Ik ben serieus.quote:Op zondag 26 december 2010 22:09 schreef ecktebaas het volgende:
![]()
Wat voor een kuttopic, daarom ook in voor het slotje.
Grapjasquote:Op zondag 26 december 2010 22:09 schreef ecktebaas het volgende:
Naaktfoto's van jou kunnen dit zo maken dat je alles te weten komt over onze freshe boy niels.
Ik kan tal van voorbeelden aankaarten die dit aantonen.quote:
Oke welke dan?quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik kan tal van voorbeelden aankaarten die dit aantonen.
Een lieve toch wel?quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
9611Niels heeft van Sinterklaas een hont gekregen.
Ja? Hoezo dan?quote:
Die topics heb ik nu niet achter de hand, voor voorbeelden kom in de steeg achter de bowlingbaan in Tilburg om 8 uur 's morgens dinsdag.quote:
Ik heb een foto van hem gezien, maar niet van AP dus ik weet ook niet of het waar isquote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Niss het volgende:
Hij is zelfs nét iets knapper dan AP heb ik gehoord, weet niet of het waar is.
Weet niet precies, maar ik herinner me hem als een coole gozer, van KLB 1.0 nog, met Alberto enzo.quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een lieve toch wel?
[..]
Ja? Hoezo dan?
Ik ben wel benieuwd naar een foto van hem eig..quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Niss het volgende:
Hij is zelfs nét iets knapper dan AP heb ik gehoord, weet niet of het waar is.
Ohh ok! Bedankt manquote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet niet precies, maar ik herinner me hem als een coole gozer, van KLB 1.0 nog, met Alberto enzo.
Tilburg is ver weg manquote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Die topics heb ik nu niet achter de hand, voor voorbeelden kom in de steeg achter de bowlingbaan in Tilburg om 8 uur 's morgens dinsdag.
Mag dat niet?quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Wtf, een topic over een user?
Oh hij ziet er wel aardig uit ja hehehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |