Dus ik zat zo gisteren op de fiets, want het is natuurlijk carnaval en dan ga je op weg naar een geschikte plek om pils te drinken. Halverwege mijn tocht naar de kroegen merkte ik op dat ik over de straat aan het stuiteren was, mijn achterband was lek. Dat is dus niet zo best, want dan ben je pas halverwege en dan moet je dus nog een stuk fietsen en aan het eind van de avond moet je weer terug naar huis. Op je velg fietsen is geen feest, maar er zat niets anders op, want lopen is voor mongolen. Echte mannen fietsen door, zelfs op de velg.
Maar goed, ik kom dus uiteindelijk aan bij de kroeg, is het godverdetyfus zo druk dat je er gewoon bang van wordt. Er stond een rij waar je spontaan een slappe zak van krijgt. Toen ik na lang wachten eindelijk naar binnen mocht, hing er een blaadje dat de garderobe vol was. Als echte man heb je daar natuurlijk schijt aan, flikker je je jas gewoon weg en ga je vrolijk feesten. Toen ik me richting de bar begaf om pils te halen, was het zo druk dat ik gewoon moest wachten op m'n pils en dat is natuurlijk niet gaaf, want dan heb ik minder tijd om te feesten en dat is toch wel vrij essentieel tijdens carnaval. Goed, uiteindelijk had ik een paar pilskes te pakken en kon het tanken beginnen. Na het halen van de pils was het natuurlijk tijd om te gaan feesten als een dolle stier. Dit ging echter vrij moeilijk, het was zo druk dat je niet eens tof kon dansen. Gelukkig kwam het vliegerlied niet voorbij, want ik ben bang dat ik dan een groot aantal mensen neergehaald had, want als het vliegerlied komt doe je natuurlijk alle dansjes mee en dan ga je toch best flink tekeer. Zoals je tijdens schatje mag ik je foto met een barkruk/stoel boven je kop moet gaan staan te zwaaien. Iedereen kijkt je dan raar aan, maar het hoort wel zo.
Wat ook vrij vervelend is dat sommige mongolendj's tijdens carnaval muziek draaien wat echt totaal niets met carnaval te maken heeft, welke vuile mafkees gaat er nu hardcore draaien. We willen godverdomme koning pinteman en de dromendans horen, kutmongool.
Wat me trouwens ook niet aanstaat is het weer. Als echte baas ben ik verkleed als Schot, met een kilt, zonder iets er onder aan, uiteraard. Dat is wel baas, maar ook kankerkoud. M'n ballen vinden het echt geen pretje, maar uiteindelijk overleef ik het wel.
Goed, een tijd later gingen we naar huis, toen wilde ik mijn band even proberen op te pompen met mijn fietspompje, toen kwam ik tot de conclusie dat mijn fietspompje was gestolen. Wie steelt er nou een fucking tyfusfietspompje, wat voor een dode mongool ben je dan? Uiteindelijk heb ik dus niet mijn band opgepompt en ben ik al stuiterend op de velg naar huis gefietst.
Toen werd ik vandaag wakker en had ik hoofdpijn. Dat is kut. Maar vanavond gaan we gewoon weer. Mijn band is geplakt, dus ik kan er weer helemaal tegenaan. Nog drie dagen carnaval.

Concluderend kom ik tot de conclusie dat het nog steeds een toffe avond was, maar het had zoveel beter kunnen zijn. Dat is mijn klacht en daar mogen jullie het mee doen, kutjes.