weet je hoe gemene post daarmee heb je die TS misgien egt wel gekwetst hoorquote:
Verklaar je naderquote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En ik mag het waarschijnlijk ook niet op mijn werk.
frustratie zag je dat tijdsstip nie danquote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
weet je hoe gemene post daarmee heb je die TS misgien egt wel gekwetst hoor
maakt niet uit gaat om het ideequote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
frustratie zag je dat tijdsstip nie dan
Was leuk wel in KLB , ga ik waker doenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
maakt niet uit gaat om het idee
Niet teveel denken.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat een grapje in je profiel was
Is bijbaantje.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat een grapje in je profiel was
terechtquote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was leuk wel in KLB , ga ik waker doen
gezelligquote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niels kwam ook even buurten in mn topiert.
die met balzak?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niels kwam ook even buurten in mn topiert.
gwn omdat KLB beste subforum is hoe kut het tegenwoordig ook is het zal altijd beter zijn dan andere subforaquote:
ow okquote:Op zondag 3 juli 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gwn omdat KLB beste subforum is hoe kut het tegenwoordig ook is het zal altijd beter zijn dan andere subfora
Jouw KLB-topics lopen wel altijd uit in enorme SC valt me op.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh wauw ik heb al eens eerder een KLB topic geopend dus in totaal drie wowowow
9611Niels
^2e
Vorige keer zei ik dat je 'm moest slaan, toen was ik niet serieus, nu wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
o mijn god mn broertje heeft weer nagellak gepakt jeetje niks is veilig meer hier :S
Overal waar ik kom.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jouw KLB-topics lopen wel altijd uit in enorme SC valt me op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |