abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 15:54:48 #1
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_92870041
Wat ik vandaag toch weer heb moeten aanschouwen, een of andere lelijke kuthoer met een kop om op te stampen, ze scoort simpelweg een 10 op de schaal van draak. Tevens heeft ze een stem waarmee je een zwerm negers nog uit de KFC kunt jagen. Dat is nog niet alles, ze draagt ook nog eens kleding waar een gemiddelde Kringloopwinkelbezoeker zich voor zou schamen.

Nou, dit dus, wat de kanker moet dit voorstellen man, ik zou er mijn kale hamster nog niet naar laten luisteren. Ik weet niet wat ze probeert, waarschijnlijk een combinatie van Kesha, Lady Gaga en nog een aantal van die schrale 'artiesten', maar het slaat als een tang op een varken. Het maakt echt geen ene reet uit hoeveel make-up je op je bakkes smeert, het maakt geen reet uit in wat voor debiele mongolenpakjes je rond loopt te paraderen, het maakt niet uit debiel je staat te dansen, je kan nog steeds voor geen kut zingen en klinkt naar kanker. Vreselijk dat deze kutbagger op de tv komt en dat ik er naar moet luisteren, ik luister zelfs nog liever naar die vuile homo Alain Clark. :r

Deze hoer zou een paar corrigerende stampen op het smoelwerk moeten ontvangen en een net iets te grote penis in haar anus, dan zullen we het eens als een dude doen, kutwijf.

Nog wat goede muziek om de kater weg te spoelen:

Groetjes, Hansi.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_92870174
Zillertaler Schürzenjäger, immer een terechte antiklacht.
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:02:30 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_92870396
wat een kaaklijn :{
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:02:30 #4
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_92870397
'Goede muziek'-voorbeelden :')

Verderl wel en terechte klacht.

gr gr kk xd
pi_92871788
dit is toch gewoon een power nummertje met een "feministische" inslag gestoken in een gaga jasje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 16:32:24 #6
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_92871840
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef nurpp het volgende:
dit is toch gewoon een power nummertje met een "feministische" inslag gestoken in een gaga jasje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power nummertje. :')

Tyfus nummertje klopt al beter.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_92872175
quote:
15s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Power nummertje. :')

Tyfus nummertje klopt al beter.
power, tyfus

tomeeto, tomaato :)
pi_92872631
groetjes, swarmahoer
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')