abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99003585
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat versta je onder een goed afscheid dan?
Bloemetje en rondje Kuip, YNWA zingen en :W
Spandoekie e.d.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:08:03 #252
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99003659
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat versta je onder een goed afscheid dan?
Bloemetje en rondje Kuip, YNWA zingen en :W
net zoals Gio dus
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99003667
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wijnaldum is een klasse beter dan Schone .. Die gaan we echt wel missen, net zoals Luc die een paar klasses beter is dan Fernandez.
Zo inderdaad.
We hebben gewoon echt een fucking slechte selectie komend seizoen man.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:08:20 #254
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99003677
Bahia wooohoooo, spandoekie, een paar rotjes en :W
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 3 juli 2011 @ 23:09:49 #255
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_99003759
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
Schaken, Swerts en De Cler kunnen we echt als kiespijn missen, misschien hoort Wijnaldum daar ook wel bij. als we Lasse kunnen halen

Bahia is held..
Dat zijn vier spelers die geregeld in de basis hebben gestaan. Ik vind ze ook niet goed, maar wie zegt dat de vervangers beter zijn? Dat is altijd maar afwachten...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_99003827
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zijn vier spelers die geregeld in de basis hebben gestaan. Ik vind ze ook niet goed, maar wie zegt dat de vervangers beter zijn? Dat is altijd maar afwachten...
Fernandez is echt wel beter dan Swerts :X .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 3 juli 2011 @ 23:11:38 #257
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99003850
quote:
15s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zo inderdaad.
We hebben gewoon echt een fucking slechte selectie komend seizoen man.
Miyachi komt waarschijnlijk ook niet terug. We gaan er tov van vorig seizoen gewoon zwaar op achteruit dus ..
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 3 juli 2011 @ 23:14:46 #258
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99003982
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Feyenoord is niet echt gelukkig geweest op het gebied van transfers, alleen Ryo,Meeuwis en soms Swerts .Zet daar Smolov Auassar Lumb Schaken Larsen tegenover
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99004003
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef PIETR het volgende:

[..]

Miyachi komt waarschijnlijk ook niet terug. We gaan er tov van vorig seizoen gewoon zwaar op achteruit dus ..
Ach jongens, nog 1 jaartje bikkelen en dan kunnen we weer voorzichtig bouwen. Prioriteit is gewoon niet meer die angst in de ploeg laten sluipen door de immense druk. Dat kan maar op 1 manier: positief achter je team blijven staan en de verwachtingen niet hoger maken dan reëel is in deze situatie.
Mocht de selectie blijven zoals deze nu is, dan kan het Legioen zich dit jaar onsterfelijk maken door er onvoorwaardelijk voor de selectie te zijn bij winst én verlies.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 23:15:38 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 23:18:57 #260
332736 Schooiboy
Italiaanse sferen
pi_99004188
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ach jongens, nog 1 jaartje bikkelen en dan kunnen we weer voorzichtig bouwen. Prioriteit is gewoon niet meer die angst in de ploeg laten sluipen door de immense druk. Dat kan maar op 1 manier: positief achter je team blijven staan en de verwachtingen niet hoger maken dan reëel is in deze situatie.
Mocht de selectie blijven zoals deze nu is, dan kan het Legioen zich dit jaar onsterfelijk maken door er onvoorwaardelijk voor de selectie te zijn bij winst én verlies.
het Legioen is al onsterfelijk,
vagabondo, non odia
Specialità italiane
pi_99004617
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zie je dat echt gebeuren? Kuip-druk zal altijd blijven bestaan, al vind ik dat de verwachtingen van het Legioen alles behalve belachelijk of onrealistisch zijn. Goede inzet en fel spelen en je bent als spelert al een eind op weg ^O^
Groetjes, Ezio.
pi_99005051
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef Stokstaart het volgende:

Fernandez is echt wel beter dan Swerts :X .
nog slechter zou een prestatie op zich zijn

quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef PIETR het volgende:

Dit dus. Waarschijnlijk kunnen we hooguit een versterking halen en dan nog zie ik het duister in.
Ik zit op het werk gvd ook nog omringd door Ajax meelopers :r dus dit gaat weer een gigantisch kutttt seizoen worden :(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_99005862
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef Schooiboy het volgende:

[..]

het Legioen is al onsterfelijk,
Nóg onsterfelijkerderderder dan. ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 00:00:21 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99005882
quote:
Foutieve berichtgeving omtrent Wijnaldum spandoek

Afgelopen zaterdag na de Broederstrijd op Varkenoord doken er in diverse media berichten op over de verwijdering van het spandoek "Wijnaldum NSB".

De herkomst van dit nieuwsbericht bleek bij RTV Rijnmond vandaan te komen waarna de overige media dit klakkeloos hebben gekopieerd. Zowel de Feyenoord watchers van VI en AD hebben beide dit spandoek afgelopen zaterdag niet zien hangen. Dat ze het spandoek niet hebben gezien kan kloppen, want het bewuste spandoek was afgelopen zaterdag in zijn geheel niet aanwezig bij de Broederstrijd. Het spandoek was overigens afgelopen week wél te zien bij een training van Feyenoord. Na een gemoedelijk overleg tussen Mario Been en de aanwezige supporters is toen besloten om het doek weg te halen.

Navraag over de bron levert op dat “een medewerker van Feyenoord, niet Van Geel zelf, dit heeft verteld aan een Rijnmond reporter”. Deze Rijnmond reporter heeft het doek zelf ook niet gezien, maar heeft deze informatie voor waar aangenomen en er een artikel over geschreven. Bij de broederstrijd waren daarentegen wel een tiental ludieke spandoeken te zien die het middelmaat-beleid bij Feyenoord bekritiseerde. Het is op dit moment nog onduidelijk waarom er vanuit Feyenoord is besloten om aan de media te melden dat er een beledigend spandoek aanwezig was.

De supportersvereniging in combinatie met de supportersorganisaties zijn meer dan verbolgen over de zeer suggestieve berichtgeving, waarmee andermaal op basis van leugens een situatie is gecreëerd waardoor alle aanwezige Feyenoord-supporters bewust beschadigd zijn. Als laatste betreuren we dat Feyenoord, een partij die RTV Rijnmond nota bene voor het gerecht heeft gesleept vanwege onjuiste berichtgeving, expres de onafhankelijk geachte media voor hun karretje spant om zelf onjuiste berichtgeving te voeden waardoor hun eigen supporters onnodig in een kwaad daglicht gezet worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99006153
:')
pi_99006439
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:00 schreef Caland het volgende:

Als laatste betreuren we dat Feyenoord, een partij die RTV Rijnmond nota bene voor het gerecht heeft gesleept vanwege onjuiste berichtgeving, expres de onafhankelijk geachte media voor hun karretje spant om zelf onjuiste berichtgeving te voeden waardoor hun eigen supporters onnodig in een kwaad daglicht gezet worden.

:') Serieus mensen...dit gaat nergens over. Komt dit weer van Lunaticnews?

Een werknemer van Feyenoord (kan zelfs de materiaalman of de koffiejuffrouw zijn geweest) vertelt iets tegen RTV Rijnmond over een spandoek dat hij/zij heeft gezien. Die persoon handelt daarmee niet per definitie in naam van Feyenoord in die zin dat hij dit in opdracht van het bestuur bij RTV Rijnmond meldt. Dit impliceert dit bericht wél en daarmee vind ik het weer allemaal heel erg gezocht hoor. Lekkerin die laatste alinea weer zo'n krome redenatie om het Feyenoord bestuur toch weer de zwarte piet te kunnen geven. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2011 00:16:54 ]
  maandag 4 juli 2011 @ 00:16:39 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99006491
Komt van de FSV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99006498
Haha wat een gezeik weer om een spandoek.
Groetjes, Ezio.
pi_99006537
Vooral triest dat media gewoon complete onzin plaatsen.
  maandag 4 juli 2011 @ 00:18:05 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99006544
Ik snap trouwens wel dat de FSV pissig is, helemaal na het incident van gisteren. Dat ze dat dan uiten door zo'n nieuwsbericht, tsjah. Gaat nog een leuk vervolggesprek worden. :')

Blokland begint zich langzaamaan onmogelijk te maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99006555
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:17 schreef Paul-89 het volgende:
Vooral triest dat media gewoon complete onzin plaatsen.
Maar daarvoor hoeft Feyenoord natuurlijk niet de schuld te krijgen.
pi_99006581
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar daarvoor hoeft Feyenoord natuurlijk niet de schuld te krijgen.
Klopt, al weet ik niet hoe dat precies is gelopen dus daar oordeel ik niet over.
  maandag 4 juli 2011 @ 00:45:53 #273
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99007396
Journalistiek anno 2011, gewoon alles overnemen wat je hoort of in de mailbox ziet, al zie je iets op Twitter, als het ge-retweet wordt zal het wel waar zijn en zo verklaren we gerust mensen dood die rustig naar de buis zitten te kijken 's avonds.
Prachtig beroep, klakkeloos copy+pasten. ^O^
  Moderator maandag 4 juli 2011 @ 01:03:17 #274
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99007921
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
Ik snap trouwens wel dat de FSV pissig is, helemaal na het incident van gisteren. Dat ze dat dan uiten door zo'n nieuwsbericht, tsjah. Gaat nog een leuk vervolggesprek worden. :')

Blokland begint zich langzaamaan onmogelijk te maken.
Wat heeft Blokland met de berichtgeving over dat spandoek te maken dan? :?

Wat hierboven al gezegd werd: het kan van een ballenjongen komen bij wijze van.
De kans dat iemand van de staf of commisarissen die reporter van Rijnmond heeft ingelicht lijkt me miniem.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_99007942
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 01:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat heeft Blokland met de berichtgeving over dat spandoek te maken dan? :?

Wat hierboven al gezegd werd: het kan van een ballenjongen komen bij wijze van.
De kans dat iemand van de staf of commisarissen die reporter van Rijnmond heeft ingelicht lijkt me miniem.
Ik wou net zeggen. Die gaan echt geen tips geven aan RTV Rijnmond inzake een beledigend spandoek. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')