Ja mooi dan primaaa!quote:
You're just liiike sunliiiightquote:Op zondag 3 juli 2011 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oneindig veelen
voor deze.
White Denimquote:
Ík ga ze zien op Lowlandsquote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
White DenimNog live gezien in Tivoli de Helling, heb nog een tshirt en gebroken drumstokje met handtekening
Jordykloon?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja wat had je dan a mattie kom dan hoek ik je zo neer kk bezem
Jijquote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat jong ga fietse kk skkl zoek je probleme kom mr skkltje
Die bassist is echt het lelijkste wat je ooit heb gezien, zeg ik alvast! Maar echt heerlijke ruwe stonerrock-achtig-gebeuren. Dat nieuwe album is ff wennen.quote:
JE MOET ER WEL IN HE WANT OP HET DAK IS OOK NIE WAquote:
kusje op je neusjequote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mn 35000e post gemist hartelijk dank exa sc
ik ga doei kusje
Op een festival maakt dat geen fuck uit toch. Sfeer enzoquote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die bassist is echt het lelijkste wat je ooit heb gezien, zeg ik alvast! Maar echt heerlijke ruwe stonerrock-achtig-gebeuren. Dat nieuwe album is ff wennen.
quote:
Jullie zijn gemaakt voor elkaarquote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
JE MOET ER WEL IN HE WANT OP HET DAK IS OOK NIE WA
Eerste keer Lowlands? Tuurlijk maakt dat geen hond uitquote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op een festival maakt dat geen fuck uit toch. Sfeer enzo
Heel naar ben ik inderdaad. Vervelend zelfs.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie R_R niet meer dan een nare FOK!ker, het spijt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |