Nee ging daar niet over. Zie deze post: Het grote Feyenoordtopic #670: Niets is sterker dan dat ene woord...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat heeft Blokland met de berichtgeving over dat spandoek te maken dan?![]()
Wat hierboven al gezegd werd: het kan van een ballenjongen komen bij wijze van.
De kans dat iemand van de staf of commisarissen die reporter van Rijnmond heeft ingelicht lijkt me miniem.
Weet je wat het is...beide partijen zijn gewoon gefrustreerd over elkaars houding. Nu pakken ze alles aan om elkaar in een negatief daglicht te stellen, terwijl het eigenlijk nergens om gaat.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ging daar niet over. Zie deze post: Het grote Feyenoordtopic #670: Niets is sterker dan dat ene woord...
In het gesprek tussen Joop en Blokland heeft Blokland de volgende dingen gezegd:
Nadat Joop Verschuuren aangaf tegen Blokland dat dit weer typerend was voor de omgang van de BVO met de Sportclub (immers, de BVO was hier op UITNODIGING van de sportclub)
-Ach Joop, wat wil je nou? Dat de hele selectie met je komt praten?
Hier reageerde Joop iets te emotioneel op, waarop Blokland antwoordde met:
-Ik neem dit gesprek tenminste niet op.
Dit samen met de mail van Blokland naar de FSV die tijdens de forumavond werd voorgelezen maakt het beeld van alleenheerser Pimmetje er bepaald niet positief op.
Krabbendam en een reporter van het AD stonden hier trouwens bij, zal mij benieuwen of ze het publiceren. Het antwoord weet ik waarschijnlijk al.
Blokland en z'n vriendjes brengen tenminste broodnodige miljoenen binnen. Kan van die knuppels van de VG niet gezegd worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ging daar niet over. Zie deze post: Het grote Feyenoordtopic #670: Niets is sterker dan dat ene woord...
In het gesprek tussen Joop en Blokland heeft Blokland de volgende dingen gezegd:
Nadat Joop Verschuuren aangaf tegen Blokland dat dit weer typerend was voor de omgang van de BVO met de Sportclub (immers, de BVO was hier op UITNODIGING van de sportclub)
-Ach Joop, wat wil je nou? Dat de hele selectie met je komt praten?
Hier reageerde Joop iets te emotioneel op ('je snapt er geen tering van'), waarop Blokland antwoordde met:
-Ik neem dit gesprek tenminste niet op.
Dit samen met de mail van Blokland naar de FSV die tijdens de forumavond werd voorgelezen maakt het beeld van alleenheerser Pimmetje er bepaald niet positief op.
Krabbendam en een reporter van het AD stonden hier trouwens bij, zal mij benieuwen of ze het publiceren. Het antwoord weet ik waarschijnlijk al.
Ach, gefrustreerd over elkaars houding, mag het? Langzaam wordt de club helemaal naar de tyfus geholpen door het wanbeleid. Talenten vertrekken direct naar andere clubs in Nederland vanwege het huidige wanbeleid, de verschillende takken liggen met elkaar overhoop, Blokland die voor een schijntje het huidige beleid bepaalt dmv zijn trekpoppen Gudde en co. Zijn golfmaatje Been blijft hij maar de hand boven het hoofd houden terwijl een Van Geel ook gewoon de redenen waarom de talenten willen vertrekken weet.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je wat het is...beide partijen zijn gewoon gefrustreerd over elkaars houding. Nu pakken ze alles aan om elkaar in een negatief daglicht te stellen, terwijl het eigenlijk nergens om gaat.
Nee hoor, het feit dat Wijnaldum en Fer het elders in Nederland gaan zoeken heeft inderdaad helemaal NIETS te maken met het gebrek aan toekomstperspectief dat ze bij onze club zien.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:20 schreef Stokstaart het volgende:
Talenten die weglopen heeft niets met ons beleid te maken, maar alles met de wetgeving in Nederland.
Zegt het woordje geld jou überhaupt wel iets?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, het feit dat Wijnaldum en Fer het elders in Nederland gaan zoeken heeft inderdaad helemaal NIETS te maken met het gebrek aan toekomstperspectief dat ze bij onze club zien.
Droom lekker verder
Hoe komt het dat er geen sportief perspectief voor de spelers is, hoe komt het dat PSV opeens meer kan betalen? Tot voor kort was dit namelijk nog omgekeerd.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zegt het woordje geld jou überhaupt wel iets?
Als je ziet hoe Pisvee zich versterkt en wat daar (kennelijk) financieel mogelijk is dan kun je je voorstellen dat de contractaanbieding van Feyenoord inferieur is aan hetgeen ze in Eindhoven kunnen gaan verdienen.
Om over sportieve perspectieven maar helemaal te zwijgen....
Lucratieve pachtdeal met de gemeente Eindhoven en Doedelzak verkocht.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er geen sportief perspectief voor de spelers is, hoe komt het dat PSV opeens meer kan betalen? Tot voor kort was dit namelijk nog omgekeerd.
Simpele vragen, simpele antwoorden.
Denk niet dat dat met huidskleur te maken heeft, maar meer met het milieu waar die gasten uit komen.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
Vlaar en De Vrij tekenen wel bij. Dus het zullen mogelijk persoonlijke motieven niet louter gebaseerd op sportieve aspiraties zijn.
Als ik de dikke knuffel zag die Fer uitdeelde aan De Guzman, de gouden oorbellen van Drenthe en nu weer Wijnaldum die naar Pisvee gaat neem ik aan dat die donkere gasten misschien wel anders in het leven staan, en eerder voor status en geld zullen gaan? Of gaat een dergelijke stelling te ver?
Omdat zij wel gevoel hebben voor de club. Heb al een tijd terug aangegeven dat zij bijtekenen ONDANKS de huidige sportieve (en financiele) malaise. Vlaar heeft al duidelijk zijn zorgen uitgesproken over de manier waarop het vorig jaar is gegaan. Tevens zal ik er niet raar van staan te kijken als er voor Vlaar gunstige randvoorwaarden zijn besproken waardoor hij volgend seizoen makkelijk weg kan. Ook begrijpelijk, trouwens.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
Vlaar en De Vrij tekenen wel bij. Dus het zullen mogelijk persoonlijke motieven niet louter gebaseerd op sportieve aspiraties zijn.
Ik deel die mening wel enigszins. We mogen van die gasten tegenwoordig niet meer verwachten dat ze enige binding hebben met een club, zie ook Cabral.quote:Als ik de dikke knuffel zag die Fer uitdeelde aan De Guzman, de gouden oorbellen van Drenthe en nu weer Wijnaldum die naar Pisvee gaat neem ik aan dat die donkere gasten misschien wel anders in het leven staan, en eerder voor status en geld zullen gaan? Of gaat een dergelijke stelling te ver?
Elke vorm van zelfreflectie ontbreekt ook echt he...quote:Fer over scheldende supporters: "Ik snap hen opzich wel"
Na Georginio Wijnaldum heeft ook Leroy Fer te maken gekregen met scheldende Feyenoord-fans. De middenvelder weet nog niet of hij zal bijtekenen, of dat hij het voorbeeld van zijn maatje zal volgen en zal vertrekken uit De Kuip. Dat leverde hem een scheldkannonade op van de Rotterdamse aanhang.
"Sommige supporters begonnen op me te schelden, omdat ze vinden dat ik moet bijtekenen", zegt Fer tegen NUsport. "Ik snap hen op zich wel. Zij kijken alleen naar het belang van Feyenoord, terwijl ik ook kijk naar mijn eigen belang. Dat ze me uitschelden, moeten ze zelf weten. Daar ben ik koud voor. Ik heb hier elf jaar gevoetbald, ga nu mijn twaalfde jaar in. Dan kun je niet zeggen dat ik geen gevoel voor deze club heb."
De 21-jarige Rotterdammer kan naar FC Twente, dat voorlopig nog niet akkoord is met Feyenoord. 'Als Twente er alsnog uitkomt met Feyenoord is een vertrek naar die club voor mij een serieuze optie. Al blijf ik alles geven voor Feyenoord, zolang ik hier speel. Twente is een goede ploeg die voorronde Champions League speelt en de laatste jaren altijd in de topdrie is geëindigd. Ik denk dat ik me daar sneller kan ontwikkelen dan bij Feyenoord."
Feyenoord wil Fer met een ultiem aanbod laten bijtekenen, maar voorlopig is de enkelvoudig international daar niet van onder de indruk. "Ik heb de club aangegeven dat ik daar voorlopig niet naar wil kijken", legt hij uit. "Het gaat me namelijk niet om het financiële plaatje, het gaat me erom of ik me hier goed kan blijven ontwikkelen. Zolang ik dat gevoel niet heb, teken ik niet bij. Nog zo'n seizoen als het vorige zou niet goed zijn voor mijn carrière."
http://www.soccernews.nl/(...)_snap_hen_opzich_wel
Dus voor geld mag de club verkwanseld worden?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blokland en z'n vriendjes brengen tenminste broodnodige miljoenen binnen. Kan van die knuppels van de VG niet gezegd worden.
OK, Blokland moet oprotten volgens jou.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, gefrustreerd over elkaars houding, mag het? Langzaam wordt de club helemaal naar de tyfus geholpen door het wanbeleid. Talenten vertrekken direct naar andere clubs in Nederland vanwege het huidige wanbeleid, de verschillende takken liggen met elkaar overhoop, Blokland die voor een schijntje het huidige beleid bepaalt dmv zijn trekpoppen Gudde en co. Zijn golfmaatje Been blijft hij maar de hand boven het hoofd houden terwijl een Van Geel ook gewoon de redenen waarom de talenten willen vertrekken weet.
Zegt toch al genoeg dat voor het eerst in jaren de wedstrijd tussen de BVO en de Sportclub bij lange na niet uitverkocht was. Kan men wel elke dag 10 goednieuwsberichten naar buiten brengen die er in feite helemaal niet toe doen. Rooskleuriger wordt het er niet op.
Net als die miljoenen die zijn opgehaald, helemaal noppes is er opgehaald. Slechts een omzetting van schuld naar aandelen. Oja, tussen de 21 en 29 miljoen. Lekker duidelijk
Blokland is helemaal niet zo'n fijne man, prima dat hij wilt investeren in de club. Maar een functie als beleidsbepaler, controleur én investeerder werkt gewoon niet.
[ afbeelding ]
Hij zegt nergens dat Blokland moet oprotten.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:39 schreef voice-over het volgende:
[..]
OK, Blokland moet oprotten volgens jou.
En dan?
quote:Wijnaldum koos vanwege ambitie voor PSV, donatie aan opleiding Feyenoord
4 juli 2011
In De Telegraaf laat Georginio Wijnaldum weten vanwege sportieve honger en ambitie om de top te halen voor PSV heeft gekozen. Robin van Persie adviseerde hem bij het Nederlands elftal nog niet naar het buitenland te gaan, zoals hij zelf wel op vroege leeftijd deed. "Zoals hij zich heeft ontwikkeld, zoals hij leeft voor zijn vak, dat wil ik ook", zegt de nieuwe nummer tien van PSV. Dat Mario Been hem lange tijd op de flank liet spelen was mede een reden om te besluiten bij Feyenoord te vertrekken.
Voor de overgang naar PSV zou hij aanbiedingen uit tal van landen hebben laten schieten, waaronder een mega-aanbod vanuit Rusland.
Als dank voor zijn opleiding bij Feyenoord deed hij de jeugdopleiding een forse donatie. Daarna zal hij een bedrag inleggen bij de Vrienden van Feyenoord, zo liet zijn zaakwaarnemer weten.
Ik hoop dat PSV weer een kutseizoen draait en dat Wijnaldum op de bank komt.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:40 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt die v. Persie
Nog aardig gebaar van Wijnaldum. Maar als hij met PSV in de Kuip komt gaat het los!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |