We hebben al een meet achter de rug hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jullie zijn faalhazen, in PUB gingen meets tenminste door.
Met 2 (!!!!!) mensen, zoooo.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
We hebben al een meet achter de rug hoor.
Ik vind 't best, is te doen met trein in ieder gevalquote:Op zondag 26 juni 2011 20:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja guys als niemand hier meer gaat reageren ga ik toch echt gewoon maar weer voor Utrecht kiezen.
Ik vind dat geen meet. En wat maakt het uit of je al een meet achter de rug hebt? Ik heb alle mensen in PUB al zo vaak gezien, maar het blijft gewoon gezellig.quote:
Als je niet terug kunt, mag je altijd bij mij blijven pitten u know.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vind 't best, is te doen met trein in ieder geval.
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En wat maakt het uit of je al een meet achter de rug hebt?
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jullie zijn faalhazen, in PUB gingen meets tenminste door.
Mooiquote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je niet terug kunt, mag je altijd bij mij blijven pitten u know.
Dat de meets dus wel zijn doorgegaan tot nu toe.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en wat heeft dat daarmee te maken?
Ja, maar waarom zou deze dan niet doorgaan?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat de meets dus wel zijn doorgegaan tot nu toe.
Omdat je dat gewoon al ziet aan het topic. Mensen zijn niet echt enthousiast, de plek is al een probleem, et cetera. Daarbij heb je bij de vorige meet al gezien dat er aanvankelijk achttien mensen zouden komen, een paar dagen ervoor nog maar twaalf en op de dag zelf nog maar twee.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou deze dan niet doorgaan?
Nouja, dan ga je, als het doorgaat, het al niet redden, want als het doorgaat, zal ik het wel regelen en ik ben de 6e weg en daarvoor heb ik niet echt veel tijd.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb trouwens tot 4 Juli de tijd, daarna ben ik naar Tsjechië voor enkele weken. En 29+ 30 kan ik ook niet i.v.m. uitreiking etc. Maar goed, ik wil wel komen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |