weet je hoe gemene post daarmee heb je die TS misgien egt wel gekwetst hoorquote:
Verklaar je naderquote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En ik mag het waarschijnlijk ook niet op mijn werk.
frustratie zag je dat tijdsstip nie danquote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
weet je hoe gemene post daarmee heb je die TS misgien egt wel gekwetst hoor
maakt niet uit gaat om het ideequote:Op zondag 3 juli 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
frustratie zag je dat tijdsstip nie dan
Was leuk wel in KLB , ga ik waker doenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
maakt niet uit gaat om het idee
Niet teveel denken.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat een grapje in je profiel was
Is bijbaantje.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat een grapje in je profiel was
terechtquote:Op zondag 3 juli 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was leuk wel in KLB , ga ik waker doen
gezelligquote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niels kwam ook even buurten in mn topiert.
die met balzak?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niels kwam ook even buurten in mn topiert.
gwn omdat KLB beste subforum is hoe kut het tegenwoordig ook is het zal altijd beter zijn dan andere subforaquote:
ow okquote:Op zondag 3 juli 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gwn omdat KLB beste subforum is hoe kut het tegenwoordig ook is het zal altijd beter zijn dan andere subfora
Jouw KLB-topics lopen wel altijd uit in enorme SC valt me op.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh wauw ik heb al eens eerder een KLB topic geopend dus in totaal drie wowowow
9611Niels
^2e
Vorige keer zei ik dat je 'm moest slaan, toen was ik niet serieus, nu wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
o mijn god mn broertje heeft weer nagellak gepakt jeetje niks is veilig meer hier :S
Overal waar ik kom.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jouw KLB-topics lopen wel altijd uit in enorme SC valt me op.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
o mijn god mn broertje heeft weer nagellak gepakt jeetje niks is veilig meer hier :S
Paulquote:Op zondag 3 juli 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o mijn god ze dachten dat ik paul RC of AP waswtfff
Waarom moeten die OP's altijd zo lang zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
RTL 5 dat een poging doet om mijn avond te verneuken
Reclames van biermerken
Lekke band en drukte en nog meer ellende
Jessie J
Mijn 'pareltjes'.
Ik doe tenminste moeite voor m'n topics, in tegenstelling tot al dat paupervolk met een OP van 1 regel en een verzonnen tyfusklacht.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waarom moeten die OP's altijd zo lang zijn
RC opende altijd mongolische kuttopics en had altijd mongolische kutpostsquote:Op zondag 3 juli 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
RC is lief hoor.En goede muzieksmaak.
Hij opende adoratietopic voor mn kloon.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
RC opende altijd mongolische kuttopics en had altijd mongolische kutposts
Dus terechte kots.
Ik wilde niet haten ofzo hoor, maar ik heb in de meeste gevallen meteen dan al geen zin om de OP te gaan lezenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe tenminste moeite voor m'n topics, in tegenstelling tot al dat paupervolk met een OP van 1 regel en een verzonnen tyfusklacht.
Uitzondering dan, voor de rest altijd kuttopics van hem.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij opende adoratietopic voor mn kloon.
Raar vind ik dat eigenlijk. Waarom klik je dan überhaupt op het topic?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik wilde niet haten ofzo hoor, maar ik heb in de meeste gevallen meteen dan al geen zin om de OP te gaan lezen
Ik kan toch niet van tevoren zien of het een lange OP betreft of niet...quote:Op zondag 3 juli 2011 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Raar vind ik dat eigenlijk. Waarom klik je dan überhaupt op het topic?
Bij R_R wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik kan toch niet van tevoren zien of het een lange OP betreft of niet...
Nee, maar als je geen zin hebt om te lezen hoef je überhaupt niet op een topic te klikken.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik kan toch niet van tevoren zien of het een lange OP betreft of niet...
*Ik bedoel alleen als het een lange OP isquote:Op zondag 3 juli 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, maar als je geen zin hebt om te lezen hoef je überhaupt niet op een topic te klikken.
Dit gaat 'm niet worden.quote:
Mensen die hard gaan vinden hun haar ook altijd ontzettend lekker voelenquote:
Ik ben altijd relaxt.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
*Ik bedoel alleen als het een lange OP is
godver man, relax
Zij.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Mensen die hard gaan vinden hun haar ook altijd ontzettend lekker voelen. Nicolette Kluijver is een prachtig voorbeeld
!
Ik kan me alleen wel lichtelijk ergeren aan beperkte mensen die bij een OP langer dan drie regels al beginnen te zeuren dat het teveel tekst is. Dan ben je gewoon een mongool, is mijn mening.quote:
Zijquote:
Maar dan ben ik nog steeds relaxt, want drie seconden later ben ik het weer vergeten met mijn geheugen van een goudvis.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan me alleen wel lichtelijk ergeren aan beperkte mensen die bij een OP langer dan drie regels al beginnen te zeuren dat het teveel tekst is. Dan ben je gewoon een mongool, is mijn mening.
Met jezelf converseren is wel tof, eigenlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dan ben ik nog steeds relaxt, want drie seconden later ben ik het weer vergeten met mijn geheugen van een goudvis.
Die OP's van jou zijn wel ietsie langer dan 3 regels, vriendquote:Op zondag 3 juli 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met jezelf converseren is wel tof, eigenlijk.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met jezelf converseren is wel tof, eigenlijk.
Ja klopt, maar ze is wel tofquote:
Klopt, maar ze staan vol met goedgevormde zinnen en grappen dus is het zeker de moeite waard om te lezen. Als mensen nu eens de moeite nemen om het te lezen in plaats van te zeuren dat het te lang is zou de wereld al een stuk beter af zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die OP's van jou zijn wel ietsie langer dan 3 regels, vriend
Yo!! Hoe is het?quote:
Prims, met jou dan kerolll?quote:
Oneindig veelquote:
Ja mooi dan primaaa!quote:
You're just liiike sunliiiightquote:Op zondag 3 juli 2011 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oneindig veelen
voor deze.
White Denimquote:
Ík ga ze zien op Lowlandsquote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
White DenimNog live gezien in Tivoli de Helling, heb nog een tshirt en gebroken drumstokje met handtekening
Jordykloon?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja wat had je dan a mattie kom dan hoek ik je zo neer kk bezem
Jijquote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat jong ga fietse kk skkl zoek je probleme kom mr skkltje
Die bassist is echt het lelijkste wat je ooit heb gezien, zeg ik alvast! Maar echt heerlijke ruwe stonerrock-achtig-gebeuren. Dat nieuwe album is ff wennen.quote:
JE MOET ER WEL IN HE WANT OP HET DAK IS OOK NIE WAquote:
kusje op je neusjequote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mn 35000e post gemist hartelijk dank exa sc
ik ga doei kusje
Op een festival maakt dat geen fuck uit toch. Sfeer enzoquote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die bassist is echt het lelijkste wat je ooit heb gezien, zeg ik alvast! Maar echt heerlijke ruwe stonerrock-achtig-gebeuren. Dat nieuwe album is ff wennen.
quote:
Jullie zijn gemaakt voor elkaarquote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
JE MOET ER WEL IN HE WANT OP HET DAK IS OOK NIE WA
Eerste keer Lowlands? Tuurlijk maakt dat geen hond uitquote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op een festival maakt dat geen fuck uit toch. Sfeer enzo
Heel naar ben ik inderdaad. Vervelend zelfs.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie R_R niet meer dan een nare FOK!ker, het spijt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |