Hij is de vijand. Hij is fout.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie beiden van de verkeerde kant.
Vind ik niet gek, hoor.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:49 schreef Mr.DD het volgende:
Tis toch mooi hoe ik altijd na een maand uitgekotst wordt op Fok!
Stiekem geniet ik er iedere keer van hoor. Het moment dat aan Fok!-gekluisterden zich gaan uitlaten over de kansloosheid van iemand anders leven omdat 'hij alleen maar naar examenfeesten gaat' en aan ander sociaal gebeuren deelneemt, is prachtigquote:
Dan heb je het niet tegen mij hoor.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Stiekem geniet ik er iedere keer van hoor. Het moment dat aan Fok!-gekluisterden zich gaan uitlaten over de kansloosheid van iemand anders leven omdat 'hij alleen maar naar examenfeesten gaat' en aan ander sociaal gebeuren deelneemt, is prachtig
Of tegen mij.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan heb je het niet tegen mij hoor.
stomme gedachte, gr grquote:Op maandag 4 juli 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Gwn gwn, van gedachte verandert enz
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:29 schreef Mr.DD het volgende:
Jeeeezus is deze teringbende nog steeeeeds niet dicht?
*Bierflesje gooit richting R_R*quote:
Als het Bavaria is vind ik het een prima idee. Maar dan ontwijk ik dat flesje wel.quote:
HOLY SHIT uw Last.FM is GOED.quote:
Ik zal wel even kijken naar je overzichtje van de laatste 6 maandenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is een combinatie van 4/5 jaar naar muziek luisteren waarbij mijn smaak heel erg veranderd is.
Klopt wel ongeveer ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:38 schreef Mr.DD het volgende:
Je begon met Emo-Metal-schijt, en nu ben je indie-gozertje met![]()
Dan kan ik deze site aanraden: www.indiebubbles.com. Gratis account.
Nu moet je eigenlijk ook wel iets meer klassiekers luisteren zoals Bob Dylan, Beatles, the Doors, Pink Floyd etcquote:Op maandag 4 juli 2011 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt wel ongeveer ja.
Bedankt voor de tip, eens kijken of het wat is.
Beatles luister ik best vaak naar, die andere bands die je noemt heb ik ook wel ergens in mijn collectie zitten maar die komen wat minder vaak voorbij, maar daar kan ik natuurlijk wel wat verandering in brengen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nu moet je eigenlijk ook wel iets meer klassiekers luisteren zoals Bob Dylan, Beatles, the Doors, Pink Floyd etc
Ja, zit ook Engels tussen hoor. Moet je even goed kijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beatles luister ik best vaak naar, die andere bands die je noemt heb ik ook wel ergens in mijn collectie zitten maar die komen wat minder vaak voorbij, maar daar kan ik natuurlijk wel wat verandering in brengen.
Wel irritant die site, dat Russisch.
Gekkerd, over 3 posts!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 5 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |