op 363
Volgens mij zijn jullie beiden van de verkeerde kant.quote:
Wat is er mis mee?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie beiden van de verkeerde kant.
Hij is de vijand. Hij is fout.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie beiden van de verkeerde kant.
Vind ik niet gek, hoor.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef Mr.DD het volgende:
Tis toch mooi hoe ik altijd na een maand uitgekotst wordt op Fok!
Stiekem geniet ik er iedere keer van hoor. Het moment dat aan Fok!-gekluisterden zich gaan uitlaten over de kansloosheid van iemand anders leven omdat 'hij alleen maar naar examenfeesten gaat' en aan ander sociaal gebeuren deelneemt, is prachtigquote:
Dan heb je het niet tegen mij hoor.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Stiekem geniet ik er iedere keer van hoor. Het moment dat aan Fok!-gekluisterden zich gaan uitlaten over de kansloosheid van iemand anders leven omdat 'hij alleen maar naar examenfeesten gaat' en aan ander sociaal gebeuren deelneemt, is prachtig
Of tegen mij.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan heb je het niet tegen mij hoor.
stomme gedachte, gr grquote:Op maandag 4 juli 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Gwn gwn, van gedachte verandert enz
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:29 schreef Mr.DD het volgende:
Jeeeezus is deze teringbende nog steeeeeds niet dicht?
*Bierflesje gooit richting R_R*quote:
Als het Bavaria is vind ik het een prima idee. Maar dan ontwijk ik dat flesje wel.quote:
HOLY SHIT uw Last.FM is GOED.quote:
Ik zal wel even kijken naar je overzichtje van de laatste 6 maandenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is een combinatie van 4/5 jaar naar muziek luisteren waarbij mijn smaak heel erg veranderd is.
Klopt wel ongeveer ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:38 schreef Mr.DD het volgende:
Je begon met Emo-Metal-schijt, en nu ben je indie-gozertje met![]()
Dan kan ik deze site aanraden: www.indiebubbles.com. Gratis account.
Nu moet je eigenlijk ook wel iets meer klassiekers luisteren zoals Bob Dylan, Beatles, the Doors, Pink Floyd etcquote:Op maandag 4 juli 2011 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt wel ongeveer ja.
Bedankt voor de tip, eens kijken of het wat is.
Beatles luister ik best vaak naar, die andere bands die je noemt heb ik ook wel ergens in mijn collectie zitten maar die komen wat minder vaak voorbij, maar daar kan ik natuurlijk wel wat verandering in brengen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nu moet je eigenlijk ook wel iets meer klassiekers luisteren zoals Bob Dylan, Beatles, the Doors, Pink Floyd etc
Ja, zit ook Engels tussen hoor. Moet je even goed kijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beatles luister ik best vaak naar, die andere bands die je noemt heb ik ook wel ergens in mijn collectie zitten maar die komen wat minder vaak voorbij, maar daar kan ik natuurlijk wel wat verandering in brengen.
Wel irritant die site, dat Russisch.
Gekkerd, over 3 posts!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 5 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |