abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:57:50 #1
319243 Caland
FREEJANCEES
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 19:58:35 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98959361
FEYENOOOOOOOOOORD _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:58:43 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98959362
Het leuke detail is natuurlijk wel dat Fer in talentenpool II is geplaatst toen die pool een drama leek te gaan worden op financieel gebied voor de investeerders die de club graag tevreden houdt.
Vanuit die talentenpool heeft Vlaar nu bijgetekend en zit verder enkel nog Leroy Fer want alle (!) overige spelers zijn transfervrij vertrokken bij de club waardoor er dus ook niets terugkwam bij de investeerders in kwestie.

Fer verving destijds Lensky die ineens stopte met profvoetbal en dan het meest interessante:
quote:
Overigens zitten er wel haken en ogen aan de toevoeging van Fer: als hij eerder wordt verkocht dan andere spelers, geldt het bedrag slechts als een buffer voor de investeerders. Als de andere spelers eerder verkocht worden wordt er gekeken naar de opbrengsten, om te bepalen of de toevoeging van Fer noodzakelijk blijkt.
Zodoende lijkt het er dus sterk op dat er buiten de standaard 25% nog een flink hoger percentage naar die investeerders zou gaan bij een verkoop van Fer waardoor het mogelijk interessanter is voor de club om hem gewoon aan zijn contract te houden en eventueel de komende maanden nog kan verleiden met een ander aanbod.

Anderzijds weten de meeste onder ons wel dat de investeerders in die talentenpools grotendeels dezelfde figuren zijn die in de VVF zitten, die de club natuurlijk ook te vriend wil houden, wat de hele zaak weer wat complexer maakt.
Ben benieuwd.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:59:15 #4
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98959378
-edit- troll

[ Bericht 91% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-07-2011 01:33:25 ]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:59:50 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98959390
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:59 schreef Einthovuh het volgende:
-edit-
Was je erbij joh kutboertje, en nou wegwezen :') :W

[ Bericht 16% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-07-2011 01:33:37 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98959610
quote:
-edit-
Voor hem is het allang duidelijk dat hij weg wil alleen hebben die jongetjes de ballen er niet voor omdat gewoon uit te spreken. Maar er zal toch eerst een fatsoenlijk bod moeten komen. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-07-2011 01:33:43 ]
pi_98959719
Gaat leuk worden Feyenoord - psv volgend jaar :')
pi_98959779
quote:
-edit-
Eigenlijk zou je hiervoor een ban moeten krijgen. Je volgt het Feyenoord-topic om er zodra het kan even lekker te gaan lopen sarren. Kutboer.

[ Bericht 19% gewijzigd door Morpheus2002 op 03-07-2011 01:33:51 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_98959873
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Voor hem is het allang duidelijk dat hij weg wil alleen hebben die jongetjes de ballen er niet voor omdat gewoon uit te spreken. Maar er zal toch eerst een fatsoenlijk bod moeten komen. :)
Als er voldoende versterkingen komen tekent hij echt wel bij, alleen is dat niet realistisch.
Wat is eigenlijk de vraagprijs voor hem?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_98959956
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef eight het volgende:

[..]

Als er voldoende versterkingen komen tekent hij echt wel bij, alleen is dat niet realistisch.
Wat is eigenlijk de vraagprijs voor hem?
Zal wel rond de 5/6 miljoen zijn.
pi_98960165
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zal wel rond de 5/6 miljoen zijn.
Gaat Joop nooit betalen denk ik
pi_98960198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Gaat Joop nooit betalen denk ik
Dan blijft hij bij Feyenoord, tenzij een andere club nog het juiste bedrag neer gaat leggen.
pi_98960271
Januari 2011:
,,Op dit moment denk ik dat ik gewoon blijf", zegt Fer in een vraaggesprek met RTV Rijnmond. Het is een vervelend seizoen geweest tot nu toe en ik wil niet met een slecht gevoel vertrekken.Als ik ooit bij Feyenoord vertrek dan moet dat met een goed gevoel zijn.''

Juli 2011:
Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond. ‘Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt.’
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_98960357
Dat bedoel ik dus, ze maken er steeds weer iets anders van. Het speelt nu al meer dan 8/9 maanden, en ze lopen nog te draaien en moeilijk te doen. :r

Niet zo gek dat er sommige supporters zijn die even iets minder leuks tegen je roepen. Dat aan het lijntje houden is gewoon schijtirritant.
pi_98961650
dan flikker je toch gewoon lekker op fer

je hebt amper wat gepresteerd hier, dus waar die arrogantie vandaan komt mag joost weten

doodziek word ik van die shit
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:19:08 #16
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98961679
quote:
Fer blijft alleen bij sportieve versterkingen

Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond.

De international van Jong Oranje staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Twente, maar technisch directeur Martin van Geel doet er alles aan om hem in De Kuip te houden. Van Geel gaat de 21-jarige speler een ultieme aanbieding doen, maar de inhoud daarvan is voor Fer zelf niet zo van belang.

'Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt,' aldus Fer, die zijn Rotterdamse ploeggenoot Georginio Wijnaldum naar alle waarschijnlijk naar PSV zal zien verkassen.
Dat heb je met dat soort gasten, kut mentaliteit. :r
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:21:50 #17
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98961759
quote:
Feyenoord start oefencampagne met ruime zege

De kop is eraf voor Feyenoord. De ploeg van trainer Mario Been heeft zaterdagmiddag op Varkenoord tegen Sportclub Feyenoord de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding met ruime cijfers gewonnen: 0-4. In de schaduw van De Kuip maakten tijdens de Broederstrijd met Dani Fernández, Sekou Cissé en Ruben Schaken drie spelers hun rentree nadat zij vorig seizoen (grotendeels) aan zich voorbij moesten laten gaan vanwege blessureleed. Schaken luisterde tien minuten voor rust zijn terugkeer op met een treffer, op aangeven van Cissé. Kamohelo Mokotjo, Shabir Isoufi en debutant Guyon Fernandez zorgden voor de overige treffers.

Been stuurde tegen de zondaghoofdklasser na de rust een vrijwel compleet nieuw team het veld op en liet alleen de aan de wedstrijd gestarte Kaj Ramsteijn staan. Net als de centrale verdediger kregen met Miquel Nelom, Jordy Clasie en Guyon Fernandez ook de andere van Excelsior overgekomen spelers speeltijd van de oefenmeester.

Sporclub Feyenoord had via kopballen al twee keer de lat geraakt, toen de grote broer na twaalf minuten via Mokotjo op voorsprong kwam. De Zuid-Afrikaanse jeugdinternational schoot droog raak in de korte hoek na een steekpass van Ricky van Haaren. Laatstgenoemde stond zes minuten later ook aan de basis van de 0-2, toen zijn gesmoorde uithaal in de rebound door Isoufi achter Sportclub-doelman Mark Smith werd geschoten.

Feyenoord bleef in het vervolg van de eerste helft geduldig zoeken naar nieuwe gaatjes in de defensie van de thuisploeg en vond die onder meer na ruim een half uur spelen. Leroy Fer stuurde Cissé op links de diepte in, waarna een puike voorzet van de Ivoriaan door Schaken binnen werd gekopt.

Met tien wijzigingen in het elftal vergrootte de ploeg van Been na ruim vijf minuten in de tweede helft de voorsprong naar 0-4, toen Guyon Fernandez zijn officieuze debuut van glans voorzag door uit een strafschop raak te schieten. De van stadsgenoot Excelsior overgekomen aanvaller zette hiermee direct de eindstand op het scorebord, want ondanks dat de proftak tijdens het restant van de eerste oefenwedstrijd zoals verwacht een groot overwicht had en kansen te over kreeg, kwamen de Rotterdammers niet meer tot scoren.

Scoreverloop:
12’ 0-1 Mokotjo
18’ 0-2 Isoufi
35’ 0-3 Schaken
51’ 0-4 Guyon Fernandez (strafschop)

Opstelling Feyenoord eerste helft: Mulder; Dani Fernández, Ramsteijn, Vlaar, Nelom; Mokotjo, Van Haaren, Fer; Schaken, Isoufi, Cissé.

Opstelling Feyenoord tweede helft: Darley; Leerdam, De Vrij, Ramsteijn (71’ Mokotjo), Martins Indi; El Ahmadi, Clasie, Auassar; Biseswar, Guyon Fernandez, Cabral.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_98962105
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:56 schreef Caland het volgende:
Er werd 'teken nu maar bij' en dergelijke gezongen, als hij dat al als uitschelden ziet :')
Dan nog kunnen enkele idioten langs de kant hem wel uitschelden toch?

Overigens kan iedereen net als Van Geel wel zeggen dat we Fer alleen bij een bod rond de 6 miljoen verkopen maar als de KNVB bij de transfer van Wijnaldum heeft gezegd dat een bod van bedrag X eigenlijk niet te weigeren is dan kan de KNVB ook bij een bod op Fer zeggen dat Feyenoord bedrag X niet mag weigeren.

Dus Van Geel kan wel heel hard roepen dat hij Fer bijvoorbeeld 6 miljoen waard vindt, als de KNVB vindt dat Feyenoord een bod van 4 miljoen niet kan weigeren dan is Fer mooi voor 4 miljoen weg.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_98962208
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Overigens kan iedereen net als Van Geel wel zeggen dat we Fer alleen bij een bod rond de 6 miljoen verkopen maar als de KNVB bij de transfer van Wijnaldum heeft gezegd dat een bod van bedrag X eigenlijk niet te weigeren is dan kan de KNVB ook bij een bod op Fer zeggen dat Feyenoord bedrag X niet mag weigeren.

Dus Van Geel kan wel heel hard roepen dat hij Fer bijvoorbeeld 6 miljoen waard vindt, als de KNVB vindt dat Feyenoord een bod van 4 miljoen niet kan weigeren dan is Fer mooi voor 4 miljoen weg.
Maar wie zegt dat dat KNVB verhaal klopt ? Lijkt me heel sterk dat de knvb kan bepalen bij welk bod we Fer moeten verkopen.
pi_98962217
Het zegt niet zoveel wat die technisch directeuren etc. in de media roepen. In eerste instantie wordt er altijd een erg hoog bedrag genoemend. Ook al roept bijv. Van Geel deze week nog in 7 interviews dat Fer minstens 6 miljoen waard is, dan nog kan hij over 2 weken voor 4,8 miljoen naar een Twente verkassen. Of een Engelse middenmoter for that matter.
pi_98963054
quote:

[..]

KNVB-verhaal is óf onzin óf een grof schandaal en dan stort de hele Eredivisie in elkaar. Laten we het maar op onzin houden.
pi_98963728
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:32 schreef eight het volgende:
Januari 2011:
,,Op dit moment denk ik dat ik gewoon blijf", zegt Fer in een vraaggesprek met RTV Rijnmond. Het is een vervelend seizoen geweest tot nu toe en ik wil niet met een slecht gevoel vertrekken.Als ik ooit bij Feyenoord vertrek dan moet dat met een goed gevoel zijn.''

Juli 2011:
Leroy Fer verlengt alleen zijn contract bij Feyenoord als de club zich op sportief gebied versterkt, dat heeft de middenvelder na afloop van de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord (0-4 winst) laten weten tegenover RTV Rijnmond. ‘Het financiële aspect vind ik onbelangrijk, ik wil graag dat de selectie versterkt wordt.’
Het financiële aspect vind meneer onbelangrijk, wat een lulkoek allemaal.
Zijn eerdere uitspraken zal hij wel vergeten zijn, het lange termijn geheugen van Leroy is nog niet helemaal tot wasdom gekomen.
Hopelijk zijn wij hem ook snel weer vergeten.
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 22:38:01 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98964385
quote:

[..]

_O- x 160.000 ofzo :')

Maargoed, laat ik vooral beleefd blijven :

Bron?
4045
onlogisch
pi_98965234
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O- x 160.000 ofzo :')

Maargoed, laat ik vooral beleefd blijven :

Bron?
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik weet dat die geruchten gaan. Zo heb ik dit gerucht ook in deze reeks al een aantal keren voorbij zien komen, zoals ook Caland aanhaalde vandaag:

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja, het is geen publiek geheim meer dat de KNVB Feyenoord sterk aangeraden heeft om met de transfer akkoord te gaan.
Ik weet niet of het waar is. Het lijkt me aan de ene kant sterk en ik heb geen enkele bron om dit gerucht te staven met bewijzen, maar aan de andere kant staat Feyenoord wel onder curatele natuurlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 23:01:30 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98965337
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het zo is, maar ik weet dat die geruchten gaan. Zo heb ik dit gerucht ook in deze reeks al een aantal keren voorbij zien komen, zoals ook Caland aanhaalde vandaag:

[..]

Ik weet niet of het waar is. Het lijkt me aan de ene kant sterk en ik heb geen enkele bron om dit gerucht te staven met bewijzen, maar aan de andere kant staat Feyenoord wel onder curatele natuurlijk.
Een gerucht natuurlijk niet meer dan dat.

Alsof de KNVB zich ooit met de actuele beleidsvoering van Feyenoord zal bemoeien :')

Het zal hen een rotzorg wezen wat Feyenoord doet. Zolang ze zich maar verantwoorden over de financiele uitgaven (die van 50.000 +) de rest zal ze een zorg wezen.

En terecht.
4045
onlogisch
pi_98966113
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

[..]

Aanraden is nog altijd anders dan dwingen/verplichten.
pi_98967920
Misschien zit er wel een deal achter ofzo, omdat we niet failliet zijn verklaard terwijl we wel -40, en er werd zelfs gesproken over -60, miljoen in de schuld stonden. Ieder ander was al ten onder gegaan. Maar dat is allemaal speculatie, laten we het maar op onzin houden.

Over Fer. Ik zie hem het liefst gewoon bijtekenen. Kan een erg grote worden. Misschien niet zo slim om dit allemaal te zeggen, lijkt er verdacht veel op dat hij allang zijn keuze heeft gemaakt.
We gaan het zien.
pi_98968517
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef TheGreatHooD het volgende:
Misschien zit er wel een deal achter ofzo, omdat we niet failliet zijn verklaard terwijl we wel -40, en er werd zelfs gesproken over -60, miljoen in de schuld stonden. Ieder ander was al ten onder gegaan. Maar dat is allemaal speculatie, laten we het maar op onzin houden.

Ehm.. :{
pi_98968813
quote:

[..]

Volgens mij werkt het - gelukkig - niet zo.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator zondag 3 juli 2011 @ 01:09:06 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98970295
quote:
Varkenoordgroep Varkenoordgroep
Zonder Varkenoordgroep had de eenwoording niet tot stand gekomen Ook dat is al vergeten door menig supporter
Ze beginnen zichzelf nu al op de borst te slaan. :D
4045
onlogisch
  zondag 3 juli 2011 @ 08:19:14 #31
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98973532
quote:
15s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ze beginnen zichzelf nu al op de borst te slaan. :D
Misschien zit er een kern van waarheid achter, weet jij veel?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 3 juli 2011 @ 09:39:07 #32
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98973927
- dat zouden we niet meer doen -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 10:03:13 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 09:40:26 #33
268409 voice-over
pi_98973937
Jongens, jongens toch, Wijnaldum uitmaken voor NSB'er.

Dat slaat toch nergens op.

Hij heeft toch geen 50 joden aangegeven bij de SS?
pi_98973952
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef TheGreatHooD het volgende:

Over Fer. Ik zie hem het liefst gewoon bijtekenen. Kan een erg grote worden. Misschien niet zo slim om dit allemaal te zeggen, lijkt er verdacht veel op dat hij allang zijn keuze heeft gemaakt.
We gaan het zien.
Ik denk dat het beeld nogal vertekend is en dat dat wel meevalt. In dit team steekt hij er bovenuit, maar dat zegt niet zoveel. Wat hij vooral kan is lopen met de bal en er doorheen sleuren, tempo opvoeren.Redelijk balvast maar technisch (en motorisch) vind ik het niet echt top. Inzicht -iets wat niet aan te leren is- is ronduit matig. Instelling heel grillig ook. Bij een leuk bod zie ik hem eigenlijk graag gaan, helemaal nu hij zo blijft draaien. En als ie blijft zie ik hem natuurlijk graag mijn ongelijk bewijzen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_98974196
Als Tiendalli (in z,n Feyenoordtijd :') ) bij Twente al zo,n doorslaand succes is ben ik heel benieuwd hoe Fer het daar gaat doen .
Maar het is nog niet zover .
pi_98974260
Staat de hashtag #HoogFerraad al klaar?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_98974285
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:07 schreef WethouderHekking het volgende:
Als Tiendalli (in z,n Feyenoordtijd :') ) bij Twente al zo,n doorslaand succes is ben ik heel benieuwd hoe Fer het daar gaat doen .
Maar het is nog niet zover .
Tiendalli kwam bij Feyenoord niet uit de verf door blessures en een hoop gekrakeel met verschillende trainers. Ik vond hem altijd goed en vond het zonde dat hij wegging. Helaas voor ons bleek hij nog beter te kunnen in een beter team, een beter systeem met een betere trainer.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_98974456
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Tiendalli kwam bij Feyenoord niet uit de verf door blessures en een hoop gekrakeel met verschillende trainers. Ik vond hem altijd goed en vond het zonde dat hij wegging. Helaas voor ons bleek hij nog beter te kunnen in een beter team, een beter systeem met een betere trainer.
Mwoah...hij kwam en komt nog stééds op mij over als een bang en onzeker jong hertje. Niet echt handig voor een verdediger.
  zondag 3 juli 2011 @ 10:40:28 #39
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98974608

_O- _O-
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 3 juli 2011 @ 10:46:39 #40
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_98974709
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:40 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O-
Dan snap je het spelletje ook niet!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_98974751
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 10:40 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O-
:D :D :D _O-
pi_98974857
Als Schaken de winnende maakt tegen Ajax of Psv dan is die man wel een baas en zal hij groos zijn dat hij dat shirtje heeft gekocht :P
  zondag 3 juli 2011 @ 11:24:39 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98975507
#Feyenoord en FC #Twente deze week alsnog om de tafel inzake de mogelijke #transfer van Leroy #Fer. Van Geel wilde in eerste instantie een bedrag van 8 miljoen voor de middenvelder,maar de clubs lijken nu toch nader tot elkaar te komen.#Fer zelf ziet de wel overstap zitten.

#Feyenoord heeft het 15-jarige talent Oussama Idrissi overgenomen van#NAC. Idrissi start komend seizoen bij #Feyenoord onder 17 jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 juli 2011 @ 11:30:26 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98975599
Acht miljoen. :')

Wat een held die van Geel. Spelers met een contract van een jaar voor die bedragen willen verkopen.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zondag 3 juli 2011 @ 11:34:30 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_98975679
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:30 schreef Happel het volgende:

Wat een held die van Geel. Spelers met een contract van een jaar voor die bedragen willen verkopen.
Idd :D

Beter komen ze tot elkaar en gaat ie voor 5 weg ofzo. Ik heb het helemaal gehad met Fer.
4045
onlogisch
  zondag 3 juli 2011 @ 11:38:44 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98975767
Schijnt gisteren trouwens behoorlijk wat gezeik te zijn geweest tussen de directie (+Blokland) en de Sportclub.

Na de wedstrijd is het altijd gebruikelijk dat de gehele spelersgroep in de VIP ruimte op Varkenoord (die witte tentjes achter de afscheiding) even zijn gezicht laat zien aan de sponsoren. Nu kwamen alleen Vlaar en De Vrij even en de rest werd gesommeerd om direct na het douchen richting De Kuip te gaan.

Joop Verschuuren (FSV) is hierdoor compleet uit z'n plaat gegaan tegen de directieleden die er wel waren, want zo behandel je je sponsoren niet. Wordt ongetwijfeld vervolgd...

De selectie die zich uit de voeten maakt na de wedstrijd via de trainingsvelden + loopbrug:

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98975773
Gewoon ontzettend slim van van Geel! Hij weet ook wel dat ze dat niet aan betalen, maar als er straks weer 5 mil + doorverkoop krijgen zijn het de twee beste transfers in jaren en dat voor spelers met een éénjarig contract... Wat een baas
  zondag 3 juli 2011 @ 11:53:19 #48
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98976077
Niks baas, zou gewoon de normale gang van zaken moeten zijn dit. Maar omdat zijn voorgangers het zo verneukt hebben zijn we hier nu blij mee .. Wijnaldum, Fer en Castaignos weg voor 13 miljoen, nou joepie.
pi_98976231
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:53 schreef PIETR het volgende:
Niks baas, zou gewoon de normale gang van zaken moeten zijn dit. Maar omdat zijn voorgangers het zo verneukt hebben zijn we hier nu blij mee .. Wijnaldum, Fer en Castaignos weg voor 13 miljoen, nou joepie.
Met allemaal een éénjarig contract, dat is gewoon een goede prestatie en als je hiermee niet eens tevreden bent, met wat dan wel? Ja dat ze bijtekenen en voor 20+ mil weggaan over 3 jaar, tuurlijk, wij ook, maar dat is gewoon niet de realiteit.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:09:53 #51
268409 voice-over
pi_98976459
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:30 schreef Happel het volgende:

Als het 6 miljoen wordt, is dat een fantastische prestatie van onze nieuwe TD. Alle lof dan voor hem.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:11:03 #52
268409 voice-over
pi_98976487
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 09:39 schreef voice-over het volgende:
- dat zouden we niet meer doen -
o ja, dat is waar ook.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:12:52 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98976540
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef voice-over het volgende:

[..]

Als het 6 miljoen wordt, is dat een fantastische prestatie van onze nieuwe TD. Alle lof dan voor hem.
Denk dat 4 al een topbedrag is, 8 was om af te schrikken maar dat blijft moeilijk als de speler zelf niet onvoorwaardelijk aangeeft te willen blijven
  zondag 3 juli 2011 @ 12:17:47 #54
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_98976669
Wanneer gaat Been eens niet meer 4-3-3 gebruiken? Een blinde ziet nog dat dit niet werkt. 4-1-2-1-2 of 4-3-1-2 lijkt mij veel beter passen bij deze selectie.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_98976777
Wijnaldum kost ons 5 miljoen en das goedkoop voor een echt talent.
Die verkopen we voor veel meer als de tijd rijp is.
Moet zeggen dat dit een mooie aankoop is van ons PSV.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:21:25 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98976800
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:20 schreef psvleons het volgende:
Verkeerde topic, boertje. :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98976862
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Verkeerde topic, boertje. :W
nee hoor het goede topic ):O
  zondag 3 juli 2011 @ 12:23:46 #58
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98976875
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:00 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Met allemaal een éénjarig contract, dat is gewoon een goede prestatie en als je hiermee niet eens tevreden bent, met wat dan wel? Ja dat ze bijtekenen en voor 20+ mil weggaan over 3 jaar, tuurlijk, wij ook, maar dat is gewoon niet de realiteit.
Voor ons is dit inderdaad het maximale. Maar als Feyenoord het gewoon goed had aangepakt dan hadden we Wijnaldum en Fer voor eenzelfde bedrag (20 miljoen) verkocht als dat dadelijk bij Twente en PSV gaat gebeuren. Dat is gewoon vertyfd.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:24:42 #59
321382 vandermar
pi_98976911
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:23 schreef psvleons het volgende:

[..]

nee hoor het goede topic ):O
Nee hoor, verkeerde. Wijnaldum is verleden en hoeven wij hier niet meer te zien.
RvP; Feyenoord
pi_98976929
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:23 schreef PIETR het volgende:

[..]

Voor ons is dit inderdaad het maximale. Maar als Feyenoord het gewoon goed had aangepakt dan hadden we Wijnaldum en Fer voor eenzelfde bedrag (20 miljoen) verkocht als dat dadelijk bij Twente en PSV gaat gebeuren. Dat is gewoon vertyfd.
Met een 1-jarig contract? No way.
pi_98976960
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:24 schreef vandermar het volgende:

[..]

Nee hoor, verkeerde. Wijnaldum is verleden en hoeven wij hier niet meer te zien.
wijnaldum was jullie grootste talent en gaat nu weg,uit het oog uit het hard .
Maar wij ontvangen hem met open armen , mischien willen jullie engelaar ?
  zondag 3 juli 2011 @ 12:27:06 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98976984
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:26 schreef psvleons het volgende:

[..]

Leer eerst nou eens normaal Nederlands en kom dan verder trollen, boertje. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98977014
quote:
Net zoals talent Affelay?
Hadden jullie ook een mooi bedrag voor.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:28:20 #64
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_98977027
quote:

[..]

engelaar :')
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_98977104
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Net zoals talent Affelay?
Hadden jullie ook een mooi bedrag voor.
afellay is voor een mooi bedrag verkocht en was toe aan een club als barca.
Wijnaldum zit bij een club die stilstaat en waar het niks verdiend.
Daarom naar psv een club die in beweging is en waar het knaken gaat verdienen,en nog belangrijker waar hij zich verder kan ontwikkelen,denk trouwens dat fer naar twente gaat.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:30:37 #66
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_98977107
quote:

[..]

uit het oog uit het hard .
:D.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:31:06 #67
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98977124
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:25 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Met een 1-jarig contract? No way.
Maar als Feyenoord het gewoon goed had aangepakt

Daarmee bedoel ik dus dat we Fer en Wijnaldum allang voor meerdere jaren vast hadden moeten leggen. Tis toch altijd hetzelfde liedje bij Feyenoord? Spelers met een éénjarig contract voor een schijntje verkopen, omdat ie anders gratis de deur uitloopt.. We vangen nooit de hoofdprijs voor een toptalent (van Persie, de Guzman, Castaignos, Wijnaldum, Fer) ..
pi_98977138
quote:
Ik moet bekennen dat ik wel benieuwd ben hoe hij het gaat doen bij PSV .
Stiekem hoop ik dat hij daar helemaal gaat mislukken .
  zondag 3 juli 2011 @ 12:32:26 #69
321382 vandermar
pi_98977159
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:30 schreef psvleons het volgende:

[..]

afellay is voor een mooi bedrag verkocht en was toe aan een club als barca.
Wijnaldum zit bij een club die stilstaat en waar het niks verdiend.
Daarom naar psv een club die in beweging is en waar het knaken gaat verdienen,en nog belangrijker waar hij zich verder kan ontwikkelen,denk trouwens dat fer naar twente gaat.
Afellay is toch wel even stukken beter dan Wijnaldum. En verwacht maar niet teveel van dit met het kop naar beneden lopend paard die er toevallig 14 inschoot.
RvP; Feyenoord
pi_98977161
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:31 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik wel benieuwd ben hoe hij het gaat doen bij PSV .
Stiekem hoop ik dat hij daar helemaal gaat mislukken .
kijk dat zou ik ook denken als ik jou was,maar ik denk dat psv een topper in huis heeft gehaald voor een prikkie.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:33:07 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98977175
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:31 schreef PIETR het volgende:
Maar als Feyenoord het gewoon goed had aangepakt

Daarmee bedoel ik dus dat we Fer en Wijnaldum allang voor meerdere jaren vast hadden moeten leggen. Tis toch altijd hetzelfde liedje bij Feyenoord? Spelers met een éénjarig contract voor een schijntje verkopen, omdat ie anders gratis de deur uitloopt.. We vangen nooit de hoofdprijs voor een toptalent (van Persie, de Guzman, Castaignos, Wijnaldum, Fer) ..
Maar zijn die spelers geen nieuwe contracten aangeboden toen ze nog bijvoorbeeld twee jaar te gaan hadden? Dan kan je er als club weinig aan doen als de speler nee zegt
pi_98977227
Krijgen wel weer mooi 2 beladen duels in de Kuip. Heksenketel. :D
  zondag 3 juli 2011 @ 12:35:57 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98977272
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:32 schreef psvleons het volgende:

[..]

kijk dat zou ik ook denken als ik jou was,maar ik denk dat psv een topper in huis heeft gehaald voor een prikkie.
Een topper, yeah right :') Benieuwd hoe snel jullie erachter komen dat het eigenlijk helemaal geen 10 is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98977298
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:32 schreef psvleons het volgende:

[..]

5 miljoen een prikkie noemen :')
  zondag 3 juli 2011 @ 12:36:42 #75
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98977300
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar zijn die spelers geen nieuwe contracten aangeboden toen ze nog bijvoorbeeld twee jaar te gaan hadden? Dan kan je er als club weinig aan doen als de speler nee zegt
Als ze zon contract bij Ajax krijgen voorgelegd zeggen de meeste ja, bij ons willen ze liever vertrekken. Toch bizar dat Ajax 14 miljoen voor Anita kan vragen, terwijl wij voor onze 3 grootste toptalenten samen minder krijgen ..
pi_98977326
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Een topper, yeah right :') Benieuwd hoe snel jullie erachter komen dat het eigenlijk helemaal geen 10 is.
Is samen met ola voor 10 positie en kan ook op de flank dus mooi.
pi_98977339
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:36 schreef Adames het volgende:

[..]

5 miljoen een prikkie noemen :')
voor onze vrienden is dat een prikkie ;)

zondag 3 juli 2011 @ 12:42:33 #78
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_98977486
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:37 schreef psvleons het volgende:

[..]

voor onze vrienden is dat een prikkie ;)

Het grote PSV topic #476: Met 3 nieuwe spelers :W :W :W :W :W
  zondag 3 juli 2011 @ 12:42:41 #79
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98977492
Maar wel geinig dat Fonsje Spooren blijkbaar ook een account heeft op Fok!

Nog kinderen gepakt, Fonsje?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98977537
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:36 schreef PIETR het volgende:

[..]

Als ze zon contract bij Ajax krijgen voorgelegd zeggen de meeste ja, bij ons willen ze liever vertrekken. Toch bizar dat Ajax 14 miljoen voor Anita kan vragen, terwijl wij voor onze 3 grootste toptalenten samen minder krijgen ..
Zolang Feyenoord niet in om de bovenste plaatsen meedoet zal dat helaas wel zo blijven.
pi_98977542
Nieuwe trainer feyenoord kost niks

zondag 3 juli 2011 @ 12:44:36 #82
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_98977550
nu schöne naar Feyenoord halen, is toch een aardige speler
vagabondo, non odia
Specialità italiane
  zondag 3 juli 2011 @ 12:45:37 #83
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_98977584
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:44 schreef psvleons het volgende:

[ afbeelding ]
Het grote PSV topic #476: Met 3 nieuwe spelers :W :W :W :W :W
pi_98977598
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:44 schreef psvleons het volgende:

[ afbeelding ]
Goed idee, maar Bassie draagt altijd een Sparta shirt .
Daarbij kost Bassie een vermogen aan slagroomtaartjes.
pi_98977623
quote:
Nee, gaat niet gebeuren.
pi_98977628
Haha toch mooi om te zien joh, die PSV'ers hebben alleen de samenvattingen gezien van Feyenoord, als ze al sowieso iets hebben gezien van Feyenoord, en denken dat Wijnaldum het hele seizoen de sterren van de hemel heeft gespeeld.

Nee na een aantal dagen ben ik wel blij dattie voor 5 (!) miljoen weg is, voor nog een eenjarig contract, blind paard, geen schot, geen overzicht, ziet de passes voor een 10 veel en veels te laat en denkt ook nog eens dat hij echt goed is. Nee heeft misschien een leuke toekomst die jongen, maar zeker niet op 10. Hadden ze beter Schöne kunnen ophalen voor een miljoentje, maarja, dat doen wij nu :)
pi_98977643
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:36 schreef PIETR het volgende:

[..]

Babel 17 miljoen _O-
pi_98977670
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Babel 17 miljoen _O-
Idd. dacht je na Drenthe alles gezien te hebben, krijg je dat :D
Hell To The Liars
pi_98977772
genoeg gedold met jullie , kijk uit naar de wedstrijden tegen feyenoord ,tot dan ;)
pi_98977809
Jongens...even iets heel anders hoor. Heeft Mokotjo niet een contract tot 2012? Zou daar niet een beetje vaart achter gezet moeten worden door van Geel? Lijkt me toch samen met de Vrij het grootste potentieel hebben en ik vind het wel zo'n speler die door veel clubs op de achtergrond in de gaten wordt gehouden.
Toch gek dat hier op het forum praktisch iedereen Mokotjo in de basis wil hebben en de enige die er niet van overtuigd is Been lijkt te zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 12:54:52 ]
pi_98977847
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:52 schreef psvleons het volgende:
genoeg gedold met jullie , kijk uit naar de wedstrijden tegen feyenoord ,tot dan ;)
Kun je mooi genieten van een Mertens en Wijnaldum die de hele wedstrijd afwezig zullen zijn.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:56:06 #92
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_98977856
quote:
Tot dan? No thx
pi_98977897
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens...even iets heel anders hoor. Heeft Mokotjo niet een contract tot 2012? Zou daar niet een beetje vaart achter gezet moeten worden door van Geel? Lijkt me toch samen met de Vrij het grootste potentieel hebben en ik vind het wel zo'n speler die door veel clubs op de achtergrond in de gaten wordt gehouden.
Toch gek dat hier op het forum praktisch iedereen Mokotjo in de basis wil hebben en de enige die er niet van overtuigd is Been lijkt te zijn.
Zelf veel kenners zeggen dat Mokotjo heel veel kwaliteiten heeft maar Mario ziet het niet of wil het niet zien.

Maar als Fer weg is zal hij wel een basisplek krijgen.
pi_98977918
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:55 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Kun je mooi genieten van een Mertens en Wijnaldum die de hele wedstrijd afwezig zullen zijn.
Inderdaad. 2 flierefluiters met Mertens en Wijnaldum, i.c.m. een Toivonen die een wandelende tijdbom is en aangevuld door een Strootman die de boel ook nog niet kan dragen bij een club als PSV. Ik moet het nog zien.
pi_98977936
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zelf veel kenners zeggen dat Mokotjo heel veel kwaliteiten heeft maar Mario ziet het niet of wil het niet zien.

Daarom nu al een contract geven...de praktijk heeft toch wel geleerd dat we daar altijd 'ietwat' laks mee omgaan. Wat kun je aan zo'n speler nu fout doen?

5 goede wedstrijden op rij en een FC Twente staat weer aan de voordeur te rammelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 12:59:43 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 12:59:38 #96
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98977958
quote:
Ben benieuwd of jullie dit jaar wel 2 uitvakken vol krijgen ..
  zondag 3 juli 2011 @ 13:01:22 #97
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_98978006
quote:

[..]

Nee,lijkt me niet.
want dan heb je ook nog Jordy Clasie en Ricky van Haaren
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_98978012
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:58 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Daarom nu al een contract geven...de praktijk heeft toch wel geleerd dat we daar altijd 'ietwat' laks mee omgaan. Wat kun je aan zo'n speler nu fout doen?

5 goede wedstrijden op rij en een FC Twente staat weer aan de voordeur te rammelen.
Eens.
pi_98978079
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:01 schreef Schooiboy het volgende:

[..]

Nee,lijkt me niet.
want dan heb je ook nog Jordy Clasie en Ricky van Haaren
Te licht .
Ik heb ook meer vertrouwen in Mokotjo
  zondag 3 juli 2011 @ 13:06:34 #100
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_98978130
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:04 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Te licht .
maar jij ziet dat,ik zie dat, maar Mario niet
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_98978202
:{w
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:04 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Te licht .
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:06 schreef Schooiboy het volgende:

[..]

maar jij ziet dat,ik zie dat, maar Mario niet
Ik denk dat we onderhand wel kunnen concluderen dat bijna alle Feyenoord-supporters Mokotjo in de basis willen. Is het dan niet een keer tijd om een of andere spandoek-actie op touw te zetten, mocht Been Mokotjo dit seizoen weer op de bank of tribune zetten?!
pi_98978296
Nog 1 die voor Mokotjo is, al 1 bijna 2 jaar. Die man heeft zo veel potentie in zich. Wat een techniek inzicht en een passing niet normaal. Tegen Ajakkes was hij ook de beste man aan onze kant. Volgende wedstrijd zat hij weer op de bank. Er is gewoon geen touw op vast te knopen met die clown, zou me niks verbazen als hij weer een seizoen wegrot op de tribune en hij volgend jaar gratis de deur uitgaat om een topper te worden. :r
Ik word kotsmisselijk als ik eraan denk. Is het misschien niet tijd dat Been opstapt?
  zondag 3 juli 2011 @ 13:14:49 #103
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_98978349
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
:{w

[..]

[..]

[..]

Ik denk dat we onderhand wel kunnen concluderen dat bijna alle Feyenoord-supporters Mokotjo in de basis willen. Is het dan niet een keer tijd om een of andere spandoek-actie op touw te zetten, mocht Been Mokotjo dit seizoen weer op de bank of tribune zetten?!
Aardig strak plan,maar Been ziet alleen wat hij wil zien,en schenkt hier niet veel aandacht aan.
vagabondo, non odia
Specialità italiane
  zondag 3 juli 2011 @ 13:16:45 #104
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_98978392
quote:

Terug naar Teletekst jij.

Ik ben overigens ook een groot fan van Mokotjo. Qua inzicht en passing de beste middenvelder bij ons.
  zondag 3 juli 2011 @ 13:17:10 #105
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_98978403
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nog 1 die voor Mokotjo is, al 1 bijna 2 jaar. Die man heeft zo veel potentie in zich. Wat een techniek inzicht en een passing niet normaal. Tegen Ajakkes was hij ook de beste man aan onze kant. Volgende wedstrijd zat hij weer op de bank. Er is gewoon geen touw op vast te knopen met die clown, zou me niks verbazen als hij weer een seizoen wegrot op de tribune en hij volgend jaar gratis de deur uitgaat om een topper te worden. :r
Ik word kotsmisselijk als ik eraan denk. Is het misschien niet tijd dat Been opstapt?
maar wie moet er anders trainer worden dan Been? want we hebben al een aantal falende trainers gehad,die na een half jaar weg waren,en Been begint aan z'n derde seizoen
vagabondo, non odia
Specialità italiane
  zondag 3 juli 2011 @ 13:17:45 #106
321382 vandermar
pi_98978415
Mokotjo moet gewoon in de basis staan, veruit de beste middenvelder die we hebben. Zijn passing alleen al is grandioos. Been is gewoon niet de juiste trainer blijkt wel.
RvP; Feyenoord
pi_98978605
Een alternatief is eventueel het verzinnen van een of ander Mokotjo-liedje. Als de halve Kuip de naam van Mokotjo zingt wordt dat gewoon opgepikt door Been en de media. Onder die druk zou hij wel eens kunnen bezwijken denk ik. ;)
pi_98978657
Weet je wat ik ook belangerijk zou vinden.
Een goede assistent-coach.. Ben zelf fan van Ton Boot, luister ook regelmatig het sport-forum bij langs de lijn op zaterdagmiddag. Voetbal know-how ligt dan bij de hoofdcoach en het menselijke aspect bij de 2e of 3e persoon.
Hell To The Liars
pi_98978677
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:24 schreef kapiteintje het volgende:
Een alternatief is eventueel het verzinnen van een of ander Mokotjo-liedje. Als de halve Kuip de naam van Mokotjo zingt wordt dat gewoon opgepikt door Been en de media. Onder die druk zou hij wel eens kunnen bezwijken denk ik. ;)
De Mojito-song draaien in de kuip :')
Hell To The Liars
  zondag 3 juli 2011 @ 13:28:10 #110
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_98978742
mokotjo ooh ooh
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_98978901
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
Mario,s grootste euvel is zijn eigenwijsheid.
Dat bleek ook uit het feit dat hij de almaar falende Bruins toch maar steeds bleef opstellen, geen Feyenoorder begreep waarom.
Toen Onno Hansum hem daarop aansprak wilde hij niet meer met hem praten.
pi_98979297
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:33 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Mario,s grootste euvel is zijn eigenwijsheid.
Dat bleek ook uit het feit dat hij de almaar falende Bruins toch maar steeds bleef opstellen, geen Feyenoorder begreep waarom.
Toen Onno Hansum hem daarop aansprak wilde hij niet meer met hem praten.
Ja en datgene gaat ons nekken. We kunnen hem nog wel een jaar laten zitten met het excuus dat er niemand is maar als hij ons de degradatie in werkt hadden we toch beter Vlemmings laten coachen, ik vind dit echt non argumenten om iemand te laten zitten omdat er zogenaamd geen vervanger is. Vlemmings is een vervanger en is niet zo ontiegelijk eigenwijs. Het is zo zonde om talenten te zien weggaan mede omdat Been daar zit. Als hij het niet ziet zitten in Mokotjo, dan twijfel ik wel heel heel erg aan zijn voetbalinzicht. afgezien van het weinige trainen, eigenwijsheid, etc. etc.
pi_98979369
mario had naar van hanegem moeten luisteren !
  zondag 3 juli 2011 @ 13:52:02 #114
321382 vandermar
pi_98979508
Mario en luisteren, die combinatie zul je helaas nooit zien
RvP; Feyenoord
  zondag 3 juli 2011 @ 14:05:12 #115
268409 voice-over
pi_98979929
Hoeveel talenten lopen binnenkort ook hard weg omdat Been nog steeds trainer is?
pi_98979957
Ik garandeer jullie dat Van Geel Been eruitschopt zodra er drie slechte resultaten in de eerste 6 wedstrijden zijn.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_98979961
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:05 schreef voice-over het volgende:
Hoeveel talenten lopen binnenkort ook hard weg omdat Been nog steeds trainer is?
volgende is fer naar twente
  zondag 3 juli 2011 @ 14:11:37 #118
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98980139
Been is exit. Hoeveel spelers moeten er nog vertrekken voordat hij zelf zijn biezen pakt en Feijenoord sportief nog berooider achterlaat dan dat het al was.
pi_98980187
De tijd dat feyenoord supporters achter hun club trainer en spelers staan is blijkbaar voorbij,als dat gebeurd gaat het bergafwaards met fey
pi_98980276
Jij, PSV'er, ga eens heel gauw terug naar je eigen topic. Jij hebt er totaal geen kaas van gegeten, beetje hier lopen trollen, get a life.
Supporters staan achter de hele selectie, voor de volle 100%. Echter zijn er een heel aantal supporters die het gewoon niet zien zitten in Been en voelen de volgende rampseizoen al aankomen. Zij zetten terecht hun vraagtekens bij Mario. Desondanks zal ik altijd de ploeg blijven steunen, door dik en dun. Mario staat gewoon te wankelen atm, bij elke partij in Feyenoord, de directie, supporters, iedereen kijkt nu erg kritisch naar hem. Vooralsnog sta ik wel achter hem, en zal ik hem bij de wedstrijden blijven steunen. Maar nu het seizoen nog niet begonnen is zet ik terecht mijn vraagtekens bij zijn functioneren en vraag ik me af of er niet een betere oplossing gevonden kan worden.
pi_98980306
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:12 schreef psvleons het volgende:
De tijd dat feyenoord supporters achter hun club trainer en spelers staan is blijkbaar voorbij,als dat gebeurd gaat het bergafwaards met fey
Bedankt voor je berichtje, rot nou maar op terug naar je PSV topic, kuttroll :{
pi_98980328
_O- _O- ):O
  zondag 3 juli 2011 @ 14:18:33 #123
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_98980359
Het gaat sowieso...al jaren...bergafwaarts met die club....zonde. De tijd van weleer komt in niks terug: prestaties niet, roemruchte spelers niet, supporters worden ook met het jaar droever....nee....zonde. Ik vond Feijenoord een van de mooiste clubs van het land....maar dat is lang héél lang geleden....
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  zondag 3 juli 2011 @ 14:18:47 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98980369
PSV'ers die gaan lopen zeiken over clubliefde. Hahaha, moet toch niet gekker worden. _O-

En ach, als Been niet heel snel gaat presteren is het binnen de kortste keren voorbij voor hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 juli 2011 @ 14:19:01 #125
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98980376
Succes met wereldcoach Rutten, PSslea.
  zondag 3 juli 2011 @ 14:19:21 #126
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_98980397
alsof er wel clubliefde is bij/voor Feijenoord? Nee...dan heb je humor
  zondag 3 juli 2011 @ 14:19:29 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98980402
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:18 schreef joers1 het volgende:
Het gaat sowieso...al jaren...bergafwaarts met die club....zonde. De tijd van weleer komt in niks terug: prestaties niet, roemruchte spelers niet, supporters worden ook met het jaar droever....nee....zonde. Ik vond Feijenoord een van de mooiste clubs van het land....maar dat is lang héél lang geleden....
Oke...doei...bedankt...voor..je..mededeling...
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 juli 2011 @ 14:19:46 #128
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_98980409
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Oke...doei...bedankt...voor..je..mededeling...
waarheid te confronterend voor je?
de ECHTE Feijenoord-supporters huilen al jaren om wat er met hun club gaande is.....jij hebt kennelijk een plank voor je hoofd en loopt alleen de namaak-hooli uit te hangen. En dat is nou net de kern van het hele probleem. HET legioen bestaat niet meer...het is een hoopje meelopers geworden....alleen maar uit op gejank en gedoe...niks clubliefde, hart voor de club. Puur meelopen en schoppen tegen alles wat kritiek heeft
pi_98980439
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:19 schreef joers1 het volgende:

[..]

_O_ _O-
  zondag 3 juli 2011 @ 14:21:52 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98980461
quote:

[..]

Nee, vind het gewoon ironisch dat van die baggersupporters als van PSV die traditiegetrouw geen hond meenemen naar welke uitwedstrijd dan ook, spelers direct uitfluiten als ze een bal verkeerd raken en van de traditionele top 3 de minste supporters hebben gaan lopen zeiken over clubliefde. Zelfs Twente is de Philips Steuntrekkers Vereniging op dat vlak al ruimschoots voorbij gestreefd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 juli 2011 @ 14:21:59 #131
321382 vandermar
pi_98980465
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:12 schreef psvleons het volgende:
Wij zullen altijd achter onze club blijven staan, iets dat bij PSV niet mogelijk is net als bij bijna alle andere clubs in Nederland. Achter een trainer staan is een ander verhaal. Iedereen ziet dat het bergafwaarts gaat en Been is daar ook voor verantwoordelijk, ik denk zelfs de hoofdverantwoordelijke. Met het materiaal van vorig seizoen moet je makkelijk bij de beste 5 eindigen.

Voortaan als je reageert moet je je in onze club verdiepen ipv. als een blaag te werk gaan.
RvP; Feyenoord
  zondag 3 juli 2011 @ 14:23:00 #132
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98980489
quote:

[..]

de ECHTE Feijenoord-supporters huilen al jaren om wat er met hun club gaande is.....jij hebt kennelijk een plank voor je hoofd en loopt alleen de namaak-hooli uit te hangen. En dat is nou net de kern van het hele probleem. HET legioen bestaat niet meer...het is een hoopje meelopers geworden....alleen maar uit op gejank en gedoe...niks clubliefde, hart voor de club. Puur meelopen en schoppen tegen alles wat kritiek heeft
Gelukkig ben jij alwetend van achter je toetsenbord :')
Schei uit man droeftoeter, die 40.000 man komen zeker voor hun plezier kijken?
pi_98980511
_O_ _O- _O-
  zondag 3 juli 2011 @ 14:24:56 #134
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_98980557
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:23 schreef H.M.Murdock het volgende:

Schei uit man droeftoeter, die 40.000 man komen zeker voor hun plezier kijken?
Als je je overtollige seioenkaarten gratis uitdeelt aan zwakzinnigencentra...krijg je zelfs Camp Nou wel vol :) (dit is cynisme!! voor de duidelijkheid)

Een feijenoord-supporter huilt altijd maar over 1 ding: aantal zogenaamde supporters bij (uit)wedstrijden...kijk eens verder dan je NEUS lang is.....
  zondag 3 juli 2011 @ 14:26:07 #135
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98980589
Bron?
  zondag 3 juli 2011 @ 14:26:21 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98980598
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:24 schreef joers1 het volgende:

[..]

Als je je overtollige seioenkaarten gratis uitdeelt aan zwakzinnigencentra...krijg je zelfs Camp Nou wel vol :)
:') !!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98980710
quote:
alsof er wel clubliefde is bij/voor Feijenoord? Nee...dan heb je humor
Vandaar dat de Kuip alsnog altijd helemaal vol zat? Ondanks dat het slecht gaat met ons cluppie staan wij altijd achter ze, in de Kuip of in het uitvak van jullie lampenstadionnetje. Dat is clubliefde, en dat is wat bij veel (grote) clubs nog altijd ontbreekt.
pi_98980728
Dat jullie er op reageren. :')
pi_98980973
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
Dat jullie er op reageren. :')
Idd...gewoon helemaal niet op reageren, dan is de lol er snel genoeg vanaf.
  zondag 3 juli 2011 @ 14:43:10 #140
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98981105
Je moet mensen met psychische en autistische problemen gelijk behandelen hè. ;)
pi_98981122
En nu is het wel weer genoeg.
Noot noot.
pi_98981257
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
O+
  zondag 3 juli 2011 @ 14:47:47 #143
321382 vandermar
pi_98981273
WIjnaldum schijnt dus gekeurd te zijn op het moment samen met Strootman, zonde.
RvP; Feyenoord
  zondag 3 juli 2011 @ 14:48:12 #144
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_98981291
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
Modje.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_98981325
Haha, anders delen mensen ff notes uit aan mensen die lopen te trollen?
Echt slecht gesteld hier op Fok.

Mensen die de clubliefde van het Feyenoord publiek niet zien :')

Echt zelfs de Ajacieden zien dat Feyenoord echt een geweldig publiek heeft en zelfs na een 10-0 nederlaag de hele Kuip vol zat.
Bij een 10-0 in de Kuip tegen PSV, dan is PSV looong gone. Direct 10000 supporters die opeens geen supporter meer zijn. En ik kan eigenlijk wel met zekerheid zeggen dat deze PSV'ers hier in dit topic daar ook bij horen!
  zondag 3 juli 2011 @ 14:49:24 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98981332
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:47 schreef vandermar het volgende:
WIjnaldum schijnt dus gekeurd te zijn op het moment samen met Strootman, zonde.
4 december mentaal helemaal kapotmaken.

Hij komt de Kuip niet uit. ~O>
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98981347
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan niet wachten!
pi_98981380
Note

[ Bericht 49% gewijzigd door Jojoortje op 03-07-2011 14:51:39 ]
pi_98981447
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Succes...ik doe er niet aan mee. :N
pi_98981482
- troll -

[ Bericht 98% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 15:04:41 ]
pi_98981483
Wat een belachelijke prijzen weer voor een oefenwedstrijdje tegen Malaga. :')
pi_98981506
Het is natuurlijk wachten op een randdebiel die bij oma Wijnaldum verhaal gaat halen...
  zondag 3 juli 2011 @ 14:55:05 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98981540
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een belachelijke prijzen weer voor een oefenwedstrijdje tegen Malaga. :')
Is toch gratis?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98981564
quote:
5s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Is toch gratis?
Ik heb geen seizoenskaart.
pi_98981619
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:55 schreef psvleons het volgende:

[..]

BIJ FEYENOORD IS NIKS MEER GRATIS
Wel. Gratis lid van het Legioen als je een seizoenkaart neemt. En een gratis boek over Coentje.
  zondag 3 juli 2011 @ 14:59:09 #156
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98981696
Trouwens wel zorgwekkend dat Cabral het nu ook al zo hoog in zijn bol krijgt.
Terecht dat hij wil spelen natuurlijk, maar normaliter had hij nog niet eens de A1 ontgroeid geweest.
pi_98981803
- wegwezen nu -

[ Bericht 93% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 15:04:18 ]
pi_98981846
Reageer er gewoon niet op. :')
pi_98982011
Nou nou, nu ben ik een troll.. Is toch sneu als je een speler belachelijk gaat maken omdat, hij weggaat.. Zielig hoor!

Hopelijk knalt hij er 3 in tegen zijn oude club..
  zondag 3 juli 2011 @ 15:07:57 #160
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_98982032
quote:
4s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:07 schreef Doublepain het volgende:
Nou nou, nu ben ik een troll.. Is toch sneu als je een speler belachelijk gaat maken omdat, hij weggaat.. Zielig hoor!

En toch doorgaan...
  zondag 3 juli 2011 @ 15:08:06 #161
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98982039
quote:
4s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:07 schreef Doublepain het volgende:

Misschien is het de manier waarop je communiceert.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 3 juli 2011 @ 15:09:11 #162
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_98982077
Ik mag toch hopen dat er een paar mensen de toegang tot VBL wordt ontzegd.
pi_98982099
- edit + note -

[ Bericht 76% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 15:10:27 ]
pi_98982182
Hoezo verwijder je mijn bericht? Wat is er mis mee? :{
  zondag 3 juli 2011 @ 15:16:21 #165
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98982384
quote:
5s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo verwijder je mijn bericht? Wat is er mis mee? :{
Mijne werd ook al verwijderd. Blijkbaar is alles wat je in het Feyenoord topic zegt als niet-Feyenoord supporter een "troll" post :')
  zondag 3 juli 2011 @ 15:18:41 #166
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_98982468
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:16 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Mijne werd ook al verwijderd. Blijkbaar is alles wat je in het Feyenoord topic zegt als niet-Feyenoord supporter een "troll" post :')
Omdat de inhoud weinig toevoegt, daarom wordt ie verwijderd.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zondag 3 juli 2011 @ 15:18:44 #167
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98982470
quote:

[..]

Ik zeg net al, dat het waarschijnlijk ligt aan de manier waarop jullie communiceren. Je gedragen als een stel kinderen kan in de zandbak buiten. Niet hier.
Elite
Tegen TTIP
pi_98982558
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zeg net al, dat het waarschijnlijk ligt aan de manier waarop jullie communiceren. Je gedragen als een stel kinderen kan in de zandbak buiten. Niet hier.
Hoezo als een stel kinderen? Ik mag toch zeggen dat het triest is als je een speler helemaal belachelijk gaat maken en de eerst volgende wedstrijd een lesje gaat leren? Of is dat ook kinderlijk gedrag? :')
  zondag 3 juli 2011 @ 15:22:10 #169
321382 vandermar
pi_98982572
quote:

[..]

Zo is het denk ik hier niet, ik zat op enkele fora, ook manutd.nl maar daar was het wel zo alleen dan met betrekking tot ajax. Ik vind het jammer dat op sommige fora het er zo aan toe moet gaan zoals het begin in mijn post. Ik kan prima over het feit dat anderen trollen, echter doe ik het dan zelf ook.

Ik denk dat dit een van de betere fora is aangezien hier imo minder met 2 maten wordt gemeten als enkele andere fora.
RvP; Feyenoord
  zondag 3 juli 2011 @ 15:41:34 #170
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_98983396
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Succes...ik doe er niet aan mee. :N
Kijk...zo hoort het. DIT is een nette supporter. Had Feijenoord er daar maar meer van....
pi_98983848
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:41 schreef joers1 het volgende:

[..]

Kijk...zo hoort het. DIT is een nette supporter. Had Feijenoord er daar maar meer van....
Krijgen we dit verhaal weer :')
  zondag 3 juli 2011 @ 15:55:06 #172
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98983957
quote:

[..]

Bepaal jij hoe het hoort? Rot is op zeg. Vorig seizoen zijn we totaal vernederd door PSV, en daar stapt Wijnaldum nu doodleuk naar over. Weet je hoe dat voelt?

Hij zal niet weten wat ie mee gaat maken als hij met PSV naar de Kuip komt ..
pi_98984001
quote:

[..]

alsof er een goed of fout is. Iedereen beleeft het op zijn eigen manier.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_98984069
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef PIETR het volgende:

[..]

Bepaal jij hoe het hoort? Rot is op zeg. Vorig seizoen zijn we totaal vernederd door PSV, en daar stapt Wijnaldum nu doodleuk naar over. Weet je hoe dat voelt?

Ik denk dat hij die dag toevallig net een griepje heeft ;)
  zondag 3 juli 2011 @ 16:01:03 #175
268409 voice-over
pi_98984263
quote:

[..]

Ik ga denk ik maar weer eens het PSV-topic bezoeken en daar een paar dagen blijven. Kan ik jullie weer eens haarfijn uitleggen hoe walgelijk concurrentie-vervalsendcPSV en de gemeente Eindhoven bezig zijn. Wat zal ik genieten als jullie straks weer met lege handen staan en Wijnaldum een miskoop blijkt te zijn.
pi_98984275
quote:

[..]

Feyenoord is het op het moment gewoon een middenmotor, PSV doet mee om het kampioenschap. Face it. Dat die jongen graag hogerop wil en het buitenland te vroeg wil getuigd bij hem juist van een goed stel hersenen. En niet anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 16:01:26 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 16:06:44 #177
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_98984523
- niet doen -

[ Bericht 80% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 16:10:46 ]
pi_98985299
quote:
13s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Feyenoord is het op het moment gewoon een middenmotor, PSV doet mee om het kampioenschap. Face it. Dat die jongen graag hogerop wil en het buitenland te vroeg wil getuigd bij hem juist van een goed stel hersenen. En niet anders.
Goeie kop heeft die wel ja. Weten ze bij Pisvee alles van.
Dankzij hem spelen ze geen CL _O_
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 3 juli 2011 @ 16:37:42 #179
268409 voice-over
pi_98985822
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

_O_ _O- :W w/
pi_98986815
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Fijn dat je het met me eens bent.
pi_98986907
Wijnaldum was gewoon toe aan een stappie hoger, die kans krijgt hij nu. Ik kan me voorstellen dat Feyenoordsupporters hem liever naar het buitenland hadden zien gaan. Maar voor zijn ontwikkeling denk ik dat een paar jaar Eredivisie bij een (sorrry, maar zo is het) kampioenskandidaat gewoon beter is.

Bij Feyenoord kan ik me voorstellen dat Wijnaldum te weinig ontwikkelingsmogelijkheden zag.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 3 juli 2011 @ 17:06:04 #182
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_98986963
We weten het zo onderhand wel. :') Kunnen al die PSV-fans nu weer gewoon in hun eigen topic posten. :')
pi_98987030
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
We weten het zo onderhand wel. :') Kunnen al die PSV-fans nu weer gewoon in hun eigen topic posten. :')
Sgoed, ga ik nu even in het Utrecht-topic de kwelgeest uithangen.... ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_98988236
quote:

[..]

Weet je wat voor Feijenoord ook zo vernederd is? Dat er supporters zijn die zo ontzettend zielig reageren op vertrek van Wijnaldum. Verman je eens ipv de hele tijd de huillie huilie uit te hangen.
  zondag 3 juli 2011 @ 17:42:41 #185
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_98988546
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:35 schreef eight het volgende:
Weet je wat voor Feijenoord ook zo vernederd is? Dat er supporters zijn die zo ontzettend zielig reageren op vertrek van Wijnaldum. Verman je eens ipv de hele tijd de huillie huilie uit te hangen.
Vind ik niet. Het is pas zielig als de supporters er niet meer op reageren. Dan ben je namelijk ook psychologisch afgezakt tot het niveau Roda/Heerenveen/De Graafschap etc.
pi_98988915
- lolbroek -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 18:55:47 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 17:53:41 #187
268409 voice-over
pi_98988943
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vind ik niet. Het is pas zielig als de supporters er niet meer op reageren. Dan ben je namelijk ook psychologisch afgezakt tot het niveau Roda/Heerenveen/De Graafschap etc.
Erger nog, tot het niveau van PSV. PSV-supporters behoren tot de meest waardeloze van Nederland. Ze bezoeken geen uitwedstrijden en in thuiswedstrijden fluiten ze hun eigen ploeg uit. Je zal maar speler zijn van die boerenploeg.
  zondag 3 juli 2011 @ 17:54:36 #188
268409 voice-over
pi_98988968
- niet doen -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 18:55:38 ]
pi_98989043
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Betrokkenheid is zeker goed, in zekere zin is het ook de kracht van de achterban. Echter gaan gezond verstand en emotie niet goed samen. Wijnaldum heeft ons 5 miljoen opgeleverd! Toen hij hier nog speelde kon hij vaak geen goed doen in de ogen van veel supporters. Verkopen riepen ze hier.
Nu wordt hij verkocht aan PSV is het weer niet goed. Waar had hij dan heen gemoeten? Ajax was nog erger geweest, Twente en het buitenland willen hem niet, blijft PSV over.
Over werkelijk ELKE beslissing wordt hier geklaagd. Voor dit soort supporters hebben ze prozac uitgevonden.
pi_98989717
Dat getroll hier is zo sneu.: ')

Ik dacht dat het op andere fora etc. erg was, maar hier is het veel erger.
  zondag 3 juli 2011 @ 18:14:12 #191
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98989719
quote:
13s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Buiten het sportieve aspect, is Feyenoord in alles groter dan PSV. En dat zal altijd zo blijven ook.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:53 schreef voice-over het volgende:

[..]

Erger nog, tot het niveau van PSV. PSV-supporters behoren tot de meest waardeloze van Nederland. Ze bezoeken geen uitwedstrijden en in thuiswedstrijden fluiten ze hun eigen ploeg uit. Je zal maar speler zijn van die boerenploeg.
^O^
pi_98989901
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef PIETR het volgende:

[..]

Buiten het sportieve aspect, is Feyenoord in alles groter dan PSV. En dat zal altijd zo blijven ook.

^O^
Vraag me af wat je daar aan hebt als je sportief gezien gewoon een middenmoter bent of er net onder. PSV, Twente en Ajax die ieder jaar voor de titel/cl gaan en Feyenoord dat zo'n enorme club is omdat ze zo'n geweldig legioen hebben. :')
pi_98989947
Mag wel eens wat harder worden opgetreden door de mods.
pi_98990017
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:14 schreef Muto het volgende:
Dat getroll hier is zo sneu.: ')

Ik dacht dat het op andere fora etc. erg was, maar hier is het veel erger.
Zal zo wel over zijn als Happel klaar is met z'n avondeten. :Y
pi_98990028
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Vraag me af wat je daar aan hebt als je sportief gezien gewoon een middenmoter bent of er net onder. PSV, Twente en Ajax die ieder jaar voor de titel/cl gaan en Feyenoord dat zo'n enorme club is omdat ze zo'n geweldig legioen hebben. :')
Je kan ook gewoon een man zijn en Feyenoord er persoonlijk weer bovenop helpen. Doe je dat verdien je direct ook een transfer naar een echt grote club.
pi_98990327
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon een man zijn en Feyenoord er persoonlijk weer bovenop helpen. Doe je dat verdien je direct ook een transfer naar een echt grote club.
Volgensmij helpt hij Feyenoord nu ook.. 5 mil erbij..
  zondag 3 juli 2011 @ 18:31:51 #197
268409 voice-over
pi_98990442
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:20 schreef Paul-89 het volgende:
Mag wel eens wat harder worden opgetreden door de mods.
Happel is er wel als de kippen bij als ik de VG uitmaak voor cokesnuivende hooligan worshippers.
pi_98990517
Waar maken jullie je zorgen over? Ik zie allemaal reacties van hij is slecht, miskoop etc. Waarom die woede dan? :{
  zondag 3 juli 2011 @ 18:40:23 #199
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_98990800
Omdat PSV ongeveer net zon tyfusclub is als Ajax. Daar stap je als Feyenoorder zijnde niet naar over.
pi_98991144
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef PIETR het volgende:
Omdat PSV ongeveer net zon tyfusclub is als Ajax. Daar stap je als Feyenoorder zijnde niet naar over.
Waar had hij dan heen gekund volgens jou?
pi_98991248
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:40 schreef PIETR het volgende:
Van een middenmoter naar een topclub, totaal geen concurrentie van elkaar. Logische stap voor spelers in ontwikkeling.
pi_98991250
Ik zie Blokland en vriendjes nu wel investeren in spelers.

Vorige week zei hij nog iets van zolang Wijnaldum en Fer er nog gewoon zijn is er geen noodzaak.
Fer zal deze week vast wel bij Twente tekenen en dan zal er toch echt iets gedaan moeten worden, alleen zullen zij ook het volledige risico op zich moeten nemen.

Ik ben 'benieuwd' de komende tijd. :{
  zondag 3 juli 2011 @ 18:57:09 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98991432
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:31 schreef voice-over het volgende:

[..]

Happel is er wel als de kippen bij als ik de VG uitmaak voor cokesnuivende hooligan worshippers.
Happel heeft een leven, dus kan er niet altijd op tijd bij zijn. Alleen in jouw geval krijg ik altijd een melding op mijn telefoon. Kan ik het gelijk even controleren. :*
Elite
Tegen TTIP
pi_98991530
Van psvleons zijn we in ieder geval al verlost.
  zondag 3 juli 2011 @ 19:05:55 #205
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_98991779
quote:
6s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
Van psvleons zijn we in ieder geval al verlost.
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_98991817
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Happel heeft een leven, dus kan er niet altijd op tijd bij zijn. Alleen in jouw geval krijg ik altijd een melding op mijn telefoon. Kan ik het gelijk even controleren. :*
touché _O-
  zondag 3 juli 2011 @ 19:08:01 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98991851
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef Paul-89 het volgende:

Vorige week zei hij nog iets van zolang Wijnaldum en Fer er nog gewoon zijn is er geen noodzaak.
Fer zal deze week vast wel bij Twente tekenen en dan zal er toch echt iets gedaan moeten worden, alleen zullen zij ook het volledige risico op zich moeten nemen.

Zolang de club in categorie 1 zit kan dat toch niet of begrijp ik dat niet goed?

Nee dus mits extern gefinancierd kan het wel
pi_98992081
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:52 schreef Paul-89 het volgende:

De vraag is alleen: wat koop je er voor terug? Even efficiënt bekeken is het natuurlijk een uitstekende deal om Fer voor 5 miljoen te verkopen en Ruud Vormer voor 1,5 te halen. Nog 1 miljoen voor Schöne en eventueel een spits extern gefinancierd. Maarja, we moeten nog een aantal weken wachten voor de KNVB uitsluitsel geeft dus tegen die tijd zijn die gasten waarschijnlijk wel gevlogen. :N
pi_98992112
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zolang de club in categorie 1 zit kan dat toch niet of begrijp ik dat niet goed?

Nee dus mits extern gefinancierd kan het wel
Ze hebben toestemming gevraagd aan de KNVB om te mogen investeren dus het antwoord hierop willen ze natuurlijk eerst afwachten. Mocht de KNVB geen toestemming geven dan verwacht ik dat de investeerders alsnog tot aankopen overgaan.
  zondag 3 juli 2011 @ 19:15:33 #210
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_98992138
Als de KNVB ons aan de ene kant lijkt te dwingen om een bod op Wijnaldum te accepteren, moeten ze aan de andere kant ook coulanter optreden als we ons team goedkoper willen versterken.
pi_98992315
Sowieso slaat het nergens op dat de KNVB er zolang over moet nadenken.
Zit er familie van Fer/Wijnaldum in die commissie ofzo ? :')
  zondag 3 juli 2011 @ 19:30:46 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98992697
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
De regels van de KNVB en de afspraken met Feyenoord zijn duidelijk hierin als je dan een uitzondering hierop vraagt kan je niet verwachten dat je meteen een positief antwoord krijgt.
pi_98992870
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vindt 3 weken ook erg lang. Alsof ze eerst een diepgravend onderzoek moeten doen ;(
Klagen hierover kan Feijenoord niet want dan weten ze bij voorbaat het antwoord al..
  zondag 3 juli 2011 @ 19:37:15 #214
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_98992947
- opgepast, grammar nazi -

[ Bericht 53% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 22:01:48 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 20:59:07 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98996530
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

De regels van de KNVB en de afspraken met Feyenoord zijn duidelijk hierin als je dan een uitzondering hierop vraagt kan je niet verwachten dat je meteen een positief antwoord krijgt.
De bekerfinale kunnen ze toch ook binnen een poep en een scheet in 2 wedstrijden verdelen, stelletje teringmongolen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 juli 2011 @ 21:01:28 #216
268409 voice-over
pi_98996645
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Happel heeft een leven ....
Ik hoop geen sneu?
pi_98996850
quote:
13s.gif Op zondag 3 juli 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
De bekerfinale kunnen ze toch ook binnen een poep en een scheet in 2 wedstrijden verdelen, stelletje teringmongolen.
Voor Ajax voordeeltjes heeft de KNJB een 24 uurs loket :{w
  zondag 3 juli 2011 @ 21:12:23 #218
268409 voice-over
pi_98997172
quote:
Driejarig contract ligt klaar voor Bahia bij Samsunspor
3 juli 2011

Andre Bahia is dichtbij een overgang naar Samsunspor. Na diverse gesprekken vandaag bij de Turkse club zou een overgang dichtbij zijn. Volgens de berichten ligt er een driejarig contract klaar voor de centrale verdediger van Feyenoord. Morgen zou de medische keuring al plaats kunnen vinden. Bahia ging al met diverse fans van de Turkse club op de foto.
Goed nieuws voor Andre en Feyenoord. Ik gun die gozert het allerbeste, hij was een echte Feyenoorder.
  zondag 3 juli 2011 @ 21:14:12 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98997282
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef voice-over het volgende:

[..]

Goed nieuws voor Andre en Feyenoord. Ik gun die gozert het allerbeste, hij was een echte Feyenoorder.
Gaan we hopelijk een mooi afscheid geven. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 juli 2011 @ 21:25:36 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98997915
Dinsdag overigens de loting voor de beker. Vorig jaar hadden we toch gelijk Roda thuis? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98998546
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Gaan we hopelijk een mooi afscheid geven. _O_
Op de muziek van Ring of Fire: "Ba-ba-ba-ba-ba-ba-ba-ba-bahiaaaaa! Ba-ba-ba-ba-ba-bahiaaaa! ;)

of wat helemaal geniaal zou zijn...op Ave Maria: Aaaaaaannndreeeee Bahiiiiiiiiiiaaaaaaa.

Denk alleen niet dat die laatste praktisch uitvoerbaar is. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 21:40:18 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 21:41:19 #222
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_98998772
- edit + note -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 03-07-2011 22:01:14 ]
pi_98999200
Wat de fuck doen al die PSV supporters hier.
Ik heb jullie hier niet gezien toen Wijnaldum jullie hoogstpersoonlijk de kans op een kampioenschap ontnam in een van zijn weinig goede wedstrijden.
Toen waren jullie namelijk bezig met aan het huilen hoe waardeloos PSV was en het uitfluiten van je eigen spelers in de wedstrijd erna.

Ga toch lekker ergens op een peuterforum zitten waar ze wel waarde hechten aan dit hypocriete gezuig.
Opdonderen :r
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_98999228
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:25 schreef Caland het volgende:
Dinsdag overigens de loting voor de beker. Vorig jaar hadden we toch gelijk Roda thuis? :')
Ja, met Fer die toen zo keihard liep te falen. Strafschop miste, alles..
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98999248
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef voice-over het volgende:

[..]

Zeker, zeker. Ik gun ons een leuke transfersom, ook. :P
pi_98999269
Verdomme zeg, als ik het iemand gun dan is het Bahia wel. Geen gezeur en altijd voetballen, dat het er altijd niet even goed uitkwam is bijzaak, het blijft een held.
  zondag 3 juli 2011 @ 21:52:27 #227
321382 vandermar
pi_98999375
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:50 schreef ForzaCaptian het volgende:
Verdomme zeg, als ik het iemand gun dan is het Bahia wel. Geen gezeur en altijd voetballen, dat het er altijd niet even goed uitkwam is bijzaak, het blijft een held.
Prima kerel is André, nooit klagen wanneer hij er eens naast stond en zette zich altijd volledig in ook al pakte het lang niet altijd goed uit.

Ik vind dat André een geweldig afscheid verdient in de kuip.
RvP; Feyenoord
pi_98999415
Bahia is een held. Nooit één onvertogen woord gehoord uit zijn mond. Prachtige kerel met een markant hoofd. ^O^

Ik zeg: een imponerende sfeer-actie bij z'n afscheid! Dat is indirect dan een mooie sneer richting Wijnaldum. ;)

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 21:53:50 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 21:55:41 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98999562
Ben trouwens echt benieuwd hoe de verdediging zich gaat houden aankomend seizoen, je mist toch wat ervaren krachten in de vorm van Bahia en De Cler achter de hand.

Hopen dat Fernandez een soort Vlaar-comeback kan gaan maken. Over de linksback ben ik echt niet gerust, Nelom of Indi.

Aan de andere kant hopelijk Schenkeveld weer terug, die echt een prima debuut toen maakte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98999698
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
Ben trouwens echt benieuwd hoe de verdediging zich gaat houden aankomend seizoen, je mist toch wat ervaren krachten in de vorm van Bahia en De Cler achter de hand.

Hopen dat Fernandez een soort Vlaar-comeback kan gaan maken. Over de linksback ben ik echt niet gerust, Nelom of Indi.

Aan de andere kant hopelijk Schenkeveld weer terug, die echt een prima debuut toen maakte.
Indi heeft de laatste paar wedstrijden van vorig seizoen toch ook gespeeld? Toen ging het ook redelijk. Die gast moet alleen nog even z'n oog-been coördinatie op orde krijgen. ;)
pi_99001094
Gaan jullie Bahia missen?
Ik niet, De Rots van Rio :') De klapdeur van Zuid.
Groetjes, Ezio.
pi_99001181
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
Gaan jullie Bahia missen?
Ik niet, De Rots van Rio :') De klapdeur van Zuid.
:D

Zijn 'kwaliteiten' niet, de persoon wel.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:23:36 #233
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99001251
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:49 schreef eight het volgende:

[..]

Waar had hij dan heen gekund volgens jou?
Rotterdam-zuid. Hij had gewoon kunnen blijven, en over een paar jaar naar een mooie buitenlandse club kunnen gaan. Nu kiest ie ervoor om naar een concurrent te gaan een rivaal die ons vorig jaar nog met 10-0 opgedroogd heeft. Moet ie zelf weten, maar dan moet ie niet gaan lopen janken dat het hem niet bepaald in dank afgenomen word. Van mij(en ik zal niet de enige zijn) kan ie de tyfus krijgen.

Bahia verdient absoluut een heel mooi afscheid! Sympathieke kerel die nooit heeft geklaagd en altijd hard gewerkt heeft, misschien geen wereldverdediger maar zeker altijd nuttig geweest. Als ik me niet vergis is hij ook veruit de langstzittende speler in de huidige selectie.
  Moderator zondag 3 juli 2011 @ 22:35:37 #234
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99001885
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef Caland het volgende:

Als er 1 iemand is die ik komend seizoen niet zal missen is het de Cler wel. Zelfs zijn ervaring kon hem het afgelopen seizoen niet meer redden :')

Veruit de meest slechte voetballer van Feyenoord afgelopen jaar imo.
4045
onlogisch
  zondag 3 juli 2011 @ 22:42:59 #235
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99002336
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als er 1 iemand is die ik komend seizoen niet zal missen is het de Cler wel. Zelfs zijn ervaring kon hem het afgelopen seizoen niet meer redden :')

Veruit de meest slechte voetballer van Feyenoord afgelopen jaar imo.
Nee, dat waren Schaken en Swerts.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:44:15 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99002419
Vond het spelniveau van De Cler ook wel meevallen, kreeg heel vaak onterecht de zwarte piet toegeschoven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 juli 2011 @ 22:44:23 #237
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99002428
alsof je De Cler en Bruins gaat missen..

Hoe zit t trouwens met Hofland?
vagabondo, non odia
Specialità italiane
  zondag 3 juli 2011 @ 22:45:40 #238
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99002495
Die speelt op Cyprus, bij de club waar de Cler ook heen gaat. Heeft daar een contract getekend.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:51:06 #239
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99002729
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef PIETR het volgende:
Die speelt op Cyprus, bij de club waar de Cler ook heen gaat. Heeft daar een contract getekend.
Hofland was toch verhuurd?
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99002750
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:42 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nee, dat waren Schaken en Swerts.
Timmie stond alleen altijd overal behalve waar hij moest staan en gaf totaal geen leiding, niks.
Groetjes, Ezio.
  zondag 3 juli 2011 @ 22:55:13 #241
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99002934
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Timmie stond alleen altijd overal behalve waar hij moest staan en gaf totaal geen leiding, niks.
Schaken faalde wel, net als Auassar
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99003071
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Schooiboy het volgende:

[..]

Schaken faalde wel, net als Auassar
Schaken verdiende denk ik ook 1/4 van wat Tim verdiende. Daar heb je dus logischerwijs ook totaal andere verwachtingen van.
Groetjes, Ezio.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:00:26 #243
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99003225
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:51 schreef Schooiboy het volgende:

[..]

Hofland was toch verhuurd?
Ja, afgelopen jaar door Feyenoord verhuurd en heeft daar nu een vast contract getekend voor 2 jaar.

quote:
15s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Schaken verdiende denk ik ook 1/4 van wat Tim verdiende. Daar heb je dus logischerwijs ook totaal andere verwachtingen van.
Boeiend. De Cler heeft ook echt wel goede wedstrijden gespeeld voor Feyenoord, Schaken heeft niets goed gedaan. Geen enkele geslaagde passeerbeweging of goede voorzet. Echt een drama gewoon.
pi_99003347
Schaken, Swerts en De Cler kunnen we echt als kiespijn missen, misschien hoort Wijnaldum daar ook wel bij. als we Lasse kunnen halen

Bahia is held..
pi_99003401
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:00 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ja, afgelopen jaar door Feyenoord verhuurd en heeft daar nu een vast contract getekend voor 2 jaar.

[..]

Boeiend. De Cler heeft ook echt wel goede wedstrijden gespeeld voor Feyenoord, Schaken heeft niets goed gedaan. Geen enkele geslaagde passeerbeweging of goede voorzet. Echt een drama gewoon.
Schaken is transfervrij gehaald om de selectie compleet te maken. Niet om als basisspeler te fungeren.
De Cler was gewoon een kutmongool met z'n kansloze gedraaf overal en nergens, beter dat die opgerot is.
Groetjes, Ezio.
  Moderator zondag 3 juli 2011 @ 23:03:51 #246
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99003417
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:00 schreef PIETR het volgende:

[..]

[..]

Noem er eens 1 dan? Ik zag namelijk in de Cler het complete Feyenoord terug. Totale chaos, alles wat er met Feyenoord gebeurde zag ik terug in de acties van de Cler. Jij noemt een schaken & swerts.

Daarvan vind ik dat die lui eerder nog een foutje mogen maken dan de Cler. Hij was een man met "ervaring". Nou, daar heb ik dus 0 van terug gezien vorig seizoen.
4045
onlogisch
  zondag 3 juli 2011 @ 23:04:06 #247
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99003436
quote:
15s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

al was het 5% van wat Tim verdiende,was het nog geldverspilling geweest
vagabondo, non odia
Specialità italiane
  zondag 3 juli 2011 @ 23:04:06 #248
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_99003439
Bahia verdiend inderdaad een goed afscheid, wat een koning is die vent geweest. Kan me werkelijk geen één keer herinneren dat hij negatief in de media was.
Niets is sterker dan dat ene woord...
  zondag 3 juli 2011 @ 23:05:43 #249
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99003520
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Schaken, Swerts en De Cler kunnen we echt als kiespijn missen, misschien hoort Wijnaldum daar ook wel bij. als we Lasse kunnen halen

Bahia is held..
Wijnaldum is een klasse beter dan Schone .. Die gaan we echt wel missen, net zoals Luc die een paar klasses beter is dan Fernandez.
pi_99003521
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:04 schreef Siyara het volgende:
Bahia verdiend inderdaad een goed afscheid, wat een koning is die vent geweest. Kan me werkelijk geen één keer herinneren dat hij negatief in de media was.
Wat versta je onder een goed afscheid dan?
Bloemetje en rondje Kuip, YNWA zingen en :W
Groetjes, Ezio.
pi_99003585
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Spandoekie e.d.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:08:03 #252
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99003659
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

net zoals Gio dus
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99003667
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wijnaldum is een klasse beter dan Schone .. Die gaan we echt wel missen, net zoals Luc die een paar klasses beter is dan Fernandez.
Zo inderdaad.
We hebben gewoon echt een fucking slechte selectie komend seizoen man.
Groetjes, Ezio.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:08:20 #254
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99003677
Bahia wooohoooo, spandoekie, een paar rotjes en :W
  zondag 3 juli 2011 @ 23:09:49 #255
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_99003759
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef TheGreatHooD het volgende:

Bahia is held..
Dat zijn vier spelers die geregeld in de basis hebben gestaan. Ik vind ze ook niet goed, maar wie zegt dat de vervangers beter zijn? Dat is altijd maar afwachten...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_99003827
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn vier spelers die geregeld in de basis hebben gestaan. Ik vind ze ook niet goed, maar wie zegt dat de vervangers beter zijn? Dat is altijd maar afwachten...
Fernandez is echt wel beter dan Swerts :X .
Groetjes, Ezio.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:11:38 #257
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99003850
quote:
15s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zo inderdaad.
We hebben gewoon echt een fucking slechte selectie komend seizoen man.
Miyachi komt waarschijnlijk ook niet terug. We gaan er tov van vorig seizoen gewoon zwaar op achteruit dus ..
  zondag 3 juli 2011 @ 23:14:46 #258
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99003982
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Feyenoord is niet echt gelukkig geweest op het gebied van transfers, alleen Ryo,Meeuwis en soms Swerts .Zet daar Smolov Auassar Lumb Schaken Larsen tegenover
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99004003
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef PIETR het volgende:

[..]

Miyachi komt waarschijnlijk ook niet terug. We gaan er tov van vorig seizoen gewoon zwaar op achteruit dus ..
Ach jongens, nog 1 jaartje bikkelen en dan kunnen we weer voorzichtig bouwen. Prioriteit is gewoon niet meer die angst in de ploeg laten sluipen door de immense druk. Dat kan maar op 1 manier: positief achter je team blijven staan en de verwachtingen niet hoger maken dan reëel is in deze situatie.
Mocht de selectie blijven zoals deze nu is, dan kan het Legioen zich dit jaar onsterfelijk maken door er onvoorwaardelijk voor de selectie te zijn bij winst én verlies.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 23:15:38 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 23:18:57 #260
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99004188
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ach jongens, nog 1 jaartje bikkelen en dan kunnen we weer voorzichtig bouwen. Prioriteit is gewoon niet meer die angst in de ploeg laten sluipen door de immense druk. Dat kan maar op 1 manier: positief achter je team blijven staan en de verwachtingen niet hoger maken dan reëel is in deze situatie.
Mocht de selectie blijven zoals deze nu is, dan kan het Legioen zich dit jaar onsterfelijk maken door er onvoorwaardelijk voor de selectie te zijn bij winst én verlies.
het Legioen is al onsterfelijk,
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99004617
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zie je dat echt gebeuren? Kuip-druk zal altijd blijven bestaan, al vind ik dat de verwachtingen van het Legioen alles behalve belachelijk of onrealistisch zijn. Goede inzet en fel spelen en je bent als spelert al een eind op weg ^O^
Groetjes, Ezio.
pi_99005051
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:

Fernandez is echt wel beter dan Swerts :X .
nog slechter zou een prestatie op zich zijn

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef PIETR het volgende:

Dit dus. Waarschijnlijk kunnen we hooguit een versterking halen en dan nog zie ik het duister in.
Ik zit op het werk gvd ook nog omringd door Ajax meelopers :r dus dit gaat weer een gigantisch kutttt seizoen worden :(
pi_99005862
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef Schooiboy het volgende:

[..]

het Legioen is al onsterfelijk,
Nóg onsterfelijkerderderder dan. ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 00:00:21 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99005882
quote:
Foutieve berichtgeving omtrent Wijnaldum spandoek

Afgelopen zaterdag na de Broederstrijd op Varkenoord doken er in diverse media berichten op over de verwijdering van het spandoek "Wijnaldum NSB".

De herkomst van dit nieuwsbericht bleek bij RTV Rijnmond vandaan te komen waarna de overige media dit klakkeloos hebben gekopieerd. Zowel de Feyenoord watchers van VI en AD hebben beide dit spandoek afgelopen zaterdag niet zien hangen. Dat ze het spandoek niet hebben gezien kan kloppen, want het bewuste spandoek was afgelopen zaterdag in zijn geheel niet aanwezig bij de Broederstrijd. Het spandoek was overigens afgelopen week wél te zien bij een training van Feyenoord. Na een gemoedelijk overleg tussen Mario Been en de aanwezige supporters is toen besloten om het doek weg te halen.

Navraag over de bron levert op dat “een medewerker van Feyenoord, niet Van Geel zelf, dit heeft verteld aan een Rijnmond reporter”. Deze Rijnmond reporter heeft het doek zelf ook niet gezien, maar heeft deze informatie voor waar aangenomen en er een artikel over geschreven. Bij de broederstrijd waren daarentegen wel een tiental ludieke spandoeken te zien die het middelmaat-beleid bij Feyenoord bekritiseerde. Het is op dit moment nog onduidelijk waarom er vanuit Feyenoord is besloten om aan de media te melden dat er een beledigend spandoek aanwezig was.

De supportersvereniging in combinatie met de supportersorganisaties zijn meer dan verbolgen over de zeer suggestieve berichtgeving, waarmee andermaal op basis van leugens een situatie is gecreëerd waardoor alle aanwezige Feyenoord-supporters bewust beschadigd zijn. Als laatste betreuren we dat Feyenoord, een partij die RTV Rijnmond nota bene voor het gerecht heeft gesleept vanwege onjuiste berichtgeving, expres de onafhankelijk geachte media voor hun karretje spant om zelf onjuiste berichtgeving te voeden waardoor hun eigen supporters onnodig in een kwaad daglicht gezet worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99006153
:')
pi_99006439
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:00 schreef Caland het volgende:

Als laatste betreuren we dat Feyenoord, een partij die RTV Rijnmond nota bene voor het gerecht heeft gesleept vanwege onjuiste berichtgeving, expres de onafhankelijk geachte media voor hun karretje spant om zelf onjuiste berichtgeving te voeden waardoor hun eigen supporters onnodig in een kwaad daglicht gezet worden.

:') Serieus mensen...dit gaat nergens over. Komt dit weer van Lunaticnews?

Een werknemer van Feyenoord (kan zelfs de materiaalman of de koffiejuffrouw zijn geweest) vertelt iets tegen RTV Rijnmond over een spandoek dat hij/zij heeft gezien. Die persoon handelt daarmee niet per definitie in naam van Feyenoord in die zin dat hij dit in opdracht van het bestuur bij RTV Rijnmond meldt. Dit impliceert dit bericht wél en daarmee vind ik het weer allemaal heel erg gezocht hoor. Lekkerin die laatste alinea weer zo'n krome redenatie om het Feyenoord bestuur toch weer de zwarte piet te kunnen geven. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2011 00:16:54 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 00:16:39 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99006491
Komt van de FSV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99006498
Haha wat een gezeik weer om een spandoek.
Groetjes, Ezio.
pi_99006537
Vooral triest dat media gewoon complete onzin plaatsen.
  maandag 4 juli 2011 @ 00:18:05 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99006544
Ik snap trouwens wel dat de FSV pissig is, helemaal na het incident van gisteren. Dat ze dat dan uiten door zo'n nieuwsbericht, tsjah. Gaat nog een leuk vervolggesprek worden. :')

Blokland begint zich langzaamaan onmogelijk te maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99006555
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:17 schreef Paul-89 het volgende:
Vooral triest dat media gewoon complete onzin plaatsen.
Maar daarvoor hoeft Feyenoord natuurlijk niet de schuld te krijgen.
pi_99006581
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar daarvoor hoeft Feyenoord natuurlijk niet de schuld te krijgen.
Klopt, al weet ik niet hoe dat precies is gelopen dus daar oordeel ik niet over.
  maandag 4 juli 2011 @ 00:45:53 #273
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99007396
Journalistiek anno 2011, gewoon alles overnemen wat je hoort of in de mailbox ziet, al zie je iets op Twitter, als het ge-retweet wordt zal het wel waar zijn en zo verklaren we gerust mensen dood die rustig naar de buis zitten te kijken 's avonds.
Prachtig beroep, klakkeloos copy+pasten. ^O^
  Moderator maandag 4 juli 2011 @ 01:03:17 #274
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99007921
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
Ik snap trouwens wel dat de FSV pissig is, helemaal na het incident van gisteren. Dat ze dat dan uiten door zo'n nieuwsbericht, tsjah. Gaat nog een leuk vervolggesprek worden. :')

Blokland begint zich langzaamaan onmogelijk te maken.
Wat heeft Blokland met de berichtgeving over dat spandoek te maken dan? :?

Wat hierboven al gezegd werd: het kan van een ballenjongen komen bij wijze van.
De kans dat iemand van de staf of commisarissen die reporter van Rijnmond heeft ingelicht lijkt me miniem.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_99007942
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:03 schreef Gert het volgende:

[..]

De kans dat iemand van de staf of commisarissen die reporter van Rijnmond heeft ingelicht lijkt me miniem.
Ik wou net zeggen. Die gaan echt geen tips geven aan RTV Rijnmond inzake een beledigend spandoek. :')
  maandag 4 juli 2011 @ 01:08:56 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99008070
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee ging daar niet over. Zie deze post: Het grote Feyenoordtopic #670: Niets is sterker dan dat ene woord...

In het gesprek tussen Joop en Blokland heeft Blokland de volgende dingen gezegd:
Nadat Joop Verschuuren aangaf tegen Blokland dat dit weer typerend was voor de omgang van de BVO met de Sportclub (immers, de BVO was hier op UITNODIGING van de sportclub)
-Ach Joop, wat wil je nou? Dat de hele selectie met je komt praten?
Hier reageerde Joop iets te emotioneel op ('je snapt er geen tering van'), waarop Blokland antwoordde met:
-Ik neem dit gesprek tenminste niet op.

Dit samen met de mail van Blokland naar de FSV die tijdens de forumavond werd voorgelezen maakt het beeld van alleenheerser Pimmetje er bepaald niet positief op.

Krabbendam en een reporter van het AD stonden hier trouwens bij, zal mij benieuwen of ze het publiceren. Het antwoord weet ik waarschijnlijk al.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99008121
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee ging daar niet over. Zie deze post: Het grote Feyenoordtopic #670: Niets is sterker dan dat ene woord...

In het gesprek tussen Joop en Blokland heeft Blokland de volgende dingen gezegd:
Nadat Joop Verschuuren aangaf tegen Blokland dat dit weer typerend was voor de omgang van de BVO met de Sportclub (immers, de BVO was hier op UITNODIGING van de sportclub)
Hier reageerde Joop iets te emotioneel op, waarop Blokland antwoordde met:

Dit samen met de mail van Blokland naar de FSV die tijdens de forumavond werd voorgelezen maakt het beeld van alleenheerser Pimmetje er bepaald niet positief op.

Krabbendam en een reporter van het AD stonden hier trouwens bij, zal mij benieuwen of ze het publiceren. Het antwoord weet ik waarschijnlijk al.
Weet je wat het is...beide partijen zijn gewoon gefrustreerd over elkaars houding. Nu pakken ze alles aan om elkaar in een negatief daglicht te stellen, terwijl het eigenlijk nergens om gaat.
pi_99008190
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Hier reageerde Joop iets te emotioneel op ('je snapt er geen tering van'), waarop Blokland antwoordde met:

Blokland en z'n vriendjes brengen tenminste broodnodige miljoenen binnen. Kan van die knuppels van de VG niet gezegd worden.
Groetjes, Ezio.
  maandag 4 juli 2011 @ 01:15:07 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99008231
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Weet je wat het is...beide partijen zijn gewoon gefrustreerd over elkaars houding. Nu pakken ze alles aan om elkaar in een negatief daglicht te stellen, terwijl het eigenlijk nergens om gaat.
Ach, gefrustreerd over elkaars houding, mag het? Langzaam wordt de club helemaal naar de tyfus geholpen door het wanbeleid. Talenten vertrekken direct naar andere clubs in Nederland vanwege het huidige wanbeleid, de verschillende takken liggen met elkaar overhoop, Blokland die voor een schijntje het huidige beleid bepaalt dmv zijn trekpoppen Gudde en co. Zijn golfmaatje Been blijft hij maar de hand boven het hoofd houden terwijl een Van Geel ook gewoon de redenen waarom de talenten willen vertrekken weet.

Zegt toch al genoeg dat voor het eerst in jaren de wedstrijd tussen de BVO en de Sportclub bij lange na niet uitverkocht was. Kan men wel elke dag 10 goednieuwsberichten naar buiten brengen die er in feite helemaal niet toe doen. Rooskleuriger wordt het er niet op.

Net als die miljoenen die zijn opgehaald, helemaal noppes is er opgehaald. Slechts een omzetting van schuld naar aandelen. Oja, tussen de 21 en 29 miljoen. Lekker duidelijk _O_

Blokland is helemaal niet zo'n fijne man, prima dat hij wilt investeren in de club. Maar een functie als beleidsbepaler, controleur én investeerder werkt gewoon niet.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99008351
Willen die mongooltjes nu echt Blokland De Kuip uit jagen ja? :')

Talenten die weglopen heeft niets met ons beleid te maken, maar alles met de wetgeving in Nederland.
Bij andere clubs worden ook talenten weggekaapt, het is aan de KNVB/BVO's/Politiek om in goed overleg deze kinderhandel naar met namelijk het VK aan banden te leggen.

Feyenoord alleen kan hier geen kut aan veranderen.

edit: dat plaatje zegt weer veel over de geestelijke vermogens van bepaalde mensen.... Pinkeltje en de gestolen voetbalclub, om te gieren :') :') :') _O-
Groetjes, Ezio.
  maandag 4 juli 2011 @ 01:22:14 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99008395
quote:
13s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
Talenten die weglopen heeft niets met ons beleid te maken, maar alles met de wetgeving in Nederland.
Nee hoor, het feit dat Wijnaldum en Fer het elders in Nederland gaan zoeken heeft inderdaad helemaal NIETS te maken met het gebrek aan toekomstperspectief dat ze bij onze club zien.

Droom lekker verder :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99008512
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee hoor, het feit dat Wijnaldum en Fer het elders in Nederland gaan zoeken heeft inderdaad helemaal NIETS te maken met het gebrek aan toekomstperspectief dat ze bij onze club zien.

Droom lekker verder :')
Zegt het woordje geld jou überhaupt wel iets?
Als je ziet hoe Pisvee zich versterkt en wat daar (kennelijk) financieel mogelijk is dan kun je je voorstellen dat de contractaanbieding van Feyenoord inferieur is aan hetgeen ze in Eindhoven kunnen gaan verdienen.

Om over sportieve perspectieven maar helemaal te zwijgen....
Groetjes, Ezio.
  maandag 4 juli 2011 @ 01:28:23 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99008554
quote:
5s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zegt het woordje geld jou überhaupt wel iets?
Als je ziet hoe Pisvee zich versterkt en wat daar (kennelijk) financieel mogelijk is dan kun je je voorstellen dat de contractaanbieding van Feyenoord inferieur is aan hetgeen ze in Eindhoven kunnen gaan verdienen.

Om over sportieve perspectieven maar helemaal te zwijgen....
Hoe komt het dat er geen sportief perspectief voor de spelers is, hoe komt het dat PSV opeens meer kan betalen? Tot voor kort was dit namelijk nog omgekeerd.

Simpele vragen, simpele antwoorden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99008628
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe komt het dat er geen sportief perspectief voor de spelers is, hoe komt het dat PSV opeens meer kan betalen? Tot voor kort was dit namelijk nog omgekeerd.

Simpele vragen, simpele antwoorden.
Lucratieve pachtdeal met de gemeente Eindhoven en Doedelzak verkocht.
Misschien kan Feyenoord zijn grond ook aan de gemeente verkopen? O wacht: dat hebben we 50 jaar geleden al gedaan.... 8)7
Groetjes, Ezio.
  maandag 4 juli 2011 @ 01:32:43 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99008659
Ik geloof trouwens niet dat de ultieme aanbieding voor Wijnaldum en Fer zoveel minder waren dan dat ze bij hun nieuwe clubs gaan verdienen. Een Biseswar verdient ook zo'n 9 ton per jaar, max. in Eindhoven zit op een miljoen. Wijnaldum zal dus logischerwijs wel zo'n 7 of 8 ton gaan verdienen.

Om geld draait het dus niet voor hem, dat gaf hij ook al aan.

Net als dat ik er niet in geloof dat Wijnaldum naar PSV was gegaan als er wél uitzicht was op sportieve verbetering (en een andere trainer).

Ik vind het ook een ontzettende teringlijer, en tijdens de wedstrijd tegen die boeren gaat hij dat merken ook. Maar als je je gekleurde bril afzet is de keuze nog enigszins begrijpelijk.

[ Bericht 11% gewijzigd door Caland op 04-07-2011 01:38:00 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99008794
Vlaar en De Vrij tekenen wel bij. Dus het zullen mogelijk persoonlijke motieven niet louter gebaseerd op sportieve aspiraties zijn.

Als ik de dikke knuffel zag die Fer uitdeelde aan De Guzman, de gouden oorbellen van Drenthe en nu weer Wijnaldum die naar Pisvee gaat neem ik aan dat die donkere gasten misschien wel anders in het leven staan, en eerder voor status en geld zullen gaan? Of gaat een dergelijke stelling te ver?
Groetjes, Ezio.
pi_99008928
quote:
15s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
Vlaar en De Vrij tekenen wel bij. Dus het zullen mogelijk persoonlijke motieven niet louter gebaseerd op sportieve aspiraties zijn.

Als ik de dikke knuffel zag die Fer uitdeelde aan De Guzman, de gouden oorbellen van Drenthe en nu weer Wijnaldum die naar Pisvee gaat neem ik aan dat die donkere gasten misschien wel anders in het leven staan, en eerder voor status en geld zullen gaan? Of gaat een dergelijke stelling te ver?
Denk niet dat dat met huidskleur te maken heeft, maar meer met het milieu waar die gasten uit komen. ;) Autochtone Nederlanders zijn toch wat nuchterder, minder impulsief. Daarbij groeien dergelijke jongens ook vaak op met minder geld e.d. en zien hun kans dan waarschijnlijk schoon om zich alvast 'binnen' te spelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2011 01:44:10 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 01:44:30 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99008943
quote:
15s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
Omdat zij wel gevoel hebben voor de club. Heb al een tijd terug aangegeven dat zij bijtekenen ONDANKS de huidige sportieve (en financiele) malaise. Vlaar heeft al duidelijk zijn zorgen uitgesproken over de manier waarop het vorig jaar is gegaan. Tevens zal ik er niet raar van staan te kijken als er voor Vlaar gunstige randvoorwaarden zijn besproken waardoor hij volgend seizoen makkelijk weg kan. Ook begrijpelijk, trouwens.

Trouwens,Vlaar gaat ook heel goed en open om met de supporters (en de VG).

De Vrij komt ook pas net kijken, voelt zich hier goed. Wil nog een studie oppakken. Verstandige jongen. Toch wel een ander verhaal dan bij Fer en Wijnaldum die voor hun leeftijd al ontzettend veel wedstrijden achter hun naam hebben.
quote:
Ik deel die mening wel enigszins. We mogen van die gasten tegenwoordig niet meer verwachten dat ze enige binding hebben met een club, zie ook Cabral.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 juli 2011 @ 01:58:41 #289
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_99009295
Niet politiek correct natuurlijk maar het is natuurlijk wel zo. Zelfde gedoe met jongens als Aké, Bruma, Castaignos. Ik denk toch dat dit soort jongens heel anders in de wereld staan. Wel veel binding met familie en eigen roots maar amper enige verbondenheid/loyaliteit/eer als het op stad/club/supporters aankomt. Toch een bepaalde culturele inslag. Net als mannetjes die proberen te verkassen door naar een arbitragecommissie te stappen.

En dan vraag ik me wel eens af op welk moment ze gestopt zijn met voetballen en begonnen zijn met werkballen. Verplicht de bal zielloos rondtikken, binding met club en supporters volledig kwijt. Het is dat het tijdens deze rampjaren nog vol zit anders was het helemaal zielig. Een soort kleinkunstopvoering van de stervende zwaan voor een lege zaal. En het maakt sommige van die jongens niet uit. De zaakwaarnemers weten het al, jaartje rijpen nog dan even overstappen, tekengeld cashen, binnen drie jaar weer overstap met tekengeld, dat wegzetten tegen rente, hier nog even een jaartje of twee ballen, kijken voor mogelijkheidje in een zandbak ergens voor bonuscash, en dan eens rustig uitrollen richting een trainersfunctie. Klaar, boek dicht. Volgende jeugdspeler!
pi_99009348
quote:
Fer over scheldende supporters: "Ik snap hen opzich wel"

Na Georginio Wijnaldum heeft ook Leroy Fer te maken gekregen met scheldende Feyenoord-fans. De middenvelder weet nog niet of hij zal bijtekenen, of dat hij het voorbeeld van zijn maatje zal volgen en zal vertrekken uit De Kuip. Dat leverde hem een scheldkannonade op van de Rotterdamse aanhang.
"Sommige supporters begonnen op me te schelden, omdat ze vinden dat ik moet bijtekenen", zegt Fer tegen NUsport. "Ik snap hen op zich wel. Zij kijken alleen naar het belang van Feyenoord, terwijl ik ook kijk naar mijn eigen belang. Dat ze me uitschelden, moeten ze zelf weten. Daar ben ik koud voor. Ik heb hier elf jaar gevoetbald, ga nu mijn twaalfde jaar in. Dan kun je niet zeggen dat ik geen gevoel voor deze club heb."

De 21-jarige Rotterdammer kan naar FC Twente, dat voorlopig nog niet akkoord is met Feyenoord. 'Als Twente er alsnog uitkomt met Feyenoord is een vertrek naar die club voor mij een serieuze optie. Al blijf ik alles geven voor Feyenoord, zolang ik hier speel. Twente is een goede ploeg die voorronde Champions League speelt en de laatste jaren altijd in de topdrie is geëindigd. Ik denk dat ik me daar sneller kan ontwikkelen dan bij Feyenoord."

Feyenoord wil Fer met een ultiem aanbod laten bijtekenen, maar voorlopig is de enkelvoudig international daar niet van onder de indruk. "Ik heb de club aangegeven dat ik daar voorlopig niet naar wil kijken", legt hij uit. "Het gaat me namelijk niet om het financiële plaatje, het gaat me erom of ik me hier goed kan blijven ontwikkelen. Zolang ik dat gevoel niet heb, teken ik niet bij. Nog zo'n seizoen als het vorige zou niet goed zijn voor mijn carrière."

http://www.soccernews.nl/(...)_snap_hen_opzich_wel
Elke vorm van zelfreflectie ontbreekt ook echt he...
Groetjes, Ezio.
pi_99009755
"Ik heb hier elf jaar gevoetbald, ga nu mijn twaalfde jaar in. Dan kun je niet zeggen dat ik geen gevoel voor deze club heb"

Nee mongooltje, Feyenoord heeft jou 10 jaar opgeleid en nu de tijd eindelijk rijp is dat jij iets terug kunt gaan doen in de vorm van prestaties in het eerste elftal loop je bij de eerste de beste gelegenheid de deur uit. Jij hebt alleen maar geprofiteerd van Feyenoord en daar niets tegenover gezet. Een andere club, in Nederland nota bene, gaat nu de vruchten plukken van alle tijd en energie die Feyenoord in jou heeft gestoken. Maar dat interesseert die jongen allemaal niks hij wil enkel de grote jongen uithangen in de champions league. ikke ikke ikke. Allemaal prima maar waag het niet om jezelf een echte Feyenoorder te noemen of nog het logo te kussen in het geval dat de clubs er niet uitkomen en je noodgedwongen nog een jaar langer achter je man aan door de kuip moet sloffen.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  maandag 4 juli 2011 @ 07:15:39 #292
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_99011027
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Blokland en z'n vriendjes brengen tenminste broodnodige miljoenen binnen. Kan van die knuppels van de VG niet gezegd worden.
Dus voor geld mag de club verkwanseld worden?
En als Blokland met z'n vriendjes zo om blijven gaan met andere sponsoren, houd dat natuurlijk ook snel op.
  maandag 4 juli 2011 @ 07:16:05 #293
268409 voice-over
pi_99011031
- ook hier geldt, houd eens op -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 04-07-2011 07:31:01 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 07:39:05 #294
268409 voice-over
pi_99011149
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach, gefrustreerd over elkaars houding, mag het? Langzaam wordt de club helemaal naar de tyfus geholpen door het wanbeleid. Talenten vertrekken direct naar andere clubs in Nederland vanwege het huidige wanbeleid, de verschillende takken liggen met elkaar overhoop, Blokland die voor een schijntje het huidige beleid bepaalt dmv zijn trekpoppen Gudde en co. Zijn golfmaatje Been blijft hij maar de hand boven het hoofd houden terwijl een Van Geel ook gewoon de redenen waarom de talenten willen vertrekken weet.

Zegt toch al genoeg dat voor het eerst in jaren de wedstrijd tussen de BVO en de Sportclub bij lange na niet uitverkocht was. Kan men wel elke dag 10 goednieuwsberichten naar buiten brengen die er in feite helemaal niet toe doen. Rooskleuriger wordt het er niet op.

Net als die miljoenen die zijn opgehaald, helemaal noppes is er opgehaald. Slechts een omzetting van schuld naar aandelen. Oja, tussen de 21 en 29 miljoen. Lekker duidelijk _O_

Blokland is helemaal niet zo'n fijne man, prima dat hij wilt investeren in de club. Maar een functie als beleidsbepaler, controleur én investeerder werkt gewoon niet.

[ afbeelding ]
OK, Blokland moet oprotten volgens jou.

En dan?
  maandag 4 juli 2011 @ 07:43:33 #295
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99011173
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 07:39 schreef voice-over het volgende:

[..]

OK, Blokland moet oprotten volgens jou.

En dan?
Hij zegt nergens dat Blokland moet oprotten.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 4 juli 2011 @ 08:01:41 #296
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_99011288
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_99011408
quote:
Wijnaldum koos vanwege ambitie voor PSV, donatie aan opleiding Feyenoord

4 juli 2011

In De Telegraaf laat Georginio Wijnaldum weten vanwege sportieve honger en ambitie om de top te halen voor PSV heeft gekozen. Robin van Persie adviseerde hem bij het Nederlands elftal nog niet naar het buitenland te gaan, zoals hij zelf wel op vroege leeftijd deed. "Zoals hij zich heeft ontwikkeld, zoals hij leeft voor zijn vak, dat wil ik ook", zegt de nieuwe nummer tien van PSV. Dat Mario Been hem lange tijd op de flank liet spelen was mede een reden om te besluiten bij Feyenoord te vertrekken.

Voor de overgang naar PSV zou hij aanbiedingen uit tal van landen hebben laten schieten, waaronder een mega-aanbod vanuit Rusland.

Als dank voor zijn opleiding bij Feyenoord deed hij de jeugdopleiding een forse donatie. Daarna zal hij een bedrag inleggen bij de Vrienden van Feyenoord, zo liet zijn zaakwaarnemer weten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_99011665
Echt die v. Persie :r

Nog aardig gebaar van Wijnaldum. Maar als hij met PSV in de Kuip komt gaat het los!
  maandag 4 juli 2011 @ 08:53:34 #299
268409 voice-over
pi_99011803
Spandoek, Wijnaldum, NSB, datum ....

Wat een gezeik van de FSV/ VG ... ze hebben toch dat spandoek laten zien?
  maandag 4 juli 2011 @ 08:54:39 #300
268409 voice-over
pi_99011820
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:40 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt die v. Persie :r

Nog aardig gebaar van Wijnaldum. Maar als hij met PSV in de Kuip komt gaat het los!
Ik hoop dat PSV weer een kutseizoen draait en dat Wijnaldum op de bank komt.
  maandag 4 juli 2011 @ 08:55:18 #301
268409 voice-over
pi_99011830
Wie maakt een nieuwe OP?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')